Socrates Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 Geen Brobbey en weer Klaassen, schiet mij maar lek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Socrates: Geen Brobbey en weer Klaassen, schiet mij maar lek. ROULATIE SYSTEEEMMMMMMMMMMM 10 september 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 1 uur geleden zei Socrates: Geen Brobbey en weer Klaassen, schiet mij maar lek. Wel Kudus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 Bergwijn bank had ik wel logisch gevonden na zijn kramp tot mogelijk lichte blessure in de CL. Toch weer een makkelijke overwinning tegen de subtopper in vorm. Tadic gewoon weer 2 assists Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 54 minuten geleden zei Chiemel: Bergwijn bank had ik wel logisch gevonden na zijn kramp tot mogelijk lichte blessure in de CL. Toch weer een makkelijke overwinning tegen de subtopper in vorm. Tadic gewoon weer 2 assists En Klaassen de 1-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 Kunnen we de schaal al afleveren in Amsterdam? Als je zelfs Heerenveen dat nog amper goals tegen kreeg zo slacht dan is t wel beslist lijkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 (bewerkt) Goh wat was het weer goed. Dusan is our king. Net ook persconferentie gekeken, wat is die Schreuder toch een verademing ten opzichte van Ten Hag. We waren best cynisch toen hij werd aangesteld, maar hij kan mij zowel in spelopvatting als in optredens echt uitstekend bekoren. Speelt aanvallend voetbal (nog aanvallender dan Ten Hag), kan inhoudelijk super goed over voetbal praten, doet normaal tegen journalisten, is lief voor zijn spelers maar kan ook heel hard zijn. Nee maakt op mij echt een top indruk. 10 september 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 22 uur geleden zei cimbomcu: Goh wat was het weer goed. Dusan is our king. Net ook persconferentie gekeken, wat is die Schreuder toch een verademing ten opzichte van Ten Hag. We waren best cynisch toen hij werd aangesteld, maar hij kan mij zowel in spelopvatting als in optredens echt uitstekend bekoren. Speelt aanvallend voetbal (nog aanvallender dan Ten Hag), kan inhoudelijk super goed over voetbal praten, doet normaal tegen journalisten, is lief voor zijn spelers maar kan ook heel hard zijn. Nee maakt op mij echt een top indruk. Als hij nou stopt met lekken zou het helemaal geweldig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Op 10-9-2022 om 21:31 zei cimbomcu: Goh wat was het weer goed. Dusan is our king. Net ook persconferentie gekeken, wat is die Schreuder toch een verademing ten opzichte van Ten Hag. We waren best cynisch toen hij werd aangesteld, maar hij kan mij zowel in spelopvatting als in optredens echt uitstekend bekoren. Speelt aanvallend voetbal (nog aanvallender dan Ten Hag), kan inhoudelijk super goed over voetbal praten, doet normaal tegen journalisten, is lief voor zijn spelers maar kan ook heel hard zijn. Nee maakt op mij echt een top indruk. Eerste indruk is goed, maar laten we ook even afwachten of hij dit volhoudt. Ook als het straks misschien even tegen zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Op 8-9-2022 om 16:00 zei Thierryvane: Ik kan gewoon niet haten op Dusan. Zo doen we dat. Hattrick aan assists. Helaas amper iets kunnen zien vanuit Spanje, klote WiFi. Morgen maar ergens een cafétje zoeken voor Liverpool. Hoe viel Grillitsch in? Twitter was vrij positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Niet zoveel bijdragen Grillitsch, wat niet aan hem lag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 MATCHDAY! Vermoedelijke opstelling Liverpool: Alisson; Alexander-Arnold, Van Dijk, Matip, Tsimikas; Elliot, Fabinho, Thiago; Salah, Nunez, Díaz. Ajax weer met Berghuis i.p.v. Klaassen, aldus AD. Logisch lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 Geen filmpje vandaag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 32 minuten geleden zei Thierryvane: MATCHDAY! Vermoedelijke opstelling Liverpool: Alisson; Alexander-Arnold, Van Dijk, Matip, Tsimikas; Elliot, Fabinho, Thiago; Salah, Nunez, Díaz. Ajax weer met Berghuis i.p.v. Klaassen, aldus AD. Logisch lijkt me. En de rest van Ajax vriendje? Ik ga uit mijn weg ik zeg 1-2 voor Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 Vorige keer zat ik ook goed met mijn voorspelling, dus ik probeer het nogmaals: 1-3 voor Ajax vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 1 uur geleden zei Kyrill: En de rest van Ajax vriendje? Ik ga uit mijn weg ik zeg 1-2 voor Ajax Pasveer; Rensch, Timber, Bassey, Blind; Álvarez, Berghuis, Taylor; Tadic, Kudus, Bergwijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 2-0 voor Liverpool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 0-7 voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 geen idee over de uitslag maar zeker is dat die liverpool fans zich weer gaan misdragen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 Kan jou het schelen joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 4 minuten geleden zei Azpi: geen idee over de uitslag maar zeker is dat die liverpool fans zich weer gaan misdragen Ja want Chelsea fans zijn zo normaal........ Spoiler Die houden van zwarte mensen...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 14 minutes ago, Socrates said: Kan jou het schelen joh. het viel nog reuze mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 (bewerkt) Net onderweg en het ergeren aan opa Blind is weer begonnen. Alles te traag, te minimaal. En Bassey heeft poep in de broek. Als dat maar goed gaat. 13 september 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten