Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Erwin.:

Alleen Israël is de echte outlier toch

Georgië, Azerbeidzjan, Armenië, Cyprus... Allemaal niet echt Europa hoor. Maar die grens is natuurlijk gewoon volledig waar je hem legt. Ik vind Duitsland bijvoorbeeld al in Azië liggen.

bewerkt door himan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Op 2-8-2023 om 12:10 zei Chiemel:

Rulli / Ramaj

? / Salah-Eddine

? / Hato (Kaplan)

? / Medic (Kaplan)

? / Rensch

Alvarez / Vos

Vd Boomen / Tahirovic

Berghuis / Taylor

Borges / Conceicao

Bergwijn / Godts

Brobbey / ?

Statusupdate;

Nu nog wel directe vervanger voor Alvarez nodig. En nog een nieuwe linksback, rechtsback en spits. En nog een nieuwe keeper als Rulli weggaat. Ben ik niet eens kritisch over de nr. 10 positie.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Thierryvane:

BREAKING! @Dansmeister

Vanaf volgend seizoen wil ik graag een wekelijkse podcast van ThierryVerweij waarin je alles feitelijk benoemd en elke zin begint met 'ik denk', 'ik heb gehoord dat' en heel de club gaat bekritiseren. Rol van Falentijn zijn hier meerdere users geschikt voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

#InSvenWeTrust

GK: Rulli, Ramaj, Pasveer

RB: Rensch, Sanchez

RCB: Sutalo, Medic

LCB: Ito, Hato, Kaplan

LB: Hato, ASE, Wijndal

CDM: Tahirovic, Vos, Fitz-Jim

CM: Van den Boomen, Taylor, Fitz-Jim

CAM: Aankoop, Berghuis, Taylor

LW: Bergwijn, Forbs, Godts/Van Axel Dongen

ST: Brobbey, Aankoop

RW: Aankoop, Conceiçao, Godts

Nog wel 5 man aan te kopen, idealiter een RW en ST in 1 (Nuamah wordt veel genoemd) maakt 4. Aantal twijfelgevalletjes, maar met dit team doe je gewoon mee om de titel.

Verwacht overigens dat Sutalo en Spertsyan allebei niet komen. Ben benieuwd wat de back-up opties zijn voor die namen. Als die al zouden komen.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rogier.:

#InSvenWeTrust

LW: Bergwijn, Forbs, Godts

RW: Aankoop, Conceiçao, Berghuis

Nog wel 5 man aan te kopen, idealiter een RW en ST in 1 (Nuamah wordt veel genoemd) maakt 4. Aantal twijfelgevalletjes, maar met dit team doe je gewoon mee om de titel.

Verwacht overigens dat Sutalo en Spertsyan allebei niet komen. Ben benieuwd wat de back-up opties zijn voor die namen. Als die al zouden komen.

Denk je echt dat Forbs gaat banken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Urbeto:

Denk je echt dat Forbs gaat banken?

Vermoed van wel eigenlijk. Zie hem niet direct als dé rechtsbuiten. Als je kijkt naar het bedrag en het aantal namen dat er staat (dat zijn er inclusief de opties uit de jeugd wel al veel namelijk), misschien wel. Maar er moet sowieso een optie bij die in de spits kan, en als dat Nuamah wordt (die eigenlijk vooral een RW is), wil ik nog wel eens zien of Forbs beter is.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dansmeister:

Vanaf volgend seizoen wil ik graag een wekelijkse podcast van ThierryVerweij waarin je alles feitelijk benoemd en elke zin begint met 'ik denk', 'ik heb gehoord dat' en heel de club gaat bekritiseren. Rol van Falentijn zijn hier meerdere users geschikt voor.

Ik neem de rol van Falentijn voor lief. Jorik Verweij. Prachtduo.

Hoop dat Sven net zo'n deal als Feyenoord met Ivanusec kan fixen met Dinamo Zagreb. Dan maar aansluiten na het tweeluik met AEK. Eerste twee potjes tegen Heracles en Fortuna moeten ook met Aertssen/Medic kunnen op de RCV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Rogier.:

#InSvenWeTrust

LW: Bergwijn, Forbs, Godts/Van Axel Dongen

RW: Aankoop, Conceiçao, Godts

Ik vermoed dat je de back-ups ergens in de Bundesliga moet zoeken ;c. Mavropanos speelt ook nog bij Stuttgart namelijk. 

Zonder er zelf een waarde oordeel aan te hangen, maar wat vinden jullie van het aantal nationaliteite in de selectie/basiself? Maakt dat verder iets uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Rogier.:

Vermoed van wel eigenlijk. Zie hem niet direct als dé rechtsbuiten. Als je kijkt naar het bedrag en het aantal namen dat er staat (dat zijn er inclusief de opties uit de jeugd wel al veel namelijk), misschien wel. Maar er moet sowieso een optie bij die in de spits kan, en als dat Nuamah wordt (die eigenlijk vooral een RW is), wil ik nog wel eens zien of Forbs beter is.

Nuamah lijkt me inderdaad sterker dan Forbs, maar is de interesse voor hem al meer geworden dan het bericht 'dat hij op het lijstje staat'? Het lijkt mij als buitenstaander dat iemand die voor zo'n bedrag gehaald wordt ook basisspeler dient te worden. Uitzondering hierop zou zo'n Gimenez/Ueda scenario zijn waarbij je weet dat de eerste keuze volgend jaar zomer een transfer gaat maken, maar hier lijkt me bij Bergwijn na zijn mislukte avontuur bij de Spurs geen sprake van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Michaelinho*:

Ik vermoed dat je de back-ups ergens in de Bundesliga moet zoeken . Mavropanos speelt ook nog bij Stuttgart namelijk. 

Zonder er zelf een waarde oordeel aan te hangen, maar wat vinden jullie van het aantal nationaliteite in de selectie/basiself? Maakt dat verder iets uit?

Ik maak me er niet zo druk om. Een selectie met alleen maar (kwalitatief goede) Nederlanders is een utopie. Je wilt geen middelmaat en de absolute top heeft geen zin in de Europa League.

Daarnaast zijn negen jongens uit het lijstje van @Rogier. eigen jeugd én Nederlands. En dan missen Aertssen en Misehouy nog.

bewerkt door Thierryvane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dansmeister:

Ik schuif graag aan om dan te roeptoeteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Chiemel:

Statusupdate;

Nu nog wel directe vervanger voor Alvarez nodig. En nog een nieuwe linksback, rechtsback en spits. En nog een nieuwe keeper als Rulli weggaat. Ben ik niet eens kritisch over de nr. 10 positie.

De vervanger is Tahirovic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Dansmeister:

Ik zit twee keer in de week naar die Kick Off podcast te luisteren van de Telegraaf. Is toch genieten:mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites