Thierryvane Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 2 uur geleden zei cimbomcu: Ik ben er ook bij, net als Napoli. Waar zit je. Vreselijk veel zin in 429 tegen Rangers en Liverpool weet ik niet. Ga met een maat mee die bij Ajax werkt. Chelsea heeft zojuist Zakaria (Juventus) gehuurd voor komend seizoen. Transfer Alvarez dus van de baan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 49 minuten geleden zei Michaelinho*: Hoe oud zijn ze? 6 en bijna 8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 1 uur geleden zei Geppiej: Hier mooi met zoon en dochter naar Ajax-Cambuur. Geen topwedstrijd, maar wel een mooie eerste ervaring voor beiden. Hopelijk dan Uitvak hopelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 1 uur geleden zei Geppiej: 6 en bijna 8 Leuk, geweldig, de oudste was zeer groot succes, zo snel 2e nam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 Ik dacht hier nog wel aan in de laatste dagen.. https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1044839/uiterst-pikant-management-biedt-gakpo-aan-bij-ajax-na-antony-vertrek.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 16 minuten geleden zei Chiemel: Ik dacht hier nog wel aan in de laatste dagen.. https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1044839/uiterst-pikant-management-biedt-gakpo-aan-bij-ajax-na-antony-vertrek.html Schoot ook zeker door mijn gedachten. Maar lijkt me uitgesloten dat PSV daar akkoord mee zou gaan. Laat staan dat de RVC van Ajax ze 40-50 miljoen zou laten uitgeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 13 uur geleden zei Geppiej: Hier mooi met zoon en dochter naar Ajax-Cambuur. Geen topwedstrijd, maar wel een mooie eerste ervaring voor beiden. Hopelijk dan Ben ik ook bij, mensen die er naar toe willen op aakaarten wordt nog genoeg aangeboden. Gezien de stakingen wordt het lastig om vol te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 Ja ik weet het is laat(erg laat, zoals ik en duizenden mensen zo niet meer zeggen, beter laat dan nooit) heb eindelijk reactie van Brobbey gehoord op oerwoud en apengeluiden. Wat een klasbak die Brobbey en fuck die journalist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 Kudus en Alvarez gewoon weer aan het trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 43 minuten geleden zei Thierryvane: Kudus en Alvarez gewoon weer aan het trainen. Wat een professionals Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 Nou dat is dan weer een rechtsbuiten minder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Kudus en Alvarez gewoon weer aan het trainen. Heeft ook weinig nut om nu niet meer te gaan trainen. Heb je vooral jezelf mee. Hopelijk kan Kudus een leuk WK spelen en een mooie transfer maken. Gun hem wel beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 Taylor krijgt rust en dus Klaassen op 10, Berghuis op 8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 Klaassen..? #FreeKudus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 Kudus pas 29 minuten gehad met 4x invallen en 0x basis, jammer dat ie niet verkocht is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 Dit is echt niet meer serieus te nemen. Met Kudus kun je je speelwijze hetzelfde houden. Gelukkig mis ik de 1e helft, dan zal Klaassen toch wel gewisseld zijn lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 2 minuten geleden zei Rogier.: Dit is echt niet meer serieus te nemen. Met Kudus kun je je speelwijze hetzelfde houden. Gelukkig mis ik de 1e helft, dan zal Klaassen toch wel gewisseld zijn lijkt me. Maar naast dat: je speelt een thuiswedstrijd tegen Cambuur. Volgende week begint de CL al. Echt heel lekker draait het elftal als geheel nog niet (individueel zijn er spelers in vorm zoals Rensch, Alvarez en Bergwijn). Dan is dit toch een mooie mogelijkheid om eens wat anders te proberen? Een ander systeempje (3 CV's / twee halve spitsen / met een 6 ipv 10), Blind en/of Tadic een keer banken, een keer Kudus op het middenveld zien, een experimentje op rechtsvoor, vroege invalbeurten voor Ocampos en Grillitsch als de stand er naar is.. Maar dan ga je dus nu met Klaassen spelen. Iemand waarvan je allang exact weet wat je aan hem hebt: hard werken, diepte vanuit het middenveld, goed in de zestien. Aan de bal en in zijn passing bleu danwel ronduit matig. En dan achter spits Brobbey, die zelf al diepte heeft. Klaassen op tien zou alleen achter Tadic enigszins logisch zijn. Echt belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Waarom gingen jullie spelers zowat vechten met die van Cambuur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 (bewerkt) 1 april valt vroeg dit jaar. 5 september 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 110 euro voor een foute kersttrui is wel wat aan de dure kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Hebben we nu twee derde tenues? Deze is niet best zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 20 minuten geleden zei Gert: 110 euro voor een foute kersttrui is wel wat aan de dure kant. Heh, was precies mijn gedachte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Op 3-9-2022 om 15:55 zei Socrates: Maar naast dat: je speelt een thuiswedstrijd tegen Cambuur. Volgende week begint de CL al. Echt heel lekker draait het elftal als geheel nog niet (individueel zijn er spelers in vorm zoals Rensch, Alvarez en Bergwijn). Dan is dit toch een mooie mogelijkheid om eens wat anders te proberen? Een ander systeempje (3 CV's / twee halve spitsen / met een 6 ipv 10), Blind en/of Tadic een keer banken, een keer Kudus op het middenveld zien, een experimentje op rechtsvoor, vroege invalbeurten voor Ocampos en Grillitsch als de stand er naar is.. Maar dan ga je dus nu met Klaassen spelen. Iemand waarvan je allang exact weet wat je aan hem hebt: hard werken, diepte vanuit het middenveld, goed in de zestien. Aan de bal en in zijn passing bleu danwel ronduit matig. En dan achter spits Brobbey, die zelf al diepte heeft. Klaassen op tien zou alleen achter Tadic enigszins logisch zijn. Echt belachelijk. 3 CV's, doe je maar ergens anders. Vind ik onterecht wat je zegt, er waren maar 4 potjes gespeeld. Je geeft zelf aan dat het nog niet top loopt, juist alleen daarom al ga je niet wat anders proberen maar juist je eigen idee en plan beter uitwerken, zodat het straks tegen Rangers weer eventueel beter loopt. En niet voor een belangrijke pot nog even een ander systeem gaan testen Ocampos en Grillitsch hadden nog niet eens getraind, ook gewoon logisch dat het zo is gegaan als gisteren. Enige waar ik met je eens ben is over Klaassen, heb ook veel liever Kudus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 1 minuut geleden zei cimbomcu: 3 CV's, doe je maar ergens anders. Deed Ten Hag in de praktijk ook weleens. Gauw fan worden van een andere club dan. 3 minuten geleden zei cimbomcu: Je geeft zelf aan dat het nog niet top loopt, juist alleen daarom al ga je niet wat anders proberen maar juist je eigen idee en plan beter uitwerken Aha, dus als het niet goed loopt moet je vooral vasthouden aan wat niet goed loopt en zelfs nog een omzetting doen waarvan je precies weet wat je er aan hebt en dat het er niet beter op gaat worden ook. In zo'n wedstrijd kan je best eens iemand eruit zetten, een ander de kans geven, positioneel iets tweaken, een ander balans zoeken.. Wil niet zeggen dat je meteen 3-2-3-2 moet gaan spelen o.i.d. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten