Socrates Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Mooi dat er wat verstand in die RVC zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 9 minuten geleden zei Chiemel: Ik hoop vandaag, want morgen is de transferdeadline voorbij? Is transfervrij dus dat zou mogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 2 minuten geleden zei Socrates: Mooi dat er wat verstand in die RVC zit. Ik neem aan dat je serieus bedoeld dat je blij bent dat Ocampos niet komt? Want als wij zijn naam al twee dagen lezen had de RVC wellicht een belletje iets eerder kunnen geven aan H2 van laat die jongen nou niet het vliegtuig in stappen en zijn transfer aan Spaanse journalisten aankondigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 17 minuten geleden zei Thierryvane: Je hebt gelijk. Snap alleen niet waarom er altijd naar de restwaarde gekeken moet worden. Jongen is 28 en topfit, staat er direct, speelt al jaren op (hoog) niveau in Europa en is Argentijns international. Berghuis op rechts ben ik geen fan van en Conceicao is afwachten. Als de selectie piepjong was, dan mag een uitzondering zeker. Maar er zit meer dan genoeg ervaring in deze selectie. Dus ik begrijp het wel. Dat wij geen fan zijn van Berghuis op die positie maakt (helaas) natuurlijk niet uit. Dan had je hem moeten verkopen. Ik begrijp het blokkeren van de RVC in ieder geval wel. Verleden leert natuurlijk ook dat de club Ajax wat het van de opleiding moet hebben er altijd een speler komt te staan met kwaliteiten. En anders zet je onze dribbelaar er maar neer en geef je hem vertrouwen. Rendement is nog Younes, maar voetballen kan die. Als je heel eerlijk bent kan het zomaar zijn dat zo je basis is: Pasveer(wordt nog over een aankoop gesproken) Nieuwe speler(Rensch) - Timber - Aankoop - Blind /Aankoop Alvarez - nieuwe speler(Taylor) Tadic Berghuis / Aankoop - Aankoop - Aankoop Met op de bank dan dus ook aankoop Grillitsch. Het is gewoon echt amateurisme van H2. Wij zijn sterker met Ocampos, alleen de voorwaarden gaan nergens over. Paniekaankoop. Dus blok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 59 minuten geleden zei Socrates: Mooi dat er wat verstand in die RVC zit. Met Danny Blind die de portefeuille voetbalzaken beheert vind ik dit een gewaagde uitspraak.... Los daarvan. Is er en RvC er om te micro managen? Zij behoren toch de grote lijn te bewaken en te controleren. Niet de inhoud van een specifieke transfer te beoordelen op prijs en kwaliteitverhouding. Kan mij niet voorstellen dat zij zich dusdanig verdiepen dat zij hier een gewogen beslissing over kunnen nemen. Nog even los van de enorme reputatieschade die je op deze wijze oploopt als club. Hele vreemde gang van zaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Ze willen Ocampos maar al te graag lozen. Inmiddels vragen ze slechts 15 miljoen voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Opnieuw een meesterzet van H2. Tot het laatste moment wachten en dan nog even dikke korting krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 33 minuten geleden zei ElMarcos: Met Danny Blind die de portefeuille voetbalzaken beheert vind ik dit een gewaagde uitspraak.... Los daarvan. Is er en RvC er om te micro managen? Zij behoren toch de grote lijn te bewaken en te controleren. Niet de inhoud van een specifieke transfer te beoordelen op prijs en kwaliteitverhouding. Kan mij niet voorstellen dat zij zich dusdanig verdiepen dat zij hier een gewogen beslissing over kunnen nemen. Nog even los van de enorme reputatieschade die je op deze wijze oploopt als club. Hele vreemde gang van zaken. Een uitgave van tientallen miljoenen met weinig return on investment heeft zeker wel belang voor een RvC hoor. Dat noem ik niet per se micro managen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Ocampos nog 3 keer heen en weer laten vliegen en we kunnen em gratis overnemen :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 En goed voor zijn airmiles, win win situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 23 minuten geleden zei Erwin.: Een uitgave van tientallen miljoenen met weinig return on investment heeft zeker wel belang voor een RvC hoor. Dat noem ik niet per se micro managen. Zou Ziyech dan ook tegengehouden worden? Want ouder en meer miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 (bewerkt) De RvC moeten we vertrouwen. Over restwaarde: Rensch, Timber, Bassey, Wijndal, Taylor, Alvarez, Brobbey en Bergwijn. ALlemaal restwaarde, daar hoeven we echt niet bang voor te zijn. Dan noem ik de categorie Kudus etc nog niet eens. 31 augustus 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Ajax in paniek is een leuke Ajax. Ziyech komt er aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Kudus weigert nu dus te trainen, wil naar Everton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 (bewerkt) Goh die Kudus, jongen heeft zelf wel t idee dat ie echt heel goed is volgens mij he. 3 leuke wedstrijden gespeeld en voor de rest alleen maar geblesseerd geweest en uitgeblonken in de voorbereiding. Buiten het feit dat ik snap dat als je 4x zoveel kan gaan verdienen daar dat je weg wil. Lekker laten gaan. 31 augustus 2022 bewerkt door AjaciedBart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Hahaha wat is dit allemaal. RVC vind 15 ook niet akkoord, alleen huur is een optie. Ongelofelijk wat een amateurisme. En Kudus denkt ook dat ie net als Antony kan gaan staken. Man, man, man. Zul je zien dat er nog een megabod op Alvarez komt en dat de RVC haar veto uitspreekt om die te accepteren. Die Oostenrijker komt toch maar niet nadat ie al dat gedoe heeft gelezen. En last minute wordt Kluivert vanacht gepresenteerd. Wat een soap joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Heb je zo'n mooie transferperiode en dan in de laatste twee dagen krijg je deze poppenkast. Bizar dat veel van dit soort dingen niet van te voren worden afgestemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 28 minuten geleden zei rich ruzzian: Kudus weigert nu dus te trainen, wil naar Everton Nu nog hopen dat Kik Pierie weigert te trainen. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Ik snap er geen kut meer van nu. Ocampos te duur en Ajax hengelt nu naar een nog veel duurdere Ziyech? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Zojuist zei Dansmeister: Nu nog hopen dat Kik Pierie weigert te trainen. :( Doet hij al 3 jaar toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Ocampos huur zou mooi zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Dat is één. Nu nog Ocampos of Ziyech en we doen net of er vandaag niks gebeurd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Wel heerlijk om een volwassen alternatief te hebben op 6 nu. Op youtube leek het een soort boevenversie van Frenkie. Draaide vaak makkelijk weg. We hebben goud in handen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 2 uur geleden zei timpy00: Zou Ziyech dan ook tegengehouden worden? Want ouder en meer miljoen. Ik denk dat je bij Ziyech de eerdere winst en de positieve impact op de club (laat andere spelers beter spelen, shirtverkoop) en dat soort vage argumenten nog wel kan gebruiken om het erdoorheen te drukken. Of hoop ik in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Hoop vooral dat ze de meneren en mevrouwen vd RVC eerst even vragen wat ze van Ziyech vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten