Becks Geplaatst 14 maart 2019 Share Geplaatst 14 maart 2019 8 uur geleden zei cimbomcu: Goh wat was het slecht zeg. Nog spannender dan tegen Real Maarja 3 punten, tjallasss. Ja, ik zag al een goal van Pelle fucking Clement voor me in gedachten en dacht dat we hier het kampioenschap definitief gingen verspelen. Over dat andere, zonder Frenkie en Ziyech scheelt nogal een slok op een behoorlijke borrel. Je kunt best wat jeugdspelers erbij betrekken de komende weken, zeker omdat je nog op drie fronten meedoet. Op sommige posities kun je vrij makkelijk rouleren (Nous/Kristensen - Nico/Sinkgraven - spitspositie) maar op andere posities is dit weer wat lastiger, dan zie je toch dat het ten koste gaat van het spel. Zoals met Labyad bijvoorbeeld gister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 14 maart 2019 Share Geplaatst 14 maart 2019 (bewerkt) - 14 maart 2019 bewerkt door Karlo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 maart 2019 Share Geplaatst 14 maart 2019 Gaat een lastige wedstrijd worden tegen AZ denk ik als de blessures aanhouden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 DAAR GAAN WE JONGENS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 Godver Juventus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 Juventus, altijd leuk ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 Haha, de grote clubs ontlopen elkaar. JAJAJAJAJAJ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 Hè jasses Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 Juventus, eerste pot thuis. Helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 1 minuut geleden zei cimbomcu: Haha, de grote clubs ontlopen elkaar. JAJAJAJAJAJ Barca - United... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 1 minuut geleden zei MetalMichael: Barca - United... Precies ja, United stelt geen kut voor natuurlijk. Dus je hebt nu in feite Juventus, Liverpool, City en Barca in de halve finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 Mooi dat je eerdt thuis loot. Mooie tegenstander natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 (bewerkt) 3 minuten geleden zei cimbomcu: Precies ja, United stelt geen kut voor natuurlijk. Dus je hebt nu in feite Juventus, Liverpool, City en Barca in de halve finale. De Champions League-winnaar stelt geen kut voor. Weten we dat ook weer. Dank voor je inzicht. 15 maart 2019 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 Mooie loting. Juventus normaal gesproken wel een stapje te hoog, maar mooie potten gaan het worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 80/20 de kansverhouding denk ik. Alles is mogelijk. Het duurt nog eventjes voor we daar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 1 uur geleden zei PJHoutman: De Champions League-winnaar stelt geen kut voor. Weten we dat ook weer. Dank voor je inzicht. United is CL-winnaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 10 minuten geleden zei Hwb: United is CL-winnaar? United wint deze CL, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 (bewerkt) 13 minuten geleden zei PJHoutman: United wint deze CL, ja. Volgens fivethirtyeight.com is de kans dat Ajax de CL wint twee keer zo groot. ? Geven Ajax btw 40% kans tegen Juve, meest close van alle kwartfinales. Stuk betere odds dan bij Unibet. 15 maart 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 Pff lastige loting hoor. Maar goed, wie weet waartoe dit team in staat is. Na real uit verbaas ik me nergens meer over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 Wat een grafloting. Echt de meeste verschrikkelijke club die je kon loten. Kut stadion, kut stad, graf club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 (bewerkt) Ronaldo wordt misschien nog geschorst n.a.v. van zijn Simeone imitatie. Dan wordt het helemaal een makkie. Ik denk overigens dat die 2 beren centraal achterin het nog best lastig krijgen tegen Tadic. Maar Allegri zal er wel een tactische zet voor vinden. 15 maart 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 4 uur geleden zei Hwb: Volgens fivethirtyeight.com is de kans dat Ajax de CL wint twee keer zo groot. ? Geven Ajax btw 40% kans tegen Juve, meest close van alle kwartfinales. Stuk betere odds dan bij Unibet. Radiozenders komen wel vaker met onzin. Lastige loting zeg. Ik denk de moeilijkste die Ajax kon krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 5 uur geleden zei PJHoutman: De Champions League-winnaar stelt geen kut voor. Weten we dat ook weer. Dank voor je inzicht. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 8 minuten geleden zei cimbomcu: ? Zie reactie op Hwb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 Ik zie het somber in, vooral ook omdat we eerst thuis beginnen. Dan kan Juve nog alles rechtzetten in de terug wedstrijd. Behalve dat ze een heel goed centrum hebben die denk ik wel raad weten met Tadic, hebben ze ook nog 2 super snelle backs om te gaan corrigeren op snelheid. Daarnaast hebben ze ook Ronaldo, die kopt er wel eens in zien we wel. Maar ook een voetballer als Mandzukic lijkt me nou echt een type speler waar wij helemaal niet mee om kunnen gaan. We hebben al moeite met Luuk de Jong. Daarnaast dus Dybala, Bernardeschi, Cuadrado en Douglas Costa. Nee dit wordt hem niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten