Michaelinho* Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 9 uur geleden zei Rogier.: Klopt, denk dat er daarom deze week wel een en ander duidelijk wordt. Is bijvoorbeeld wel jammer dat een Sutalo nog met CL-wedstrijden meespeelt bij Zagreb, want dat ze die willen halen staat wel vast. Edit: Kudus verdient overigens nog schandalig weinig doordat hij zijn contract niet verlengd (heeft). Wijndal zit daar vet boven. PSV? Maar eens hoor, heel erg balen natuurlijk. Gewoon jammer dat je afhankelijk bent van de grote clubs met geld als het om Alvarez en Kudus gaat, en die blijven voorlopig nog behoorlijk op de bank zitten (zie West Ham). Begrijp me daarin zeker niet verkeerd. Vind de hele situatie ook niet best. En denk dat Mislintat en Steijn daar ook zo over denken. Als Alvarez gewoon verkocht was, had je in een hele andere situatie gezeten dan nu. Achteraf (maar dat is een kont in zijn koe kijken) had je daar gewoon een paar miljoen minder moeten pakken. Maar het komt vast goed, het is nog juli.. Eens met PSV ja. Die hebben voor oktober ook geen volledig ingespeeld en definitief team. Ik hoop trouwens dat je een koe in zijn kont kijken bedoelde . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 26 minuten geleden zei Thierryvane: #transferjosti Hopen dat het niet alleen voor Ivanusec is. Beiden zou ik wel mooi vinden ook 6 minuten geleden zei Michaelinho*: Ik hoop trouwens dat je een koe in zijn kont kijken bedoelde . Laten we maar zeggen dat het laat was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 16 minuten geleden zei Rogier.: Hopen dat het niet alleen voor Ivanusec is. Beiden zou ik wel mooi vinden ook Die vliegt maar lekker via Rotterdam! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 18 minuten geleden zei Thierryvane: Die vliegt maar lekker via Rotterdam! Amsterdam mag deze zomer best even ruiken aan een goede Kroatische aanwinst hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Vandaag wat CV nieuws zou wel fijn zijn. Je hebt inmiddels beide CVs verkocht die bij hun nieuwe clubs al aan het spelen zijn. Dus geen excuses meer voor vertraging. Hoe goed is Denswil tegenwoordig trouwens? Die naam heb ik onlangs niet meer gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 1 uur geleden zei Rogier.: Hopen dat het niet alleen voor Ivanusec is. Beiden zou ik wel mooi vinden ook Hahah denk inderdaad ook dat Ivanusec gewoon bij Rotterdam zou landen als het met een prive jet is. Dus als ze er beiden in zitten dan vind ik het prima. Alleen Ivanusec lijkt me sterk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 28 minuten geleden zei Urbeto: Amsterdam mag deze zomer best even ruiken aan een goede Kroatische aanwinst hoor Eikel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Citaat Ajax stuurde afgelopen weekend scouts naar Zweden om Gustaf Johan Lagerbielke te bekijken. Dat melden onder andere Tutto Mercato en het Zweedse medium Expressen. Ajax is echter niet de enige club die Lagerbielke in het vizier heeft. Lagerbielke zou ook gevolgd worden door verschillende clubs uit grote competities. Om welke ploegen het gaat is niet bekend. De Amsterdammers zaten zaterdag op de tribune tijdens de wedstrijd van de ploeg van Lagerbielke, Elfsborg IF. Dat duel werd met 3-1 gewonnen door de tegenstander Häcken. De verdediger van 1,93 meter speelde dit seizoen veertien wedstrijden en wist daarin twee keer te scoren. Na afloop van het duel met Häcken werd Lagerbielke gevraagd naar de interesse in zijn persoon. "Ik wist niet dat Ajax op de tribune zat, maar je kan ook niet weten wie er allemaal komen kijken. Het is een teken dat je het goed doet, maar ik focus me er niet op. Op dit moment heb ik mijn focus op de belangrijke wedstrijden die er voor Elfsborg aankomen. Ik ben niet op de hoogte dat er al concrete gesprekken zijn." De 23-jarige Lagerbielke is een rechtsbenige centrumverdediger die ook al speelde voor het nationale elftal van Zweden. Hij heeft bij Elfsborg nog een contract tot de zomer van 2025. Wat zijn vraagprijs moet worden is onbekend, maar zijn marktwaarde wordt op 1,2 miljoen euro geschat. Citaat Ajax heeft zich nog niet gemeld bij Sparta om te informeren naar Nick Olij. Volgens De Telegraaf hebben de Amsterdammers interesse in de doelman, maar van contact is volgens RTV Rijnmond nog geen sprake. Olij traint maandag dan ook gewoon mee bij Sparta en ook de clubleiding verwacht nog niks. Volgens de eerdere berichtgeving moet Olij zo’n drie miljoen euro kosten, maar het is dus niet bekend of Ajax daadwerkelijk een bod gaat doen. De doelman heeft nog een contract tot 2026. In Amsterdam moet Olij de concurrent worden van Géronimo Rulli, die op dit moment in Valencia is. Of hij daar is voor een transfer lijkt onwaarschijnlijk. Naast Olij is Diant Ramaj van Eintracht Frankfurt ook een kandidaat voor de keeperspositie bij Ajax. De Amsterdammers zouden voor hem wel een eerste contact hebben gelegd met zijn Duitse club, zodat de clubleiding ook voor de Duitser weet wat de transfersom is. Ramaj ligt tot de zomer van 2027 vast in Frankfurt, dus ook voor hem zal er een transfersom op tafel moeten komen. Citaat Ajax heeft bij AC Milan geïnformeerd naar de diensten van Yacine Adli. De Amsterdammers hebben volgens Relevo alleen nog maar navraag gedaan naar de beschikbaarheid van de voormalig Frans jeugdinternational Adli speelt sinds 2021 voor AC Milan, maar hij kon nog geen vaste plek in de basis afdwingen. In totaal speelde hij afgelopen seizoen zes officiële wedstrijden voor de Milanezen. Of de Italiaanse clubleiding mee wil werken aan een vertrek is onbekend. In 2021 werd Adli voor 8,5 miljoen euro overgenomen van Girondins de Bordeaux, maar hij werd gelijk weer uitgeleend aan dezelfde Franse club. De 23-jarige Adli is een product uit de jeugd van Paris Saint-Germain. in 2019 maakte hij voor 5,5 miljoen euro de overstap naar Bordeaux. Adli is van origine een aanvallende middenvelder, maar hij kan ook vanaf links en centraal op het middenveld spelen. Zijn contract bij Milan loopt nog tot de zomer van 2026. Of Ajax denkt aan een huurperiode of een definitieve transfer is niet bekend. Zo, lekker veel nieuws qua transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Zou mij verbazen dat Ajax echt voor Lagerbielke zou gaan. Qua data een prima speler, maar voetballend te beperkt voor Ajax en vermoedelijk lastig als hij met ruimte in de rug moet spelen. Lijkt me gewoon de zoveelste gok omdat er een scout van AJax op de tribune zit bij een wedstrijd in Zweden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Nou dat vliegtuig is nu 20 minuten geleden geland. Wie zat er in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 17 minuten geleden zei Gert: Nou dat vliegtuig is nu 20 minuten geleden geland. Wie zat er in? De piloot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1145179/bonucci-staat-open-voor-ajax-maar-ze-gaan-met-niemand-het-gesprek-aan.html Gewoon doen man, krijg ik in ieder geval weer zin om te kijken. En kan die wijsneusjes en slaapwandelaars nog wat bijleren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Nu al zin in: Rulli Hato Satulo Bonucci Dest Alvarez Vd Boomen Kudus Berghuis Bergwijn Brobbey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 (bewerkt) Hoevaak mag rulli blunderen voordat die gepasseerd wordt? Meneer heeft een hoop geld gekost dus mag blijven staan. huntelaar en hamstra hebben de club lekker met een hoop problemen opgestapeld, samen met vd sar. Louter miskopen , plukken we nu nog de vruchten van. thiago almada zou de perfecte nummer tien zijn . Maar inmiddels waarschijnlijk te duur. 31 juli 2023 bewerkt door putdus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 18 uur geleden zei Rogier.: Nog even 2 quotes die de situatie goed beschrijven: Ik kan het niet goed quoten, maar punt 5 kun je niet zo bekijken, als punt 2 je manier van doen is: Die 115 miljoen uitgave wordt immers ook weer over een bepaalde periode afgeschreven. Dus die opmerking klopt boekhoudtechnisch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 1 uur geleden zei Chiemel: Satulo Neefje van? Of is dat als je de licenties voor de echte namen niet hebt? Speelt hij samen Jerrol Hota centraal achterin komend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 1 uur geleden zei putdus: Hoevaak mag rulli blunderen voordat die gepasseerd wordt? Meneer heeft een hoop geld gekost dus mag blijven staan. huntelaar en hamstra hebben de club lekker met een hoop problemen opgestapeld, samen met vd sar. Louter miskopen , plukken we nu nog de vruchten van. thiago almada zou de perfecte nummer tien zijn . Maar inmiddels waarschijnlijk te duur. Al training overgeslagen lees ik net Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Mwa vliegtuig gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 We komen toch wel dicht bij het punt dat leedvermaak omslaat in medelijden als Van Geel de rol van Van der Sar over gaat nemen (televaag podcast). Die doelt gelijk jong Ajax op en gaat weer in de o21 competitie meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Dit account zit er (volgens mij) vrij kort op: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 (bewerkt) Valencia lijkt me wel stug, die hebben die gekke Georgische keeper op doel. Misschien wel een ruildeal Verder is het 12 uur rijden vanaf Villarreal en Valencia, eventjes opgezocht o wacht hij stond op lopen, het is 45 minuten met de auto. Broertje van inderdaad. 31 juli 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 2 uur geleden zei MetalMichael: We komen toch wel dicht bij het punt dat leedvermaak omslaat in medelijden als Van Geel de rol van Van der Sar over gaat nemen (televaag podcast). Ik ben dus zó klaar met die gasten (Verweij, Driessen) hè. Pure stemmingmakerij en haatcampagnes richting mensen die niet naar hen lekken. En een groot deel van de supporters pakken ze ermee, want niet iedereen doorziet dit. Echt ongelofelijk hoe er niemand bij leiding van de Telegraaf is die hier iets van zegt, het is ook gewoon niet journalistiek waardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Zojuist zei Rogier.: Ik ben dus zó klaar met die gasten (Verweij, Driessen) hè. Pure stemmingmakerij en haatcampagnes richting mensen die niet naar hen lekken. En een groot deel van de supporters pakken ze ermee, want niet iedereen doorziet dit. Echt ongelofelijk hoe er niemand bij leiding van de Telegraaf is die hier iets van zegt, het is ook gewoon niet journalistiek waardig. Ahja, dat zal je altijd zo houden. Sowieso de waan vd dag journalistiek, zoals bijv Johan Derksen. Mensen die maar wat roeptoeteren. En nu idd zo'n Telegraaf met nog eens een dubbele agenda die helemaal aan het ragen is. Ergens ook wel vermakelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Twee jaar terug : berghuis, Daley Blind, Dusan Tadic, Sébastien Haller, Antony, Lisandro Martínez, Noussair Mazraoui en Nicolás Tagliafico. Daarvoor neres de jong de ligt van beek Ziyech Onana sanchez moet je nu zien, een paar jeugdspelers , handje vol miskopen en paar oudere die het niet meer aankunnen. wat een teleurgang. Al jaar en dag is het behalve het tijdperk overmars 1 grote bestuurlijke chaos bij ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Jij zit in de put dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten