ElMarcos Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 10 uur geleden zei Gert: Ik schuif graag aan om dan te roeptoeteren. Is er ook ruimte voor een tegen geluid? 1 uur geleden zei Beppu: Ik zit twee keer in de week naar die Kick Off podcast te luisteren van de Telegraaf. Is toch genieten Vrijwillig? Of dwingen ze je? typ dan; Valentijn heeft altijd gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 7 minuten geleden zei ElMarcos: Is er ook ruimte voor een tegen geluid? Vrijwillig? Of dwingen ze je? typ dan; Valentijn heeft altijd gelijk. Ik ben niet voor Ajax hé, dan is het misschien wel leuker om het gezeik op Ajax te luisteren. Ben het ook pas sinds vorig seizoen een beetje gaan luisteren toen het kut ging met Ajax. Maar dan nog vind ik Valentijn wel vermakelijk, in tegenstelling tot velen. Lekker zeiken, af en toe wel leuk om te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 57 minuten geleden zei Beppu: Ik ben niet voor Ajax hé, dan is het misschien wel leuker om het gezeik op Ajax te luisteren. Ben het ook pas sinds vorig seizoen een beetje gaan luisteren toen het kut ging met Ajax. Maar dan nog vind ik Valentijn wel vermakelijk, in tegenstelling tot velen. Lekker zeiken, af en toe wel leuk om te luisteren. Heb echt een hekel aan mensen die op het huidige Ajax (beleid) zaniken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Fitz-Jim had die geen enkelblessure? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Gooi dat Zagreb lekker eruit. Trieste omstandigheden en misschien gunstig voor Ajax/Feyenoord? #transfers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 5 minuten geleden zei Thierryvane: Gooi dat Zagreb lekker eruit. Trieste omstandigheden en misschien gunstig voor Ajax/Feyenoord? #transfers Ja bizar, al moet er ook gezegd worden dat ze bij AEK ook niet bepaald lieverdjes zijn. Sowieso in Griekenland is het een heel groot probleem, weet dat ik nog iets te dichtbij wat schermutselingen kwam tussen Olympiakos en Panathinaikos, was niet fraai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 12 minuten geleden zei Thierryvane: Gooi dat Zagreb lekker eruit. Trieste omstandigheden en misschien gunstig voor Ajax/Feyenoord? #transfers Wtf. Ik moest hier wel even hardop om lachen hoor. Iemand neergestoken, triest, gunstig voor Ajax en Feyenoord?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Haha ja ik zat er ook van te kijken inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 2 minuten geleden zei Beppu: Wtf. Ik moest hier wel even hardop om lachen hoor. Iemand neergestoken, triest, gunstig voor Ajax en Feyenoord?! Dat er iemand dood is gegaan natuurlijk niet. Uit Europa gegooid worden wél. Maar gok op geen publiek plus een fikse boete. De nieuwe (eerste) captain van Ajax dit jaar: Bergwijn. Showtime! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Bergwijn zie ik wel floreren nu Tadic weg is en hij de band om heeft. In ieder geval geen Klaassen want dat zou betekenen dat hij (bijna) altijd basis zou staan. En ik zie toch liever een middenveld van Branco x Berghuis x Tahirovic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Zo zeg, Bergwijn als aanvoerder. Dat zag je na vorig seizoen toch totaal niet aankomen? Moet Borges zich dan ook gaan focussen op de rechtsbuiten plek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Ernest nuamah groot aanvallend talent van Nordsjaelland. Wat voor ajax. Hoe komt die club vaak aan grote talenten uit Ghana? zelfde als Salzburg wat vaak grote talenten heeft uit Ivoorkust, nu ook karim konate. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 1 minuut geleden zei La Pulga: Zo zeg, Bergwijn als aanvoerder. Dat zag je na vorig seizoen toch totaal niet aankomen? Moet Borges zich dan ook gaan focussen op de rechtsbuiten plek? Mits Kudus nog niet vertrokken is zou ik deze zaterdag lekker beginnen met Bergwijn op 10 met daarvoor Borges - Brobbey - Kudus. Branco en Tahiro achter Stevie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Ik vind dit toch wel een hele opvallende keuze zeg, als ik eerlijk ben. Al betekend het mogelijk wel dat Davy toch niet de favoriet is om elk duel op tien te starten, wat dan weer positief is. Benieuwd of het Bergwijn een extra boost geeft om te vlammen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 5 minuten geleden zei putdus: Ernest nuamah groot aanvallend talent van Nordsjaelland. Wat voor ajax. Hoe komt die club vaak aan grote talenten uit Ghana? zelfde als Salzburg wat vaak grote talenten heeft uit Ivoorkust, nu ook karim konate. Scouting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 11 minuten geleden zei putdus: Ernest nuamah groot aanvallend talent van Nordsjaelland. Wat voor ajax. Hoe komt die club vaak aan grote talenten uit Ghana? zelfde als Salzburg wat vaak grote talenten heeft uit Ivoorkust, nu ook karim konate. Samenwerking met Right to Dream in Ghana, een voetbalacademy. Levert veel goeds op iig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 2 minuten geleden zei Fantasy: Scouting. Nou niet alleen dat, zij hebben dus een hele academie daar opgebouwd en dat werpt nu zijn vruchten af. Volgens mij geldt er in Denemarken ook niet zo'n buiten de EU regel zoals dat in Nederland wel het geval is en voor die gasten is elk contract natuurlijk een droomcontract. Ajax had natuurlijk een beetje dezelfde constructie met Ajax Cape Town, alleen kwamen daar niet de juiste spelers vandaan. Kan me alleen Mokoena, Pienaar en Serero herinnernen. Als Rulli, Gorter, Kudus en Klaassen nog vertrekken mag ik wel hopen dat er nog wat klaarstaat ter vervanging. Hoop ook dat ze Sanchez nog kunnen verkopen en een nieuwe rechtsachter halen. Die Japanner ziet er goed uit, jammer dat Stuttgart zo lastig doet (logisch ook) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 12 minuten geleden zei putdus: Ernest nuamah groot aanvallend talent van Nordsjaelland. Wat voor ajax. Hoe komt die club vaak aan grote talenten uit Ghana? zelfde als Salzburg wat vaak grote talenten heeft uit Ivoorkust, nu ook karim konate. De eigenaar van Nordsjaelland heeft al heel wat jaren een academie in Ghana en heeft Nordsjaelland daarbij gekocht om de grootste talenten daarvan een podium in Europa te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 (bewerkt) Lijkt me wel logische keuze voor Bergwijn, een talentvolle speler met matige mentaliteit kan opbloeien als ie de band krijgt, ging ook zo bij Kokcu. 8 augustus 2023 bewerkt door Hakai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Even voor de goede orde, Fitz-Jim had vorig jaar een enkelblessure en Nordsjaelland heeft een academie in Ghana. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Even voor de goede orde, Fitz-Jim had vorig jaar een enkelblessure en Nordsjaelland heeft een academie in Ghana. Doe het dan goed: de Right to Dream academie in Ghana is eigenaar van een Deense voetbalclub (Nordsjaelland). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 2 minuten geleden zei Rogier.: Doe het dan goed: de Right to Dream academie in Ghana is eigenaar van een Deense voetbalclub (Nordsjaelland). Oke sorry. Spoiler De Right to Dream Academy heeft een nauwe band met de Deense voetbalclub FC Nordsjælland (ook wel FC Nordsjælland genoemd), die gevestigd is in Farum, een stad ten noorden van Kopenhagen. Deze samenwerking is opmerkelijk omdat het een unieke benadering vertegenwoordigt van het combineren van voetbalontwikkeling, opleiding en internationale samenwerking. In 2015 sloeg FC Nordsjælland de handen ineen met Right to Dream om een strategische samenwerking aan te gaan. Dit initiatief heeft geleid tot een nauwe band tussen de academie in Ghana en de Deense club. De samenwerking omvat verschillende aspecten: Spelerstransfers en ontwikkeling: Right to Dream heeft een aantal getalenteerde voetballers voortgebracht die vervolgens de overstap hebben gemaakt naar FC Nordsjælland. Deze spelers krijgen de kans om hun talenten verder te ontwikkelen binnen de club en in het Europese voetbal. Uitwisselingsprogramma's: Er is een uitwisselingsprogramma opgezet waarbij jonge voetballers van de Right to Dream Academy naar FC Nordsjælland kunnen komen om hun vaardigheden te verbeteren en ervaring op te doen in een professionele omgeving. Samenwerking op het gebied van coaching en training: De technische staf en coaches van FC Nordsjælland werken samen met de Right to Dream Academy om coachingmethoden en trainingstechnieken te delen en te ontwikkelen. Opleiding en educatie: Naast voetbalontwikkeling hecht de samenwerking ook belang aan educatie en academische groei. Spelers worden aangemoedigd om hun studies voort te zetten en te excelleren, zowel op het veld als in de klas. Deze samenwerking tussen Right to Dream en FC Nordsjælland is een voorbeeld van hoe voetbalacademies en professionele clubs kunnen samenwerken om de ontwikkeling van jonge voetballers te bevorderen en hen kansen te bieden op zowel sportief als persoonlijk vlak. Het benadrukt ook de internationale aard van voetbalontwikkeling en hoe talenten uit verschillende delen van de wereld elkaar kunnen verrijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 4 uur geleden zei ElMarcos: Is er ook ruimte voor een tegen geluid? Vrijwillig? Of dwingen ze je? typ dan; Valentijn heeft altijd gelijk. Nee, heb het liefste dat iedereen het met me eens is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Itoooooooooooo Itooooooooooooooo Itooooooooooooooooooooooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Enerzijds lees ik veel goede dingen over hem en aan de andere kant ook veel mensen die sceptisch zijn of we hem nodig hebben. Lijkt er (voorlopig) op dat Hato dan linksback gaat spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten