himan Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Erwin.: Alleen Israël is de echte outlier toch Georgië, Azerbeidzjan, Armenië, Cyprus... Allemaal niet echt Europa hoor. Maar die grens is natuurlijk gewoon volledig waar je hem legt. Ik vind Duitsland bijvoorbeeld al in Azië liggen. 7 augustus 2023 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Wat we met zekerheid kunnen vaststellen is dat een wedstrijd in en tegen Astana goed is voor de airmiles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) Blijkbaar had Timber deze transfer echt nodig, want dit liet hij in zijn laatste periode bij Ajax nog weinig zien. Mooi voor hem. 7 augustus 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Astana - uit is gewoon oppassen voor Cavendish, die gaat altijd makkelijk liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) Om het nog maar niet te hebben over de hoek die je van Moscon kan krijgen. 7 augustus 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Rulli misschien naar Bayern, zou ik wel zonde vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) Op 2-8-2023 om 12:10 zei Chiemel: Rulli / Ramaj ? / Salah-Eddine ? / Hato (Kaplan) ? / Medic (Kaplan) ? / Rensch Alvarez / Vos Vd Boomen / Tahirovic Berghuis / Taylor Borges / Conceicao Bergwijn / Godts Brobbey / ? Statusupdate; Nu nog wel directe vervanger voor Alvarez nodig. En nog een nieuwe linksback, rechtsback en spits. En nog een nieuwe keeper als Rulli weggaat. Ben ik niet eens kritisch over de nr. 10 positie. 7 augustus 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 BREAKING! @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 19 minuten geleden zei Thierryvane: BREAKING! @Dansmeister Is die goed? bayern wilt rulli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 28 minuten geleden zei Thierryvane: BREAKING! @Dansmeister Vanaf volgend seizoen wil ik graag een wekelijkse podcast van ThierryVerweij waarin je alles feitelijk benoemd en elke zin begint met 'ik denk', 'ik heb gehoord dat' en heel de club gaat bekritiseren. Rol van Falentijn zijn hier meerdere users geschikt voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) Bod op Ito is gewoon afgewezen toch? Nu we richting het einde van de transferdeadline gaan, komen we wel steeds meer in de Duitse vijver terecht he? Hopelijk geen Schreuder-zaakwaarnemer praktijken. 7 augustus 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) #InSvenWeTrust GK: Rulli, Ramaj, Pasveer RB: Rensch, Sanchez RCB: Sutalo, Medic LCB: Ito, Hato, Kaplan LB: Hato, ASE, Wijndal CDM: Tahirovic, Vos, Fitz-Jim CM: Van den Boomen, Taylor, Fitz-Jim CAM: Aankoop, Berghuis, Taylor LW: Bergwijn, Forbs, Godts/Van Axel Dongen ST: Brobbey, Aankoop RW: Aankoop, Conceiçao, Godts Nog wel 5 man aan te kopen, idealiter een RW en ST in 1 (Nuamah wordt veel genoemd) maakt 4. Aantal twijfelgevalletjes, maar met dit team doe je gewoon mee om de titel. Verwacht overigens dat Sutalo en Spertsyan allebei niet komen. Ben benieuwd wat de back-up opties zijn voor die namen. Als die al zouden komen. 7 augustus 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 1 minuut geleden zei Rogier.: #InSvenWeTrust GK: Rulli, Ramaj, Pasveer RB: Rensch, Sanchez RCB: Sutalo, Medic LCB: Ito, Hato, Kaplan LB: Hato, ASE, Wijndal CDM: Tahirovic, Vos, Fitz-Jim CM: Van den Boomen, Taylor, Fitz-Jim CAM: Aankoop, Berghuis, Taylor LW: Bergwijn, Forbs, Godts ST: Brobbey, Aankoop RW: Aankoop, Conceiçao, Berghuis Nog wel 5 man aan te kopen, idealiter een RW en ST in 1 (Nuamah wordt veel genoemd) maakt 4. Aantal twijfelgevalletjes, maar met dit team doe je gewoon mee om de titel. Verwacht overigens dat Sutalo en Spertsyan allebei niet komen. Ben benieuwd wat de back-up opties zijn voor die namen. Als die al zouden komen. Denk je echt dat Forbs gaat banken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Urbeto: Denk je echt dat Forbs gaat banken? Vermoed van wel eigenlijk. Zie hem niet direct als dé rechtsbuiten. Als je kijkt naar het bedrag en het aantal namen dat er staat (dat zijn er inclusief de opties uit de jeugd wel al veel namelijk), misschien wel. Maar er moet sowieso een optie bij die in de spits kan, en als dat Nuamah wordt (die eigenlijk vooral een RW is), wil ik nog wel eens zien of Forbs beter is. 7 augustus 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 1 uur geleden zei Dansmeister: Vanaf volgend seizoen wil ik graag een wekelijkse podcast van ThierryVerweij waarin je alles feitelijk benoemd en elke zin begint met 'ik denk', 'ik heb gehoord dat' en heel de club gaat bekritiseren. Rol van Falentijn zijn hier meerdere users geschikt voor. Ik neem de rol van Falentijn voor lief. Jorik Verweij. Prachtduo. Hoop dat Sven net zo'n deal als Feyenoord met Ivanusec kan fixen met Dinamo Zagreb. Dan maar aansluiten na het tweeluik met AEK. Eerste twee potjes tegen Heracles en Fortuna moeten ook met Aertssen/Medic kunnen op de RCV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 25 minuten geleden zei Rogier.: #InSvenWeTrust GK: Rulli, Ramaj, Pasveer RB: Rensch, Sanchez RCB: Sutalo, Medic LCB: Ito, Hato, Kaplan LB: Hato, ASE, Wijndal CDM: Tahirovic, Vos, Fitz-Jim CM: Van den Boomen, Taylor, Fitz-Jim CAM: Aankoop, Berghuis, Taylor LW: Bergwijn, Forbs, Godts/Van Axel Dongen ST: Brobbey, Aankoop RW: Aankoop, Conceiçao, Godts Nog wel 5 man aan te kopen, idealiter een RW en ST in 1 (Nuamah wordt veel genoemd) maakt 4. Aantal twijfelgevalletjes, maar met dit team doe je gewoon mee om de titel. Verwacht overigens dat Sutalo en Spertsyan allebei niet komen. Ben benieuwd wat de back-up opties zijn voor die namen. Als die al zouden komen. Ik vermoed dat je de back-ups ergens in de Bundesliga moet zoeken . Mavropanos speelt ook nog bij Stuttgart namelijk. Zonder er zelf een waarde oordeel aan te hangen, maar wat vinden jullie van het aantal nationaliteite in de selectie/basiself? Maakt dat verder iets uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 21 minuten geleden zei Rogier.: Vermoed van wel eigenlijk. Zie hem niet direct als dé rechtsbuiten. Als je kijkt naar het bedrag en het aantal namen dat er staat (dat zijn er inclusief de opties uit de jeugd wel al veel namelijk), misschien wel. Maar er moet sowieso een optie bij die in de spits kan, en als dat Nuamah wordt (die eigenlijk vooral een RW is), wil ik nog wel eens zien of Forbs beter is. Nuamah lijkt me inderdaad sterker dan Forbs, maar is de interesse voor hem al meer geworden dan het bericht 'dat hij op het lijstje staat'? Het lijkt mij als buitenstaander dat iemand die voor zo'n bedrag gehaald wordt ook basisspeler dient te worden. Uitzondering hierop zou zo'n Gimenez/Ueda scenario zijn waarbij je weet dat de eerste keuze volgend jaar zomer een transfer gaat maken, maar hier lijkt me bij Bergwijn na zijn mislukte avontuur bij de Spurs geen sprake van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Michaelinho*: Ik vermoed dat je de back-ups ergens in de Bundesliga moet zoeken . Mavropanos speelt ook nog bij Stuttgart namelijk. Zonder er zelf een waarde oordeel aan te hangen, maar wat vinden jullie van het aantal nationaliteite in de selectie/basiself? Maakt dat verder iets uit? Ik maak me er niet zo druk om. Een selectie met alleen maar (kwalitatief goede) Nederlanders is een utopie. Je wilt geen middelmaat en de absolute top heeft geen zin in de Europa League. Daarnaast zijn negen jongens uit het lijstje van @Rogier. eigen jeugd én Nederlands. En dan missen Aertssen en Misehouy nog. 7 augustus 2023 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 1 uur geleden zei Dansmeister: Vanaf volgend seizoen wil ik graag een wekelijkse podcast van ThierryVerweij waarin je alles feitelijk benoemd en elke zin begint met 'ik denk', 'ik heb gehoord dat' en heel de club gaat bekritiseren. Rol van Falentijn zijn hier meerdere users geschikt voor. Ik schuif graag aan om dan te roeptoeteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 2 uur geleden zei Chiemel: Statusupdate; Nu nog wel directe vervanger voor Alvarez nodig. En nog een nieuwe linksback, rechtsback en spits. En nog een nieuwe keeper als Rulli weggaat. Ben ik niet eens kritisch over de nr. 10 positie. De vervanger is Tahirovic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 10 uur geleden zei Dansmeister: Vanaf volgend seizoen wil ik graag een wekelijkse podcast van ThierryVerweij waarin je alles feitelijk benoemd en elke zin begint met 'ik denk', 'ik heb gehoord dat' en heel de club gaat bekritiseren. Rol van Falentijn zijn hier meerdere users geschikt voor. Ik zit twee keer in de week naar die Kick Off podcast te luisteren van de Telegraaf. Is toch genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Waarom speelt Fitz Jim zo weinig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 3 minuten geleden zei putdus: Waarom speelt Fitz Jim zo weinig? Liep eind vorig seizoen een enkelblessure op van een maand of 3. Nog niet 100% fit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 3 minuten geleden zei putdus: Waarom speelt Fitz Jim zo weinig? Hij had eind vorig seizoen een zware enkelblessure. Denk dat hij nog niet helemaal fit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Volgens mij had Fitz-Jim vorig seizoen een zware enkelblessure, maar ik weet het niet zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten