Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Thierryvane:

Ben benieuwd hoe Schreuder gaat starten. Brobbey fit genoeg voor 90 minuten in de spits? Alvarez (was ik even vergeten) en Bassey geschorst dus misschien Blind op '6'?

Bergwijn - Tadic - Antony

Kudus - Berghuis - Taylor

Wijndal - Blind -  Timber - Rensch

Pasveer

Misschien zoiets?

Zal die niet gewoon met dezelfde 11 als vorige week gaan spelen? Misschien keeper wisselen, maar verder zie ik hem geen wijzigingen doen.

Uitshirt in deze kleuren is ons wel bekend. Prima tenue, al had van mij dat rare gekleurde randje op de boord niet gehoeven en had het broekje eigenlijk ook blauw moeten zijn.. Maar in elk geval beter dan het uitshirt van vorig jaar 👌🏻

@Socrates volgens mij gaat die wel komen ja. Las dat het rond de CL start bekend gemaakt zou worden net als die zwarte van vorig jaar. Zijn wel wat geruchten over, waaronder deze: https://www.footyheadlines.com/2021/12/ajax-22-23-third-kit.html

Waarschuwing alvast, niet geschikt voor de zwakke maag. 🤢

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

6 minuten geleden zei Lazy:

Zal die niet gewoon met dezelfde 11 als vorige week gaan spelen? Misschien keeper wisselen, maar verder zie ik hem geen wijzigingen doen.

Uitshirt in deze kleuren is ons wel bekend. Prima tenue, al had van mij dat rare gekleurde randje op de boord niet gehoeven en had het broekje eigenlijk ook blauw moeten zijn.. Maar in elk geval beter dan het uitshirt van vorig jaar 👌🏻

@Socrates volgens mij gaat die wel komen ja. Las dat het rond de CL start bekend gemaakt zou worden net als die zwarte van vorig jaar. Zijn wel wat geruchten over, waaronder deze: https://www.footyheadlines.com/2021/12/ajax-22-23-third-kit.html

Waarschuwing alvast, niet geschikt voor de zwakke maag. 🤢

Oef. Nu vind ik dat gouden ontwerpje nog best geinig, maar die zwart-rode baan in het midden verpest het totaal.

Ik vind het wel tijd voor felroze. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Socrates:

In de geest van @Azpi:

image.png.87e292586d721c58a6a83ea7c5f04249.png

Nog altijd beter dan Alvarez én Klaassen. Overigens heb je dus geen logische vervanger voor Alvarez in je selectie, dat is wel een klein zwaktebod. Enige die ik me kan bedenken is Blind, een Fitz-Jim en Regeer voldoen daar denk ik nog niet (laatste is ook nog niet fit genoeg nu).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Chiemel:

Al vaker gezegd, maar Schuurs lijkt mij ook prima op 6 als je een verdedigende 6 wilt hebben die nog wel oké kan passen. 

Is alleen totaal niet wendbaar. Lastig in de drukte.

Dan vind ik eerder Rensch daar passen. Zet je lekker Blind rechtsachter en Schuurs naast Timber.

Link naar opmerking
Deel via andere websites