Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

34 minuten geleden zei Socrates:

In de geest van @Azpi:

image.png.87e292586d721c58a6a83ea7c5f04249.png

Nog altijd beter dan Alvarez én Klaassen. Overigens heb je dus geen logische vervanger voor Alvarez in je selectie, dat is wel een klein zwaktebod. Enige die ik me kan bedenken is Blind, een Fitz-Jim en Regeer voldoen daar denk ik nog niet (laatste is ook nog niet fit genoeg nu).

5 minuten geleden zei Chiemel:

Al vaker gezegd, maar Schuurs lijkt mij ook prima op 6 als je een verdedigende 6 wilt hebben die nog wel oké kan passen. 

Is Timber dan niet beter, zodat Schuurs zich gewoon kan concentreren op een man uitschakelen? 

56 minuten geleden zei Chiemel:

Al vaker gezegd, maar Schuurs lijkt mij ook prima op 6 als je een verdedigende 6 wilt hebben die nog wel oké kan passen. 

Is alleen totaal niet wendbaar. Lastig in de drukte.

Dan vind ik eerder Rensch daar passen. Zet je lekker Blind rechtsachter en Schuurs naast Timber.

10 minuten geleden zei Socrates:

Is alleen totaal niet wendbaar. Lastig in de drukte.

Dan vind ik eerder Rensch daar passen. Zet je lekker Blind rechtsachter en Schuurs naast Timber.

Maar Alvarez is ook niet wendbaar en goed in de drukte? 

Gorter dus alweer klaar.. Als Alfred een beetje kerel is laat hij hem dan ook na een mindere pot nog even staan. Anderzijds had ik vooraf gedacht na afgelopen seizoen dat Pasveer sws weer 1e doelman zou worden.

4 minuten geleden zei Jotew:

Gorter dus alweer klaar.. Als Alfred een beetje kerel is laat hij hem dan ook na een mindere pot nog even staan. Anderzijds had ik vooraf gedacht na afgelopen seizoen dat Pasveer sws weer 1e doelman zou worden.

Pasveer was pas net terug van een blessure. Wellicht was het altijd de bedoeling dat hij de eerste man zou zijn, maar was hij nog niet fit.

Onbegrijpelijk weer dat hij Berghuis laat starten boven Kudus. Kudus - Tadic is veel meer complementair dan Berghuis - Tadic. Zet Berghuis er dan in vanaf minuut 70 als je Brobbey ook minuten geeft, zou veel logischer zijn.

In ieder geval wel blij geen Klaassen te zien en dat Blind een serieuze optie is voor de 6, i.p.v. dat hij krampachtig centraal achterin staat.

13 minuten geleden zei Thierryvane:
Blind dus op 6, Perr achterin. Mag tegen Fortuna geen probleem zijn. 0-3.

Schuurs tegen Burak, weet je het zeker? Ik zeg 1-3 ;c

7 minuten geleden zei Rogier.:

Onbegrijpelijk weer dat hij Berghuis laat starten boven Kudus. Kudus - Tadic is veel meer complementair dan Berghuis - Tadic. Zet Berghuis er dan in vanaf minuut 70 als je Brobbey ook minuten geeft, zou veel logischer zijn.

Kudus kan ook gewoon ipv Taylor, zeker wanneer je met één zes speelt.

Schreuder had toch ook laten weten vroeg te wisselen vanwege de luxe in aanvallende kwaliteiten. Hoop dat dit dan in de rust gebeurd en hij dan Taylor of Bergwijn wisselt voor Kudus. Wil graag Kudus op de Bergwijn plek zien. En als Taylor minder speelt, dan Bergwijn, dan graag dus voor Taylor erin en dan Bergwijn op de plek van Taylor, wat Bergwijn vorig jaar 2e seizoenshelft ook wel enkele wedstrijden (ipv Gravenberch) goed heeft ingevuld.

Hoop bovenal dat Ajax het in de eerste helft beslist met een ruime voorsprong. In de rust komt er visite eten, waardoor ik de eerste helft wel in volle focus kan kijken en waar het in de 2e helft wellicht lastiger volgen is.