cimbomcu Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Hoeveel pech kun je hebben Ook deze kon Gorter hebben.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Kudussss. Altijd starten bitte, kan gewoon ballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Zojuist zei cimbomcu: Nee die kaart werd niet gegeven nee, maar daarvoor werd die wel geroepen. Stel je voor Wijndal maakt overtreding binnen 16 die niet word gezien, maar vlak daarvoor wordt iemand van Ajax neergehaald, dan wordt die ook afgekeurd. Maar in je hypothetische geval is er niet eens een scheidsrechtersbeslissing geweest? Nogmaals, we gaan zien hoe de KNVB z'n eigen regels uitlegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Wat een enorm gaar wisselbeleid zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Bassie met een sterke invalbeurt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Zojuist zei Michaelinho*: Bassie met een sterke invalbeurt Was het opzich wel inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Waarom gaan ze nog klagen, nadat hij bij het scherm is gaan kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Zojuist zei Socrates: Was het opzich wel inderdaad. Eens hoor. Lijkt wel een prima aankoop. Wel beter als centrale denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Eens hoor. Lijkt wel een prima aankoop. Wel beter als centrale denk ik? Lijkt mij ook, tegen serieuze tegenstanders vind ik wat er nog van Blind over is wel erg riskant. Geen snelheid wisten we al, maar reactievermogen en sprongkracht kunnen we inmiddels ook wel een streep door gaan trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Bassie met een sterke invalbeurt Weinig van te zeggen. 9 minuten geleden zei MetalMichael: Maar in je hypothetische geval is er niet eens een scheidsrechtersbeslissing geweest? Nogmaals, we gaan zien hoe de KNVB z'n eigen regels uitlegt. Ik vermoed dat de beoordeling is geweest dat hij doorgebroken was. Dan zou het rood moeten worden. Alleen die kan je niet geven door de handsbal. Een goal was namelijk afgekeurd door hands. Dus dan blijft het raar om geel en een vrije trap te laten staan. Uiteindelijk is dit dan toch de juiste uitkomst in deze wat uitzonderlijke situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Poeh, poeh. Huiswerk voor Schreuder en H2. Pijnlijke avond… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Vandaag indirect maar weer eens gezien hoe goed en eigenlijk nog steeds onderschat Martinez was. En ja: Blind, Alvarez, het middenveld.. Maar dat zijn allen ook bekende wegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Hahaha. Dat we hiervan verliezen. Hoe slecht zijn we zelf dan wel niet. Als je gewoon na de 1-0 de 2-0 maakt, dan is de wedstrijd gewoon klaar. Gelukkig kan Alfred hierdoor wel enkele conclusies maken: - Gorter is geen eerste doelman materiaal. - Kudus is de beste middenvelder van Ajax. - Blind kan niet meer als centrale verdediger. - Antony en Timber zijn nog niet fit genoeg. - Rensch is geen rechtsback voor Ajax Enige positieve is dat Klaassen niet in de basis stond. Als Alfred de juiste poppetjes op de juiste plek zet, dan is dit team niet te houden. Maar schijnbaar is dat altijd een enorm probleem voor trainers van Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Als neutrale kijken was het een erg leuke wedstrijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 (bewerkt) Is het gek dat ik eigenlijk helemaal niet negatief ben na deze pot? Vooral eerste helft prima Ajax gezien, 2 gigantische blunders van je keeper doen je de das om. Daarnaast waren Antony en Timber niet fit voor een hele pot plus rode kaart. PSV vond ik voetballend niet veel vandaag, wonnen op fysiek en blunders Gorter. 30 juli 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 2 minuten geleden zei Socrates: Vandaag indirect maar weer eens gezien hoe goed en eigenlijk nog steeds onderschat Martinez was. En ja: Blind, Alvarez, het middenveld.. Maar dat zijn allen ook bekende wegen. Hoezo is Martinez onderschat dan? Iedere Ajacied wist toch wel dat hij een belangrijke pion was in de spelopvatting van Ajax. Volgens mij zijn er weinigen die dat onderschatten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 4 minuten geleden zei Geppiej: Hahaha. Dat we hiervan verliezen. Hoe slecht zijn we zelf dan wel niet. Als je gewoon na de 1-0 de 2-0 maakt, dan is de wedstrijd gewoon klaar. Gelukkig kan Alfred hierdoor wel enkele conclusies maken: - Gorter is geen eerste doelman materiaal. - Kudus is de beste middenvelder van Ajax. - Blind kan niet meer als centrale verdediger. - Antony en Timber zijn nog niet fit genoeg. - Rensch is geen rechtsback voor Ajax Enige positieve is dat Klaassen niet in de basis stond. Als Alfred de juiste poppetjes op de juiste plek zet, dan is dit team niet te houden. Maar schijnbaar is dat altijd een enorm probleem voor trainers van Ajax. Anthony is pas net terug, dus dat is niet gek. Idem voor Timber. Verder eens met je bevindingen. 6 minuten geleden zei Socrates: Vandaag indirect maar weer eens gezien hoe goed en eigenlijk nog steeds onderschat Martinez was. En ja: Blind, Alvarez, het middenveld.. Maar dat zijn allen ook bekende wegen. Ook eens, maar vond Wijndal defensief ook niet heel sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 1 minuut geleden zei ElMarcos: Ook eens, maar vond Wijndal defensief ook niet heel sterk. Dat mag geen verrassing zijn, was bij AZ ook offensief sterker dan defensief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 1 minuut geleden zei ElMarcos: Anthony is pas net terug, dus dat is niet gek. Idem voor Timber. Verder eens met je bevindingen. Ja snap ik. Was meer een conclusie, die ik verder niemand aanreken hoor. Moet wel zeggen dat ik na de wedstrijd van vorig seizoen banger was voor PSV dan na deze wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Zojuist zei Geppiej: Ja snap ik. Was meer een conclusie, die ik verder niemand aanreken hoor. Moet wel zeggen dat ik na de wedstrijd van vorig seizoen banger was voor PSV dan na deze wedstrijd. Puzzeltje ligt nog niet, maar als je de blunders eruit haalt en nog wat kan tweaken komen we er wel. Zeker wanneer iedereen weer op 100% zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 (bewerkt) Kan ik nog ergens de samenvatting kijken? Eerste helft op de radio gehoord alleen. Hoe was Rensch? Gorter kunnen we alvast afschrijven dus? 30 juli 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Wat was Wijndal aan het doen bij De Jong bij de 2-1 van Til? Rare 'verdedigende' actie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 4 minuten geleden zei Chiemel: Kan ik nog ergens de samenvatting kijken? Eerste helft op de radio gehoord alleen. Hoe was Rensch? Gorter kunnen we alvast afschrijven dus? Rensch zijn directe tegenstander Gakpo kreeg dus 2x alle vrijheid om een assist te geven en nog een keertje (met mazzel) te scoren. 2 blunders van Gorter, tja, laat maar dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 23 minuten geleden zei cimbomcu: Is het gek dat ik eigenlijk helemaal niet negatief ben na deze pot? Vooral eerste helft prima Ajax gezien, 2 gigantische blunders van je keeper doen je de das om. Daarnaast waren Antony en Timber niet fit voor een hele pot plus rode kaart. PSV vond ik voetballend niet veel vandaag, wonnen op fysiek en blunders Gorter. Nou ja, vooral dat je niet heel veel waarde moet hechten aan die JC schaal. Dat zien we al jaren. Veredelde oefenpot ivm alle internationals die er net weer zij. Van beide kanten natuurlijk, voordat MM dit weer een typische "Ajax supporter post" vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Niet alles gelezen hierboven, net weg van t stadion. Maar manman, wat een zeikers bij psv… Gorter laatste wedstrijd gekeept dit seizoen gok Ik zo.. Tadic vond ik ook vrij onzichtbaar. Bergwijn en anthony precies zoals je t verwacht. Bassey ongelukkig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten