Jump to content

AFC Ajax

Recommended Posts

1 uur geleden zei Pino:

Die Pierie is toch pas 18 jaar? Lekker laten ontwikkelen en zien wel wat er van komt. 

Is zeker een gokje dat je kan nemen.. Zie hem alleen op korte termijn geen basisspeler worden.. Staat nog wekelijks te stuntelen bij Heerenveen kan je bij ons niet veroorloven. 

6 minuten geleden zei Skkky50:

Mag toch wel iets vinden van het transferbeleid van Ajax? Vind het gewoon zonde dat na Schuurs nu dus ook Kip Pierie zou moeten wegrotten in Jong Ajax, of hij zou verhuurd moeten worden. 

Heeft vooral te maken dat als ze bij Ajax  blijven je hun ontwikkeling veel meer in de hand hebt en ze altijd kan gebruiken mocht de nood hoog zijn.  Trainen bij Ajax natuurlijk ook onder veel betere omstandigheden, betere medespelers, betere faciliteiten.  Is ook niet onbelangrijk in de ontwikkeling. 

• Replies 7.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zondag Ajax-Feyenoord he. Ik zou gewoon ff rukken de komende weken man.

Dit topic is best lekker leesvoer zo  Sodeknetter, een parodie op discussiëren  Surrealistisch goed.   Verder hoop ik dat Ajax nog wat versterkingen binnenharkt, anders voorzie ik een vroegt

Ik sta achter een ploeg met +- 12 nationaliteiten, dus mij aanmerken als racist is onjuist.

Posted Images

1 minuut geleden zei Regis:

Heeft vooral te maken dat als ze bij Ajax  blijven je hun ontwikkeling veel meer in de hand hebt en ze altijd kan gebruiken mocht de nood hoog zijn.  Trainen bij Ajax natuurlijk ook onder veel betere omstandigheden, betere medespelers, betere faciliteiten.  Is ook niet onbelangrijk in de ontwikkeling. 

Maar speeltijd op een passend niveau is misschien wel het allerbelangrijkste voor zo'n speler. Er is een reden waarom spelers worden verhuurd. Ik zou als Ajax hem dan kopen en verhuren voor een seizoen. Traint ie ook nog steeds op een prima niveau.

30 minuten geleden zei Skkky50:

Mag toch wel iets vinden van het transferbeleid van Ajax? Vind het gewoon zonde dat na Schuurs nu dus ook Kip Pierie zou moeten wegrotten in Jong Ajax, of hij zou verhuurd moeten worden. 

Van mij mag je je zelfs met het transferbeleid van Ajax actief bemoeien... Maar je CMT is PSV'erke, vandaar...

Edited by MrMHB
1 uur geleden zei Chiemel:

Vanavond ff 8-0 zeker? 

Als ik die trainer van Excelsior hoorde praten wilde die ons onder druk gaan zetten en het voetballen onmogelijk maken. Voor die 8 hebben we een half uurtje nodig denk ik zo.

3 uur geleden zei Regis:

Als ik die trainer van Excelsior hoorde praten wilde die ons onder druk gaan zetten en het voetballen onmogelijk maken. Voor die 8 hebben we een half uurtje nodig denk ik zo.

Als ze wat geconcentreerder zouden spelen dan had het nu wel wat meer dan 1-0 gestaan. 

25 minuten geleden zei Chiemel:

Als ze wat geconcentreerder zouden spelen dan had het nu wel wat meer dan 1-0 gestaan. 

En hoe zeg. Die tegengoal ook weer. Sjonge jonge jonge jonge...  Mag eigenlijk niet zeiken na een Europees duel en dan met 3-1 gaan rusten, maar had hier echt al een monsterscore op het bord kunnen staan. De gretigheid na de doelpunten is het enige positieve aan deze eerste helft

Die Van Boekel is wel een blinde he... Die Muldert ook nog in dat hok hahaha. Paar overtredingen van Excelsior  waar rood niet mistaan had en 100% pingel bij De Ligt..

Edited by Regis
8 uur geleden zei cimbomcu:

6-2 man. Gauw effe  normaal doen jij.

Oh daar is die tukker ook weer hoor. Nee laten we inderdaad gelijk stoppen met kritisch te kijken naar het spel en fouten niet benoemen zullen we beter van worden. 

47 minuten geleden zei Isco22:

Maar is doelsaldotechnisch wel slechter

6-0 is dan weer beter.

Ahjoh is toch prima, 4 goaltjes weer erbij en PSV vandaag 2-1 gewonnen. Dat doelsaldo gaan ze dus nooit meer inhalen. Het is gewoon zaak dat je alle 4 de wedstrijden wint. Kijkende naar welke ploegen nu in vorm zijn, wordt dat geen makkie. Groningen is dan misschien geen superploeg, maar doen het in 2019 wel erg goed, en je moet er uit naartoe nadat je misschien een verlenging hebt aanstaande dinsdag. Daarnaast zijn Utrecht en Vitesse toch gewoon de nummer 5 en 7 in de ranglijst, kan altijd fout gaan. De Graafschap zou geen probleem moeten zijn. Acht ons programma in ieder geval niet per se makkelijker dan die van PSV. ADO is een beetje hetzelfde als vandaag (winnen ze toch gewoon), Willem II en AZ kunnen nog lastig worden, maar Heracles is ook niet meer wat het was begin van het seizoen. Worden exciting weeks, en verwacht dan ook dat het pas op de laatste speeldag officieel wordt beslist.

4 minuten geleden zei Regis:

Oh daar is die tukker ook weer hoor. Nee laten we inderdaad gelijk stoppen met kritisch te kijken naar het spel en fouten niet benoemen zullen we beter van worden. 

6-0 is dan weer beter.

Stoppen met dat negatieve gezeik, ja graag. Je haalt kritisch en negatief gezeik door elkaar. Kijk eens vandaag naar PSV en wees effe heel gauw heel blij wat je dit seizoen allemaal ziet.

14 uur geleden zei cimbomcu:

Stoppen met dat negatieve gezeik, ja graag. Je haalt kritisch en negatief gezeik door elkaar. Kijk eens vandaag naar PSV en wees effe heel gauw heel blij wat je dit seizoen allemaal ziet.

Reageer toch niet op hem, als we 1 iemand niet serieus hoeven te nemen in dit topic is het Regis wel.

4 minuten geleden zei Jespresso:

Nee waag het inderdaad niet om kritisch te kijken naar Ajax en je niet ongelooflijk hard af te trekken op het geweldige spel van Ajax en alle geweldenaren die daarin meedelen.

Lachwekkend.

Het spel van Ajax is toch ook gewoon masturbatiemateriaal?