Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2360

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

5 uur geleden zei La Pulga:

Verder geen Ajax nieuws meer vandaag toch? Morgen wel matchday om 15.30 tegen Eupen, kunnen we dan al onze wijncollectie verwachten? 

Wel de bedoeling ja. Zin an :<

Die Bassey trouwens, geruchten gaan over 25 miljoen. Ze pakken dan wel echt door :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Tim&#x27;:

Ik denk dat hij Raiola bedoelde en niet de vader van Ihattaren.

Ik bedoel heftig is je vader te verliezen op je 17e. En dan "relatief" snel in die periode voor Mino te gaan ipv je broer, die het al was als zaakwaarnemer. Nou weet ik natuurlijk niet wat er tussen Mo en zijn broer verder gebeurd was,en ik was niet heel erg anti Mino. Maar toch veel mensen hier en online zijn vaak tegen of Anti Raiola geweest. Dus ligt natuurlijk gevoelig. Nogmaals ik weet niet hoe tussen Mo en zijn broer ging. Maar Ajax heeft natuurlijk zelf ook met Gravenberch, Brobbey en Mazraoui meegemaakt, bij Mino zaten ze niet wouden verlengen. Je sommige spelers voor gratis of weinig deur uit moet doen. De Ligt ging wel voor veel geld weg maar gezien zijn leeftijd en zijn marktwaarde, was het eigenlijk nog aan de lichte /lage kant. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Kenneth Taylor blijft voorlopig in Amsterdam. De middenvelder maakte het afgelopen seizoen een goede indruk en staat op het punt een contractverlenging tot 2027 te tekenen. 

Dat melden Voetbal International en De Telegraaf. Taylor strijdt in de voorbereiding op een plek op het middenveld dat is achtergelaten door de vertrokken Ryan Gravenberch. Het contract van Taylor liep aanvankelijk nog tot 2024 door, maar de Amsterdammers willen de middenvelder graag langere tijd behouden. Ajax heeft vertrouwen in Taylor en geeft de speler het komende seizoen rugnummer acht.

Trainer Alfred Schreuder is gecharmeerd van Taylor en wilde de speler als trainer van Club Brugge al eens naar België halen. Tot nu toe speelde Taylor 22 duels in het eerste van Ajax, waarin hij twee keer scoorde en vijf assists leverde. De in Alkmaar geboren middenvelder dwong aan het einde van vorig seizoen een basisplek af.

@ElMarcos was me net voor maar dan weten jullie ook voor hoelang hij verlengd  :D 

Iemand Bassie al gezien op Schiphol vandaag? Selectie kan mij niet snel genoeg rond zijn, wil ze wel zien vlammen namelijk de 30e. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei La Pulga:

@ElMarcos was me net voor maar dan weten jullie ook voor hoelang hij verlengd  :D 

Iemand Bassie al gezien op Schiphol vandaag? Selectie kan mij niet snel genoeg rond zijn, wil ze wel zien vlammen namelijk de 30e. 

Ja, een spits en minimaal een centrale verdediger erbij is wel écht een must. Net als een extra rechtsback eigenlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElMarcos:

Ja, een spits en minimaal een centrale verdediger erbij is wel écht een must. Net als een extra rechtsback eigenlijk. 

Ja ik wil ook niet te verwend klinken, maar een keeper zou ook wel chill zijn. 2 blessuregevoelige keepers en één jonkie is niet echt een goede voorbode. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei La Pulga:

Ja ik wil ook niet te verwend klinken, maar een keeper zou ook wel chill zijn. 2 blessuregevoelige keepers en één jonkie is niet echt een goede voorbode. 

Ik heb ook nog wel meer wensen. Ondanks de shitload aan middenvelder die Ajax heeft ben ik ook niet bepaald kapot van die linie :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar zou het met de aankoop van Bergwijn niet sowieso de bedoeling zijn dat Tadic in de spits gaat spelen? Ervan uitgaande dat Anthony blijft dan. Wellicht dat dan alleen gezocht wordt naar een jonge back-up, die nu niet direct een basisplaats zal krijgen maar eerder zal gaan spelen wanneer een van deze drie gaat vertrekken een jaar later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Tim&#x27;:

Maar zou het met de aankoop van Bergwijn niet sowieso de bedoeling zijn dat Tadic in de spits gaat spelen? Ervan uitgaande dat Anthony blijft dan. Wellicht dat dan alleen gezocht wordt naar een jonge back-up, die nu niet direct een basisplaats zal krijgen maar eerder zal gaan spelen wanneer een van deze drie gaat vertrekken een jaar later.

Dat zou dan de jacht op Brobbeast (en andere kandidaten) wel vreemd maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Tim&#x27;:

Ik denk sowieso dat je naast Tadic nog wel een volwaardige spits nodig hebt, met wellicht andere kwaliteiten. Kan ook nog zo zijn dat Dusan of Bergwijn op tien gaat spelen, waarmee Berghuis dan zakt naar de plek van Ryan Gravenberch. Maar zo kort op het seizoen is die plek nog omhult in nevelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites