Kelvin Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 @Thierryvane wat voor type back is Salah-Eddine? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 56 minuten geleden zei ElMarcos: Daar zijn meerdere redenen voor hoor. Uiteindelijk is Brobbey op termijn de eerste spits. Wellicht nog niet meteen, want hij wordt rustig gebracht wat ik begreep. Zodat hij gewoon op een verantwoorde manier door het seizoen komt. Ook met het oog op eerdere blessures. Maar daarachter heb je dan niemand op de bank. Schreuder heeft aangegeven dat hij achter Brobbey eigenlijk ook een breekijzer wil. Een speler die je kunt brengen als je edcht moet gaan pompen. Zoals Klaas-Jan was in zijn laatste weken en maanden bij Ajax. En stel dat er iets gebeurt met Brobbey, dan wil je ook een andere smaak dan Kudus/Tadic als valse spits. Nog meer redenen nodig? Voor iedereen een prima oplossing denk ik. Ik snap de redenering waarom er een extra spits bij moet, maar ik zou persoonlijk voor een spits gaan waarvan je weet wat die kan. Deze Lucca is in FM een gigantisch talent maar als hij echt zo'n geweldig talent zou zijn waarom wordt hij niet opgepikt door een Italiaanse ploeg? Die zijn altijd best geil van landgenoten en de enige club die interesse in hem toont is Bologna. Zelfs Sassuolo die net een soortgelijk type speler zijn kwijt geraakt heeft geen interesse. Stel Brobbey ligt er een maandje uit moet je maar zien wat deze kerel kan. Ik zou het niet erg vinden als die er geen snars van zou kunnen natuurlijk, maar snap de gedachte gang niet helemaal daarin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Ik snap de redenering waarom er een extra spits bij moet, maar ik zou persoonlijk voor een spits gaan waarvan je weet wat die kan. Deze Lucca is in FM een gigantisch talent maar als hij echt zo'n geweldig talent zou zijn waarom wordt hij niet opgepikt door een Italiaanse ploeg? Die zijn altijd best geil van landgenoten en de enige club die interesse in hem toont is Bologna. Zelfs Sassuolo die net een soortgelijk type speler zijn kwijt geraakt heeft geen interesse. Stel Brobbey ligt er een maandje uit moet je maar zien wat deze kerel kan. Ik zou het niet erg vinden als die er geen snars van zou kunnen natuurlijk, maar snap de gedachte gang niet helemaal daarin. Ideaal gezien wil je inderdaad iemand die meer bewezen heeft. Alleen de vraag is of je iemand kan halen als back-up voor Brobbey/Tadic (vermoedelijk voorlopig optie 1) die écht bewezen is. Ik had ergens de hoop dat er een konijn uit de Zuid-Amerikaanse hoed zou komen. Maar die hebben niet vaak dat type spits rondlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 2 minuten geleden zei ElMarcos: Ideaal gezien wil je inderdaad iemand die meer bewezen heeft. Alleen de vraag is of je iemand kan halen als back-up voor Brobbey/Tadic (vermoedelijk voorlopig optie 1) die écht bewezen is. Ik had ergens de hoop dat er een konijn uit de Zuid-Amerikaanse hoed zou komen. Maar die hebben niet vaak dat type spits rondlopen. Suarez had die Zuid-Amerikaanse verrassing kunnen wezen haha. Nee ik snap je wel hoor, maar deze Lucca komt in die filmpjes nog niet heel overtuigend over maar goed, we gaan het zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 Scamacca 2.0? Hopelijk spreekt deze jongen wel een andere taal dan Italiaans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 Nu is het dus Tadic/Bergwijn - Brobbey/Lucca - Antony/Conceicao. Einde Daramy in ieder geval en Unuvar mag weer een jaartje naar Jong Ajax. Ihattaren, mits hij terug komt, zal ook wel een jaartje in jong blijven nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 https://totalfootballanalysis.com/player-analysis/serie-b-201222-lorenzo-lucca-pisa-scout-report-tactical-analysis-tactics Leuk leesvoer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 9 minuten geleden zei La Pulga: Nu is het dus Tadic/Bergwijn - Brobbey/Lucca - Antony/Conceicao. Einde Daramy in ieder geval en Unuvar mag weer een jaartje naar Jong Ajax. Ihattaren, mits hij terug komt, zal ook wel een jaartje in jong blijven nu. Ik vermoed dat, zeker in de eerste weken en maanden, we Dusan regelmatig in de spits gaan zien. Wat voor Unuvar mogelijk kansen biedt. De vraag is ook nog hoe Schreuder Kudus ziet en Ihattaren. Daramy zal wel mogen uitkijken om elders minuten te gaan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Nu is het dus Tadic/Bergwijn - Brobbey/Lucca - Antony/Conceicao. Einde Daramy in ieder geval en Unuvar mag weer een jaartje naar Jong Ajax. Ihattaren, mits hij terug komt, zal ook wel een jaartje in jong blijven nu. Ik denk dat Ajax gewoon niet het risico wil lopen om vol in te zetten op Mo, om dan vervolgens een optie minder te hebben als hij het spoor weer bijster raakt. Laten we wel zijn, als hij het wel oppakt, dan voetbalt hij zichzelf er echt wel in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 2 uur geleden zei ElMarcos: Ik vermoed dat, zeker in de eerste weken en maanden, we Dusan regelmatig in de spits gaan zien. Wat voor Unuvar mogelijk kansen biedt. De vraag is ook nog hoe Schreuder Kudus ziet en Ihattaren. Daramy zal wel mogen uitkijken om elders minuten te gaan maken. Schreuder heeft het steeds over dat hij Kudus als spits ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Schreuder