Socrates Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 3 minuten geleden zei Chiemel: Maar delen gekeken. Toen sowieso wel weer genieten van Brobbeast. Alvarez leek er ook wel lekker bovenop te zitten. Hoe deed die Lucca het? Heb alvast een bijnaam voor hem: De Lantaarnpaal van Pisa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Het is inderdaad een lantaarnpaal Lucca-like. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 6 uur geleden zei Socrates: Bassey is er net, die Turk kan maar beter in Turkije blijven. Kun je grappig doen, maar die Turk zou dan ipv Schuurs komen, zoals Bassey voor Martinez kwam. Die blinde draver kun je beter bij Barcelona laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 40 minuten geleden zei cimbomcu: Kun je grappig doen, maar die Turk zou dan ipv Schuurs komen, zoals Bassey voor Martinez kwam. Die blinde draver kun je beter bij Barcelona laten. Het is een linkspoot. Die spelen bij Ajax haast nooit RCV. Mensen zeggen hier dat ze Rensch uiteindelijk meer als RCV zien en dat er dan dus wel degelijk ruimte is voor een tweede rechtsback naast Sanchez. Blinde draver slaat nergens op, het is een jongen met een goede techniek en dribbel. En dan Dumfries ophemelen een tijdje terug. Bijzonder weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 (bewerkt) Het is idd een linkspoot, maar ze halen hem alleen als Schuurs weggaat, je doet wederom eigenwijs.. Ajax heeft net een rechtsback gekocht voor een paar miljoen, heeft Rensch daar lopen en zelfs nog mannen als Klaiber en evt Timber die er kan spelen. Beetje overbodig om Dest te noemen. Ouwe Socrates, het was wel goed he vandaag? 14 augustus 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Doe mij maar Buijs in dit soort wedstrijden. Dit was er om vragen. Enigste positieve was Verrips Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 24 minuten geleden zei cimbomcu: Het is idd een linkspoot, maar ze halen hem alleen als Schuurs weggaat, je doet wederom eigenwijs.. Een linksbenige CV die niet kan voetballen terwijl je Blind en Bassey hebt rondlopen, wat een goed idee. Het zou logischer zijn om dan Dest te halen, dat is slechts wat hij aangeeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 90 minuten lang genoten van een leuke pot. Mooie meevaller 🙂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Lucca blijkbaar de eerste Italiaan die voor Ajax uitkomt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 1 uur geleden zei Rogier.: Een linksbenige CV die niet kan voetballen terwijl je Blind en Bassey hebt rondlopen, wat een goed idee. Het zou logischer zijn om dan Dest te halen, dat is slechts wat hij aangeeft. Laat maar zitten, hij heeft weer eens moeite met lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Volgende week tegen Sparta dan maar zo beginnen? Bergwijn - Brobbey - Bergwijn Taylor - Tadic - Alvarez Blind - Bassey - Timber - Rensch Pasveer En voor wat het waard is: Ihattaren zat in ieder geval in het stadion gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 10 uur geleden zei Chiemel: Lucca blijkbaar de eerste Italiaan die voor Ajax uitkomt Zal niet lang meer duren denk ik, beetje een blind paard. Die actie waar hij net buitenspel stond, gaf wel aan wat voor vlees je in de kuip hebt, hij keek gewoon niet om zich heen. Had alle ruimte om aan te nemen, menig amateur had dit beter gedaan. Maar goed, laat me verrassen. Hoop in ieder geval dat we op zo'n moment lekker Kudus in de spits gaan zien. Blind zal ook niet lang meer duren. Als 'ie sneller was, was de 1-1 nooit gevallen omdat JSL dan niet aan de bal was gekomen. En ook dat een-tweetje van JSL rond de 49e minuut was schrijnend, leek alsof 'ie het allemaal wel best vond. Als je daar een net iets vinnigere spits had, was het een doelpunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 1 minuut geleden zei Thierryvane: Volgende week tegen Sparta dan maar zo beginnen? Bergwijn - Brobbey - Bergwijn Taylor - Tadic - Alvarez Blind - Bassey - Timber - Rensch Pasveer En voor wat het waard is: Ihattaren zat in ieder geval in het stadion gisteren. Ik vermoed dat je Antony als rechtsbuiten bedoelt Van mij mag Blind weleens banken en WIjndal gewoon linksachter. Verder hoop ik dat Fitz Jim wat kansen gaat krijgen tegen de kleinere teams ipv Alvarez om langzaam door te selecteren op die positie. In Fitz Jim zie ik (op termijn) het perfecte profiel voor die positie bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Maandagochtend... Uiteraard onze circusartiest uit Brazilië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 48 minuten geleden zei Rogier.: Zal niet lang meer duren denk ik, beetje een blind paard. Die actie waar hij net buitenspel stond, gaf wel aan wat voor vlees je in de kuip hebt, hij keek gewoon niet om zich heen. Had alle ruimte om aan te nemen, menig amateur had dit beter gedaan. Maar goed, laat me verrassen. Hoop in ieder geval dat we op zo'n moment lekker Kudus in de spits gaan zien. Blind zal ook niet lang meer duren. Als 'ie sneller was, was de 1-1 nooit gevallen omdat JSL dan niet aan de bal was gekomen. En ook dat een-tweetje van JSL rond de 49e minuut was schrijnend, leek alsof 'ie het allemaal wel best vond. Als je daar een net iets vinnigere spits had, was het een doelpunt. Die jongen is nog jong. Geef hem tijd om te leren. Maar nee direct afschrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 28 minuten geleden zei rich ruzzian: Die jongen is nog jong. Geef hem tijd om te leren. Maar nee direct afschrijven. Dat vind ik wel een hele sterke conclusie uit wat ik schreef, maar oke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Echt onterecht wat ik hier lees over Blind. Zeker als je het vergelijkt met Wijndal die gewoon echt moeite heeft in de kleine ruimte (in balbezit) en ook verdedigend zwak is. Bijvoorbeeld bij de goal, maar sowieso een aantal keer bij Ngonge. Dan is het hier natuurlijk makkelijk om Blind eruit te pakken, die had in de eerste helft moeite met Strand Larsen, 2de helft pakt die het een stuk beter aan. Daarnaast brengt hij in balbezit zo ongelofelijk veel. @Rogier. Dat verzin ik toch niet? Ajax haalt Sanchez als vervanger voor Nous, en Kaplan voor Schuurs. Of dat logisch is laat ik aan Ajax over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Snap dat hij in het veld soms als aansteller overkomt hoor. Maar het is ook gewoon een heerlijk joch om zo naar te luisteren: https://nos.nl/video/2440612-uitblinker-antony-draaide-warm-op-strand-bloemendaal-voor-ajax-groningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Echt onterecht wat ik hier lees over Blind. Zeker als je het vergelijkt met Wijndal die gewoon echt moeite heeft in de kleine ruimte (in balbezit) en ook verdedigend zwak is. Bijvoorbeeld bij de goal, maar sowieso een aantal keer bij Ngonge. Dan is het hier natuurlijk makkelijk om Blind eruit te pakken, die had in de eerste helft moeite met Strand Larsen, 2de helft pakt die het een stuk beter aan. Daarnaast brengt hij in balbezit zo ongelofelijk veel. Mee eens hoor. Tuurlijk is het bijzonder om te zien dat Blind moeite heeft met die grote afstanden. Maar bij die tegengoal moet Timber beter staan en Wijndal direct reageren. Wijndal valt mij in alles niet mee. Maar daar zit ook een eigen oordeel in dat ik sowieso tegen zijn komst was. Speelt ook vaak teveel naar binnen en niet via de overlap met Bergwijn. Dus misschien wordt hij ook niet helemaal gebruikt in zijn kracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Zojuist zei Dansmeister: Mee eens hoor. Tuurlijk is het bijzonder om te zien dat Blind moeite heeft met die grote afstanden. Maar bij die tegengoal moet Timber beter staan en Wijndal direct reageren. Wijndal valt mij in alles niet mee. Maar daar zit ook een eigen oordeel in dat ik sowieso tegen zijn komst was. Speelt ook vaak teveel naar binnen en niet via de overlap met Bergwijn. Dus misschien wordt hij ook niet helemaal gebruikt in zijn kracht. BIj AZ was hij aanvallend heel sterk door steeds over Karlsson te gaan. Daar ligt echt zijn kracht. Niet zoals nu meer naar binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 4 minuten geleden zei rich ruzzian: BIj AZ was hij aanvallend heel sterk door steeds over Karlsson te gaan. Daar ligt echt zijn kracht. Niet zoals nu meer naar binnen. Hmm dan moet Schreuder keuzes maken. De Wijndal die ik gezien heb de afgelopen matchen maakt teveel cruciale fouten en gaat korte termijn vervangen worden voor Bassey denk ik. Rensch was gisteren echt sterk. Mag ook gezegd worden. Goede loopacties zonder bal en sterk bij de 1-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Hoop dat het om huur gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Hoop dat hij blijft. Heb je alleen Pasveer en Steek zo. Of Ajax moet zelf nog de markt opgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Schijnt wel een beetje dwars te liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Lijkt me een goede eigenschap voor een keeper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten