Vitesse88 Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 26 minuten geleden zei PJHoutman: Dat klinkt eigenlijk een stuk logischer dan dat een ervaren trainer met relatief ervaren trainingsstaf die jongens het veld opstuurt. Dit klinkt in zijn hoofd blijkbaar een stuk aannemelijker. Wat een sneue haas is het toch ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 1 minuut geleden zei Djurovski: Zal er nog een onderzoekje komen naar Brobbey? Want die heeft Vaessen flink geraakt met zn schoen Waarom? Is toch 0,0 opzet bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 10 minuten geleden zei PJHoutman: Waarom? Is toch 0,0 opzet bij? Maar raakt de bal ook niet. Volgens mij werd Marcelo pas ook met rood van het gestuurd zat ook geen opzet bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 Brobbey wordt in zijn rug geduwd, anders raakt ie Vaessen waarschijnlijk helemaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 59 minuten geleden zei PJHoutman: Dat klinkt eigenlijk een stuk logischer dan dat een ervaren trainer met relatief ervaren trainingsstaf die jongens het veld opstuurt. En denk jij dat wanneer 5 jongens opeens het veld willen opgaan niet dat de staf zegt, hey waar gaan jullie naar toe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 Zojuist zei cimbomcu: En denk jij dat wanneer 5 jongens opeens het veld willen opgaan niet dat de staf zegt, hey waar gaan jullie naar toe? In die chaos? Niet per se, nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 2 uur geleden zei Beppu: Jong Ajax verloren van Telstar vrijdag. Zojuist heeft het dameselftal van Ajax niet kunnen winnen van de Telstar dames. Steijn en co mogen mogen hun handjes dichtknijpen dat het eerste elftal niet onder de rookpluim van Tata hoefde te spelen dit weekend. Tata steel moet met terugwerkende kracht voor hun water gebruik gaan betalen en hun toekomstig water gebruik, dan komen er veel miljarden euro's vrij, die goed gebruikt kunnnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 15 minuten geleden zei PJHoutman: In die chaos? Niet per se, nee. ok pj ok. Eigenwijs is niet altijd wijs he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 9 minuten geleden zei cimbomcu: ok pj ok. Eigenwijs is niet altijd wijs he. Ik volg de voetbalscene toevallig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 4 uur geleden zei Kyrill: Wie was het tussen Arno en Pi-Air dan? Mario Been, maar dat vond ik te provocerend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 2 minuten geleden zei Kelvin: Mario Been, maar dat vond ik te provocerend. Ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 20 minuten geleden zei Kyrill: Ik niet Stouterd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 15 uur geleden zei Hwb: Dan moet je wel het goede potje uitkiezen, want hij heeft daar pas 1x onder de lat gestaan volgens mij. Verder was Gorter in de KKD (bij GAE) nog veel indrukwekkender dan Ramaj in dat ene potje. Overigens zeg ik niet dat Gorter beter is dan Ramaj, misschien is een keeperswissel inderdaad wel het best. Maar het gemak waarmee zulke dingen geroepen worden, valt me wel op. Gorter heeft het bij JA namelijk ook prima gedaan 2 seizoenen geleden. En verder lees ik vrij veel kritiek op de keuzes van Steijn mbt Gaaei, Mannsverk, Sosa en in mindere mate ASE. Maar dat gaat niet zozeer om een verschil in kwaliteit toch? Die discussie spitst zich vooral toe op het feit dat hij open en bloot heeft geprobeerd jonge jongens op te stellen ipv aankopen, zelfs een ASE, waarvan hij überhaupt voor de competitiestart gezegd heeft dat " die geen optie op de linksback is". Of een van Dongen, die na zijn blessure nog maar een half uur jong Ajax in de benen had, en al ten koste van een aankoop mag invallen. Het is op zijn minst allemaal heel erg opmerkelijk. Overigens vind ik dat gorter helemaal niet zo indrukwekkend was bij Jong Ajax, stond die er bij Aberdeen ook naast en heeft hij nu in vrijwel elke wedstrijd 1 of meerdere fouten gemaakt. Ook afgelopen weekend weer bij die 2-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Ik ben het met @PJHoutman eens, die 5 jongens hebben ongetwijfeld zelf even wat anders gedaan dan in die kleedkamer zitten. Ik zou één van die 5 geweest zijn in zo'n situatie namelijk. Wat moet je met 25 man in zo'n hokje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Gaat het nog steeds over die paar spelers die het veld op gingen? Gaaaaaaaaaaaaaaaap! Citaat Gastón Ávila begon zaterdagavond als centrumverdediger van Ajax in de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk. De Argentijnse zomeraankoop zou eigenlijk als linksback starten, maar hij heeft volgens ESPN-verslaggever Cristian Willaert aangegeven liever niet op die positie te willen spelen. Maurice Steijn, die verder geen tekst en uitleg gaf over de wens van Ávila, besloot daarop om Jorrel Hato door te schuiven naar de linksbackpositie bij de Amsterdamse club. Wat vonden we van Ávila? Bij die 1-1 ongelukkig, had nooit op de lijn moeten staan. Al deed Sutalo dat ook alles behalve sterk. Vond hem verder goed. Belangrijk in de opbouw, veel gedurfde passes naar voren. Alleen moet Hato hiervoor wel afwijken naar de back... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 21 minuten geleden zei Thierryvane: Wat vonden we van Ávila? Bij die 1-1 ongelukkig, had nooit op de lijn moeten staan. Al deed Sutalo dat ook alles behalve sterk. Vond hem verder goed. Belangrijk in de opbouw, veel gedurfde passes naar voren. Alleen moet Hato hiervoor wel afwijken naar de back... Lastig. Ergens vind ik het niet terecht dat Hato, onze beste speler tot nu toe, moet wijken. Anderzijds, de tandem Avila - Hato heeft wel potentie. Dus voor nu wellicht even een paar duels laten staan? Als je dit goed uitspeelt, dan kom je wellicht ook een stukje terug op Timber - Martinez - Blind die de rechtsback ruimte geeft om meer naar voren te spelen. Al weet ik niet of ik Rensch dan weer de geschikte back vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 In de commentaren over Satulo mis ik een stukje over hoe hij het bij Zagreb deed. Daar zag je in alles eigenlijk een typische Ajax verdediger. Alles wat je nu (nog) niet ziet, liet hij eerder dit seizoen wel zien: goede pass, durf aan de bal, indribbelen etc. Snap dat niet iedereen hier wedstrijden van Zagreb heeft gezien, maar je mag van kenners eigenlijk toch wel verwachten dat ze in de aanloop naar de transfer wat hebben bekeken. Nou weet ik ook wel dat ik van de analisten in Nederland niet heel veel lag verwachten, maar dat deze transfer ging gebeuren was toch al wat weekjes bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Stoor me trouwens ook aan die gespannen neplach en andere non-verbale communicatie van Steijn. Straalt ook onzekerheid uit en dat hij het niet aankan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 2 minuten geleden zei ElMarcos: Lastig. Ergens vind ik het niet terecht dat Hato, onze beste speler tot nu toe, moet wijken. Anderzijds, de tandem Avila - Hato heeft wel potentie. Dus voor nu wellicht even een paar duels laten staan? Als je dit goed uitspeelt, dan kom je wellicht ook een stukje terug op Timber - Martinez - Blind die de rechtsback ruimte geeft om meer naar voren te spelen. Al weet ik niet of ik Rensch dan weer de geschikte back vind. Ding is wel dat ik denk dat juist met Bergwijn als linksbuiten je meer hebt aan een type als Sosa als linksback die er veel overheen gaat. Als de rechtsback naar voren moet spelen dan zou ik altijd Gaaei boven Rensch verkiezen maar dat is het wel de vraag of Forbs de ideale speler is om als rechtsbuiten op te stellen. Er zijn best veel mogelijkheden met de huidige selectie (daar er ook wel wat mist natuurlijk), alleen in mijn ogen worden nog niet per se de logische keuzes gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 (bewerkt) 5 minuten geleden zei MetalMichael: In de commentaren over Satulo mis ik een stukje over hoe hij het bij Zagreb deed. Daar zag je in alles eigenlijk een typische Ajax verdediger. Alles wat je nu (nog) niet ziet, liet hij eerder dit seizoen wel zien: goede pass, durf aan de bal, indribbelen etc. Snap dat niet iedereen hier wedstrijden van Zagreb heeft gezien, maar je mag van kenners eigenlijk toch wel verwachten dat ze in de aanloop naar de transfer wat hebben bekeken. Nou weet ik ook wel dat ik van de analisten in Nederland niet heel veel lag verwachten, maar dat deze transfer ging gebeuren was toch al wat weekjes bekend. Deze jongen is bij Ajax gewoon in een lastige situatie recht gekomen. Een niet draaiend elftal, waarschijnlijk moeite in de communicatie, een trainer die het allemaal niet lijkt te weten. Dus ik sluit me bij je aan. Geef deze jongen nog een poosje en het komt echt wel goed. Alle echt inhoudelijke analyses zeggen precies wat jij ook doet. 1 minuut geleden zei timpy00: Ding is wel dat ik denk dat juist met Bergwijn als linksbuiten je meer hebt aan een type als Sosa als linksback die er veel overheen gaat. Als de rechtsback naar voren moet spelen dan zou ik altijd Gaaei boven Rensch verkiezen maar dat is het wel de vraag of Forbs de ideale speler is om als rechtsbuiten op te stellen. Er zijn best veel mogelijkheden met de huidige selectie (daar er ook wel wat mist natuurlijk), alleen in mijn ogen worden nog niet per se de logische keuzes gemaakt. Maar wie zou je er dan achterin uit moeten halen? Sutalo is en blijft een klasbak, daar geloof ik in. Avila deed het goed en Hato zorgt toch voor een stukje extra zekerheid. Zeker al dit gaat lopen. 2 oktober 2023 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Al die jongens die de laatste weken zijn gekocht die zijn in een verschrikkelijke situatie beland zoals ElMarcos idd al zegt. Die gasten kun je echt nog niet wegen en te licht bevinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 11 minuten geleden zei ElMarcos: Maar wie zou je er dan achterin uit moeten halen? Sutalo is en blijft een klasbak, daar geloof ik in. Avila deed het goed en Hato zorgt toch voor een stukje extra zekerheid. Zeker al dit gaat lopen. Je zou dat best wel wedstrijd afhankelijk kunnen invullen, op basis wat je van een tegenstander verwacht bijvoorbeeld. Kan me ook voorstellen dat Bergwijn en Forbs ook niet voor iedere tegenstander de ideale buitenspelers zijn. In principe ben ik van mening dat je daarmee wat vaker kunt rouleren met je basis. Maar waarschijnlijk gaat Steijn nu de ploeg laten staan gezien er een voorsprong was in minuut 84 voor het eerst in een tijdje. Iets anders bijzonders de eerste week of twee weken heeft Steijn over Mikautadze gezegd dat hij de ballen er uit alle hoeken en standen inschoot. Waar is hij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 'Wat in het Mandemakers Stadion verder opviel, is dat er een wereld van verschil is tussen een social media-bubbeltje, waar (veelal anoniem) om #SteijnOut wordt geschreeuwd, en de fans die hun club ook in slechte tijden achterna reizen', beschrijft de krant verder. 'De in Waalwijk aanwezige Ajacieden lieten blijken dat de bezem grondiger door Ajax moet, maar repten met geen woord over Steijn, die door Mislintat werd opgezadeld met C-garnituur en geen inspraak had in de aankopen. In hetzelfde open riool, waarin Steijn het moet ontgelden, werd Brobbey in de uren na RKC-Ajax op schandalige wijze racistisch bejegend. Terwijl van opzet bij de trap tegen het hoofd van Vaessen geen enkele sprake was', spreekt de krant tot slot zijn schande uit over het racisme dat plaatsvindt op de sociale media. De Telegraaf gaat nu voor het verdelen van de supporters bij de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 1 uur geleden zei timpy00: 'Wat in het Mandemakers Stadion verder opviel, is dat er een wereld van verschil is tussen een social media-bubbeltje, waar (veelal anoniem) om #SteijnOut wordt geschreeuwd, en de fans die hun club ook in slechte tijden achterna reizen', beschrijft de krant verder. 'De in Waalwijk aanwezige Ajacieden lieten blijken dat de bezem grondiger door Ajax moet, maar repten met geen woord over Steijn, die door Mislintat werd opgezadeld met C-garnituur en geen inspraak had in de aankopen. In hetzelfde open riool, waarin Steijn het moet ontgelden, werd Brobbey in de uren na RKC-Ajax op schandalige wijze racistisch bejegend. Terwijl van opzet bij de trap tegen het hoofd van Vaessen geen enkele sprake was', spreekt de krant tot slot zijn schande uit over het racisme dat plaatsvindt op de sociale media. De Telegraaf gaat nu voor het verdelen van de supporters bij de club. Het is een publiek geheim dat Steijn Het Krantje voorziet en inside informatie. Dus die willen hem natuurlijk in het zadel houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 17 uur geleden zei misterhille: Stouterd Ik wil hier nog even op reageren. Mario Been is/was niet beste club voetbalmanager en misschien niet beste analyst(ik kijk weinig ESPN/hiervoor Fox Live) maar ik vind gewoon erg sympathieke en empatische man. @timpy00 @ElMarcos wat kwalitatief bagger stukje zeg, gaat nergens over. Ik dacht al dat moet Telewazig/vaag zijn en yep idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten