Mansveld Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 19 uur geleden zei La Pulga: Arme Mo lijkt het niet te leren, niks aan te doen. Een zwakbegaafde met een hoogbegaafde techniek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 2 uur geleden zei Mansveld: Een zwakbegaafde met een hoogbegaafde techniek. Of ik hem nou zo zou willen omschrijven weet ik niet, maar duidelijk is dat hij geen waarde hecht aan zijn carrière en de kansen die hij heeft. Ongekend hoe deze jongen kansen verkwanselt. Ik hoop het niet, maar zou mij niet verbazen als het heel slecht met hem afloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 5 uur geleden zei ElMarcos: Of ik hem nou zo zou willen omschrijven weet ik niet, maar duidelijk is dat hij geen waarde hecht aan zijn carrière en de kansen die hij heeft. Ongekend hoe deze jongen kansen verkwanselt. Ik hoop het niet, maar zou mij niet verbazen als het heel slecht met hem afloopt. Ergens mag je toch wel hopen dat zijn carrière nu voorbij is. Veel kansen gehad, wat een mentaliteit zeg. Met name dat je jezelf dan inlaat met Mocro Maffia, dan heb je wel echt het IQ van een dood hert. Word er al moe van als ik weer een update van hem lees. ‘Wat nu weer’. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 21 minuten geleden zei ElPrincipito: Ergens mag je toch wel hopen dat zijn carrière nu voorbij is. Veel kansen gehad, wat een mentaliteit zeg. Met name dat je jezelf dan inlaat met Mocro Maffia, dan heb je wel echt het IQ van een dood hert. Word er al moe van als ik weer een update van hem lees. ‘Wat nu weer’. Oh of zijn carrière voorbij is twijfel ik niet aan. De vraag is meer of het niet heel ander met hem gaat aflopen wanneer hij zich inlaat met dit soort mensen. Verder herken ik je gevoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 7 uur geleden zei ElMarcos: Of ik hem nou zo zou willen omschrijven weet ik niet, maar duidelijk is dat hij geen waarde hecht aan zijn carrière en de kansen die hij heeft. Ongekend hoe deze jongen kansen verkwanselt. Ik hoop het niet, maar zou mij niet verbazen als het heel slecht met hem afloopt. Als hij naar zijn bankrekening kijkt heeft ie het niet verkeerd gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 2 uur geleden zei Djurovski: Als hij naar zijn bankrekening kijkt heeft ie het niet verkeerd gedaan Heb je niet zoveel aan als je aan de verkeerde kant van een afrekening eindigt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 15 minuten geleden zei ElMarcos: Heb je niet zoveel aan als je aan de verkeerde kant van een afrekening eindigt. Get rich or die trying Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 Het is toch overduidelijk dat dit allemaal de schuld van Roger Schmidt is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 september 2022 Share Geplaatst 29 september 2022 10 uur geleden zei joostmakaay: Het is toch overduidelijk dat dit allemaal de schuld van Roger Schmidt is Die schijnt ook achter de brandstichting te zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 september 2022 Share Geplaatst 29 september 2022 Was wel een licht ontvlambaar type ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 september 2022 Share Geplaatst 29 september 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 september 2022 Share Geplaatst 29 september 2022 Das nu al de tweede keer dat Ajax in het nieuws komt om 10 centimeter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 Nou, ik ben er vanavond bij jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 Zojuist zei cimbomcu: Nou, ik ben er vanavond bij jongens. PEC - Jong Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 Zojuist zei Thierryvane: PEC - Jong Ajax? Zeker, effe talentjes scouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 2 uur geleden zei cimbomcu: Nou, ik ben er vanavond bij jongens. Leuk man! Veel plezier en noteer wat dingen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 5 uur geleden zei cimbomcu: Zeker, effe talentjes scouten. En deel de dingen die @La Pulga je vraagt te noteren ook hier met ons alsjeblieft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 5 uur geleden zei cimbomcu: Zeker, effe talentjes scouten. Gabriel Misehouy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 5 minuten geleden zei Dansmeister: Gabriel Misehouy. Benieuwd of van Axel Dongen eens doelpunten gaat maken, met mijn laatst FM Ajax save had ik hem, Fitz-Jim en Youri Regeer best vaak bij het 1e zitten al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 5 uur geleden zei Kyrill: Benieuwd of van Axel Dongen eens doelpunten gaat maken, met mijn laatst FM Ajax save had ik hem, Fitz-Jim en Youri Regeer best vaak bij het 1e zitten al Die zit in de lappenmand geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Hoe was het cimmie? @cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 6 uur geleden zei La Pulga: Hoe was het cimmie? @cimbomcu Vreselijk. haha. Keeper van PEC kreeg na 12 minuten rood en die gingen toen verdedigen. Jong Ajax kwam daar totaal niet doorheen en creëerden niks. Zegt genoeg dat 2 afstandschoten de eindstand zijn, waarvan die van Hlynsson wel echt prachtig is. Misehouy etc ook allemaal niet gezien. Sowieso die achterhoede is vreselijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Op naar Amsterdam. Hopen op veel goals, zeker na vorig jaar 0-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Pasveer; Rensch, Timber, Bassey, Blind; Grillitsch, Klaassen, Taylor; Ocampos, Brobbey, Tadic. Benieuwd naar Grillitsch en balen met Klaassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Tis nog niet best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten