Elsjorro1990 Geplaatst 3 oktober 2018 Share Geplaatst 3 oktober 2018 Als we zo ballen tegen Benfica sturen we die ook met een Jantje naar huis joh. nee zonder dollen, wat een wedstrijd man. Wel weer zuur dat je jezelf dan niet nog meer beloond. Vooral die kansen van tadic en van de beek moeten er echt wel in. respect voor wobertje hoor, vrijwel nog geen wedstrijd gespeeld en dan even samen met de ligt lewa uit de wedstrijd halen. Doe dat maar na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 oktober 2018 Share Geplaatst 3 oktober 2018 Kon het vanwege school niet zien, hoe stond het middenveld? Blind op 6 en Schöne en Vd Beek daarvoor of meer Vd Beek op 10 en Blind en Schöne als controleurs? Hield hij vast aan 4-2-3-1 of maakte hij er nu meer 4-3-3 van? Hadden niet echt vaste plekken, die 3 op middenveld wisselde elkaar af, bovendien met Tadic in de spits had je natuurlijk ook niet echt 3 aanvallers zoals een 4-3-3- mof 4-2-3-1. Vd Beek was wel de meest vooruitgeschoven middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 oktober 2018 Share Geplaatst 3 oktober 2018 Zoals al gemeld speelden de die linker en rechter centrale man dus meer als back dan op dat plaatje. En de buitenspeler Overmars en Finidi legden veel verdedigende meters af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 oktober 2018 Share Geplaatst 3 oktober 2018 Echt krankzinnig ja, kansloze karaktermoord. Kunnen we De Telegraaf niet bannen van het Ajax terrein? Zit even die persco te checken, maar echt ongekend hoe die Verweij zich gedraagt, vorige week ookal die Driessen bij VI. https://speld.nl/2018/10/03/chef-voetbal-telegraaf-gooit-huilend-stuk-over-ten-hag-in-prullenbak/ :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 oktober 2018 Share Geplaatst 3 oktober 2018 Ik vond het het niet eens echt heel goed, vooral van de Beek niet. De voorste 3 waren goed op dreef, maar er zat niet altijd een idee achter wat ze deden. Meer op klasse zichzelf vrijspelen en dan zelf gaan (Ziyech) of afspelen en met name Neres verzaakte zodra hij de eindpass moest geven. Desondanks werkte dit wel prima met deze Bayern verdediging. Blind viel niet echt op maar dat is prima voor zijn rol (op paar keer onbegrijpelijk balverlies na), Schone komt al jaren tekort voor dit soort tegenstanders maar speelt wel naar behoren voor zijn doen. Verdedigend stond het wel goed op de 1-0 na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 oktober 2018 Share Geplaatst 3 oktober 2018 Van de Beek was juist goed, vooral ook bij die goal daar trekt hij Hummels weg uit het centrum. Schöne was wel de slechtste van het veld inderdaad, maar die scoort nog bijna de winnende ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 oktober 2018 Share Geplaatst 3 oktober 2018 Zoals al gemeld speelden de die linker en rechter centrale man dus meer als back dan op dat plaatje. En de buitenspeler Overmars en Finidi legden veel verdedigende meters af. En Rijkaard was meer een inschuivende verdediger dan een verdedigende middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 oktober 2018 Share Geplaatst 3 oktober 2018 Van de Beek was juist goed, vooral ook bij die goal daar trekt hij Hummels weg uit het centrum. Schöne was wel de slechtste van het veld inderdaad, maar die scoort nog bijna de winnende ook. 1 uitstekende loopactie betekent niet dat je een goede wedstrijd hebt gespeeld. Hij speelde vooral verstoppertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 oktober 2018 Share Geplaatst 3 oktober 2018 1 uitstekende loopactie betekent niet dat je een goede wedstrijd hebt gespeeld. Hij speelde vooral verstoppertje. Oh ja maar dat was niet zijn enige goede loop actie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 oktober 2018 Share Geplaatst 3 oktober 2018 [quote name='Gert']Zoals al gemeld speelden de die linker en rechter centrale man dus meer als back dan op dat plaatje. En de buitenspeler Overmars en Finidi legden veel verdedigende meters af.[/QUOTE] Ah okay, dan zie ik het ineens een stuk meer voor me. City speelde halverwege tweede helft gisteren tegen Hoffenheim ook een beetje zo, zonder echte vleugelbacks in een 3-4-3. Echter was het geen ruit, maar een vierkant op het middenveld als ik de analyse van @E2E mag geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 oktober 2018 Share Geplaatst 4 oktober 2018 Ik vond het het niet eens echt heel goed, vooral van de Beek niet. De voorste 3 waren goed op dreef, maar er zat niet altijd een idee achter wat ze deden. Meer op klasse zichzelf vrijspelen en dan zelf gaan (Ziyech) of afspelen en met name Neres verzaakte zodra hij de eindpass moest geven. Desondanks werkte dit wel prima met deze Bayern verdediging. Blind viel niet echt op maar dat is prima voor zijn rol (op paar keer onbegrijpelijk balverlies na), Schone komt al jaren tekort voor dit soort tegenstanders maar speelt wel naar behoren voor zijn doen. Verdedigend stond het wel goed op de 1-0 na. Ik vind dit vrij negatief. Ik vond ze (en niet omdat ik voor Ajax ben) echt heel goed spelen. Neres was bijvoorbeeld echt heel goed, begon ook bij hem na die zware 10 minuten kreeg hij de bal en hij ging zo gemakkelijk langs Kimmich heen. Blind vond ik ook heel goed. Tadic en Ziyech fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 oktober 2018 Share Geplaatst 4 oktober 2018 Ik vond het het niet eens echt heel goed, vooral van de Beek niet. De voorste 3 waren goed op dreef, maar er zat niet altijd een idee achter wat ze deden. Meer op klasse zichzelf vrijspelen en dan zelf gaan (Ziyech) of afspelen en met name Neres verzaakte zodra hij de eindpass moest geven. Desondanks werkte dit wel prima met deze Bayern verdediging. Blind viel niet echt op maar dat is prima voor zijn rol (op paar keer onbegrijpelijk balverlies na), Schone komt al jaren tekort voor dit soort tegenstanders maar speelt wel naar behoren voor zijn doen. Verdedigend stond het wel goed op de 1-0 na. Heb je een andere wedstrijd zitten kijken dan? Vooral de backs van bayern werden compleet zoek gespeeld. Je moet eigenlijk in de 5 minuten na rust 2 doelpunten maken, om nog maar te zwijgen over die kans van van de beek. Vizier iets meer op scherp staan en je wint met 3-1. En dan was het niet eens echt heel goed. Ook het balverlies van blind: dat viel wel mee. Ik dacht de 2e helft 2/3 keer wat knullig, waarvan hij het 2x ook weer zelf goed maakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 oktober 2018 Share Geplaatst 4 oktober 2018 Ik vind dit vrij negatief. Ik vond ze (en niet omdat ik voor Ajax ben) echt heel goed spelen. Neres was bijvoorbeeld echt heel goed, begon ook bij hem na die zware 10 minuten kreeg hij de bal en hij ging zo gemakkelijk langs Kimmich heen. Blind vond ik ook heel goed. Tadic en Ziyech fantastisch. Ik pak wel de minste punten eruit he, ook naar ElSjorro. Ik zeg ook dat de voorste 3 goed op dreef waren, maar zet daar wel gelijk ook kanttekeningen bij. Neres was heel goed, tot hij de eindpass moest geven bijv. Ziyech was echt fantastisch aan de bal, maar uiteindelijk leek hij wel meer voor zichzelf te spelen. Van de Beek vind ik wel echt dat die niet goed speelde, ik heb het ook nog ff opgezocht en hij heeft in 70 min ook maar 10 passes gegeven. Dat bevestigt mijn gevoel van dat hij verstoppertje speelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 5 oktober 2018 Share Geplaatst 5 oktober 2018 Ik vond Schöne niet slecht anders. Natuurlijk kan hij door zijn leeftijd niet veel meters afleggen en door het hoge niveau steekt hij er niet boven uit. Maar zijn aannames zijn wel echt genieten hoor. Hij weet ze op een manier neer te leggen dat er direct een andere situatie ontstaat. Zo ontkomt hij vrij vaak uit de drukte of creeërt hij ruimte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 AZ begint echt dramatisch, prima :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 oktober 2018 Share Geplaatst 20 oktober 2018 Wat is Dolberg goed he :love: Overigens ook een prima spelende Kristensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 oktober 2018 Share Geplaatst 20 oktober 2018 Die Onana ook jongens, komt uit 1996, maar is al zo goed, niet normaal. Als die niet bij een topclub terecht komt, dan weet ik het ook niet meer. De Ligt ook trouwens na die bal van Onana naar Kristensen, daar zat 'ie er lekker bij ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 oktober 2018 Share Geplaatst 21 oktober 2018 Uitstekende scheidsrechter ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 oktober 2018 Share Geplaatst 23 oktober 2018 Anders schiet je die bal er ff in Dolberg, jezus. En als Mazraoui zo blijft doorgaan maar ff wisselen tijdens rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 oktober 2018 Share Geplaatst 23 oktober 2018 Beetje onrustige wedstrijd, moeten blij zijn dat het nog 0-0 staat. Ik zou dus Mazraoui wisselen. Schone speelt ook matig, maar eerst maar één wissel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 oktober 2018 Share Geplaatst 23 oktober 2018 (bewerkt) Vind Schöne wel prima spelen hoor. Denk niet dat je een invaller hebt die meer brengt. Wöber zou kunnen. Vind zelf Ziyech matig, maar ja, wel weer strokes of genius. Heb trouwens eens geklokt, 'analyse' in de rust was nog geen 2 minuten... 23 oktober 2018 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 oktober 2018 Share Geplaatst 23 oktober 2018 Ga alsjeblieft wisselen. Zijn duidelijk een paar moe. Zit ook totaal geen voetbal meer in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 oktober 2018 Share Geplaatst 23 oktober 2018 Waarom wisselt die idioot niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 oktober 2018 Share Geplaatst 23 oktober 2018 Anders wisselen ze Mazraoui ff, publiekswissel :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 oktober 2018 Share Geplaatst 23 oktober 2018 Jezus wat een ontlading was dit in het stadion. Echt een verschrikkelijke matige pot naar mijn idee, maar fuck dat. Dit zijn de lekkerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten