Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

2 uur geleden zei Mansveld:

Een zwakbegaafde met een hoogbegaafde techniek.

Of ik hem nou zo zou willen omschrijven weet ik niet, maar duidelijk is dat hij geen waarde hecht aan zijn carrière en de kansen die hij heeft. Ongekend hoe deze jongen kansen verkwanselt. Ik hoop het niet, maar zou mij niet verbazen als het heel slecht met hem afloopt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei ElMarcos:

Of ik hem nou zo zou willen omschrijven weet ik niet, maar duidelijk is dat hij geen waarde hecht aan zijn carrière en de kansen die hij heeft. Ongekend hoe deze jongen kansen verkwanselt. Ik hoop het niet, maar zou mij niet verbazen als het heel slecht met hem afloopt. 

Ergens mag je toch wel hopen dat zijn carrière nu voorbij is. Veel kansen gehad, wat een mentaliteit zeg. Met name dat je jezelf dan inlaat met Mocro Maffia, dan heb je wel echt het IQ van een dood hert. 

Word er al moe van als ik weer een update van hem lees. ‘Wat nu weer’. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ergens mag je toch wel hopen dat zijn carrière nu voorbij is. Veel kansen gehad, wat een mentaliteit zeg. Met name dat je jezelf dan inlaat met Mocro Maffia, dan heb je wel echt het IQ van een dood hert. 

Word er al moe van als ik weer een update van hem lees. ‘Wat nu weer’. 

Oh of zijn carrière voorbij is twijfel ik niet aan. De vraag is meer of het niet heel ander met hem gaat aflopen wanneer hij zich inlaat met dit soort mensen. Verder herken ik je gevoel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei ElMarcos:

Als hij naar zijn bankrekening kijkt heeft ie het niet verkeerd gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei La Pulga:

Hoe was het cimmie? @cimbomcu

Vreselijk. haha.

Keeper van PEC kreeg na 12 minuten rood en die gingen toen verdedigen. Jong Ajax kwam daar totaal niet doorheen en creëerden niks. Zegt genoeg dat 2 afstandschoten de eindstand zijn, waarvan die van Hlynsson wel echt prachtig is.

Misehouy etc ook allemaal niet gezien.  Sowieso die achterhoede is vreselijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites