Hwb Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Dat kan. Maar gisteravond vond ik hem duidelijk bezig Ten Hag niet zo positief af te schilderen. Uiteraard binnen de marges die hij had na plaatsing voor de halve finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 31 minuten geleden zei Hwb: Dat kan. Maar gisteravond vond ik hem duidelijk bezig Ten Hag niet zo positief af te schilderen. Uiteraard binnen de marges die hij had na plaatsing voor de halve finale. Viel op zich wel mee. Bovendien is dit natuurlijk wel de rol die Derksen speelt. Daar gaat hij niet van afwijken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 17 april 2019 Auteur Share Geplaatst 17 april 2019 1 uur geleden zei Hwb: Dat kan. Maar gisteravond vond ik hem duidelijk bezig Ten Hag niet zo positief af te schilderen. Uiteraard binnen de marges die hij had na plaatsing voor de halve finale. Vond hem meer kritiek leveren op het interview wat hij gaf, niet op de prestatie die hij heeft geleverd. En laten we eerlijk zijn, dat interview was ook een rechtstreeks verhaal uit een mediatraining-boekje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Davids was wel een goede keuze als analist..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 4 minuten geleden zei Pino: Davids was wel een goede keuze als analist..... Haha, echt he. Die denkt nog wel eens trainer bij Juve te worden. Barnet was maximaal haalbare. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Als ten Hag over tactiek in de media past luister ik met mijn oren aan de televisie, die gast is daar behoorlijk sterk in volgens mij. Ze zijn vaak ook in de tweede helft beter, wat daar ook op wijst. Maar nu is het makkelijk om te roepen dat hij een goede trainer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 3 uur geleden zei Hwb: Lijkt me sowieso dat iedereen in de journalistiek die Ten Hag diskwalificeerde, vooral op basis van zaken die niets met kwaliteit te maken hebben, zich nu even achter de oren mag krabben. Gaat ook niet om de minst prominente namen: Verweij, Driessen, Derksen oa. Benieuwd of die even kritisch naar hun eigen functioneren gaan kijken als naar dat van de mensen die ze de maat nemen. Het is maar net waar je je druk om maakt. Welke kritiek precies is in jouw ogen nu ineens totaal ongegrond door deze actuele prestatie dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 (bewerkt) https://twitter.com/TheFev/status/1118488616026759168 koekoek 17 april 2019 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 12 minuten geleden zei Regis: https://twitter.com/TheFev/status/1118488616026759168 koekoek Ghehe, hoelang is dat geleden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Lekker makkelijk scoren achteraf. Iedereen schreeuwde rond januari moord en brand na die waardeloze periode. Zou me niks verbazen als je zelf ook de kop van Ter Hag wilde zien rollen toentertijd @Regis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 54 minuten geleden zei Beppu: Lekker makkelijk scoren achteraf. Iedereen schreeuwde rond januari moord en brand na die waardeloze periode. Zou me niks verbazen als je zelf ook de kop van Ter Hag wilde zien rollen toentertijd @Regis. Die Driessen is gewoon een ongelooflijke droeftoeter. Zit daar bij VI ook altijd gematigd interessant te doen. Wat een dorpsidioot is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 (bewerkt) 3 uur geleden zei Zeus: Het is maar net waar je je druk om maakt. Welke kritiek precies is in jouw ogen nu ineens totaal ongegrond door deze actuele prestatie dan? Buiten dat een deel van de kritiek sowieso ongegrond en/of irrelevant was, hieronder de voornaamste zaken die imo door deze prestaties onjuist zijn gebleken: - Hij heeft het gewoon niet. - Hij is ongeschikt voor (en/of past niet bij) Ajax. - De spelers nemen hem niet serieus. 17 april 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Wat voor invloed zullen de huidige prestaties hebben op het aankoopbeleid van komende zomer? Je zou kunnen zeggen dat er spelers van hogere kwaliteit naar Ajax willen, of niet? En welke transferbedragen is Ajax bereid te gaan betalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Beppu: Lekker makkelijk scoren achteraf. Iedereen schreeuwde rond januari moord en brand na die waardeloze periode. Zou me niks verbazen als je zelf ook de kop van Ter Hag wilde zien rollen toentertijd @Regis. Heb zeker mijn twijfels gehad over Ten Hag, maar hij bewijst nu het tegendeel. Is verder volgens mij ook totaal niet relevant. Driessen blijft een ouderwetse lul. 17 april 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Je moet eerder Overmars een standbeeld geven dan Ten Hag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Tottenham, makkie. Alhoewel ze wel ff voldoende rust gehad moeten hebben vooraf de wedstrijd: De KNVB overweegt om de Eredivisie een week op te schuiven om Ajax tegemoet te komen en vraagt hulp van de overige clubs. Dat meldt Voetbal International. De voetbalbond komt in de knoop met de speeldata nu Ajax de halve finale van de Champions League heeft bereikt. Toen het competitieprogramma in elkaar werd gezet hield de KNVB geen rekening met het feit dat Nederland een club in de halve finale van de Champions League zou hebben, zo schrijft Voetbal International. Nu dat toch het geval is komt de voetbalbond in de knoop met de speeldata, omdat de wedstrijden van de laatste twee speelrondes op hetzelfde tijdstip afgewerkt moeten worden. Dat zou betekenen dat Ajax op zondag een competitieduel speelt en al op dinsdag in het miljardenbal in actie zou moeten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 Ik heb dus niet getwijfeld over Ten Hag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 Het bizarre is ook gewoon dat je daadwerkelijk een goede kans maakt om de halve finale. PSV heeft het Tottenham 2 wedstrijden knap lastig gemaakt, en toen had Tottenham enkele basisspelers wel, nu gewoon onder andere Kane en Son (alleen de 1e), Dier er niet bij Niet normaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 Denk dat Spurs qua spel ook wel past bij Ajax. Sowieso wel mooi dat er nu sowieso 1 grote verrassing in de CL finale gaat komen. Of het nou Ajax of Spurs wordt, het is sowieso een onverwachte finalist. Das dan wel weer mooi voor het voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 1 uur geleden zei Rogier.: Het bizarre is ook gewoon dat je daadwerkelijk een goede kans maakt om de halve finale. PSV heeft het Tottenham 2 wedstrijden knap lastig gemaakt, en toen had Tottenham enkele basisspelers wel, nu gewoon onder andere Kane en Son (alleen de 1e), Dier er niet bij Niet normaal Klopt, we zijn 1x helemaal weggespeeld tegen hun maar toen speelden we gelijk. De andere hadden we gewoon moeten winnen, maar toen scoorden zij op het eind de winnende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 5 uur geleden zei cimbomcu: Ik heb dus niet getwijfeld over Ten Hag. Jij bent ook een echte kenner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 1 uur geleden zei Lazy: Denk dat Spurs qua spel ook wel past bij Ajax. Sowieso wel mooi dat er nu sowieso 1 grote verrassing in de CL finale gaat komen. Of het nou Ajax of Spurs wordt, het is sowieso een onverwachte finalist. Das dan wel weer mooi voor het voetbal En hopelijk kan Liverpool ook de finale halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 Halve finale mannen, ik kan het nog steeds niet geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 12 minuten geleden zei Pino: Halve finale mannen, ik kan het nog steeds niet geloven. Bizar ja, echt volop genieten dat we dit meemaken. Spurs leuke tegenstander met die ex-ajacieden. Gaat weer een flinke kluif worden, maar zeker niet onmogelijk. Bij de loting was ik bang voor Juve of City. Blij dat het nu niet City is geworden iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 Na het laatste fluitsignaal dinsdag moest ik meteen denken aan de zin: "Als we maar geen Juve loten." Ik loop ook al 2 dagen met een big smile op mijn gezicht. Jammer is alleen dat in mijn beroepsgroep bijna niemand wat met voetbal heeft. En als ze dat al wel hebben, zijn z meestal voor PSV en haten ze Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten