ElMarcos Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 30 minuten geleden zei Socrates: Nee joh, gewoon Wijndal. Qua voetbal heb ik ook liever Wijndal. Zeker voor de dynamiek op je flanken, maar vermoed dat Alfred uiteindelijk anders gaat kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Zal Blind geslachtofferd worden? Durft Schreuder dat aan? Zelf tot de conclusie gekomen dat Blind met name sterk is in balbezit als hij alleen vooruit hoeft te kijken, op nummer 6 is het meer de volledige cirkel om je heen. Of hij moet meer als Gravenberch veel uitzetten richting linksback, maar hij heeft dan niet het loopvermogen om op andere fronten mee te doen. Eigenlijk zou Timber de nieuwe Blind moeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Eerste goal van Conceicao is een feit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Toch knap van Pierie om zelfs in de KKD de slechtste op het veld te zijn. Wel goal nummer één voor Chico. Verder is het zeer matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 30 minuten geleden zei Noordzijde: Eerste goal van Conceicao is een feit Prachtige voetballer. Die gaat veel spelen dit seizoen in Ajax 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Fitz-Jim moet wat extra uurtjes in de sportschool pakken. Fan van die jongen. Regeer op het middenveld is het (nog) niet hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 (bewerkt) Ik zit met grote verbazing te kijken hoe wij dit jaar de doeltrappen doen. Zowel afgelopen weekend als vanavond. Bal van de verdediger naar de keeper en dan een peer naar voren. Standaard balverlies. Als je tegen Fortuna en Telstar niet fatsoenlijk eruit kan voetballen, kun je beter met een snelle oplossing komen. Corners ook een dikke min tot nu toe. Edit: weer die belachelijke trappen naar voren. Echt. Het is Jong Ajax. Heitinga moet een verbod leggen op de lange bal vanaf de doeltrap. Ga maar twee jaar tegen fysiek betere tegenstanders op eigen helft eruit voetballen en wegdraaien als middenvelders. Misschien kunnen we dan wel in Ajax 1 ooit weer hetzelfde doen. 8 augustus 2022 bewerkt door Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Zou Conceicao ook op een andere plek kunnen spelen dan de rechtsbuiten positie? Je gaat Antony niet ernaast zetten, maar die jongen moet toch minuten maken in Ajax 1. Wat een lichtvoetigheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 30 minuten geleden zei Gert: Zou Conceicao ook op een andere plek kunnen spelen dan de rechtsbuiten positie? Je gaat Antony niet ernaast zetten, maar die jongen moet toch minuten maken in Ajax 1. Wat een lichtvoetigheid. Duels voldoende dit jaar. Eigenlijk ga je vanaf september continu om de drie dagen spelen tot je Europees niet meer mee doet. Mede mogelijk gemaakt door het meeste kutte WK ooit. Dus wat dat betreft voorzie ik kansen voldoende voor deze jongen wanneer September aanbreekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Kom d'r maar in! @cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Ja ben benieuwd. Kan nooit slechter zijn dan Kik Pierie. Want was bang dat die dan als backup erbij gehaald zou worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Snap 't alleen niet helemaal want deze jongen is links. Bassey en Blind zijn links, Timber en Schuurs rechts. En laat Perr nou net vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 27 minuten geleden zei Thierryvane: Kom d'r maar in! @cimbomcu Ik pass deze door naar @Acquafresca Heb vorig jaar Turks voetbal amper gevolgd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Een paar keer zien spelen bij Trabzonspor. Matig met bal. Verdedigend beter. Goede positionering vooral Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 augustus 2022 Share Geplaatst 10 augustus 2022 Tof gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 augustus 2022 Share Geplaatst 11 augustus 2022 Zeer benieuwd ook naar deze jongen. Na zoveel verschillende berichten kunnen we hopelijk binnenkort ons eigen oordeel gaan vellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 augustus 2022 Share Geplaatst 12 augustus 2022 Ünüvar gaat verhuurd worden, aldus het AD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 augustus 2022 Share Geplaatst 12 augustus 2022 43 minuten geleden zei Thierryvane: Ünüvar gaat verhuurd worden, aldus het AD. Ik denk een goede keuze om hem ergens lekker vlieguren te laten maken. Zeker nu het algehele niveau omhoog gaat bij Ajax, maar ogenschijnlijk ook in de competitie kan ik dat alleen maar aanmoedigen. Als je de juiste club kunt vinden. Zoals FC Twente voor ASE. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 augustus 2022 Share Geplaatst 12 augustus 2022 5 minuten geleden zei ElMarcos: Ik denk een goede keuze om hem ergens lekker vlieguren te laten maken. Zeker nu het algehele niveau omhoog gaat bij Ajax, maar ogenschijnlijk ook in de competitie kan ik dat alleen maar aanmoedigen. Als je de juiste club kunt vinden. Zoals FC Twente voor ASE. Absoluut. Voor Naci werd het lastig met Berghuis/Klaassen op 10. Flanken idem. Gok dat Vitesse voor 'm gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 augustus 2022 Share Geplaatst 12 augustus 2022 13 minuten geleden zei Thierryvane: Absoluut. Voor Naci werd het lastig met Berghuis/Klaassen op 10. Flanken idem. Gok dat Vitesse voor 'm gaat. En dan hebben we ook Kudus nog die op tien uit de voeten kan. In mijn ogen nog steeds de beste optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 augustus 2022 Share Geplaatst 12 augustus 2022 Vitesse lijkt mij een prima optie, weinig concurrentie daar voor een subtopper. Anders eventueel met Tannane shinen op het middenveld van NEC. Bij Fortuna zou ik ook wel geinig vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 augustus 2022 Share Geplaatst 12 augustus 2022 Lekker bezig Kik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 augustus 2022 Share Geplaatst 12 augustus 2022 Die moet toch haast een betje hebben staan op Roda. Dit kun je gewoon niet fout doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 augustus 2022 Share Geplaatst 13 augustus 2022 9 uur geleden zei Lazy: Lekker bezig Kik 8 uur geleden zei Gert: Die moet toch haast een betje hebben staan op Roda. Dit kun je gewoon niet fout doen. Wil graag een half jaartje ritme op doen en dan kijken waar hij staat. Ik heb wel een vermoeden waar hij dan staat, op straat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 augustus 2022 Share Geplaatst 13 augustus 2022 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1042170/slecht-nieuws-voor-dest-ex-ajacied-buiten-wedstrijdselectie-barcelona-gelaten.html Mocht je hem nog kunnen halen voor minder dan 10 miljoen, dan sowieso doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten