Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

28 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik vond Tahirovic helemaal niet zo goed gisteren. Had een sterke fase nadat hij samen met Branco en Berghuis het middenveld vormde maar verder liet hij zich continue aftroeven, qua druk zetten twijfelend en leverde vrij veel ballen in bij Dortmund. Gaat (nog) allemaal te langzaam bij hem. Denk oprecht dat Vos op dit moment verder is.

Enigszins eens, vond hem niet zo slecht. Maar andere keren vond ik hem sterker. Wellicht dat hij via de Eredivisie daar geleidelijk wel beter in kan worden. Want ik vind wel dat hij wendbaar is, de intentie in zich heeft om druk te zetten in duels te komen. Dus hoop dat hij gedurende het seizoen daarin kan groeien want ik zie wel veel potentie in hem wat ik tot nu toe heb gezien.

Zie middenveld

Branco - Tahirovic

Berghuis 

Wel voor me. Sterker nog zou in de Eredvisie niet weten welke club dan een beter middenveld heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Hoewel Branco goede kwaliteiten bezit en het goed doet, moeten we rekening houden met het feit dat je met hem en Tahirovic 2 middenvelders van boven de 1,90 hebt. Dit zorgt ervoor dat je diepgang en dynamiek gaat missen en je een statisch middenveld gaat krijgen.  Ik ga niet mee in het negatieve van Taylor en vind zijn diepgang en voor de goal komen essentieel voor dit team.

Branco maakt het middenveld niet per se statisch. De manier waarop je dat doet, maakt het statisch. Vooralsnog kom je aan voetballen toe, terwijl Taylor in de opbouw ontzettend kwetsbaar oogt. Daarnaast is Taylor in balbezit tegenstander ook weer veel kwetsbaarder gebleken dan je zou willen. Nee, liever een ‘iets statischer middenveld’ (waar ik het dus al niet mee eens ben door het gedrag in het veld van Taylor) dan een middenveld waardoor je ontzettend kwetsbaar bent in de omschakeling. 

Taylor kan daarentegen best op 10, kun je wel een aantal keer je man laten lopen. En dan is je middenveld ook minder statisch, want met Klaassen speel je toch met een man minder.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zeg dat wel ja.

Alvarez dus weg, dat lijkt me een prima deal. Vervangers zijn al in huis en nu kun je het geld hopelijk gebruiken om echt door te zetten voor 2 verdedigers. Wat mij betreft nog een spits en een echte 10 en dan hebben we in elk geval een degelijk elftal staan, al vind ik het schrijnend dat Wijndal het waarschijnlijk gaat verliezen van Salah-eddine. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Nou zeg dat wel ja.

Alvarez dus weg, dat lijkt me een prima deal. Vervangers zijn al in huis en nu kun je het geld hopelijk gebruiken om echt door te zetten voor 2 verdedigers. Wat mij betreft nog een spits en een echte 10 en dan hebben we in elk geval een degelijk elftal staan, al vind ik het schrijnend dat Wijndal het waarschijnlijk gaat verliezen van Salah-eddine. 

Ik denk dat als het lukt om nog twee of drie versterkingen toe te voegen aan de basis (met Kudus) of vier zonder Kudus, dat je komend seizoen gewoon een prima elftal hebt. En Wijndal.... tja, gewoon een kut mentaliteit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei The Saint:

Hoe is de vliegroute dan 

Lijkt me trouwens met de auto best een gave trip om te maken. 

Ik vermoed bijna een vergelijkbare route als met de auto. Oekraïne en Rusland zijn no-fly zones. Dus heel veel andere keus heb je dan volgens mij niet. Lijkt me overigens ook sterk dat dit een rechtstreeks vlucht is. 

Ben geen expert in vliegroutes. Maar zou me niet verbazen als je eerst op bijv. Istanbul moet vliegen. En wellicht dat er dan daar een rechtstreeks vlucht naar Astana is, maar een extra tussenstop lijkt me ook niet onwaarschijnlijk. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rogier.:

image.thumb.png.0166bf914e8e2305740635fbd5188bae.png

Het donkergroene deel ligt in Europa.. Zegt genoeg lijkt me.

is toch niet heel moeilijk? Europa levert gewoon veel meer geld op. Denk dat het behalen van de groepsfase van de CL een lucratievere deal is dan de Aziatische CL winnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites