Lazy Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Ben benieuwd hoe Schreuder gaat starten. Brobbey fit genoeg voor 90 minuten in de spits? Alvarez (was ik even vergeten) en Bassey geschorst dus misschien Blind op '6'? Bergwijn - Tadic - Antony Kudus - Berghuis - Taylor Wijndal - Blind - Timber - Rensch Pasveer Misschien zoiets? Zal die niet gewoon met dezelfde 11 als vorige week gaan spelen? Misschien keeper wisselen, maar verder zie ik hem geen wijzigingen doen. Uitshirt in deze kleuren is ons wel bekend. Prima tenue, al had van mij dat rare gekleurde randje op de boord niet gehoeven en had het broekje eigenlijk ook blauw moeten zijn.. Maar in elk geval beter dan het uitshirt van vorig jaar 👌🏻 @Socrates volgens mij gaat die wel komen ja. Las dat het rond de CL start bekend gemaakt zou worden net als die zwarte van vorig jaar. Zijn wel wat geruchten over, waaronder deze: https://www.footyheadlines.com/2021/12/ajax-22-23-third-kit.html Waarschuwing alvast, niet geschikt voor de zwakke maag. 🤢 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 6 minuten geleden zei Lazy: Zal die niet gewoon met dezelfde 11 als vorige week gaan spelen? Misschien keeper wisselen, maar verder zie ik hem geen wijzigingen doen. Uitshirt in deze kleuren is ons wel bekend. Prima tenue, al had van mij dat rare gekleurde randje op de boord niet gehoeven en had het broekje eigenlijk ook blauw moeten zijn.. Maar in elk geval beter dan het uitshirt van vorig jaar 👌🏻 @Socrates volgens mij gaat die wel komen ja. Las dat het rond de CL start bekend gemaakt zou worden net als die zwarte van vorig jaar. Zijn wel wat geruchten over, waaronder deze: https://www.footyheadlines.com/2021/12/ajax-22-23-third-kit.html Waarschuwing alvast, niet geschikt voor de zwakke maag. 🤢 Oef. Nu vind ik dat gouden ontwerpje nog best geinig, maar die zwart-rode baan in het midden verpest het totaal. Ik vind het wel tijd voor felroze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Oef. Nu vind ik dat gouden ontwerpje nog best geinig, maar die zwart-rode baan in het midden verpest het totaal. Ik vind het wel tijd voor felroze. Mooi roze is niet lelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 14 minuten geleden zei Lazy: Zal die niet gewoon met dezelfde 11 als vorige week gaan spelen? Misschien keeper wisselen, maar verder zie ik hem geen wijzigingen doen. Alvarez is geschorst tegen Fortuna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 In de geest van @Azpi: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 34 minuten geleden zei Socrates: In de geest van @Azpi: Nog altijd beter dan Alvarez én Klaassen. Overigens heb je dus geen logische vervanger voor Alvarez in je selectie, dat is wel een klein zwaktebod. Enige die ik me kan bedenken is Blind, een Fitz-Jim en Regeer voldoen daar denk ik nog niet (laatste is ook nog niet fit genoeg nu). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Al vaker gezegd, maar Schuurs lijkt mij ook prima op 6 als je een verdedigende 6 wilt hebben die nog wel oké kan passen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 5 minuten geleden zei Chiemel: Al vaker gezegd, maar Schuurs lijkt mij ook prima op 6 als je een verdedigende 6 wilt hebben die nog wel oké kan passen. Is Timber dan niet beter, zodat Schuurs zich gewoon kan concentreren op een man uitschakelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Schuurs kan allebei niet. Maakt elke wedstrijd cruciale fouten. Blij dat er een Italiaanse serie A club erin trapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 56 minuten geleden zei Chiemel: Al vaker gezegd, maar Schuurs lijkt mij ook prima op 6 als je een verdedigende 6 wilt hebben die nog wel oké kan passen. Is alleen totaal niet wendbaar. Lastig in de drukte. Dan vind ik eerder Rensch daar passen. Zet je lekker Blind rechtsachter en Schuurs naast Timber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 10 minuten geleden zei Socrates: Is alleen totaal niet wendbaar. Lastig in de drukte. Dan vind ik eerder Rensch daar passen. Zet je lekker Blind rechtsachter en Schuurs naast Timber. Maar Alvarez is ook niet wendbaar en goed in de drukte? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Zojuist zei Chiemel: Maar Alvarez is ook niet wendbaar en goed in de drukte? Ben dan ook geen fan van hem. Maar nee, Schuurs heeft dat nog wel minder. Toch erg houterig en traag in zijn reacties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Schuurs als 6 zie ik otaal niet zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Hij heeft er erg veel zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 8 uur geleden zei Socrates: Hij heeft er erg veel zin in. Alleen zn kapsel is Italiaans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 13 uur geleden zei Socrates: Hij heeft er erg veel zin in. Dit is het moment dat hij zich realiseert dat hij het komende jaar al zijn pizza's met ananas moet gaan eten denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Dit is toch gewoon weer Tagliafico? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Zojuist zei PJHoutman: Dit is toch gewoon weer Tagliafico? Tagliafico met een enorme groeispurt dan wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 (bewerkt) 14 uur geleden zei Socrates: Hij heeft er erg veel zin in. Het neefje van Tagliafico 😅 Edit: wat PJ dus zei... Eerst alle replies lezen, Guido... 5 augustus 2022 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Blind dus op 6, Perr achterin. Mag tegen Fortuna geen probleem zijn. 0-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Wel erg benieuwd naar Blind op 6. Wel betere keuze dan dat Klaassen daar wordt neergezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Blij met Pasveer ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Gorter dus alweer klaar.. Als Alfred een beetje kerel is laat hij hem dan ook na een mindere pot nog even staan. Anderzijds had ik vooraf gedacht na afgelopen seizoen dat Pasveer sws weer 1e doelman zou worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Jammer, weer geen Kudus. Klaassen op het bankje is prima. Hopen dat Kudus en Brobbey minimaal een half uur speeltijd krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten