Lazy Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Werd goddomme eens tijd dat die terugkeerde 🥰 al fan van deze jongen sinds ik hem jaar of tien geleden het hoogste jeugdelftal van mijn amateurclub volledig kapot zag spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 41 minuten geleden zei Dansmeister: Dat lijkt mij niet. Eerder opvolger Grillitsch. Leuk voor erbij. Meer niet. Dit ja. Echt bizar dat ik sommige Ajacieden hem nu als aanwinst zie betitelen. Niveau Thom Haye/Marko Vejinovic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Zie wel veel gelijkenissen met Schöne. Lijkt me niet dé speler die het verschil gaat maken, maar kan zomaar uitgroeien tot een hele belangrijke speler in het team. En zijn traptechniek natuurlijk al helemaal vergelijkbaar. 58 minuten geleden zei Dansmeister: Dat lijkt mij niet. Eerder opvolger Grillitsch. Leuk voor erbij. Meer niet. Zou Grillitsch überhaupt vertrekken? Ajax heeft optie om te verlengen natuurlijk. Vind hem overigens meer een concurrent voor Taylor, die je ook niet echt hebt. Mislintat zal vast geconcludeerd hebben dat Berghuis eigenlijk een echte 10 is (al kan in hij de Eredivisie ook wel op 8), waardoor je buiten Fitz-Jim eigenlijk alleen Taylor op die positie hebt. Zie nog wel een echte klepper op 6 komen, dan zet je Vos daar als back-up achter, en kun je Fitz-Jim (en eventueel zelfs Salah-Eddine) ook nog kansen geven op zowel de 6 of 8. Maar dan zou Grillitsch wel moeten vertrekken, anders is je selectie meteen wel vol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Mooie gok zo zonder transferbedrag. En door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 (bewerkt) 3 uur geleden zei PJHoutman: Dit ja. Echt bizar dat ik sommige Ajacieden hem nu als aanwinst zie betitelen. Niveau Thom Haye/Marko Vejinovic. Die zouden ook moeiteloos meedraaien in dit Ajax hoor. Verder een ronduit belachelijke vergelijking natuurlijk. Vind hem ook zeker niet van het niveau dat Ajax na moet streven, maar is wellicht een prima breedte-aankoop. Tijd zal het leren. 27 mei 2023 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 (bewerkt) 24 minuten geleden zei JanVertonghen: Die zouden ook moeiteloos meedraaien in dit Ajax hoor.Verder een ronduit belachelijke vergelijking natuurlijk. Vind hem ook zeker niet van het niveau dat Ajax na moet streven, maar is wellicht een prima breedte-aankoop. Tijd zal het leren. Ga je nog wel achter komen. 27 mei 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 12 minuten geleden zei PJHoutman: Ga je nog wel achter komen. Leuk om deze op te slaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Leuk om deze op te slaan. Oh doe maar hoor. Spierings mag je er ook gelijk bij zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 14 uur geleden zei PJHoutman: Oh doe maar hoor. Spierings mag je er ook gelijk bij zetten. Maar is dan dan op basis van wat ze in Nederland hebben laten zien, of hoe ze het de afgelopen 2 jaar in Frankrijk gedaan hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Maar is dan dan op basis van wat ze in Nederland hebben laten zien, of hoe ze het de afgelopen 2 jaar in Frankrijk gedaan hebben? Beide. Mensen vergissen zich echt hard in het niveau van het rechterrijtje daar. Denk dat de meeste Eredivisiespelers daar zouden uitblinken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Vd Boomen heeft gewoon een belachelijke goede trap en alleen daarom al wil ik hem erbij. Nu is elke corner en vrijetrap van ons zinloos. Maar idd geen wonderen verwachten van hem, ook weinig dynamisch en zelfs statisch. Maar gratis is het toch een ideale toevoeging vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 In mijn ogen niet het niveau wat Ajax na moet streven, maar ter vervanging van Grillitsch kan het geen kwaad. Toch blijft het een - relatief duur - gokje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Naja als je hem haalt en je verkoopt hem volgend jaar voor paar miljoen is het weer een goedkoop gokje. Ajax -18 gisteren na penals verloren van PSV, geen kampioenschap en geen Youth League dus volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Alvarez is en blijft geen centrale verdediger. Bizar slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Tactisch van Heitinga dit, nu gaat AZ scoren en dan vliegt Ajax er bovenop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Nog een kwartier genieten van onze godenzonen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Flikker anders ff alles door het putje.. Wat een jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Klaassen er in voor Brobbey na 1 helft. Dat is wat mij betreft reden voor direct ontslag. Gewoon wedstrijd even stil leggen en ontslaan die hap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Sowieso dat Klaassen uberhaupt nog bij Ajax speelt. We spelen nu ook gewoon met Alvarez en Lucca in de spits.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Ik call ‘m alvast. AZ maakt zo de 2-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Brobbey had even een momentje met Tadic ook in de eerste helft, als dat de reden is dan zal het wel heel sneu zijn. Al is het wel erg ver zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 1 minuut geleden zei Rogier.: Ik call ‘m alvast. AZ maakt zo de 2-1 Als dat het afscheid van wat sukkels zijn, dan vind ik dat meer dan prima. Wat een stelletje amateurs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Clausule van Lucca aub even activeren, wereld spits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 1 uur geleden zei Rogier.: Ik call ‘m alvast. AZ maakt zo de 2-1 Had er nu maar PSV van gemaakt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Nou het zit er gelukkig op. Kijk wel uit naar de komende weken qua aan- en verkopen. Mits er een nieuwe trainer komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten