Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei cimbomcu:

Goh wat was het slecht zeg. Nog spannender dan tegen Real :cab:  Maarja 3 punten, tjallasss.

Ja, ik zag al een goal van Pelle fucking Clement voor me in gedachten en dacht dat we hier het kampioenschap definitief gingen verspelen.

Over dat andere, zonder Frenkie en Ziyech scheelt nogal een slok op een behoorlijke borrel. Je kunt best wat jeugdspelers erbij betrekken de komende weken, zeker omdat je nog op drie fronten meedoet. Op sommige posities kun je vrij makkelijk rouleren (Nous/Kristensen - Nico/Sinkgraven - spitspositie) maar op andere posities is dit weer wat lastiger, dan zie je toch dat het ten koste gaat van het spel. Zoals met Labyad bijvoorbeeld gister.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

3 minuten geleden zei cimbomcu:

Precies ja, United stelt geen kut voor natuurlijk. Dus je hebt nu in feite Juventus, Liverpool, City en Barca in de halve finale.

De Champions League-winnaar stelt geen kut voor. Weten we dat ook weer. Dank voor je inzicht.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei PJHoutman:

United wint deze CL, ja.

Volgens fivethirtyeight.com is de kans dat Ajax de CL wint twee keer zo groot. ?

Geven Ajax btw 40% kans tegen Juve, meest close van alle kwartfinales. Stuk betere odds dan bij Unibet.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ronaldo wordt misschien nog geschorst n.a.v. van zijn Simeone imitatie.

Dan wordt het helemaal een makkie.

Ik denk overigens dat die 2 beren centraal achterin het nog best lastig krijgen tegen Tadic. Maar Allegri zal er wel een tactische zet voor vinden.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Hwb:

Volgens fivethirtyeight.com is de kans dat Ajax de CL wint twee keer zo groot. ?

Geven Ajax btw 40% kans tegen Juve, meest close van alle kwartfinales. Stuk betere odds dan bij Unibet.

Radiozenders komen wel vaker met onzin.

Lastige loting zeg. Ik denk de moeilijkste die Ajax kon krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie het somber in, vooral ook omdat we eerst thuis beginnen. Dan kan Juve nog alles rechtzetten in de terug wedstrijd.

Behalve dat ze een heel goed centrum hebben die denk ik wel raad weten met Tadic, hebben ze ook nog 2 super snelle backs om te gaan corrigeren op snelheid. Daarnaast hebben ze ook Ronaldo, die kopt er wel eens in zien we wel. Maar ook een voetballer als Mandzukic lijkt me nou echt een type speler waar wij helemaal niet mee om kunnen gaan. We hebben al moeite met Luuk de Jong. Daarnaast dus Dybala, Bernardeschi, Cuadrado en Douglas Costa. Nee dit wordt hem niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites