Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei E2E:

Alles ligt op straat. Duidelijk dat Schreuder terug is. 

Dit is dus echt bizar hè. Die man laat niks los bij Rondo, maar tegen zijn matties van de Telegraaf is het alsof ze werkzaam zijn bij Ajax. Kan nog wel eens voor onrust zorgen zolang Schreuder bij Ajax zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

10 minuten geleden zei ElMarcos:

Deze dag doet in ieder geval geen goed voor de bloeddruk. Nieuws is nauwelijks bij te houden. Zit erover te denken om maar uit te checken voor het nieuws en morgenochtend te kijken wat de schade is. 

Waar ben je zo zenuwachtig voor dan? Je hebt in principe toch een goede selectie staan? Dat Kudus mogelijk vertrekt is zonde, maar voor de breedte niet heel problematisch. Ocampos of Ziyech of wie dan ook zou toch ook vooral een bonus zijn. Of zie ik dat verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Erwin.:

Waar ben je zo zenuwachtig voor dan? Je hebt in principe toch een goede selectie staan? Dat Kudus mogelijk vertrekt is zonde, maar voor de breedte niet heel problematisch. Ocampos of Ziyech of wie dan ook zou toch ook vooral een bonus zijn. Of zie ik dat verkeerd?

Rechtsvoorin moet er wel echt nog wat bij, vind ik. Anders ook nog steeds een prima selectie staan, maar Berghuis of Tadic het hele seizoen op rechts; mehh 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Ik kan/ga niet alles bijlezen is warm en  ben moe....

Maar ik zag op NU.nl dat Sevilla nu nog ''maar'' 15M wil voor Ocampos, misschien kan de RVC dan wel akkoord gaan?

Ik snap niet hoe je kan realiseren dat je niet alles gelezen hebt, eigenlijk geen interesse hebt om iets toe te voegen aan een discussie, maar het dan toch probeert. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Stefan.:

Ik snap niet hoe je kan realiseren dat je niet alles gelezen hebt, eigenlijk geen interesse hebt om iets toe te voegen aan een discussie, maar het dan toch probeert. 

Ik realiseer niet per se, geef gewoon eerlijk toe, en ik zeg waarom.  Doe niet zo ''moeilijk'' joh.Ik zeg erbij moe en is warm, als dat niet aan de gang was voor mij allebei, had ik gewoon alles bijgelezen.

3 minuten geleden zei Thierryvane:

Je loopt inderdaad een aantal uur achter Kyr.

Idd, je hebt gelijk man, lekker dat je naar Ajax-Liverpool gaat, tof man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die keeper komt blijkbaar ook dus. 

Van VI Pro:

Korte tikjes naar de centrale verdedigers lukken nog wel, maar onder druk openen naar een vrijstaande vleugelverdediger zorgt voor grote problemen bij Vlachodimos. Dat bleek bijvoorbeeld tegen Ajax. Benfica kwam voortdurend in problemen door passes van de goalie op Gilberto en Alejandro Grimaldo. Geregeld vloog de bal over het hoofd van de backs over de zijlijn. Op andere momenten ontbrak de accuratesse.

Kan niet wachten... 😒

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap niet dat ajax die ocampos haalt.

Berghuis, kundus, bergwijn, tadic, hanssen kunnen allemaal op die plek.

Haal je een uitgebluste argentijn voor veel te veel geld ( dat zie je nu opeens kan er 5 miljoen af), met een veel te hoog salaris en een moeilijk karakter.

Ook die oostenrijkse middenvelder kan ik niet volgen. Je moet geen breedte aankopen doen, die komen uit de jeugd. Je hebt middenvelders genoeg. Daarnaast speelt fitz jin al geruime tijd goed. Hij hoort dan je 14 de man te zijn ipv weer een aankoop.

Jeugd krijgt zo echt geen kans meer.

Gorter mocht niet weg, maar je haalt wel weer een doelman??? 

K

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei putdus:

Snap niet dat ajax die ocampos haalt.

Berghuis, kundus, bergwijn, tadic, hanssen kunnen allemaal op die plek.

Haal je een uitgebluste argentijn voor veel te veel geld ( dat zie je nu opeens kan er 5 miljoen af), met een veel te hoog salaris en een moeilijk karakter.

Maar die voldoen allemaal niet. Er is een reden dat Antony er speelde en Conceicao als 2e man voor die plek is gehaald.

16 minuten geleden zei putdus:

Ook die oostenrijkse middenvelder kan ik niet volgen. Je moet geen breedte aankopen doen, die komen uit de jeugd. Je hebt middenvelders genoeg. Daarnaast speelt fitz jin al geruime tijd goed. Hij hoort dan je 14 de man te zijn ipv weer een aankoop.

Jeugd krijgt zo echt geen kans meer.

Alvarez is voor 90% zeker weg na het WK, Fitz-Jim en consorten zijn op dit moment er nog niet klaar voor. Alvarez is vast en zeker af en toe geschorst, dus je gaat hem nodig hebben.

Vlachodimos begrijp ik ook echt niet. Als je het hebt over restwaarde, die man is ook al 28 en past totaal niet bij wat Ajax wil van keepers. 2 jaar te laat gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Rogier.:

Maar die voldoen allemaal niet. Er is een reden dat Antony er speelde en Conceicao als 2e man voor die plek is gehaald.

Alvarez is voor 90% zeker weg na het WK, Fitz-Jim en consorten zijn op dit moment er nog niet klaar voor. Alvarez is vast en zeker af en toe geschorst, dus je gaat hem nodig hebben.

Vlachodimos begrijp ik ook echt niet. Als je het hebt over restwaarde, die man is ook al 28 en past totaal niet bij wat Ajax wil van keepers. 2 jaar te laat gehaald.

Berghuis was de beste rechtsbuiten van de eredivisie maar kan er nu niks van? Conceicao is voor de toekomst gehaald. Kudus was in de voorbereiding goed en verdient ook een kans. Als je wat wil halen haal dan die tsygankov. Is nog jonger, heeft nog 1 jarig contract en nog restwaarde. Ocampos heeft al jaren weinig gepresteerd. Slechte statistieken, moet een hoog salaris hebben, hoge transfersom en een moeilijk karakter. 

Die oostenrijker is de opvolger van Alavarez? Een transfervrije speler die niemand wilt wordt dan de opvolger van Alvarez?

bewerkt door putdus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Stefan.:

Die keeper komt blijkbaar ook dus. 

Van VI Pro:

Korte tikjes naar de centrale verdedigers lukken nog wel, maar onder druk openen naar een vrijstaande vleugelverdediger zorgt voor grote problemen bij Vlachodimos. Dat bleek bijvoorbeeld tegen Ajax. Benfica kwam voortdurend in problemen door passes van de goalie op Gilberto en Alejandro Grimaldo. Geregeld vloog de bal over het hoofd van de backs over de zijlijn. Op andere momenten ontbrak de accuratesse.

Kan niet wachten... 😒

Dat zelfde Benfica dat Ajax uit de CL gooide, maar prima joh....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Stefan.:

Het is een teamsport hé. Uit de analyse zien we dat het een soort De Gea is. Rare aankoop. 

Dat klopt, maar laten we eerlijk wezen keeper moet doelpunten voorkomen schoten tegenhouden en daar is die gekke Griek gewoon fucking goed in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei cimbomcu:

Nee Ocampos zou een uitstekende aanwinst zijn, die keeper snap ik dan daadwerkelijk helemaal niks van.

Kudus nooit laten gaan natuurlijk, komop zeg we gaan dat gedrag niet belonen.

Geen gekke transfer, toch? Al jaren de eerste keeper bij een Portugese topclub. Veel Champions League ervaring. Pas 28 jaar en nu dus een 4-jarig contract. Ben er wel blij mee.

Dat meevoetballen komt wel goed. Laat dat maar aan de keeperstrainer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Thierryvane:

Geen gekke transfer, toch? Al jaren de eerste keeper bij een Portugese topclub. Veel Champions League ervaring. Pas 28 jaar en nu dus een 4-jarig contract. Ben er wel blij mee.

Dat meevoetballen komt wel goed. Laat dat maar aan de keeperstrainer over.

Ik vind Pasveer gewoon een uitstekende keeper, die ga je nadat hij gewoon heel goed heeft gepresteerd zeggen ''sorry, je komt op de bank'' dan heb je ook nog eens 4 keepers en zal Gorter wederom Jong Ajax moeten keepen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei putdus:

Berghuis was de beste rechtsbuiten van de eredivisie maar kan er nu niks van? Conceicao is voor de toekomst gehaald. Kudus was in de voorbereiding goed en verdient ook een kans. Als je wat wil halen haal dan die tsygankov. Is nog jonger, heeft nog 1 jarig contract en nog restwaarde. Ocampos heeft al jaren weinig gepresteerd. Slechte statistieken, moet een hoog salaris hebben, hoge transfersom en een moeilijk karakter. 

Die oostenrijker is de opvolger van Alavarez? Een transfervrije speler die niemand wilt wordt dan de opvolger van Alvarez?

Wat ben jij negatief? Die Oostenrijker wordt gezien als één van de betere middenvelders van de Bundesliga volgens de experts daar. Heb laatst hier statistieken gedeeld van Ocampos, prima statistieken, loopt ongeveer 1 op 3 in top competities als buitenspeler. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites