Jump to content

AFC Ajax

Recommended Posts

• Replies 8.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zondag Ajax-Feyenoord he. Ik zou gewoon ff rukken de komende weken man.

Dit ja.    2014  - 2018: Nederlandse club wordt uitgeschakeld door een counterploeg. "We zijn onvolwassen, naïef, jongens tegen mannen"   2021: Goed druk zetten na balverlies, tact

Kunnen we het nu dan weer gewoon over Ajax hebben? Nooit gedacht dat ik dit als Feyenoorder ooit nog zou zeggen.

Posted Images

90000000000000000000000000 MINUTEN LANGGGGGGGG VOOR ONZE CLUB UIT AMSTERDAAAAAAAM

GEKKENHUIS OP DE TRIBUNESSSSSSSSSS, NIEMAND DIE ONS STOPPEN KAN!!!!!! JALALALALALALALAALALALALALA JALALALALALA

wat ben ik trotsssssssssss, wat een prestatie. Fantastisch.

Heerlijk hoor. Ongelofelijk. Blind en Vd Beek inderdaad zo goed. Veltman en ook Sinkgraven die zich op dit niveau gewoon staande houden. Schöne laat weer zien gewoon belangrijk te zijn.

En iemand nog iets over dat boertje met die uitstraling die niet bij Ajax past?

Loop al de hele ochtend huppelend als een veulentje door het huis. Net m'n zoontje van net 5 (met heel voorzichtig beginnende interesse in voetbal) de samenvatting laten zien. Ik geloof het eigenlijk nog steeds niet.

28 minuten geleden zei Hwb:

Loop al de hele ochtend huppelend als een veulentje door het huis. Net m'n zoontje van net 5 (met heel voorzichtig beginnende interesse in voetbal) de samenvatting laten zien. Ik geloof het eigenlijk nog steeds niet.

Zou verplichte kost moeten zijn op elke school vandaag.

Gefeliciteerd mannen, fantastische wedstrijd (2e helft) wederom

9 uur geleden zei Kelvin:

Ook heel knap dat je met zes man op scherp gewoon geen enkele schorsing pakt voor de heenwedstrijd in de halve finale.

Schone had er wel een verdiend eerste helft, maar hij liet ze sowieso makkelijk op zak.

Edited by Erwin.