Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Arezo:

We zullen het maar op de wedstrijdspanning houden. Is gewoon duidelijk een poging om me te liquideren dit, gelukkig bepaal jij niet waar ik wat plaats. Sinds wanneer is de sfeer in een stadion een non-onderwerp? Zelf doe je niet anders dan Alvarez afzeiken. 

Knap hoe je in letterlijk elke zin iets doms kan zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Wel jammer dat Timber een beetje de mindere speler aan Ajax-kant is. Goal viel niet voor het eerst uit een moment dat hij ergens voorin zat te kutten. Vervolgens ook nog op een matig tempootje teruglopen. Pasveer maakt ook geen WK-reclame voor zichzelf. Twijfel bij die goal en hij lijkt totaal niet meer mee te kunnen voetballen.

Die twee kansen moeten erin natuurlijk. Berghuis was pech (en zijn rechterbeen), Tadic had hem gewoon nog een keer moeten afleggen.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Gert:

Blijf het zeggen. Die Sanchez lijkt in alles de Mexicaanse Klaiber. Wat een blind paard helaas positioneel.

Hopen op onze Portugese vriend rechtsbuiten en dat Bergwijn op links mag spelen.

Dacht zelfs nog ff aan Bergwijn op rechtsachter met Chico ervoor.

Die Ocampos hebben we ook nog toch? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Timber heeft ook wel de pech met de spelers om zich heen denk ik? Sanchez, Bassey en Blind zijn nou niet de beste spelers van Ajax. Oranje oogt ie veel stabieler omdat hij dan meer routine naast zich heeft. Als Tadic die opgelegde kans gewoon maakt is er niks aan de hand. Nu is het de laatste minuten gewoon billen knijpen omdat ze vrij labiel ogen na de 0-1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Arezo:

Timber heeft ook wel de pech met de spelers om zich heen denk ik? Sanchez, Bassey en Blind zijn nou niet de beste spelers van Ajax. Oranje oogt ie veel stabieler omdat hij dan meer routine naast zich heeft. Als Tadic die opgelegde kans gewoon maakt is er niks aan de hand. Nu is het de laatste minuten gewoon billen knijpen omdat ze vrij labiel ogen na de 0-1.

Bassey en Blind doen het deze wedstrijd wel prima. Sanchez heeft hij weinig aan inderdaad. Maar denk dat hij vooral last heeft van matige organisatie op het middenveld. Bij omschakeling, met name tegen Napoli, liepen de opkomende middenvelders heel erg vrij. Dan wordt het lastig om te verdedigen. Mij is het vooral dat Timber aan de bal ook niet bijzonder veel meer

probeert of verkeerd doet.

En bij die goal zag Timber er ook weer niet lekker bij. Of ze waren zo dom om Sanchez op Nunez te zetten. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Typisch die 3e goal. Eerste helft eas verdienstelijk, maar nu is het weer totaal desorganisatie achterin en Napoli vibes. Typisch weer dat een oplopende middenvelder helemaal vrij komt. Dat instappen van Bassey daar ook helemaal verkeerd.

Al 15 goals tegen. Hoeveel wedstrijden had Ten Hag daarvoor nodig?

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van der Sar heeft ooit een 'kopstoot' van hem gehad toch? Lijkt me wel een fijne dynamiek. Doe die maar. Ik als neutrale supporter (ik ben niet voor AJax) kan zelfs zien dat Schreuder en Ajax geen ideale combinatie is. Voor mensen die AJax een warm hart toedragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Arezo:

Van der Sar heeft ooit een 'kopstoot' van hem gehad toch? Lijkt me wel een fijne dynamiek. Doe die maar. Ik als neutrale supporter (ik ben niet voor AJax) kan zelfs zien dat Schreuder en Ajax geen ideale combinatie is. Voor mensen die AJax een warm hart toedragen.

Dat was van Ortega ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kan je nou thuis ruimer verliezen dan uit? Stel je had hier gewonnen, had je nog kans gemaakt op plek 2. Ik zie Napoli wel winnen op Anfield. Eerste helft tot de 0-1 was gewoon meer dan prima. Berghuis goed, Brobbey erg goed, Bassey ook dikke prima.  Werd gewoon goed druk gezet, bal snel veroverd en goed door gekaatst. Maar vooral die kans na 2 minuten van Berghuis op de paal is gewoon echt zonde. Liverpool is en blijft geweldige club, maar dit is wel tot dusver hun minste seizoen in jaren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Titan:

Als Schreuder FM speelt, dan is hij die ene speler die geen kampioen zou worden met Ajax.

Maar goed, wel weer erg zonde dit, vooral na de eerste 30 minuten.

Dat is mij met FM laatst met twee seizoenen Ajax dus ook niet gelukt :cry:

EL niks mis mee. Arsenal, PSV, wss Feyenoord, Juventus,Barcelona. Wordt gezellige boel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Dat is mij met FM laatst met twee seizoenen Ajax dus ook niet gelukt :cry:

EL niks mis mee. Arsenal, PSV, wss Feyenoord, Juventus,Barcelona. Wordt gezellige boel 

Voor de coefficienten wel een stuk minder, zeker aangezien Benfica zich geplaatst heeft voor de knock-out fase. Dat levert ze 5 bonuspunten op en dus 1 bonuspunt voor Portugal

Ajax moet minimaal de kwartfinale van de EL halen om dat goed te maken. Kan wel eens een hele vervelende week worden wat de coefficienten betreft

Link naar opmerking
Deel via andere websites