Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei ElMarcos:

Is het niet de meest logische optie om Menno Geelen door te schuiven als AD? 

Verhaal gaat, maar weet niet in hoeverre dat voetbaljournalistieke kinnesinne is, dat Hendriks het AD-schap zou ambiëren en bezig is Sar eruit te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

25 minuten geleden zei Hwb:

Verhaal gaat, maar weet niet in hoeverre dat voetbaljournalistieke kinnesinne is, dat Hendriks het AD-schap zou ambiëren en bezig is Sar eruit te werken.

Maurits Hendriks, die engnek hadden we nooit aan moeten beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal media dingen boys, blijf daar bij weg.

Niemand weet hoe Mislintat functioneert > volgens media is het al niks

Niemand weet hoe Hendriks functioneert > volgens media is het al niks

Niemand weet hoe Hendriks en Sar samen werken > volgens media is Hendriks bonje aan het maken en aast hij op functie AD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei cimbomcu:

Allemaal media dingen boys, blijf daar bij weg.

Niemand weet hoe Mislintat functioneert > volgens media is het al niks

Niemand weet hoe Hendriks functioneert > volgens media is het al niks

Niemand weet hoe Hendriks en Sar samen werken > volgens media is Hendriks bonje aan het maken en aast hij op functie AD.

Valt redelijk mee toch? Van wat ik hoor en mee krijg wordt er vooral verbazing uitgesproken over het feit dat er een onbekende Duitser met een dubieus CV is aangesteld op een cruciale post bij Ajax waar de hele organisatie eigenlijk bij valt of staat. Er wordt daarentegen wel door veel media gezegd dat hij tot nu toe redelijk goed voor de dag komt ook al is hij nog niet eens begonnen. Dat is dan puur gebaseerd is op interviews. Zullen vast uitzonderingen bij zitten maar heb nog weinig gehoord dat het niks is, eerder dat hij zich moet bewijzen en dat je hem pas kan beoordelen na komende transferzomer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Beppu:

Valt redelijk mee toch? Van wat ik hoor en mee krijg wordt er vooral verbazing uitgesproken over het feit dat er een onbekende Duitser met een dubieus CV is aangesteld op een cruciale post bij Ajax waar de hele organisatie eigenlijk bij valt of staat. Er wordt daarentegen wel door veel media gezegd dat hij tot nu toe redelijk goed voor de dag komt ook al is hij nog niet eens begonnen. Dat is dan puur gebaseerd is op interviews. Zullen vast uitzonderingen bij zitten maar heb nog weinig gehoord dat het niks is, eerder dat hij zich moet bewijzen en dat je hem pas kan beoordelen na komende transferzomer.

Wat maakt zijn CV dubieus? Kan dan alleen bedenken dat hij bij Arsenal niet echt een succesvolle tijd had. Maar ergens ook weer niet heel gek om voor een deel voor spelers te kiezen die je al kende en een goed beeld van had bij je vorige club. Dortmund iig dikke prima. Sta er dus neutraal in op dit moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Beppu:

Van wat ik hoor en mee krijg wordt er vooral verbazing uitgesproken over het feit dat er een onbekende Duitser met een dubieus CV is aangesteld op een cruciale post bij Ajax waar de hele organisatie eigenlijk bij valt of staat.

Maar dit is wel echte poep van onze Nederlandse journalisten. Was bij Dortmund praktisch de technische man, heeft bij Arsenal ervaring op een soortgelijke positie en ook bij Stuttgart. Je kan niet bij Ajax verwachten dat je zomaar even de technisch directeur van een club van het kaliber Europese subtopper (Sevilla, Milan, Roma, etc.) weg kan trekken in de chaos die Ajax nu is. Nog los van het salaris.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Beppu:

Maar is het echt een 'onbekende Duitser met dubieus CV'? Zie bijv. https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ajax-wil-met-noeste-duitser-sven-mislintat-en-zijn-diamantenogen-meteen-inhaalslag-maken~a11ba4f7/

Marc Overmars was 'alleen maar' 3 jaar technisch directeur bij GAE en bleek (op sportief vlak) een schot in de roos te zijn.

We gaan wel zien hoe het loopt, ik merk zelf dat ik er nogal apatisch van wordt van hoe het nu allemaal gaat. Zie in augustus wel hoe we er voor staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft inderdaad vooral bij Dortmund uitstekend werk geleverd. Zijn aankopen bij Arsenal waren een voor een geen schoten in de roos en bij Stuttgart heeft hij een team achtergelaten wat vol in de strijd tegen degradatie verkeert. De twijfels over die laatste twee jobs snap ik dan wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Rogier.:

Maar dit is wel echte poep van onze Nederlandse journalisten. Was bij Dortmund praktisch de technische man, heeft bij Arsenal ervaring op een soortgelijke positie en ook bij Stuttgart. Je kan niet bij Ajax verwachten dat je zomaar even de technisch directeur van een club van het kaliber Europese subtopper (Sevilla, Milan, Roma, etc.) weg kan trekken in de chaos die Ajax nu is. Nog los van het salaris.

En dat zegt ook helemaal niets. Bij Roma worden ze nog misselijk van de puinhoop die de succesvolle Monchi daar destijds heeft achtergelaten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Thierryvane:

Typisch Nederland om iemand af te kraken voordat diegene überhaupt begonnen is. Ik ben heel benieuwd naar deze zomer. Laat Sven zijn ding maar doen.  

Precies. In Sven we trust! (tot hij bewijst dat we dat niet kunnen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Thierryvane:

Typisch Nederland om iemand af te kraken voordat diegene überhaupt begonnen is. Ik ben heel benieuwd naar deze zomer. Laat Sven zijn ding maar doen. (y) 

Hoop dat hij Sanchez durft door te selecteren en het vastleggen van Matheuzinho een prioriteit maakt deze zomer. Hebben geluk gehad dat hij diverse kleine blessures heeft opgelopen afgelopen jaar, anders zat hij allang bij een Europese topclub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Dansmeister:

Hoop dat hij Sanchez durft door te selecteren en het vastleggen van Matheuzinho een prioriteit maakt deze zomer. Hebben geluk gehad dat hij diverse kleine blessures heeft opgelopen afgelopen jaar, anders zat hij allang bij een Europese topclub.

Hoop nog altijd dat ze Matheuzinho zover krijgen om in Amsterdam te tekenen. Tijd zal het leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Typisch Nederland om iemand af te kraken voordat diegene überhaupt begonnen is. Ik ben heel benieuwd naar deze zomer. Laat Sven zijn ding maar doen.  

Dit dus wat een belachelijk gezeur hier zeg. En is niet alsof Arsenal voor en na hem, geen slechte aankopen heeft gedaan 🙄🧐

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Dit dus wat een belachelijk gezeur hier zeg. En is niet alsof Arsenal voor en na hem, geen slechte aankopen heeft gedaan 🙄🧐

Maar dat heeft toch niks met zijn functioneren te maken? Feyenoord heeft voor Jaap Stam al eerder belachelijke slechte trainers gehad, maar dat maakt niet dat Stam geen belachelijk slechter trainer is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thierryvane:

Ik probeerde in die reactie op Cim zijn post juist aan te geven dat dit mijn inziens juist niet echt gebeurd. Meer verontwaardiging over zijn aanstellen dan afkraken. Er valt natuurlijk ook nog weinig af te kraken aangezien de beste man nog niet eens is begonnen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei PJHoutman:

Maar dat heeft toch niks met zijn functioneren te maken? Feyenoord heeft voor Jaap Stam al eerder belachelijke slechte trainers gehad, maar dat maakt niet dat Stam geen belachelijk slechter trainer is.

Wat functioneert dan niet aan hem volgens jou? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik heb volgens mij niet gezegd dat hij niet functioneert.  

Opnieuw dan. Wat heeft dan wel met zijn functioneren te maken, terwijl nog niet eens begonnen is, iedereen hem hier al afkraakt? Zelfs Tim'... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Tim':

Hij heeft inderdaad vooral bij Dortmund uitstekend werk geleverd. Zijn aankopen bij Arsenal waren een voor een geen schoten in de roos en bij Stuttgart heeft hij een team achtergelaten wat vol in de strijd tegen degradatie verkeert. De twijfels over die laatste twee jobs snap ik dan wel.

Hier..... 🙄🙄 "een voor een geen schot in de roos" en "" Stuttgart... Degradatie........ "als dit geen kritiek is, is niks het. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Jotew:

@Thierryvane misschien zie ik het verkeerd hoor, of ik ben simpelweg gewoon geen fan. Maar die Taylor, dat is toch ook niet je van het?

Eens.. Slechtere versie van Van de Beek. Vooral zonder bal is het echt bar weinig, aan de bal is het vooral veilig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites