Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Gert:

Ik schuif graag aan om dan te roeptoeteren. 

Is er ook ruimte voor een tegen geluid? 

1 uur geleden zei Beppu:

Ik zit twee keer in de week naar die Kick Off podcast te luisteren van de Telegraaf. Is toch genieten

Vrijwillig? Of dwingen ze je? typ dan; Valentijn heeft altijd gelijk. :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

7 minuten geleden zei ElMarcos:

Is er ook ruimte voor een tegen geluid? 

Vrijwillig? Of dwingen ze je? typ dan; Valentijn heeft altijd gelijk. :classic_ninja:

Ik ben niet voor Ajax hé, dan is het misschien wel leuker om het gezeik op Ajax te luisteren:D. Ben het ook pas sinds vorig seizoen een beetje gaan luisteren toen het kut ging met Ajax.

Maar dan nog vind ik Valentijn wel vermakelijk, in tegenstelling tot velen. Lekker zeiken, af en toe wel leuk om te luisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Beppu:

Ik ben niet voor Ajax hé, dan is het misschien wel leuker om het gezeik op Ajax te luisteren. Ben het ook pas sinds vorig seizoen een beetje gaan luisteren toen het kut ging met Ajax.

Maar dan nog vind ik Valentijn wel vermakelijk, in tegenstelling tot velen. Lekker zeiken, af en toe wel leuk om te luisteren.

Heb echt een hekel aan mensen die op het huidige Ajax (beleid) zaniken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Thierryvane:

Gooi dat Zagreb lekker eruit. Trieste omstandigheden en misschien gunstig voor Ajax/Feyenoord? #transfers

Ja bizar, al moet er ook gezegd worden dat ze bij AEK ook niet bepaald lieverdjes zijn. Sowieso in Griekenland is het een heel groot probleem, weet dat ik nog iets te dichtbij wat schermutselingen kwam tussen Olympiakos en Panathinaikos, was niet fraai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Beppu:

Wtf:mrgy:. Ik moest hier wel even hardop om lachen hoor. Iemand neergestoken, triest, gunstig voor Ajax en Feyenoord?!:-D

Dat er iemand dood is gegaan natuurlijk niet. Uit Europa gegooid worden wél. Maar gok op geen publiek plus een fikse boete.

De nieuwe (eerste) captain van Ajax dit jaar: Bergwijn. Showtime!

Bergwijn geniet volop van hattrick voor Ajax: 'Het plezier is terug' |  Voetbal | NU.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Zo zeg, Bergwijn als aanvoerder. Dat zag je na vorig seizoen toch totaal niet aankomen? Moet Borges zich dan ook gaan focussen op de rechtsbuiten plek?

Mits Kudus nog niet vertrokken is zou ik deze zaterdag lekker beginnen met Bergwijn op 10 met daarvoor Borges - Brobbey - Kudus. Branco en Tahiro achter Stevie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei putdus:

Ernest nuamah groot aanvallend talent van Nordsjaelland. Wat voor ajax.

Hoe komt die club vaak aan grote talenten uit Ghana? 

zelfde als Salzburg wat vaak grote talenten heeft uit Ivoorkust, nu ook karim konate. 

Scouting. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei putdus:

zelfde als Salzburg wat vaak grote talenten heeft uit Ivoorkust, nu ook karim konate. 

Samenwerking met Right to Dream in Ghana, een voetbalacademy. Levert veel goeds op iig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Fantasy:

Scouting. 

Nou niet alleen dat, zij hebben dus een hele academie daar opgebouwd en dat werpt nu zijn vruchten af. Volgens mij geldt er in Denemarken ook niet zo'n buiten de EU regel zoals dat in Nederland wel het geval is en voor die gasten is elk contract natuurlijk een droomcontract. 

Ajax had natuurlijk een beetje dezelfde constructie met Ajax Cape Town, alleen kwamen daar niet de juiste spelers vandaan. Kan me alleen Mokoena, Pienaar en Serero herinnernen. 

Als Rulli, Gorter, Kudus en Klaassen nog vertrekken mag ik wel hopen dat er nog wat klaarstaat ter vervanging.  Hoop ook dat ze Sanchez nog kunnen verkopen en een nieuwe rechtsachter halen. Die Japanner ziet er goed uit, jammer dat Stuttgart zo lastig doet (logisch ook) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei putdus:

De eigenaar van Nordsjaelland heeft al heel wat jaren een academie in Ghana en heeft Nordsjaelland daarbij gekocht om de grootste talenten daarvan een podium in Europa te geven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rogier.:

Doe het dan goed: de Right to Dream academie in Ghana is eigenaar van een Deense voetbalclub (Nordsjaelland).

Oke sorry.

Spoiler

De Right to Dream Academy heeft een nauwe band met de Deense voetbalclub FC Nordsjælland (ook wel FC Nordsjælland genoemd), die gevestigd is in Farum, een stad ten noorden van Kopenhagen. Deze samenwerking is opmerkelijk omdat het een unieke benadering vertegenwoordigt van het combineren van voetbalontwikkeling, opleiding en internationale samenwerking.

In 2015 sloeg FC Nordsjælland de handen ineen met Right to Dream om een strategische samenwerking aan te gaan. Dit initiatief heeft geleid tot een nauwe band tussen de academie in Ghana en de Deense club. De samenwerking omvat verschillende aspecten:

Spelerstransfers en ontwikkeling: Right to Dream heeft een aantal getalenteerde voetballers voortgebracht die vervolgens de overstap hebben gemaakt naar FC Nordsjælland. Deze spelers krijgen de kans om hun talenten verder te ontwikkelen binnen de club en in het Europese voetbal.

Uitwisselingsprogramma's: Er is een uitwisselingsprogramma opgezet waarbij jonge voetballers van de Right to Dream Academy naar FC Nordsjælland kunnen komen om hun vaardigheden te verbeteren en ervaring op te doen in een professionele omgeving.

Samenwerking op het gebied van coaching en training: De technische staf en coaches van FC Nordsjælland werken samen met de Right to Dream Academy om coachingmethoden en trainingstechnieken te delen en te ontwikkelen.

Opleiding en educatie: Naast voetbalontwikkeling hecht de samenwerking ook belang aan educatie en academische groei. Spelers worden aangemoedigd om hun studies voort te zetten en te excelleren, zowel op het veld als in de klas.

Deze samenwerking tussen Right to Dream en FC Nordsjælland is een voorbeeld van hoe voetbalacademies en professionele clubs kunnen samenwerken om de ontwikkeling van jonge voetballers te bevorderen en hen kansen te bieden op zowel sportief als persoonlijk vlak. Het benadrukt ook de internationale aard van voetbalontwikkeling en hoe talenten uit verschillende delen van de wereld elkaar kunnen verrijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites