cimbomcu Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Zojuist zei Socrates: Deed Ten Hag in de praktijk ook weleens. Gauw fan worden van een andere club dan. Aha, dus als het niet goed loopt moet je vooral vasthouden aan wat niet goed loopt en zelfs nog een omzetting doen waarvan je precies weet wat je er aan hebt en dat het er niet beter op gaat worden ook. In zo'n wedstrijd kan je best eens iemand eruit zetten, een ander de kans geven, positioneel iets tweaken, een ander balans zoeken.. Wil niet zeggen dat je meteen 3-2-3-2 moet gaan spelen o.i.d. Als die maar start met 4. Na zo'n transferperiode en na 5 speeldagen verwacht ik idd niet dat het allemaal al top zou lopen, jij wel? Er zijn nog zoveel spelers die nog niet eens voldoende zijn ingepast. Maar daarnaast loopt het op momenten ook gewoon prima en heb je 15 uit 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Kijktip: vanavond op ESPN Jong Ajax - Heracles met onze Italiaanse koekenbakker Lucca en hopelijk ook Kaplan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 55 minuten geleden zei cimbomcu: 3 CV's, doe je maar ergens anders. In feite speelt Ajax al de laatste jaren in balbezit met 3 verdedigers.... 2 uur geleden zei La Pulga: 1 april valt vroeg dit jaar. Is dit nou een wedstrijd shirt of een inloopshirt? Is mij nog niet helemaal duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 2 minuten geleden zei Lazy: In feite speelt Ajax al de laatste jaren in balbezit met 3 verdedigers.... Is dit nou een wedstrijd shirt of een inloopshirt? Is mij nog niet helemaal duidelijk. Inloopshirt inderdaad. Geen idee waarom die dingen zo duur moeten zijn alleen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 4 minuten geleden zei La Pulga: Inloopshirt inderdaad. Geen idee waarom die dingen zo duur moeten zijn alleen. De tandjes hé. Normaal gesproken kostte die shirts 30 euro ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 3 uur geleden zei Gert: 110 euro voor een foute kersttrui is wel wat aan de dure kant. Ja lol Arsenal official shirt op arsenal.com is maar 75 pond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Ik denk dat de plaatselijke oma mooiere inloopkersttrui shirtjes kan breien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Inloopshirt inderdaad. Geen idee waarom die dingen zo duur moeten zijn alleen. Omdat je nu nog een toeslag mag betalen, omdat Daily Paper er ook aan mee werkt gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 3 uur geleden zei ElMarcos: Omdat je nu nog een toeslag mag betalen, omdat Daily Paper er ook aan mee werkt gok ik. Nog argument om het niet te kopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 8 uur geleden zei Thierryvane: Kijktip: vanavond op ESPN Jong Ajax - Heracles met onze Italiaanse koekenbakker Lucca en hopelijk ook Kaplan. Hoop je op Kaplan, krijg je Pierie. Sterkte man. Snap jij dat nou, Pierie? Ga je toch nooit wat aan hebben? Geef dan een knul van 17 of 18 waar wel vertrouwen in is wat vroege vlieguren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 (bewerkt) 58 minuten geleden zei Socrates: Hoop je op Kaplan, krijg je Pierie. Sterkte man. Snap jij dat nou, Pierie? Ga je toch nooit wat aan hebben? Geef dan een knul van 17 of 18 waar wel vertrouwen in is wat vroege vlieguren. Pierie - Warmerdam is echt te gênant voor woorden. Warmerdam moet sowieso heel snel weg bij Ajax. Laat Aertssen elke week 90 minuten maken, die kan wél wat. Zou Conceicao ook kunnen afgeven? Passeert zo makkelijk, tikt de hele verdediging van Heracles scheel maar vooralsnog 0,0 overzicht. 5 september 2022 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 (bewerkt) Portugeesje, Rasmussen en Fitz-Jim vind ik wel aardig tot nog toe. Hansen maar een wildebras. @Thierryvane Klopt ja, wel beetje een egoïst zonder eindproduct. Maar alles tot aan de eindactie is wel leuk. 5 september 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Misschien bewijsdrang. Zijn acties zijn inderdaad genieten. Nu nog koppelen aan rendement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Lucca woensdag basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Zul je altijd zien, Lucca en die verschrikkelijke Warmerdam twee goals. Heracles echt heel slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 (bewerkt) 11 uur geleden zei La Pulga: Lucca woensdag basis. Wel lekker voor zijn vertrouwen als we dat meteen doen. Weet alleen niet of hij er al klaar voor is. Persoonlijk zou ik toch nog wel even kiezen voor Brobbey. Maar na gisteren ben ik wel benieuwd naar hem in Ajax 1. 6 september 2022 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 1 uur geleden zei ElMarcos: Wel lekker voor zijn vertrouwen als we dat meteen doen. Weet alleen niet of hij er al klaar voor is. Persoonlijk zou ik toch nog wel even kiezen voor Brobbey. Maar na gisteren ben ik wel benieuwd naar hem in Ajax 1. Ik hoop voor ons dat er nooit plan Lucca nooit is dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 1 uur geleden zei ElMarcos: Wel lekker voor zijn vertrouwen als we dat meteen doen. Weet alleen niet of hij er al klaar voor is. Persoonlijk zou ik toch nog wel even kiezen voor Brobbey. Maar na gisteren ben ik wel benieuwd naar hem in Ajax 1. Haha ben je serieus? Die jongen is er nog lang niet klaar voor joh. Ook niet gek, komt uit de Serie B. Gisteren was die al een stuk beter dan de vorige wedstrijd bij Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 7 minuten geleden zei cimbomcu: Haha ben je serieus? Die jongen is er nog lang niet klaar voor joh. Ook niet gek, komt uit de Serie B. Nee, niet voor een duel tegen Rangers of iets. Misschien kunnen we hem eens proberen tegen Excelsior of GAE als Brobbey wat rust nodig heeft. Morgen zou ik met Brobbey beginnen en als die niet fit is met de Dusan variant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 En ook gisteren deed Lucca zat dingen fout hoor. Die gaat nooit Ajax 1 halen, hooguit een paar invalbeurten en een keertje basis in de beker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 51 minuten geleden zei Thierryvane: En ook gisteren deed Lucca zat dingen fout hoor. Die gaat nooit Ajax 1 halen, hooguit een paar invalbeurten en een keertje basis in de beker. Altijd het risico als je een speler overneemt uit de Serie B. De optie tot koop is geen verplichtte toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 20 uur geleden zei ElMarcos: Altijd het risico als je een speler overneemt uit de Serie B. De optie tot koop is geen verplichtte toch? Is inderdaad niet verplicht. Fucking matchday boys! Om 16:00 richting Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 48 minuten geleden zei Thierryvane: Fucking matchday boys! Om 16:00 richting Amsterdam. Nice dat je er heen gaat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 @Thierryvaneheel veel zin in! Waar zit jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Erg veel zin in die pot. Straks op tijd naar huis van werk. Hopen op geen files, mijn dochter ophalen bij mijn ouders en daarna bord op schoot en JUICHEN! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten