cimbomcu Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Naja, de keren dat hij hem krijgt doet hij er weinig goed mee. Eens dat we hem sneller moeten zoeken, maar dat haantjes gedrag mag van mij achterblijven. Brobbey en Klaassen erin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Zojuist zei Vitesse88: Natuurlijk, maar zelf raakt die ook geen knikker. Begrijp overigens echt niet waarom Tadic in de spits staat, dat gaat echt niet werken in de eredivisie. Kan wel, maar dan moet er wel een tien met diepgang achter. Heb je nu niet. Of je lokt alleen uit, dan moet je wel op veel hoger tempo combineren dan nu het geval was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 1 minuut geleden zei Vitesse88: Natuurlijk, maar zelf raakt die ook geen knikker. Begrijp overigens echt niet waarom Tadic in de spits staat, dat gaat echt niet werken in de eredivisie. De enige keer dat hij op tijd werd aangespeeld en direct een diepe dribbel kon inzetten werd hij neergeschoten door Seuntjes(tweede geel toch?) en verder gaat alles over het dode links waar Wijndal op 20 meter meer de bal heeft dan Bergwijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Zojuist zei Dansmeister: De enige keer dat hij op tijd werd aangespeeld en direct een diepe dribbel kon inzetten werd hij neergeschoten door Seuntjes(tweede geel toch?) en verder gaat alles over het dode links waar Wijndal op 20 meter meer de bal heeft dan Bergwijn. 2e geel ja. Als die nog geen kaart had, dan was dat sowieso z’n 1e geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Heel benieuwd naar Tadic op 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 En dat alweer de derde gele kaart van Seuntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Dit lijkt me geen buitenspel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Zijn vaak wel de gevaarlijkste voorzetten waar de gelijkmaker uit valt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Dit leek mij gewoon buitenspel eerlijk gezegd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Magallan Hero. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Geen Alvarez. Taylor basis. Blind op het middenveld gehad. Berghuis eruit. Klaassen erin gekomen. En nu: Magallan erin. Als ik Kudus was, zou ik direct mijn biezen pakken. Desnoods Feyenoord bellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Nee dank je, wij zitten vol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 2 minuten geleden zei PJHoutman: Nee dank je, wij zitten vol. Ambitie is nog altijd de derde plek hoor ik al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Vreemde keuze om nu Kudus nog in te brengen, blijft een rare snoeshaan af en toe die Schreuder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Paar minuutjes blessuretijd voor Kudus. Rot op zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Conceicao stond ook klaar in minuut 94 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Sowieso die 4 minuten blessuretijd. Misschien dacht Schreuder dat we nog een kwartier door gingen. Wat overigens ook terecht was geweest met al die var momenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Dan loop je maandag toch gelijk even het kantoortje van Alfred in met de mededeling: Zeg kerel, als je me voor deze flauwekul hebt opgehaald speel ik liever 90 min in het 2e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Goh, als je het tegen Gladon, Noslin, Seuntjens en veteraan Burak al lastig hebt... De backs zijn kwetsbaar defensief, al compenseren ze dat tegen Fortuna redelijk met hun inbreng naar voren toe. Centraal was alleen Timber goed en die verloor ook regelmatig een kopduel van Gladon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Blijf het knap vinden dat je van alle combinaties 10 & 9 je het voor elkaar krijgt de slechtste combinatie neer te zetten die je kan maken. Zegt ook wel wat over Schreuder helaas. Hopelijk gaan we volgende week wel Kudus zien. Eerst zegt hij vroeg en veel te willen wisselen wegens de luxe, vervolgens brengt hij 2 man in de blessuretijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1041439/ajax-toont-geen-enkele-interesse-meer-in-ihattaren-breuk-lijkt-in-de-maak.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Aldus Valentijn Driessen. Korreltje zout. Hopelijk vanavond een leuke opstelling tegen Telstar. Verdediging zal op Baas na wel enorm matig (en jong) zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Er komt deze week wel een verklaring vanuit Ajax. Ben benieuwd, situatie Ihatarren. Ook over zaterdag hoeven we echt niet zo negatief te doen, eerste wedstrijd, niet volledig elftal, een ploeg die nog in elkaar moet vallen (zag je bijvoorbeeld 2de helft al stuk meer). En Fortuna gaan meer ploegen punten tegen verspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 We hebben nu voor de tweede keer in tien jaar tijd ons openingsduel van de Eredivisie gewonnen? Laten we dat maar meenemen als positieve noot. Verder hoop ik dat onze grote vriend Schreuder nog even doorgaat met puzzelen. Waarschijnlijk eindigen we achterin met de volgende vier Sanchez - Timber - Bassey - Blind. Vermoedelijk heeft dat, alle gebreken van Daley ten spijt, de meeste balans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Nee joh, gewoon Wijndal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten