cimbomcu Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Juventus is gewoon erg sterk in het afjagen en drukzetten van Ajax. Dus logisch. Ik heb wel gewoon liever een echte spits in zo´n wedstrijd, en dan liever Dolberg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 1 minuut geleden zei Duarte.: Is Sowieso knap als je in je eigen strafschopgebied een strafschop krijgt. Nieuwe regels speciaal voor Ajax.... eerste helft beetje omgekeerd dan wat er in de 1e wedstrijd gebeurd. Van de beek had die bal vanaf 5/6 meter gewoon moeten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Zojuist zei cimbomcu: Juventus is gewoon erg sterk in het afjagen en drukzetten van Ajax. Dus logisch. Ik heb wel gewoon liever een echte spits in zo´n wedstrijd, en dan liever Dolberg. Alles van tadic word ook wel afgefloten he? Op een gegeven moment krijgt hij een beuk in zijn rug, maar maakt hij zich goed breed. Bonucci gaat neer: vrije bal Juventus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Goeie fase nu, hopelijk doorzetten. Vd Beek speelt ook een prima pot hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 (bewerkt) Ziyech gvd, schiet gewoon nu wel!! Sinkgraven doet het helemaal niet zo verkeerd 16 april 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 De Ligt ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 (bewerkt) Lukt niet veel bij Ziyech. Huntelaar/Dolberg erin wat mij betreft, Tadic naar links. Godver Neres. Ik leerde in de D al dat je zulke ballen met rechts moet nemen. 16 april 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 1 minuut geleden zei Hwb: Lukt niet veel bij Ziyech. Huntelaar/Dolberg erin wat mij betreft, Tadic naar links. Is gewoon ontzettend vermoeid volgens mij. Neres joh, oioioi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 (bewerkt) WIIIEIIEJJUUUUUUHHHAHHAHAHHAHAHAHJEEEEEEEEE Gefeliciteerd! 16 april 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 1 uur geleden zei Kelvin: Sinkgraven dus, ik ga wat anders doen. Zieke jinx natuurlijk. Geweldige prestatie, chapeau! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Standbeeld voor Ten Hag lijkt me. Ongekende prestatie. Gefeliciteerd Ajacieden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 90000000000000000000000000 MINUTEN LANGGGGGGGG VOOR ONZE CLUB UIT AMSTERDAAAAAAAM GEKKENHUIS OP DE TRIBUNESSSSSSSSSS, NIEMAND DIE ONS STOPPEN KAN!!!!!! JALALALALALALALAALALALALALA JALALALALALA wat ben ik trotsssssssssss, wat een prestatie. Fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Heerlijk hoor. Ongelofelijk. Blind en Vd Beek inderdaad zo goed. Veltman en ook Sinkgraven die zich op dit niveau gewoon staande houden. Schöne laat weer zien gewoon belangrijk te zijn. En iemand nog iets over dat boertje met die uitstraling die niet bij Ajax past? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 7 uur geleden zei Pino: @Gert @Gert deze komt er naast te hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Jezus wat maak je je hetzelf lastig in dat laatste half uur. Je moet dat gewoon uitspelen en dan stap je met 1-5 van het veld. Desalniettemin: gefeliciteerd boys!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Iets scherper en je loopt er nog overheen ook, al met al een terechte overwinning! Proficiat Ajacieden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 16 april 2019 Auteur Share Geplaatst 16 april 2019 Had inderdaad ook 1-4 kunnen worden, maar daar maalt niemand meer om. Wat een avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterhs Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 (bewerkt) Ronaldo..? 16 april 2019 bewerkt door Peterhs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Ongekend dit, gefeliciteerd Ajacieden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Ook heel knap dat je met zes man op scherp gewoon geen enkele schorsing pakt voor de heenwedstrijd in de halve finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Lekkere buikschuiver van Overmars ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 6 minuten geleden zei Pino: Lekkere buikschuiver van Overmars ? haha ja genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 En Johan Derksen gewoon nog zeiken op Erik ten Hag. Wat een sneue paashaas ben je dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Helden!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Dit is echt niet normaal man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten