Pino Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 9 minuten geleden zei Lazy: Oh had de post van @JanVertonghen niet gezien ? Voor deze keer vergeef ik het je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Aanvallend toch wel wat assists op zijn naam die man. Waren beste strakke voorzetten. Maar ben het ermee eens dat hij wat betreft balgevoel wel flink tekort schiet en hij ook rare beslissingen neemt. Keek toen ze hem haalden naar een youtube filmpje met hoogtepunten van hem (wat geen garantie is weet ik), maar dan zie je dingen die je echt never nooit van hem zou verwachten als je em nu ziet spelen. Schijnt in een systeem met vijf verdedigers te hebben gespeeld. Dan heb je altijd een backup naast/achter je. Zie Ten Hag wel voor Veltman kiezen als vervanger Mous. Dan is het wel rip Kristensen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 20 uur geleden zei Pino: Nou Elsjorro, jij bent ook niet bepaald objectief wat Emmen betreft natuurlijk. Scherpen is een aardige keeper, maar niet het niveau dat Ajax nastreeft. Wellicht komt dat omdat ik wat meer wedstrijden zie van Emmen dan dat jullie dat doen. En daar is scherpen wekelijks de speler die Emmen een beetje op de been houd. Ik zeg ook niet dat het een topper is he, dat heb ik al eerder aangegeven. Maar voor een dergelijk bedrag zou je best het gokje kunnen wagen, 1/2 jaar verhuren en kijken waar je staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 18 minuten geleden zei Elsjorro1990: Wellicht komt dat omdat ik wat meer wedstrijden zie van Emmen dan dat jullie dat doen. En daar is scherpen wekelijks de speler die Emmen een beetje op de been houd. Ik zeg ook niet dat het een topper is he, dat heb ik al eerder aangegeven. Maar voor een dergelijk bedrag zou je best het gokje kunnen wagen, 1/2 jaar verhuren en kijken waar je staat. Ja maar met zoveel keepers is dat toch onnodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 16 uur geleden zei Barteh: Alle jeugdwedstrijden inclusief zo een Youth League moeten ervoor dienen dat de spelers zich ontwikkelen. Resultaten zijn van ondergeschikt belang. Ik het het idee dat heel veel coaches dat niet inzien. Als wij daadwerkelijk de Cruijff Filosofie volgen wat onder Jongkind en Jonk is gestart, dan moet er juist resultaat worden geboekt op toernooien en dus ook in de Youth League. Verder geheel mee eens dat heel veel coaches überhaupt resultaat van ondergeschikt belang vinden in het algemeen. Verschil tussen benoemen en uitdragen enorm tot heden. Vond Ajax dramatisch spelen tegen Lyon. Sowieso de wedstrijden onder Heitinga zijn vaak niet om aan te gluren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 18 minuten geleden zei Pino: Ja maar met zoveel keepers is dat toch onnodig? Nu wel ja. Maar ik weet verder vrij weinig van kotarski, el maach en reiziger. Dus in hoeverre die een serieuze opvolger zijn voor Onana weer ik niet. Het voordeel wat scherpen daar wel op heeft is straks al een jaar eredivisie in de benen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Het voordeel wat scherpen daar wel op heeft is straks al een jaar eredivisie in de benen. Ja goed, maar dat heeft Jurjus ook. (2 jaar zelfs) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Pino: Ja goed, maar dat heeft Jurjus ook. (2 jaar zelfs) Ik zat er nog aan te denken om dat er bij te zetten ja. Is wel een goed voorbeeld van een dergelijke gok. Pakt dan verkeerd uit. Maar voor dergelijke bedragen kan dat best lijkt me. PSV heeft het ook al eens eerder gedaan met ten rouwelaar. 13 maart 2019 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 2 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik zat er nog aan te denken om dat er bij te zetten ja. Is wel een goed voorbeeld van een dergelijke gok. Pakt dan verkeerd uit. Maar voor dergelijke bedragen kan dat best lijkt me. PSV heeft het ook al eens eerder gedaan met ten rouwelaar. Maar PSV heeft dan in die leeftijdscategorie verder geen keepers. Ajax wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Waarom discussieren we uberhaupt over keepers. Ajax heeft meerdere talentvolle keepers onder contract, dus er is geen plaats voor een andere zoals Scherpen. Als Onana weggaat en wat er nu staat voldoet niet (Varela is er ook nog), wordt er waarschijnlijk wel een klasbak gehaald. Met Kotarski en El Maach (evt Reiziger) zit je voor de komende jaren zeker goed qua talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 En Van leer komt natuurlijk terug, zo zonde dat die zijn vorm van bij Roda niet heeft door kunnen zetten, anders een perfecte opvolger voor Onana. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 38 minuten geleden zei Rogier.: Waarom discussieren we uberhaupt over keepers. Ajax heeft meerdere talentvolle keepers onder contract, dus er is geen plaats voor een andere zoals Scherpen. Als Onana weggaat en wat er nu staat voldoet niet (Varela is er ook nog), wordt er waarschijnlijk wel een klasbak gehaald. Met Kotarski en El Maach (evt Reiziger) zit je voor de komende jaren zeker goed qua talent. Nogmaals: ik zie te weinig van die jongens om er wat van te kunnen zeggen. Maar in dat opzicht doe je het nooit goed he? Gaat die scherpen straks naar een club als Heerenveen/Vitesse/az, speelt de pannen van het dak en dan klagen dat we die jongen niet eerder gehaald hebben. het was ook meer een reactie op het bericht trouwens wat voorbij kwam van de interesse in pierie en scherpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Ah, op die manier. Vind dat bij keepers persoonlijk toch anders, omdat er maar 1 speelt, maargoed altijd zure supporters natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Gravenberch en Lang bij de selectie. Mooi. Werd eens tijd, zeker voor die eerste. Hopen dat ze een half uurtje mee kunnen pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Schandalig. Er zijn jongens die meelopen in de kleedkamer van het eerste die nu finaal en desastreus in de put zitten. Die breek je op deze manier. Bespottelijk gedrag van een zogeheten 'hoofdcoach' van een topclub. Weerzinwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Ah het goedkoop scoren comité. Er zijn een paar geblesseerden. Dan gaan de vaste wisselspelers naar de basis en paar van de jeugd naar de bank. Logischer kan haast niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Satire Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Lekkere goal. Verder hebben ze er weinig zin in hè jongens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 (bewerkt) Zomeravond voetbal noemen ze dit geloof ik. Scheelt dat ze er bij PEC ook weinig zin in hebben en we dit waarschijnlijk wel meer met 3/4-0 winnen. Die Labyad he. Wat is die slecht zeg. En dan nog zeggen dat hij moet spelen/invallen ipv een jeugdspeler omdat hij 'vast' bij het eerste elftal zit. Gozer zou bij onze opponent niet eens op de bank zitten. 13 maart 2019 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Tadic staat wel echt te strooien hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 (bewerkt) Ach man loop niet zo goedkoop te scoren man Ben wel benieuwd naar het Woord van de Dag in z'n volgende post. Eens zien op welke pagina van het woordenboek hij nu is beland 13 maart 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 3 minuten geleden zei Kokkie: Dankjewel Cimbomcu. Bedankt dat je al je kennis met ons deelt. Waar ligt het slechte spel nu aan trouwens? Zeker niet aan inzet en concentratie? Dat is iets voor de meute, toch? Heb je trouwens onze stukjes over je al gelezen? Ja! Lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Het is wachten op de goal van Zwolle. Man man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Karlo: Het is wachten op de goal van Zwolle. Man man man Op basis van wat? Die hebben 1 een wilde afzwaaier gehad vanuit een gelukkige corner. Die gasten hebben echt 0 intentie om hier ook maar een punt te pakken. Nou dit zeg ik ook nooit meer 13 maart 2019 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten