cimbomcu Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Oh dat vond ik anders, vond hem echt goed ballen. Zeker aan de bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 28 minuten geleden zei Thierryvane: Ik vond Tahirovic helemaal niet zo goed gisteren. Had een sterke fase nadat hij samen met Branco en Berghuis het middenveld vormde maar verder liet hij zich continue aftroeven, qua druk zetten twijfelend en leverde vrij veel ballen in bij Dortmund. Gaat (nog) allemaal te langzaam bij hem. Denk oprecht dat Vos op dit moment verder is. Enigszins eens, vond hem niet zo slecht. Maar andere keren vond ik hem sterker. Wellicht dat hij via de Eredivisie daar geleidelijk wel beter in kan worden. Want ik vind wel dat hij wendbaar is, de intentie in zich heeft om druk te zetten in duels te komen. Dus hoop dat hij gedurende het seizoen daarin kan groeien want ik zie wel veel potentie in hem wat ik tot nu toe heb gezien. Zie middenveld Branco - Tahirovic Berghuis Wel voor me. Sterker nog zou in de Eredvisie niet weten welke club dan een beter middenveld heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei cimbomcu: Hoewel Branco goede kwaliteiten bezit en het goed doet, moeten we rekening houden met het feit dat je met hem en Tahirovic 2 middenvelders van boven de 1,90 hebt. Dit zorgt ervoor dat je diepgang en dynamiek gaat missen en je een statisch middenveld gaat krijgen. Ik ga niet mee in het negatieve van Taylor en vind zijn diepgang en voor de goal komen essentieel voor dit team. Branco maakt het middenveld niet per se statisch. De manier waarop je dat doet, maakt het statisch. Vooralsnog kom je aan voetballen toe, terwijl Taylor in de opbouw ontzettend kwetsbaar oogt. Daarnaast is Taylor in balbezit tegenstander ook weer veel kwetsbaarder gebleken dan je zou willen. Nee, liever een ‘iets statischer middenveld’ (waar ik het dus al niet mee eens ben door het gedrag in het veld van Taylor) dan een middenveld waardoor je ontzettend kwetsbaar bent in de omschakeling. Taylor kan daarentegen best op 10, kun je wel een aantal keer je man laten lopen. En dan is je middenveld ook minder statisch, want met Klaassen speel je toch met een man minder. 7 augustus 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Net iets boven de 40 miljoen euro. Keurig Sven en bedankt Edson! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Het is Edson gegund. Zou leuk zijn als we West Ham loten in de Europa League (gegeven die gehaald wordt). Prachtig afscheid zou dat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) Astana of Loedogorets dus. Dat had slechter gekund. Zou je moeten halen. Edit: dat had helemaal niet veel slechter gekund haha. Wat een slechte teams. 7 augustus 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 4 minuten geleden zei Rogier.: Astana of Loedogorets dus. Dat had slechter gekund. Zou je moeten halen. Edit: dat had helemaal niet veel slechter gekund haha. Wat een slechte teams. Vooral Ludogorets uit is geen feestje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Het gaat er niet om tegen wie we spelen, maar met wie. Nog 17 dagen voor die wedstrijd, terwijl de inschrijving voor die voorronde waarschijnlijk een paar dagen daarvoor is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Gezellig tripje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) 38 minuten geleden zei ElMarcos: Vooral Ludogorets uit is geen feestje. Kan allebei wel eens tegenslaan. Zeker in deze vorm. 7 augustus 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Misschien hebben we zaterdag Kudus d'r nog bij. Drukke dag met nieuwtjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Nou zeg dat wel ja. Alvarez dus weg, dat lijkt me een prima deal. Vervangers zijn al in huis en nu kun je het geld hopelijk gebruiken om echt door te zetten voor 2 verdedigers. Wat mij betreft nog een spits en een echte 10 en dan hebben we in elk geval een degelijk elftal staan, al vind ik het schrijnend dat Wijndal het waarschijnlijk gaat verliezen van Salah-eddine. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Nou zeg dat wel ja. Alvarez dus weg, dat lijkt me een prima deal. Vervangers zijn al in huis en nu kun je het geld hopelijk gebruiken om echt door te zetten voor 2 verdedigers. Wat mij betreft nog een spits en een echte 10 en dan hebben we in elk geval een degelijk elftal staan, al vind ik het schrijnend dat Wijndal het waarschijnlijk gaat verliezen van Salah-eddine. Ik denk dat als het lukt om nog twee of drie versterkingen toe te voegen aan de basis (met Kudus) of vier zonder Kudus, dat je komend seizoen gewoon een prima elftal hebt. En Wijndal.... tja, gewoon een kut mentaliteit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) 39 minuten geleden zei Thierryvane: Gezellig tripje! Als je het volledige oorlogsgebied (Oekraïne en Rusland) wilt laten liggen en je geen boot wilt pakken wordt het toch echt dit . Een uurtje of 109 met de auto 7 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 14 minuten geleden zei Michaelinho*: Als je het volledige oorlogsgebied (Oekraïne en Rusland) wilt laten liggen en je geen boot wilt pakken wordt het toch echt dit . Een uurtje of 109 met de auto Iemand een idee hoe het zit met laadpalen in Turkmenistan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 3 minuten geleden zei ElMarcos: Iemand een idee hoe het zit met laadpalen in Turkmenistan? As ge batterijen meeneemt is het best te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Waarom doet Kazachstan mee in Europa joh? Kunnen beter naar Azië als je dit zo ziet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) Hoe is de vliegroute dan Lijkt me trouwens met de auto best een gave trip om te maken. Topgear style met een blauw gele streep op de motorkap 7 augustus 2023 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Lachen he die Europa League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei The Saint: Hoe is de vliegroute dan Lijkt me trouwens met de auto best een gave trip om te maken. Ik vermoed bijna een vergelijkbare route als met de auto. Oekraïne en Rusland zijn no-fly zones. Dus heel veel andere keus heb je dan volgens mij niet. Lijkt me overigens ook sterk dat dit een rechtstreeks vlucht is. Ben geen expert in vliegroutes. Maar zou me niet verbazen als je eerst op bijv. Istanbul moet vliegen. En wellicht dat er dan daar een rechtstreeks vlucht naar Astana is, maar een extra tussenstop lijkt me ook niet onwaarschijnlijk. 7 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 41 minuten geleden zei Rogier.: Waarom doet Kazachstan mee in Europa joh? Kunnen beter naar Azië als je dit zo ziet Zelfde reden als bijvoorbeeld Turkije en eigenlijk ook Rusland. Omdat het ook in Europa ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 2 minuten geleden zei timpy00: Zelfde reden als bijvoorbeeld Turkije en eigenlijk ook Rusland. Omdat het ook in Europa ligt. Het donkergroene deel ligt in Europa.. Zegt genoeg lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 2 minuten geleden zei Rogier.: Het donkergroene deel ligt in Europa.. Zegt genoeg lijkt me. is toch niet heel moeilijk? Europa levert gewoon veel meer geld op. Denk dat het behalen van de groepsfase van de CL een lucratievere deal is dan de Aziatische CL winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 3 minuten geleden zei Rogier.: Het donkergroene deel ligt in Europa.. Zegt genoeg lijkt me. Het enige wat het zegt is dat het in twee continenten ligt. Turkije relatief nog minder. Rusland ook niet heel veel relatief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Alleen Israël is de echte outlier toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten