Thierryvane Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 1 minuut geleden zei Superboeren: Ze spelen best leuk voetbal bij jong, maar pakken weinig punten. Is Vos dan een geschikte man? Of zit er bij Jong ook simpel weg te weinig kwaliteit? Zijn allemaal jochies die net komen kijken. Gemiddelde leeftijd is volgens mij nog geen 19 jaar. Zit overigens meer lijn in het spel dan bij Ajax 1. Dankzij Vos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei Superboeren: Ze spelen best leuk voetbal bij jong, maar pakken weinig punten. Is Vos dan een geschikte man? Of zit er bij Jong ook simpel weg te weinig kwaliteit? Is het jongste Jong ooit. Wordt elk jaar wel jonger lijkt het. Overigens hoop ik ergens niet dat het Vos wordt. Kans is aanwezig dat het nog te vroeg is, en dan gooi je misschien ook zijn carrière weg. Ik zou het oprecht ook niet weten, maar er moet eigenlijk een ervaren buitenlander komen die de media niet gaat verguizen. Maar dat is onmogelijk met de T vrees ik. Heb er daardoor ook weinig vertrouwen in dat er een trainer aangesteld kan worden waarmee de rust terug kan keren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei Thierryvane: Zijn allemaal jochies die net komen kijken. Gemiddelde leeftijd is volgens mij nog geen 19 jaar. Zit overigens meer lijn in het spel dan bij Ajax 1. Dankzij Vos. Oke vandaar. Er zit daar inderdaad wel lijn in het spel. Maar komen dan ook wat ervaring en misschien soms wat kwaliteit te kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Steijn nu op de persconferentie. Heeft aanknopingspunten gezien in deze wedstrijd tegen Feyenoord met 65 procent balbezit, drie goede kansen gecreëerd. Tegen Marseille goede pot. Man man, alsof hij zijn best doet ontslagen te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 7 minuten geleden zei timpy00: Dus je zegt eerst dat ik mijn frustraties op mijn vrouw moet uiten, wat best wel vreemd is om in het algemeen te zeggen. Maar zal @Arezo wel als lolletje zien waar ik me overheen moet zetten. Maar nee heb geen zin om op je post te reageren waarmee je nu ineens je goede wil wilt laten zien. Nou ik vind grapjes over iemands vrouw maken niet perse een lolletje. Maar eens we oneens zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 21 minuten geleden zei Kyrill: 1) Dat is jouw mening en idd van vele andere hier ook bon Dat zou misschien iets duidelijk kunnen maken... 21 minuten geleden zei Kyrill: 2) Ik loop heel weinig tot niet te zieken in alle topics wat Arezo en Keeza wel doen Op dit moment wel 21 minuten geleden zei Kyrill: 3) Over algemeen zie je me hier niet tijdens ED wedstrijden omdat ik dat niet heb/kijk op live kanaal na Dat is wel duidelijk 21 minuten geleden zei Kyrill: 4) Ik heb vorige week in CL/EL zowel Feyenoord, PSV als Ajax alles 90 minuten live gezien en alleen maar serieuze posts geplaatst Nee 21 minuten geleden zei Kyrill: 5) Vandaag is eerste keer ik paar grapjes maak over Ajax in tegen stelling tot vele anderen 6) Lekker hypocriet iedereen suggeren ik moet uitloggen maar iedereen zit ELKE keer mijn teksten te kopieeren en plakken om mijn grappen te stelen en likes te scoren. Ze stelen je grap niet Karel, jij bent de grap 21 minuten geleden zei Kyrill: Van de laatste 25 grappen op dit forum hebben er minstens 23 met mij te maken, lekker allemaal goedkoop over mijn rug scoren terwijl mijn moeder in theorie elk moment aan kanker kan doodgaan. Zou je dan niet beter iets anders doen dan op een forum zitten? 21 minuten geleden zei Kyrill: 7) Vandaag heb ik deze laatste 35 minuten live gekeken omdat het open kanaal live te zien was Ik zou ophouden met mijn dramatische lage niveau maar houden jullie dan ook je bek met elke keer mijn teksten overal als grap te posten. Hoe kan je als Liverpool fan serieus denken dat Pedro Neto een serieuze vervanger is voor Andrew Robertson heb ik 150% gelijk en worden mijn teksten verwijderd omdat ik paar kleine krachttermpjes gebruikte. Neem de feedback van de forumleden mee Karel en ga even iets anders doen. Het is niet slecht bedoeld, maar dat is beter voor iedereen. En u weer over naar Ajax. Zie het zelf niet direct zitten in Dave Vos als hoofdtrainer eigenlijk. Ik zou voor een buitenlander gaan. Ben daar normaal geen fan van, maar het is misschien een manier om al het interne gedoe te beëindigen en echt opnieuw te beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 3 minuten geleden zei Superboeren: Ze spelen best leuk voetbal bij jong, maar pakken weinig punten. Is Vos dan een geschikte man? Of zit er bij Jong ook simpel weg te weinig kwaliteit? Slechter dan het nu is gaat het niet worden, hij kent de club en is ook niet te groot om terug te keren naar Ajax na dit seizoen. Ik denk dat je nu extern ook geen trainer gaat vinden die hier instapt zonder voorzitter in de RvC, met een interim AD, een nieuwe op komst en geen TD. 2 minuten geleden zei Rogier.: Is het jongste Jong ooit. Wordt elk jaar wel jonger lijkt het. Overigens hoop ik ergens niet dat het Vos wordt. Kans is aanwezig dat het nog te vroeg is, en dan gooi je misschien ook zijn carrière weg. Eens, maar ik bovenstaand ook schets. Wie stapt hier, los van het krantje in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 9 minuten geleden zei ElMarcos: Eens, maar ik bovenstaand ook schets. Wie stapt hier, los van het krantje in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 7 minuten geleden zei ElMarcos: Eens, maar ik bovenstaand ook schets. Wie stapt hier, los van het krantje in? Frank de Boer. Verliezen we Elsjorro 😬 als vaste kijker, maar qua Nederlandse trainers - want buitenlanders gaan het never redden in dit seizoen met de Telegraaf die elke poep en scheet opblaast - is hij de enige met ervaring en de achtergrond om er nog soort van iets van te maken.. Dan maar jaar betonvoetbal, maar het hele jaar naar Steijn bal kijken word ik nóg ongelukkiger van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Reiziger zal dan ook kandidaat zijn wellicht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 1 minuut geleden zei timpy00: Reiziger zal dan ook kandidaat zijn wellicht? Kan me niet voorstellen dat die Jong Oranje na twee maanden zal verlaten voor een interim klus bij Ajax.. toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Ze kunnen altijd nog Henk de Jong, Erwin van Looi of Marcel Keizer nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei Lazy: Kan me niet voorstellen dat die Jong Oranje na twee maanden zal verlaten voor een interim klus bij Ajax.. toch? Combi? Denk ook niet dat hij hem zal verlaten. Maar wat duidelijk is, is dat de Nederlandse media graag een Nederlander wilt. Dan zijn er niet heel veel realistische opties denk ik. Als je in de Eredivisie kijkt heb je als trainers: Peter Bosz, logisch waarom die het niet wordt Arne Slot, logisch waarom die het niet wordt Pascal Jansen, lijkt me niet echt een optie gezien de verhouding tussen AZ en Ajax Joseph Oosting, lijkt me niet gezien hij überhaupt net bij Twente zit. Dan heb je vervolgens een hele rits clubs waarvan Ajax de trainer denk ik niet durft te halen omdat het nu met Steijn misgaat. Dan kom je dus op namen als Reiziger eventueel uit, maar zie hem inderdaad niet zijn job opzeggen. Kom je bij F. de Boer uit. In elk geval namen die niet echt luxe positie zijn. Dan zou ik zeggen neem Dave Vos als interim tot (minimaal) de winterstop, en kijk van daaruit verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Ik dacht altijd dat Marcel Gallardo de gedroomde kandidaat was hier? Heeft volgens mij nog steeds geen club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Guus Hiddink Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Graham Potter heeft geen club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei Thierryvane: Graham Potter heeft geen club. Denk jij dat een niet-Nederlander lang kan blijven zitten? Vrees dat de wereld dan te klein is voor de T, de enge kliek zaakwaarnemers en de kortzichtige 'harde kern'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 5 minuten geleden zei Urbeto: Ik dacht altijd dat Marcel Gallardo de gedroomde kandidaat was hier? Heeft volgens mij nog steeds geen club. Denk dat Ajax het niet aan gaat durven een buitenlandse trainer aan te stellen. Die staat gelijk onder zoveel druk van de media. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 2 minuten geleden zei Rogier.: Denk jij dat een niet-Nederlander lang kan blijven zitten? Vrees dat de wereld dan te klein is voor de T, de enge kliek zaakwaarnemers en de kortzichtige 'harde kern'. Nee, dat denk ik ook niet. Maar de enige twee Nederlandse trainers die ik graag bij Ajax wil zien zitten bij Feyenoord en PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 (bewerkt) 55 minuten geleden zei Kyrill: Kan jij aub mijn post goed en grondig lezen, die op de vorige pagina helemaal onderaan staat. Alvast bedankt. Als ik je teksten soms gebruik, is dat omdat herhaling/herkenning regelmatig als humorstijl terugkeert. Dat is dus niets persoonlijks, maar dat heb ik al eens gezegd. Maar goed dat kan je vervelend vinden, sorry dan. Wat ik echter zwaar onder de gordel vindt, is je insinuatie dat ik bewust jouw posts zou kiezen omdat jouw moeder kanker heeft. En daar laat ik het maar even bij. En @staf: excuus voor off-topic, maar ik laat mij niet zomaar beschuldigen 27 september 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: Waar haal je in godsnaam deze conclusie vandaan op basis van Timpy's post? Dat ging over Mislintat. Die heeft bedreigingen gedaan. 1 uur geleden zei Tim': Waarom zou iemand Team Sven óf Team Steijn moeten zijn? Omdat hij Mislintat aardig aan het verdedigen was de vorige keer toen hij met mij een discussie had over Mislintat. 1 uur geleden zei ElMarcos: Mannsverk is letterlijk drie dagen in Amsterdam geweest voor hij een helftje mocht meedoen. Toch stelt hij hem op. Wisselt hem na een helft en we zien hem nooit meer. Gaaei wordt van de week gewisseld en Steijn kijkt hem niet eens aan. Ik hoor hem vandaag zeggen Avila is meer links centraal. Valt vervolgens in op linksback...... Tahirovic heeft op Twente uit na alle potjes echt heel goed gespeeld in een slecht draaiend Ajax. Blijft nu ineens 90 minuten op de bank. Hij laat twee zeer gewaardeerde Kroatisch internationals eruit zien als spelers die niet eens mee zouden kunnen in de kelderklasse. Dat heeft niks met trainen te maken, maar alles met een trainer die totaal geen idee heeft wat hij aan het doen is. Dit heeft Vink heel duidelijk uitgelegd. Steijn was bezig met de wedstrijd. Er zijn meer trainers die het niet doen. En als je al achterstaat heeft het niet veel zin om bepaalde spelers erin te zetten naar mijn mening. En je ziet vaker dat spelers er amper zijn en al meteen opstellen. Mannsverk blijkt een blessure te hebben. Mij is niet duidelijk of hij die al voor Feyenoord had of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 2 minuten geleden zei delichris: Dat ging over Mislintat. Die heeft bedreigingen gedaan. Maar Timpy zegt toch niks positiefs over hem? Alleen wat negatiefs over Steijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 1 minuut geleden zei delichris: Dat ging over Mislintat. Die heeft bedreigingen gedaan. Wie heeft hij bedreigt? Want dat heb ik dan oprecht gemist. Of bedoel je dat hij tekeer zou zijn gegaan tegen Gorter? Want als dat zo is dan is het zeer terecht dat daar actie op wordt ondernomen. Maar bedreigingen heb ik nergens gezien? 1 minuut geleden zei delichris: Omdat hij Mislintat aardig aan het verdedigen was de vorige keer toen hij met mij een discussie had over Mislintat. Over Mislintat ben ik volgens mij duidelijk geweest veel goed gedaan. Als zaken al met Gorter enzo echt waar zijn of zelfverrijking heeft gedaan dan wegwezen. Maar ik snap niet zo goed waarom Mislintat ineens naar voren komt in een discussie over de positie van Maurice Steijn? Jouw antwoord was eerst dat een goede reden is dat hij Gorter veel vertrouwen geeft. Maar op het punt dat hij alle aankopen na 45 minuten onder de bus flikkert in daden en woorden geef je aan dat dat normaal is? Buiten dat dat helemaal niet normaal is, was daarop jouw antwoord dat ik team Mislintat ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 7 minuten geleden zei delichris: Omdat hij Mislintat aardig aan het verdedigen was de vorige keer toen hij met mij een discussie had over Mislintat. Dat heeft toch in de verste verten niets met de huidige discussie te maken? Beetje vreemd om zo'n uitspraak opeens te doen als reactie op Timpy zijn post. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 4 minuten geleden zei delichris: Dit heeft Vink heel duidelijk uitgelegd. Steijn was bezig met de wedstrijd. Er zijn meer trainers die het niet doen. En als je al achterstaat heeft het niet veel zin om bepaalde spelers erin te zetten naar mijn mening. Daar was weinig van te merken, want in de 10 minuten die het stillag voor de biergooier heeft hij letterlijk niet aanwijzing gegeven. Dus dat is de grootste quatsch die er is. Steijn is vooral bezig met Steijn. Als je hem op de bank ziet zitten, dan straalt hij uit alsof hij het allemaal niet snapt en als je zo een rigoureuze keuze maakt, dan zorg je gewoon dat je een speler van 20! opvangt. 30 minuten geleden zei PJHoutman: 28 minuten geleden zei Lazy: Frank de Boer. Dickiedick, Frankbal of Steijnbal. Om te janken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten