FlyD Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Hier gaan we even rustig voor zitten: Die verdediging is niet veel, maar verder staat daar een heerlijk team als 'B/Jeugd-team'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Zet em wel even aan. Wil onze Portugese vriend wel even aan het werk zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Laat Kudus maar even vlammen vandaag zodat ik hem zaterdag 90 minuten zie vlammen. Portugees mag het ook laten zien, al mis ik wel Mootje man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Dit gaat een nulletje of 6/7 worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 (bewerkt) Krijg het duel niet gecast naar mijn google hub. Dan maar Airplay op de televisie. Haha 27 juli 2022 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 36 minuten geleden zei La Pulga: Laat Kudus maar even vlammen vandaag zodat ik hem zaterdag 90 minuten zie vlammen. Portugees mag het ook laten zien, al mis ik wel Mootje man. Kudus vlamt iig 🤩 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 5 minuten geleden zei NicoHaak: Kudus vlamt iig 🤩 Ja ik hoop niet dat die Portugees een beetje te veel op Antony gaat willen lijken, die heeft nu al 2 keer op de grond gelegen terwijl er niets aan de hand was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Zojuist zei La Pulga: Ja ik hoop niet dat die Portugees een beetje te veel op Antony gaat willen lijken, die heeft nu al 2 keer op de grond gelegen terwijl er niets aan de hand was. Staat 'ie ook bekend om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 4 minuten geleden zei Socrates: Staat 'ie ook bekend om. Jammer, dan ga ik snel aan hem ergeren. Maar ik zal zaterdag wel even een hartig woordje met hem spreken als die langs mij loopt vanaf de rechterflank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Echt pijnlijk om Daramy te zien spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 5 minuten geleden zei Thierryvane: Echt pijnlijk om Daramy te zien spelen. Ja, dat gaat hem niet worden hé? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Moet heel snel ergens anders wekelijks 90 minuten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Ja ik hoop niet dat die Portugees een beetje te veel op Antony gaat willen lijken, die heeft nu al 2 keer op de grond gelegen terwijl er niets aan de hand was. Ja idd en ook wel veel van die irritatie/rouw momentjes. Mannetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Bande maar basis dan zaterdag? Unuvar trouwens weer een schitterende actie hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Hoogtepunt van de middag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juli 2022 Share Geplaatst 28 juli 2022 Op 27-7-2022 om 11:56 zei Dansmeister: Komt ook nieuws rondom Mo vandaag. Hoop dat Khab het shirtje nog niet heeft. 😉 Komt ie nog? Man man man, ben nog nooit zo gespannen geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 juli 2022 Share Geplaatst 28 juli 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Komt ie nog? Man man man, ben nog nooit zo gespannen geweest. Er was gisteren een gerucht over een andere Mo binnen Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juli 2022 Share Geplaatst 28 juli 2022 Citaat Ajax heeft interesse in Lorenzo Lucca. Dat meldt transferexpert Fabrizio Romano. Lucca is een Italiaanse spits van Pisa, is ruim twee meter lang en speelt het liefst als aanspeelpunt. Naar dat type spits zijn de Amsterdammers en trainer Alfred Schreuder nog op zoek. De belangstelling van Ajax in Lucca is nog pril, schrijft Romano. Er is nog niet met Pisa gesproken over een eventuele transfer, maar er wordt verwacht dat dat spoedig gaat gebeuren. De regerend kampioen van Nederland is overigens niet de enige club die interesse heeft in de boomlange aanvaller. Bologna zou Lucca namelijk ook graag binnen willen hengelen en ook zij gaan snel met Pisa om tafel om de eventuele voorwaarden van een overstap van Lucca te bespreken. De 21-jarige Italiaan kan niet bogen op ervaring op het hoogste niveau. Hij werd opgeleid doot Torino, maar werd door die club al gauw weggestuurd. Via Vicenza en Brescia kwam de lange Lucca in januari 2020 bij Palermo terecht, dat destijds was afgezakt naar het derde niveau in Italië. In het kenmerkende roze shirt debuteerde de spits in het betaalde voetbal en voor Palermo maakte hij in anderhalf jaar dertien goals in 27 wedstrijden. Pisa besloot afgelopen zomer dan ook om de gok te wagen en ruim twee miljoen te betalen. Dat vertrouwen heeft Lucca ten dele terugbetaald, aangezien hij in dertig wedstrijden in de Serie B tot zes treffers en vier assists kwam. Met zijn kopkracht en lengte is de Italiaan echter altijd gevaarlijk en juist die kwaliteiten zoekt Ajax nog in een spits. De Amsterdammers hebben met Brian Brobbey en Dusan Tadic twee verschillende types, maar geen aanvaller die met het hoofd gevaarlijk kan worden. Van de 2,01 meter lange Lucca mag verwacht worden dat hij dat wel is. De toren van Pisa komt er aan boys! Filmpje om zo zijn kwaliteiten te beoordelen Doet me gelijk denken aan dit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 Als die het net zo doet als in FM dan koste wat het kost halen he haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 Huntelaar speelt FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 Haha, beest. Ken hem totaal niet buiten FM. Maar in FM is het natuurlijk een no brainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 Héél blij mee en niet verwacht. Netjes gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 10 uur geleden zei La Pulga: De toren van Pisa komt er aan boys! Filmpje om zo zijn kwaliteiten te beoordelen Doet me gelijk denken aan dit: Haha nou het niveau van die keepers is ook niet om naar huis te schrijven he... Snap alleen de keuze voor zo'n jong ventje niet als je net Brobbey voor een mega bedrag hebt gehaald en deze jongen zich eigenlijk nog echt moet bewijzen en niet alleen in FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Haha nou het niveau van die keepers is ook niet om naar huis te schrijven he... Snap alleen de keuze voor zo'n jong ventje niet als je net Brobbey voor een mega bedrag hebt gehaald en deze jongen zich eigenlijk nog echt moet bewijzen en niet alleen in FM. Daar zijn meerdere redenen voor hoor. Uiteindelijk is Brobbey op termijn de eerste spits. Wellicht nog niet meteen, want hij wordt rustig gebracht wat ik begreep. Zodat hij gewoon op een verantwoorde manier door het seizoen komt. Ook met het oog op eerdere blessures. Maar daarachter heb je dan niemand op de bank. Schreuder heeft aangegeven dat hij achter Brobbey eigenlijk ook een breekijzer wil. Een speler die je kunt brengen als je edcht moet gaan pompen. Zoals Klaas-Jan was in zijn laatste weken en maanden bij Ajax. En stel dat er iets gebeurt met Brobbey, dan wil je ook een andere smaak dan Kudus/Tadic als valse spits. Nog meer redenen nodig? 18 minuten geleden zei Thierryvane: Héél blij mee en niet verwacht. Netjes gedaan. Voor iedereen een prima oplossing denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 11 uur geleden zei La Pulga: De toren van Pisa komt er aan boys! Filmpje om zo zijn kwaliteiten te beoordelen Doet me gelijk denken aan dit: Mike Verweij komt nu ook met het nieuwtje. Huur met optie tot koop lijkt me een prima deal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten