Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Jeetje. Zelfs VI gaat zich nu bemoeien in de hetze tegen Mislintat. Die jongen kan beter opstappen en lekker op een eiland gaan liggen. Die gaat bij elke tegenslag een bak stront over zich heen krijgen, dat wil je niet weten. Het begint nu echt te beschamend te worden wat de media in Nederland over hem schrijft en roept. Ik durf te wedden dat ze binnen nu en een maand - mits hij blijft zitten - een stapje verder gaan en het op de 'grensoverschrijdend gedrag' tour gaat gooien.

Citaat

Ook scouts en leden van de technische staf hebben geen hoge pet op van Mislintat, die volgens hen een heleboel bij elkaar heeft gelogen.

Echt joh, dacht dat FC Hollywood in Duitsland lag... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

38 minuten geleden zei Rogier.:

Heeft dan natuurlijk ook geen bronnen meer door Mislintat i.p.v. Overmars. Verbaast me allemaal niets meer. Ik zie Ajax denk ik oprecht liever 10e worden dan wat al die slapzakken willen. Want dan word je de komende seizoenen het nieuwe Schalke, of HSV. Al is dat wat moeilijker in Nederland door het belachelijk grote verschil in aantrekkingskracht t.o.v. de Duitse kleinere clubs.

Is een vriend van Maurice Steijn ook. Vind het ook een raar artikel van VI. Veel onderbuik weinig argumenten, beetje stemmingmakerij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Chiemel:

Komt allemaal wel goed joh, heeft gewoon tijd nodig.

Over zes maanden pakt 'ie de winst? :mrgy:

Maar potverdorie, hoe een grote en succesvolle club zo snel in de puinhopen kan worden gestort door een paar beleidsmatige missers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei putdus:

En hier iedereen mislinat met hand en tand verdedigen… de hele media was een hetze aan het voeren…

Was vanaf begin al duidelijk dat het niet klopte.

Toen ik dat zei na de transfer van die Duitse keeper werd ik beschimpt aan alle kanten 

Kwam die op de laatste dag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei putdus:

En hier iedereen mislinat met hand en tand verdedigen… de hele media was een hetze aan het voeren…

Toen ik dat zei na de transfer van die Duitse keeper werd ik beschimpt aan alle kanten 

Een kapotte klok geeft ook 2x per dag de goede tijd aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is echt één van de meest grimmige figuren die ooit in het Nederlands voetbal heeft rondgelopen:-D. Die mafketel helpt even in zijn eentje alles wat de club de afgelopen jaren heeft opgebouwd in twee maanden om zeep. Onderzoek loopt natuurlijk, maar niks klopt aan deze man. 

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Beppu:

Dit is echt één van de meest grimmige figuren die ooit in het Nederlands voetbal heeft rondgelopen:-D. Die mafketel helpt even in zijn eentje alles wat de club de afgelopen jaren heeft opgebouwd in twee maanden om zeep. Onderzoek loopt natuurlijk, maar niks klopt aan deze man. 

Dat hebben Schreuder en zijn zaakwaarnemer vorig jaar al gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei putdus:

29 minuten geleden zei Beppu:

Maar even hè mannen.. is hij al veroordeeld? Geloof het niet toch? Meen me toch te herinneren dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen. 

Het zou niet de eerste (en vast niet de laatste) keer zijn dat er door de media van alles in het leven wordt geroepen wat uiteindelijk toch niet klopt. 

En het kan ook wel waar zijn. Maar om nu al te roepen dat we het al wisten.. Even los van de aankopen en het voetbal van Steijn heeft Mislintat volgens mij zonder problemen goed werk verricht bij zijn vorige clubs. Dus een beetje voorbarig dit. Alles wat bij Ajax gebeurd wordt per definitie 2-3 keer uitvergroot.

Los van het onderzoek en wel of niet waar zou ik als Mislintat (en Steijn) zo snel mogelijk wegwezen. En ik vraag me af welke weldenkende TD of coach hier nog aam begint. Je moet dan namelijk echt knettergek zijn.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Michaelinho*:

Maar even hè mannen.. is hij al veroordeeld? Geloof het niet toch? Meen me toch te herinneren dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen. 

Het zou niet de eerste (en vast niet de laatste) keer zijn dat er door de media van alles in het leven wordt geroepen wat uiteindelijk toch niet klopt. 

En het kan ook wel waar zijn. Maar om nu al te roepen dat we het al wisten.. Even los van de aankopen en het voetbal van Steijn heeft Mislintat volgens mij zonder problemen goed werk verricht bij zijn vorige clubs. Dus een beetje voorbarig dit. Alles wat bij Ajax gebeurd wordt per definitie 2-3 keer uitvergroot.

Los van het onderzoek en wel of niet waar zou ik als Mislintat (en Steijn) zo snel mogelijk wegwezen. En ik vraag me af welke weldenkende TD of coach hier nog aam begint. Je moet dan namelijk echt knettergek zijn.

Ja, dat geef ik ook aan in mijn post.

Link naar opmerking
Deel via andere websites