heeft het steeds over dat hij Kudus als spits ziet. Maar als we deze Lucca halen is hij daar vierde keuze achter Tadic, Brobbey en Lucca. Dan kunnen we hem eigenlijk direct afschrijven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 Geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 (bewerkt) Ook Kudus kan inderdaad beter ergens anders gaan voetballen waar een trainer het wel in hem ziet. Heeft meer talent in zijn linkerteen dan Taylor (geen slechte speler trouwens) en Klaassen bij elkaar maar die kunnen wel rekenen op speelminuten op hun favoriete plek. Wel jammer van zijn blessuregevoeligheid en je daardoor niet op hem kan rekenen anders had hij wel wat meer kansen gekregen. Ik verwacht hem morgen ook zeker niet in de basis ondanks hij dat wel verdiend met zo'n voorbereiding. Het zal wel een middenveld worden met Alvarez - Klaassen - Berghuis en daarvoor Antony - Tadic - Bergwijn. Dit is wel pijnlijk trouwens. 29 juli 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 https://www.vi.nl/nieuws/schreuder-ziet-nieuwe-rol-voor-in-het-oog-springende-kudus dit heeft Schreuder over Kudus gezegd @ElMarcos klinkt niet echt alsof hij hem op het middenveld wil gaan gebruiken, misschoen op 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 Zojuist zei rich ruzzian: https://www.vi.nl/nieuws/schreuder-ziet-nieuwe-rol-voor-in-het-oog-springende-kudus dit heeft Schreuder over Kudus gezegd @ElMarcos klinkt niet echt alsof hij hem op het middenveld wil gaan gebruiken, misschoen op 10 Ja, dan zie ik het somber voor hem in eigenlijk. Brobbey en Tadic lijken toch de eerste keuze, mede vanwege het feit dat Scheuder Brobbey rustig wil brengen. Komt daar een stormram bij, dan is hij nummer vier in de pikorde. 5 minuten geleden zei La Pulga: Ook Kudus kan inderdaad beter ergens anders gaan voetballen waar een trainer het wel in hem ziet. Heeft meer talent in zijn linkerteen dan Taylor (geen slechte speler trouwens) en Klaassen bij elkaar maar die kunnen wel rekenen op speelminuten op hun favoriete plek. Berghuis/Taylor voor 8 vind ik prima, want ik vermoed dat de kwaliteiten van Kudus meer tot hun recht komen op tien. Dat je daar elke keer begint met iemand die zo overduidelijk te kort kom voor wat Ajax wil is pijnlijk. Dus samen met de opmerkingen van Schreuder over Kudus voorzie ik inderdaad dat hij beter elders kan gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 Kudus in zijn eerste periode als LCM was één van de beste dingen die ik gezien heb in de meest recente Ajax-seizoenen. Zo typisch weer dat zo'n onbenul hem dan weer voorin moet zetten terwijl het daar al hartstikke vol staat. Je hebt een hele voorbereiding de tijd om Taylor en Kudus op je middenveld proberen te implementeren en dan eindig je straks weer met Alvarez & Klaassen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Kudus in zijn eerste periode als LCM was één van de beste dingen die ik gezien heb in de meest recente Ajax-seizoenen. Zo typisch weer dat zo'n onbenul hem dan weer voorin moet zetten terwijl het daar al hartstikke vol staat. Je hebt een hele voorbereiding de tijd om Taylor en Kudus op je middenveld proberen te implementeren en dan eindig je straks weer met Alvarez & Klaassen.. Ja, zoals het er nu uitziet spelen Alvarez en Berghuis op zes en acht en Klaassen op 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 2 uur geleden zei ElMarcos: Ja, zoals het er nu uitziet spelen Alvarez en Berghuis op zes en acht en Klaassen op 10. En dat maakt Schreuder geen haar beter (haha woordgrap) dan Ten Hag als dit het geval zal zijn. Maja hopen op een 3-0 morgen met een vlammende Antony en Bergwijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 59 minuten geleden zei La Pulga: En dat maakt Schreuder geen haar beter (haha woordgrap) dan Ten Hag als dit het geval zal zijn. Maja hopen op een 3-0 morgen met een vlammende Antony en Bergwijn. Als dat ook drie landstitels en een eerste plaats oplevert in vier jaar, dan komen we er wel overheen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 Ik heb wel echt zin in morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 Gorter in het doel vind ik persoonlijk wel een gewaagde keuze, maar ook heel veel zin in. Gek genoeg mijn vrouw wat minder..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 4 uur geleden zei ElMarcos: Als dat ook drie landstitels en een eerste plaats oplevert in vier jaar, dan komen we er wel overheen Hoort alleen maar normaal te zijn. Voor mij is de CL bepalend of Ajax een goed/knap seizoen heeft gedraaid of niet. Middenveldje met Alvarez en Klaassen erop en Rensch of Klaiber op rechtsachter is niet CL-waardig overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 (bewerkt) Besef even dat Ajax minimaal 10 miljoen pakt voor Schuurs… En dat ze nog geen uitshirt en 3e shirt hebben voor komend seizoen. 30 juli 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 7 uur geleden zei La Pulga: Besef even dat Ajax minimaal 10 miljoen pakt voor Schuurs… En dat ze nog geen uitshirt en 3e shirt hebben voor komend seizoen. Heel vreemd van die shirts.. Is er ook een reden bekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Leveringsproblemen bij Adidas, zelfde als Feyenoord en een hele hoop andere clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten