Dysproz Geplaatst 11 april 2019 Share Geplaatst 11 april 2019 Ik constateer alleen dat ik hem de zwakste aan de kant van Ajax vond omdat hij aanvallend niet bracht en moeite had met Costa. Dat hij aanvallend niet goed is en dat hij met Costa een geweldige speler tegen had is vervelend voor hem maar doet niets af aan het feit dat hij de zwakste was. Ik denk ook niet dat Mazraoui of Kristensen het veel beter zouden doen, de rechtsback positie is al heel het seizoen de zwakste plek van Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 april 2019 Share Geplaatst 11 april 2019 Ik vond hem by far de slechtste aan Ajax zijde. Dat zag je vooral toen Costa erin kwam en hij dus echt een directe tegenstander had. Daarvoor was hij telkens de vrije man (en werd hij nog steeds niet opgezocht door zijn medespelers, zegt ook wat) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 april 2019 Share Geplaatst 11 april 2019 Reactie van de politie Amsterdam ??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 april 2019 Share Geplaatst 11 april 2019 5 uur geleden zei Pino: Ik vond hem by far de slechtste aan Ajax zijde. Dat zag je vooral toen Costa erin kwam en hij dus echt een directe tegenstander had. Daarvoor was hij telkens de vrije man (en werd hij nog steeds niet opgezocht door zijn medespelers, zegt ook wat) Die eer vond ik echt voor Ziyech weggelegd hoor. Die vond ik echt niet goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 april 2019 Share Geplaatst 11 april 2019 Ja maar goed jij denkt dat Scherpen 4 miljoen waard is.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 11 april 2019 Share Geplaatst 11 april 2019 Je zit gewoon anders naar zo'n pot te kijken als de afgelopen jaren hè, toen je er kansloos af ging tegen Real, Barça en Bayern en zo. Nu voel je gewoon dat er meer in zit. Dat is wel genieten. Tuurlijk had Juve ook wel kansjes, Douglas Costa viel ook erg goed in.. maar al met al voelt 1-1 nog als te weinig. Hopelijk dinsdag stunten in Turijn! Mazraoui - Veltman - de Ligt - Blind lijkt me het beste, bij gebrek aan beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 11 april 2019 Share Geplaatst 11 april 2019 3 uur geleden zei Vitesse88: Reactie van de politie Amsterdam ??? Echt compleet lachwekkend inderdaad. Zaterdag nu weer een entrada voor de ambtswoning van mevrouw de burgermeester. Iedereen supersoakers en waterpistolen mee. Heerlijk kinderlijk, maar een o zo fijne reactie. Hopelijk dat het weer bomvol staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 april 2019 Share Geplaatst 11 april 2019 2 minuten geleden zei Regis: Echt compleet lachwekkend inderdaad. Zaterdag nu weer een entrada voor de ambtswoning van mevrouw de burgermeester. Iedereen supersoakers en waterpistolen mee. Heerlijk kinderlijk, maar een o zo fijne reactie. Hopelijk dat het weer bomvol staat. Willen jullie Femke nat krijgen? Lijkt em een onmogelijke opgave. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 11 april 2019 Share Geplaatst 11 april 2019 Oh jij bent dus zo'n capuchon figuur die amsterdam dit dat zingt maar uit een of ander kut gehucht komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 11 april 2019 Share Geplaatst 11 april 2019 Ga jij als Haagse tokkie nou maar niks roepen over andere fans. Leuk voor je, je komt uit Den Haag en bent voor FC Den Haag. Nou nou, je zou je moeten schamen dat je uit die ordinaire kutstad komt, maar je bent nog trots op je eigen tokkiegehalte ook. Moeten jullie niet weer eens ons fanhonk in de fik steken of wat standbeelden vernielen? Moet je geen honk aanvallen met 70 man en kinderen neersteken? Ware helden.Dat standbeeld keur ik ook af, volgens mij al aangegeven.Enige ordinaire stad in Nederland is Amsterdam. Met Halsema als uithangbord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 april 2019 Share Geplaatst 11 april 2019 36 minuten geleden zei Pino: Willen jullie Femke nat krijgen? Lijkt em een onmogelijke opgave. Ik las op Twitter: ‘zo droog als de sahara’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 april 2019 Share Geplaatst 12 april 2019 14 uur geleden zei Rossi: Moet je geen honk aanvallen met 70 man en kinderen neersteken? Ware helden. Dat standbeeld keur ik ook af, volgens mij al aangegeven.Enige ordinaire stad in Nederland is Amsterdam. Met Halsema als uithangbord. Even reageren: Ik voel me 100x meer op mijn gemak in Amsterdam dan in Den Haag. De negatieve vibe hangt daar overal in de lucht, het is een beetje Helmond in het groot. Dordrecht is ook zo'n fijne stad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 april 2019 Share Geplaatst 12 april 2019 Even reageren: Ik voel me 100x meer op mijn gemak in Amsterdam dan in Den Haag. De negatieve vibe hangt daar overal in de lucht, het is een beetje Helmond in het groot. Dordrecht is ook zo'n fijne stad!Ieder zn eigen ding natuurlijk. Uit eigen ervaring (oa portier) vertoef ik liever in Den Haag en Rotterdam. Die mentaliteit ligt mij meer. Dordt is volkomen kut. Heb daar een jaar gezeten voor mijn studie destijds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 april 2019 Share Geplaatst 12 april 2019 Zeg hallo. Negatieve vibe in Den Haag...ordinaire kut stad? Mooiste stad achter de duinen ❤️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 april 2019 Share Geplaatst 12 april 2019 Kleine clubs in de eredivisie: De tOp MoEt HeT gElD eErLiJkEr VeRdEleN Ajax: Telt 4 miljoen neer voor middelmatige verdediger die waarschijnlijk niet veel beter gaat worden dan Nick vergevert. https://www.telegraaf.nl/sport/3434185/pierie-tekent-voor-5-jaar-bij-ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 april 2019 Share Geplaatst 12 april 2019 (bewerkt) Edit: nvm 12 april 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 april 2019 Share Geplaatst 12 april 2019 29 minuten geleden zei Lazy: Zeg hallo. Negatieve vibe in Den Haag...ordinaire kut stad? Mooiste stad achter de duinen ❤️ Achter de duinen ja, schuif maar verder richting de zee of het liefste helemaal erin... Wat een kutstad (en geen fatsoenlijk gesorteerde platenzaak daar, wat ook mee speelt natuurlijk!). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 april 2019 Share Geplaatst 12 april 2019 Blij met Pierie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 april 2019 Share Geplaatst 12 april 2019 Zeg hallo. Negatieve vibe in Den Haag...ordinaire kut stad? Mooiste stad achter de duinen [emoji3590] Welk stadsdeel woon jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 12 april 2019 Share Geplaatst 12 april 2019 Geen idee nog wat ik van de tranfer van Kip Pierie Pierie moet vinden. Het is in ieder geval goed dat hij bij ons speelt en niet Feyenoord of PSV wellicht sterker gaat maken in de toekomst. 4 miljoen is een prima, risicoloze transfersom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 12 april 2019 Share Geplaatst 12 april 2019 6 minuten geleden zei Kavinos: Geen idee nog wat ik van de tranfer van Kip Pierie Pierie moet vinden. Het is in ieder geval goed dat hij bij ons speelt en niet Feyenoord of PSV wellicht sterker gaat maken in de toekomst. 4 miljoen is een prima, risicoloze transfersom. Wat gebeurt er nu eigenlijk met Perr Schuurs? Blind en Magallan spelen momenteel centraal, en dan heb je Kip Pierie erbij. Zou een seizoentje aan Fortuna verhuren hem niet goed doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 april 2019 Share Geplaatst 12 april 2019 8 minuten geleden zei Skkky50: Wat gebeurt er nu eigenlijk met Perr Schuurs? Blind en Magallan spelen momenteel centraal, en dan heb je Kip Pierie erbij. Zou een seizoentje aan Fortuna verhuren hem niet goed doen? Blijft gewoon zijn potten spelen in jong Ajax.. Zal met Pierie ook wel gaan gebeuren - totaal geen Ajax 1 materiaal momenteel namelijk-. Magallan speelt momenteel niet centraal hoor. gaat voorlopig ook niet gebeuren, verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 12 april 2019 Share Geplaatst 12 april 2019 3 uur geleden zei Rossi: Ieder zn eigen ding natuurlijk. Uit eigen ervaring (oa portier) vertoef ik liever in Den Haag en Rotterdam. Die mentaliteit ligt mij meer. Dordt is volkomen kut. Heb daar een jaar gezeten voor mijn studie destijds. Ga is ff heel snel je mond spoelen. En gauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 12 april 2019 Share Geplaatst 12 april 2019 17 minuten geleden zei Regis: Blijft gewoon zijn potten spelen in jong Ajax.. Zal met Pierie ook wel gaan gebeuren - totaal geen Ajax 1 materiaal momenteel namelijk-. Magallan speelt momenteel niet centraal hoor. gaat voorlopig ook niet gebeuren, verwacht ik. Ik vind het dom beleid van Ajax, maar goed. Ik ben niet de technisch directeur van de kwartfinalist, dus wie ben ik... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 april 2019 Share Geplaatst 12 april 2019 26 minuten geleden zei Skkky50: Ik vind het dom beleid van Ajax, maar goed. Ik ben niet de technisch directeur van de kwartfinalist, dus wie ben ik... Een PSV'ertje... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten