Lazy Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Jeetje. Zelfs VI gaat zich nu bemoeien in de hetze tegen Mislintat. Die jongen kan beter opstappen en lekker op een eiland gaan liggen. Die gaat bij elke tegenslag een bak stront over zich heen krijgen, dat wil je niet weten. Het begint nu echt te beschamend te worden wat de media in Nederland over hem schrijft en roept. Ik durf te wedden dat ze binnen nu en een maand - mits hij blijft zitten - een stapje verder gaan en het op de 'grensoverschrijdend gedrag' tour gaat gooien. Citaat Ook scouts en leden van de technische staf hebben geen hoge pet op van Mislintat, die volgens hen een heleboel bij elkaar heeft gelogen. Echt joh, dacht dat FC Hollywood in Duitsland lag... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 CRISIS #zinindonderdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 38 minuten geleden zei Rogier.: Heeft dan natuurlijk ook geen bronnen meer door Mislintat i.p.v. Overmars. Verbaast me allemaal niets meer. Ik zie Ajax denk ik oprecht liever 10e worden dan wat al die slapzakken willen. Want dan word je de komende seizoenen het nieuwe Schalke, of HSV. Al is dat wat moeilijker in Nederland door het belachelijk grote verschil in aantrekkingskracht t.o.v. de Duitse kleinere clubs. Is een vriend van Maurice Steijn ook. Vind het ook een raar artikel van VI. Veel onderbuik weinig argumenten, beetje stemmingmakerij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 1 uur geleden zei Rogier.: Lamme tegen de blinde donderdag Als je díé niet wint, zeker in eigen huis, gaat er echt iets mis. En dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 (bewerkt) Goh, had Van der Meijde toch iets goed vernomen... 19 september 2023 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 https://nos.nl/l/2491074 Onderzoek gestart dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Wat is dit dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Komt allemaal wel goed joh, heeft gewoon tijd nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Dacht dat Steijn van de schimmige dealtjes was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Zojuist zei Chiemel: Komt allemaal wel goed joh, heeft gewoon tijd nodig. Over zes maanden pakt 'ie de winst? Maar potverdorie, hoe een grote en succesvolle club zo snel in de puinhopen kan worden gestort door een paar beleidsmatige missers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 En hier iedereen mislinat met hand en tand verdedigen… de hele media was een hetze aan het voeren… Was vanaf begin al duidelijk dat het niet klopte. Toen ik dat zei na de transfer van die Duitse keeper werd ik beschimpt aan alle kanten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 2 minuten geleden zei putdus: En hier iedereen mislinat met hand en tand verdedigen… de hele media was een hetze aan het voeren… Was vanaf begin al duidelijk dat het niet klopte. Toen ik dat zei na de transfer van die Duitse keeper werd ik beschimpt aan alle kanten Kwam die op de laatste dag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 2 minuten geleden zei timpy00: Kwam die op de laatste dag? Let maar op, komt nog meer aan het licht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Hoe staat Ajax ervoor over 2 maanden? Iedereen dan weer weg zeker? Mogen alvast speculeren over opvolgers? Als het allemaal weer omvalt, dan zullen de mensen met een echt Ajax-hart wellicht opstaan. Sneijder als TD, van Basten als trainer en vd Meyde als assistent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 9 minuten geleden zei putdus: En hier iedereen mislinat met hand en tand verdedigen… de hele media was een hetze aan het voeren… Was vanaf begin al duidelijk dat het niet klopte. Toen ik dat zei na de transfer van die Duitse keeper werd ik beschimpt aan alle kanten Een kapotte klok geeft ook 2x per dag de goede tijd aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 (bewerkt) Dit is echt één van de meest grimmige figuren die ooit in het Nederlands voetbal heeft rondgelopen. Die mafketel helpt even in zijn eentje alles wat de club de afgelopen jaren heeft opgebouwd in twee maanden om zeep. Onderzoek loopt natuurlijk, maar niks klopt aan deze man. 19 september 2023 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 11 minuten geleden zei Beppu: Dit is echt één van de meest grimmige figuren die ooit in het Nederlands voetbal heeft rondgelopen. Die mafketel helpt even in zijn eentje alles wat de club de afgelopen jaren heeft opgebouwd in twee maanden om zeep. Onderzoek loopt natuurlijk, maar niks klopt aan deze man. Dat hebben Schreuder en zijn zaakwaarnemer vorig jaar al gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 In hoeverre is deze situatie nog houdbaar? Los van wat er uit dat onderzoek komt. Zou me echt niet verbazen als morgenochtend de boel klapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 (bewerkt) 40 minuten geleden zei putdus: En hier iedereen mislinat met hand en tand verdedigen… de hele media was een hetze aan het voeren… Was vanaf begin al duidelijk dat het niet klopte. Toen ik dat zei na de transfer van die Duitse keeper werd ik beschimpt aan alle kanten 29 minuten geleden zei Beppu: Dit is echt één van de meest grimmige figuren die ooit in het Nederlands voetbal heeft rondgelopen. Die mafketel helpt even in zijn eentje alles wat de club de afgelopen jaren heeft opgebouwd in twee maanden om zeep. Onderzoek loopt natuurlijk, maar niks klopt aan deze man. Maar even hè mannen.. is hij al veroordeeld? Geloof het niet toch? Meen me toch te herinneren dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen. Het zou niet de eerste (en vast niet de laatste) keer zijn dat er door de media van alles in het leven wordt geroepen wat uiteindelijk toch niet klopt. En het kan ook wel waar zijn. Maar om nu al te roepen dat we het al wisten.. Even los van de aankopen en het voetbal van Steijn heeft Mislintat volgens mij zonder problemen goed werk verricht bij zijn vorige clubs. Dus een beetje voorbarig dit. Alles wat bij Ajax gebeurd wordt per definitie 2-3 keer uitvergroot. Los van het onderzoek en wel of niet waar zou ik als Mislintat (en Steijn) zo snel mogelijk wegwezen. En ik vraag me af welke weldenkende TD of coach hier nog aam begint. Je moet dan namelijk echt knettergek zijn. 19 september 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 He maar, misschien advocaat van de duivel en/of ben ik heel dom. Maar is dit iets wat heel raar is? Gebeurde vorig jaar met Schreuder en Lemic bijvoorbeeld niet hetzelfde? Maar buiten dat, het gaat lekker... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 11 minuten geleden zei Michaelinho*: Maar even hè mannen.. is hij al veroordeeld? Geloof het niet toch? Meen me toch te herinneren dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen. Het zou niet de eerste (en vast niet de laatste) keer zijn dat er door de media van alles in het leven wordt geroepen wat uiteindelijk toch niet klopt. En het kan ook wel waar zijn. Maar om nu al te roepen dat we het al wisten.. Even los van de aankopen en het voetbal van Steijn heeft Mislintat volgens mij zonder problemen goed werk verricht bij zijn vorige clubs. Dus een beetje voorbarig dit. Alles wat bij Ajax gebeurd wordt per definitie 2-3 keer uitvergroot. Los van het onderzoek en wel of niet waar zou ik als Mislintat (en Steijn) zo snel mogelijk wegwezen. En ik vraag me af welke weldenkende TD of coach hier nog aam begint. Je moet dan namelijk echt knettergek zijn. Ja, dat geef ik ook aan in mijn post. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Als het echt om Sosa gaat dan vind ik het inderdaad niet zo vreemd dat daar 8 miljoen voor is betaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 (bewerkt) Storm in een glas water weer, maar wel jammer dat de druk op Mislintat nu veel te hoog wordt. 19 september 2023 bewerkt door Hakai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Als het waar is zegt het meer over de andere organen binnen Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Het technische hart? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten