Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Zal Blind geslachtofferd worden? Durft Schreuder dat aan?

Zelf tot de conclusie gekomen dat Blind met name sterk is in balbezit als hij alleen vooruit hoeft te kijken, op nummer 6 is het meer de volledige cirkel om je heen. Of hij moet meer als Gravenberch veel uitzetten richting linksback, maar hij heeft dan niet het loopvermogen om op andere fronten mee te doen. Eigenlijk zou Timber de nieuwe Blind moeten worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit met grote verbazing te kijken hoe wij dit jaar de doeltrappen doen. Zowel afgelopen weekend als vanavond. Bal van de verdediger naar de keeper en dan een peer naar voren. Standaard balverlies. 

Als je tegen Fortuna en Telstar niet fatsoenlijk eruit kan voetballen, kun je beter met een snelle oplossing komen. 

Corners ook een dikke min tot nu toe.

Edit: weer die belachelijke trappen naar voren. Echt. Het is Jong Ajax. Heitinga moet een verbod leggen op de lange bal vanaf de doeltrap. Ga maar twee jaar tegen fysiek betere tegenstanders op eigen helft  eruit voetballen en wegdraaien als middenvelders. Misschien kunnen we dan wel in Ajax 1 ooit weer hetzelfde doen.

bewerkt door Dansmeister
Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Gert:

Zou Conceicao ook op een andere plek kunnen spelen dan de rechtsbuiten positie? Je gaat Antony niet ernaast zetten, maar die jongen moet toch minuten maken in Ajax 1. Wat een lichtvoetigheid. 

Duels voldoende dit jaar. Eigenlijk ga je vanaf september continu om de drie dagen spelen tot je Europees niet meer mee doet. Mede mogelijk gemaakt door het meeste kutte WK ooit. Dus wat dat betreft voorzie ik kansen voldoende voor deze jongen wanneer September aanbreekt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Thierryvane:

Ünüvar gaat verhuurd worden, aldus het AD. 

Ik denk een goede keuze om hem ergens lekker vlieguren te laten maken. Zeker nu het algehele niveau omhoog gaat bij Ajax, maar ogenschijnlijk ook in de competitie kan ik dat alleen maar aanmoedigen. Als je de juiste club kunt vinden. Zoals FC Twente voor ASE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ElMarcos:

Ik denk een goede keuze om hem ergens lekker vlieguren te laten maken. Zeker nu het algehele niveau omhoog gaat bij Ajax, maar ogenschijnlijk ook in de competitie kan ik dat alleen maar aanmoedigen. Als je de juiste club kunt vinden. Zoals FC Twente voor ASE.

Absoluut. Voor Naci werd het lastig met Berghuis/Klaassen op 10. Flanken idem. Gok dat Vitesse voor 'm gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites