Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Aanvallend toch wel wat assists op zijn naam die man. Waren beste strakke voorzetten. Maar ben het ermee eens dat hij wat betreft balgevoel wel flink tekort schiet en hij ook rare beslissingen neemt. Keek toen ze hem haalden naar een youtube filmpje met hoogtepunten van hem (wat geen garantie is weet ik), maar dan zie je dingen die je echt never nooit van hem zou verwachten als je em nu ziet spelen. Schijnt in een systeem met vijf verdedigers te hebben gespeeld. Dan heb je altijd een backup naast/achter je.

Zie Ten Hag wel voor Veltman kiezen als vervanger Mous. Dan is het wel rip Kristensen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Pino:

Nou Elsjorro, jij bent ook niet bepaald objectief wat Emmen betreft natuurlijk. Scherpen is een aardige keeper, maar niet het niveau dat Ajax nastreeft. 

Wellicht komt dat omdat ik wat meer wedstrijden zie van Emmen dan dat jullie dat doen. En daar is scherpen wekelijks de speler die Emmen een beetje op de been houd. Ik zeg ook niet dat het een topper is he, dat heb ik al eerder aangegeven. Maar voor een dergelijk bedrag zou je best het gokje kunnen wagen, 1/2 jaar verhuren en kijken waar je staat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Wellicht komt dat omdat ik wat meer wedstrijden zie van Emmen dan dat jullie dat doen. En daar is scherpen wekelijks de speler die Emmen een beetje op de been houd. Ik zeg ook niet dat het een topper is he, dat heb ik al eerder aangegeven. Maar voor een dergelijk bedrag zou je best het gokje kunnen wagen, 1/2 jaar verhuren en kijken waar je staat. 

Ja maar met zoveel keepers is dat toch onnodig? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Barteh:

Alle jeugdwedstrijden inclusief zo een Youth League moeten ervoor dienen dat de spelers zich ontwikkelen. Resultaten zijn van ondergeschikt belang. Ik het het idee dat heel veel coaches dat niet inzien.

Als wij daadwerkelijk de Cruijff Filosofie volgen wat onder Jongkind en Jonk is gestart, dan moet er juist resultaat worden geboekt op toernooien en dus ook in de Youth League. Verder geheel mee eens dat heel veel coaches überhaupt resultaat van ondergeschikt belang vinden in het algemeen. Verschil tussen benoemen en uitdragen enorm tot heden.

Vond Ajax dramatisch spelen tegen Lyon. Sowieso de wedstrijden onder Heitinga zijn vaak niet om aan te gluren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Pino:

Ja maar met zoveel keepers is dat toch onnodig? 

Nu wel ja. Maar ik weet verder vrij weinig

van kotarski, el maach en reiziger. Dus in hoeverre die een serieuze opvolger zijn voor Onana weer ik niet. Het voordeel wat scherpen daar wel op heeft is straks al een jaar eredivisie in de benen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Pino:

Ja goed, maar dat heeft Jurjus ook. (2 jaar zelfs)

Ik zat er nog aan te denken om dat er bij te zetten ja. Is wel een goed voorbeeld van een dergelijke gok. Pakt dan verkeerd uit. Maar voor dergelijke bedragen kan dat best lijkt me. PSV heeft het ook al eens eerder gedaan met ten rouwelaar. 

bewerkt door Elsjorro1990
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik zat er nog aan te denken om dat er bij te zetten ja. Is wel een goed voorbeeld van een dergelijke gok. Pakt dan verkeerd uit. Maar voor dergelijke bedragen kan dat best lijkt me. PSV heeft het ook al eens eerder gedaan met ten rouwelaar. 

Maar PSV heeft dan in die leeftijdscategorie verder geen keepers. Ajax wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom discussieren we uberhaupt over keepers. Ajax heeft meerdere talentvolle keepers onder contract, dus er is geen plaats voor een andere zoals Scherpen. Als Onana weggaat en wat er nu staat voldoet niet (Varela is er ook nog), wordt er waarschijnlijk wel een klasbak gehaald. Met Kotarski en El Maach (evt Reiziger) zit je voor de komende jaren zeker goed qua talent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Rogier.:

Waarom discussieren we uberhaupt over keepers. Ajax heeft meerdere talentvolle keepers onder contract, dus er is geen plaats voor een andere zoals Scherpen. Als Onana weggaat en wat er nu staat voldoet niet (Varela is er ook nog), wordt er waarschijnlijk wel een klasbak gehaald. Met Kotarski en El Maach (evt Reiziger) zit je voor de komende jaren zeker goed qua talent.

Nogmaals: ik zie te weinig van die jongens om er wat van te kunnen zeggen. Maar in dat opzicht doe je het nooit goed he? Gaat die scherpen straks naar een club als Heerenveen/Vitesse/az, speelt de pannen van het dak en dan klagen dat we die jongen niet eerder gehaald hebben.

het was ook meer een reactie op het bericht trouwens wat voorbij kwam van de interesse in pierie en scherpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zomeravond voetbal noemen ze dit geloof ik.  Scheelt dat ze er bij PEC ook weinig zin in hebben en we dit waarschijnlijk wel meer met 3/4-0 winnen. 

Die Labyad he. Wat is die slecht zeg. En dan nog zeggen dat hij moet spelen/invallen ipv een jeugdspeler omdat hij 'vast' bij het eerste elftal zit.  Gozer zou  bij onze opponent niet eens op de bank zitten. :-D

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kokkie:

Dankjewel Cimbomcu. Bedankt dat je al je kennis met ons deelt. Waar ligt het slechte spel nu aan trouwens? Zeker niet aan inzet en concentratie? Dat is iets voor de meute, toch?

Heb je trouwens onze stukjes over je al gelezen?

Ja! Lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Karlo:

Het is wachten op de goal van Zwolle. Man man man 

Op basis van wat? Die hebben 1 een wilde afzwaaier gehad vanuit een gelukkige corner.  Die gasten hebben echt 0 intentie om hier ook maar een punt te pakken. 

Nou dit zeg ik ook nooit meer :-D

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites