La Pulga Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Mo is terug! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 12 uur geleden zei La Pulga: Mo is terug! Goed om te lezen dat hij inderdaad weer op het veld staat en zo ook weer gewoon voetballer is geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Nu nog Klaiber, Magallán, Pierie en Bandé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Prima dat hij in Denemarken gaat spelen het komende seizoen. Al zie ik voor hem niet meteen een weg terug naar Ajax om eerlijk te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Utrecht schijnt Klaiber terug te willen halen lees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Paar Ajax-nieuwtjes: - Jorge Sanchez zal snel Ajacied zijn (contract tot zomer 2027). Concrete onderhandelingen tussen beide clubs in volle gang; - Lorenzo Lucca wordt deze week nog gepresenteerd; - Traject op maat voor Mo Ihattaren (https://www.ajax.nl/artikelen/ihattaren-traint-op-individuele-basis/); - Contractverlenging Jurrien Timber zit eraan te komen, enkel details afronden; - Gerucht over Dries Mertens onzin, aanval goed bezet en dus geen optie; - Verder komen er geen verrassingen aan, Ajax moet eerst verkopen van de RvC (interesse voor Schuurs, Magallán en Klaiber. Rondom Pierie nog stilletjes). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Ken dat Mexicaanse backje natuurlijk niet, maar wat ik lees van Mexicanen is dat hij defensief goed is, maar offensief een stuk minder. Zou het liever andersom hebben. Natuurlijk moet je defensief een bepaald basisniveau hebben, maar met Timber en Alvarez in je buurt is het ook niet super erg als je daarin nog een stapje moet maken. Maar aan de kant van Alvarez wil je eigenlijk gewoon iemand die je een bal kan geven en die er ook iets leuks mee kan doen, zoals bij Mazraoui en ook Dest het geval was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Niet alles wat ik heb gehoord over onze nieuwe Mexicaanse aankoop is even positief. Vrienden in Mexico zeiden dat wij als Ajax fans niet meteen enthousiast hoeven te worden. Ben ergens dus wel benieuwd, maar daardoor ook wel wat sceptisch. Aan de andere kant, wanneer die Lucca een voltreffer is ben ik al meer dan tevreden! Voor de rest allemaal spelers die Ajax zeker kan missen. Geen zorgen dus wanneer die inderdaad zouden vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Zojuist zei ElMarcos: Niet alles wat ik heb gehoord over onze nieuwe Mexicaanse aankoop is even positief. Vrienden in Mexico zeiden dat wij als Ajax fans niet meteen enthousiast hoeven te worden. Ben ergens dus wel benieuwd, maar daardoor ook wel wat sceptisch. Aan de andere kant, wanneer die Lucca een voltreffer is ben ik al meer dan tevreden! Voor de rest allemaal spelers die Ajax zeker kan missen. Geen zorgen dus wanneer die inderdaad zouden vertrekken. Hopelijk geen nieuwe Orejuela. Ik zou wel liever een geslaagde rechtsback erbij hebben dan nog een extra spits eigenlijk. Maar het liefst zijn het 2 voltreffers voor Hamstelaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 1 minuut geleden zei FlyD: Hopelijk geen nieuwe Orejuela. Ik zou wel liever een geslaagde rechtsback erbij hebben dan nog een extra spits eigenlijk. Maar het liefst zijn het 2 voltreffers voor Hamstelaar. Ik snap wat je bedoelt hoor, maar als één van de twee raak is, dan doen ze het als goed wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 @La Pulga Ihattaren geen rugnummer gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: @La Pulga Ihattaren geen rugnummer gekregen. krijgt hij volgens wat ik tussen de regels door begrepen heb wanneer hij akkoord gaat met het individuele pad wat Ajax voor hem in gedachten heeft na deze moeizame periode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Thierryvane: @La Pulga Ihattaren geen rugnummer gekregen. Ja hij doet het even rustig aan, zware zomer gehad natuurlijk. WK is wel ver weg voor hem zo helaas, had daar echt vertrouwen in als je de voorbereiding zag en het eind van vorig seizoen. Ook omdat het bij Nederland nog ontbreekt aan een goede creatieve flankspeler had ik daar echt wel hoop op. Maja, finale Champions League zal die er gewoon staan O ja, uit shirtje 4 augustus 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 12 uur geleden zei ElMarcos: Niet alles wat ik heb gehoord over onze nieuwe Mexicaanse aankoop is even positief. Vrienden in Mexico zeiden dat wij als Ajax fans niet meteen enthousiast hoeven te worden. Ben ergens dus wel benieuwd, maar daardoor ook wel wat sceptisch. Aan de andere kant, wanneer die Lucca een voltreffer is ben ik al meer dan tevreden! Voor de rest allemaal spelers die Ajax zeker kan missen. Geen zorgen dus wanneer die inderdaad zouden vertrekken. Las online dus verhalen dat vele Mexicanen hem een overtreding in een finale kwalijk nemen. Verder las ik vooral verhalen als een soort rechtsbenige Tagliafico. Ben benieuwd. Weinig concurrentie heeft hij in elk geval dus zal zeker tijd de kans krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 5 minuten geleden zei timpy00: Las online dus verhalen dat vele Mexicanen hem een overtreding in een finale kwalijk nemen. Verder las ik vooral verhalen als een soort rechtsbenige Tagliafico. Ben benieuwd. Weinig concurrentie heeft hij in elk geval dus zal zeker tijd de kans krijgen. Wanneer hij komt kunnen we gewoon ons eigen oordeel gaan vormen. Aangezien de vlag niet uitgaat onder de supporters van Club Ámerica zal het geen nieuwe Mallejan zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Uitshirt in ieder geval beter dan die van vorig seizoen, maar die heb ik dan ook nooit mooi gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 1 uur geleden zei timpy00: Las online dus verhalen dat vele Mexicanen hem een overtreding in een finale kwalijk nemen. Verder las ik vooral verhalen als een soort rechtsbenige Tagliafico. Ben benieuwd. Weinig concurrentie heeft hij in elk geval dus zal zeker tijd de kans krijgen. Klopt inderdaad, verloren die pot (mede) door hem. Ik laat me graag verrassen. Zit niet bij de selectie tegen Juárez voor aankomende maandag dus hopelijk snel rond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Mogelijk dus tegen Groningen bij de wedstrijdselectie, want ik verwacht niet dat zijn werkvergunning komend weekend al rond is. Al zou Rensch tegen Fortuna toch ook op de been moeten kunnen blijven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 5 minuten geleden zei ElMarcos: Mogelijk dus tegen Groningen bij de wedstrijdselectie, want ik verwacht niet dat zijn werkvergunning komend weekend al rond is. Al zou Rensch tegen Fortuna toch ook op de been moeten kunnen blijven? Ben benieuwd hoe Schreuder gaat starten. Brobbey fit genoeg voor 90 minuten in de spits? Alvarez (was ik even vergeten) en Bassey geschorst dus misschien Blind op '6'? Bergwijn - Tadic - Antony Kudus - Berghuis - Taylor Wijndal - Blind - Timber - Rensch Pasveer Misschien zoiets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Ik vermoed dat dit hem gaat worden. Al zou ik niet geheel verrast zijn als Kudus op de bank begint, Blind op 6 speelt en Schuurs naast Timber centraal komt te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Of natuurlijk good old Klaassen gewoon op de plek van Kudus om het middenveld helemaal naar de klote te helpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 33 minuten geleden zei ElMarcos: Mogelijk dus tegen Groningen bij de wedstrijdselectie, want ik verwacht niet dat zijn werkvergunning komend weekend al rond is. Al zou Rensch tegen Fortuna toch ook op de been moeten kunnen blijven? Ik vond Rensch niet zo slecht tegen PSV als de meeste fans. Ik begrijp dat er meer grinta in dat ventje moet komen, vandaar vast de keuze op de Mexicaan. Bij de voorzetten van Gakpo waar de doelpunten uit vielen stond er niemand om zijn buitenkant af te dekken, daarom kreeg hij niet hardhandig in denk ik. Het centrum inclusief Alvarez stond simpelweg niet goed genoeg. Verder deed hij het redelijk tegen Gakpo toch? Dat hij zo aanvallend moet spelen terwijl Ajax veel meer over links aanvalt, reken ik hem ook niet aan. Ventje uit de eigen jeugd geef ik altijd meer krediet. Goed dat er concurrentie komt, maar verre van afgeschreven. @Thierryvane Klaassen gaat 100% spelen als Alvarez er niet bij is. Ook tegen PSV gezien dat Taylor in de omschakeling echt heel matig is van balbezit naar balbezit tegenpartij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 1 uur geleden zei Dansmeister: Ik vond Rensch niet zo slecht tegen PSV als de meeste fans. Ik begrijp dat er meer grinta in dat ventje moet komen, vandaar vast de keuze op de Mexicaan. Bij de voorzetten van Gakpo waar de doelpunten uit vielen stond er niemand om zijn buitenkant af te dekken, daarom kreeg hij niet hardhandig in denk ik. Het centrum inclusief Alvarez stond simpelweg niet goed genoeg. Verder deed hij het redelijk tegen Gakpo toch? Dat hij zo aanvallend moet spelen terwijl Ajax veel meer over links aanvalt, reken ik hem ook niet aan. Ventje uit de eigen jeugd geef ik altijd meer krediet. Goed dat er concurrentie komt, maar verre van afgeschreven. @Thierryvane Klaassen gaat 100% spelen als Alvarez er niet bij is. Ook tegen PSV gezien dat Taylor in de omschakeling echt heel matig is van balbezit naar balbezit tegenpartij. Wat ik vooral zag was een goede Rensch tot aan dat moment. En dat moment was eerder de klasse van Gakpo dan echt een blunder, al mag het dan niet 2 keer gebeuren. Maar nee in eerste instantie verraste hij mij zelfs in het begin. Maar goed concurrentie zal hem goed doen hoop ik, met alleen hem kun je er niet in gaan natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Ben benieuwd hoe Schreuder gaat starten. Brobbey fit genoeg voor 90 minuten in de spits? Alvarez (was ik even vergeten) en Bassey geschorst dus misschien Blind op '6'? Bergwijn - Tadic - Antony Kudus - Berghuis - Taylor Wijndal - Blind - Timber - Rensch Pasveer Misschien zoiets? Ik vrees voor Taylor - Klaassen. Dat uitshirtje komt mij overigens heel bekend voor, heeft Ajax een paar seizoenen terug niet een vergelijkbaar shirt gehad? Overigens vind ik vaak de derde kit fraaier, komt die ook nog dit jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 5 minuten geleden zei Socrates: Ik vrees voor Taylor - Klaassen. Dat uitshirtje komt mij overigens heel bekend voor, heeft Ajax een paar seizoenen terug niet een vergelijkbaar shirt gehad? Overigens vind ik vaak de derde kit fraaier, komt die ook nog dit jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten