Thierryvane Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 Nu we toch bezig zijn: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 Hoe goed is Kaplan? @cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 Wauw, Strand Larssen. Dat is nou niet bepaald het type wat je verwacht waarin Ajax interesse toont. Ik denk overigens wel dat hij het redelijk zou kunnen doen hoor, alleen is hij in mijn optiek voetballend echt te zwak, maar ik kan het mis hebben in deze hoor. @Thierryvane noemen ze jou ook wel de Rutger van Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 Gewoon Rinzinho volgen op Twitter. Dan weet je alle geruchten. Dan kun je zo een site als voetbalprimeur beginnen en geld verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 2 minuten geleden zei NicoHaak: Gewoon Rinzinho volgen op Twitter. Dan weet je alle geruchten. Dan kun je zo een site als voetbalprimeur beginnen en geld verdienen. Ja joh, heerlijk dit soort dagen. Lekker Twitter open en de geruchten stromen binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 2 uur geleden zei Kyrill: Ik weet dat dat niet gezegd wordt , door Rogier. Maar dat is wat ik vind en dus zeg ik dat Ik vind het niet per se zonde, dingen gaan nou niet eenmaal altijd zoals de bedoeling is. En hij nam ook Mino, tja... En dan hele gedoe met zijn vader die overleed dat is natuurlijk helemaal fucked up ook. Oh nee, geef de overledene maar de schuld. Bedankt he, hij kan zich ook mooi terug verdedigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 1 minuut geleden zei cimbomcu: Oh nee, geef de overledene maar de schuld. Bedankt he, hij kan zich ook mooi terug verdedigen Wat, wat heb jij genomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 (bewerkt) Dit wordt even het Ajax topic refreshen de komende minuten. Citaat Perr Schuurs heeft afgelopen week van de Ajax-leiding te horen gekregen dat hij voorlopig niet mag vertrekken. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Ajax staat op het punt Lisandro Martínez voor maximaal 55 miljoen euro te verkopen aan Manchester United, waardoor de Amsterdammers achterin versterking kunnen gebruiken. Schuurs staat volgens het AD open voor de vele interesse uit buitenlandse topcompetities, maar mag voorlopig nergens heen. Dat heeft hij afgelopen week opnieuw te horen gekregen van de clubleiding. Schuurs is één van de kandidaten om Martínez te vervangen, al is hij in principe een rechter centrale verdediger. Op die positie heeft hij Jurriën Timber voor zich. De 21-jarige international sloeg deze zomer - in tegenstelling tot Martínez - de avances van Manchester United af en kan zijn contract bij Ajax met meerdere jaren verlengen. Daley Blind lijkt op dit moment de belangrijkste kandidaat om Martínez te vervangen naast Timber. 14 juli 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 En dan gaat @Dansmeister los op mij en mijn niveau hier in dit topic..... Terwijl @cimbomcu conclusie van iets wat ik A) NOOIT GEZEGD HEB en B) AL HELEMAAL NIET IMPLICEER Dit topic is fucking giftig, ik ben er helemaal klaar mee. Ga uiterste best doen zolang mogelijk hier niet meer te posten. Moge het mooie titelstrijd worden ik ben klaar hier, dit is erger voor mij dan het Corona topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 Relax Kyr, er is niks aan de hand. Ga even offline en log vanavond weer in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Thierryvane: Relax Kyr, er is niks aan de hand. Ga even offline en log vanavond weer in. Naja hier heeft Karel wel een punt natuurlijk. Hij geeft namelijk helemaal niemand de schuld maar geeft alleen aan dat Mo in een dipje zat vanwege het overlijden van zijn vader. Dat is toch niemand zijn schuld, gewoon iets wat logisch is dat gebeurd na zo een heftige gebeurtenis vooral op voor Mo zo'n jonge leeftijd. Overigens, transfernieuws! 14 juli 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 Eindelijk is daar de gewenste spits. Schappelijk bedrag van 7,5 miljoen. Redelijk onbekende jongen met Israëlische roots, maar dit gaat er eentje worden hoor! Heel blij mee. Oh wacht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 Zojuist zei Thierryvane: Eindelijk is daar de gewenste spits. Schappelijk bedrag van 7,5 miljoen. Redelijk onbekende jongen met Israëlische roots, maar dit gaat er eentje worden hoor! Heel blij mee. Oh wacht... haha dafuq kijk ik naar? Heb je jezelf even gephotoshopt of wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: haha dafuq kijk ik naar? Heb je jezelf even gephotoshopt of wat? https://www.ajax.nl/artikelen/welkom-aviv-ajax-is-een-grote-speler-op-het-gebied-van-media/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 Citaat Hassane Bandé blijft voorlopig speler van Ajax. De Burkinees speelde in de afgelopen jaren op huurbasis voor FC Thun en NK Istra, maar zal het komende seizoen actief blijven in Amsterdam. De aanvaller krijgt de kans om zich te laten zien bij het eerste elftal van Ajax. Het is inmiddels vier jaar geleden dat Bandé voor ruim acht miljoen euro overkwam van het Belgische KV Mechelen. In Amsterdam kende de aanvaller een valse start. In de voorbereiding op zijn eerste seizoen bij Ajax liep hij in een oefenduel met RSC Anderlecht een enorm zware blessure op. Bandé liep een gebroken kuitbeen op en daarnaast scheurde hij de binnenband van zijn enkel. Na een zware herstelperiode werd Bandé verhuurd aan FC Thun, waarna Ajax hem in het afgelopen anderhalf jaar verhuurde aan NK Istra. In het afgelopen seizoen kwam Bandé 27 keer uit voor de Kroatische club. Daarin was hij zevenmaal trefzeker en gaf hij twee keer een assist. Bandé mogelijk snel in actie voor Ajax Tot op heden maakte Bandé nog geen minuten voor het eerste elftal van Ajax. Wel was hij onlangs mee op trainingskamp naar De Lutte. Tijdens de oefenwedstrijden die Ajax tot nu toe speelde maakte Bandé echter nog geen minuten. Dit heeft te maken met het feit dat men wacht op de activatie van zijn werkvergunning. Deze werkvergunning zou binnen enkele dagen geregeld moeten zijn, waardoor Bandé daarna weer speelgerechtigd is voor Ajax. Zijn contract bij Ajax loopt nog tot de zomer van 2023. Het is niet uitgesloten dat de Amsterdamse club op termijn het contract van de aanvaller uit Burkina Faso zal verlengen. Nu we toch bezig zijn, dit is op ze minst opmerkelijk te noemen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 Die aviv heeft wel meer een ajax kop. Goede aankoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Wat, wat heb jij genomen? Grapje schat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 1 uur geleden zei Dansmeister: Kijk! Keurig. Komkommertjestijd. Kalimuendo van PSG voor de spitspositie wordt ook genoemd. Mag Hunter zelf doen. #snuffelstage. Die gaat mee met manager Cimbomcu naar het WK2034 in China met Frankrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Naja hier heeft Karel wel een punt natuurlijk. Hij geeft namelijk helemaal niemand de schuld maar geeft alleen aan dat Mo in een dipje zat vanwege het overlijden van zijn vader. Dat is toch niemand zijn schuld, gewoon iets wat logisch is dat gebeurd na zo een heftige gebeurtenis vooral op voor Mo zo'n jonge leeftijd. Ik denk dat hij Raiola bedoelde en niet de vader van Ihattaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 58 minuten geleden zei NicoHaak: Die aviv heeft wel meer een ajax kop. Goede aankoop. Heeft die Palestina al erkend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 3 minuten geleden zei Tim': Ik denk dat hij Raiola bedoelde en niet de vader van Ihattaren. Dat was toen ook niet slim van Raiola om uit ze omgeving te halen en naar een topclub te brengen waar helemaal geen plan met hem was. Die had hem lekker naar FC Utrecht toen moeten brengen waar die in zijn omgeving zat. Maar inderdaad, die kan zichzelf niet meer verdedigen hier tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 3 minuten geleden zei cimbomcu: Heeft die Palestina al erkend? Moet hij dat dan? Ik ken heel veel mensen die dat nog nooit gedaan hebben omdat het ze niet gevraagd is. Met andere woorden: heeft hij ergens het bestaan van Palestina ontkent? Anders is dit een hele vreemde vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 6 minuten geleden zei cimbomcu: Heeft die Palestina al erkend? En hoe relevant is dat ten opzichte van dat hij een baantje heeft bij Ajax. Misschien kan je het hem vragen op zijn eerste persconferentie? Hij zal vast fatsoenlijk antwoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 Rustig boys, af en toe een dolletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 Pff gelukkig, was helemaal wild op mijn toetsenbord aan het typen hier. Ben wel blij dat wij niet elkaars humor hebben. Raiola kan zichzelf namelijk niet meer verdedigen na dat grapje van jou. Verder geen Ajax nieuws meer vandaag toch? Morgen wel matchday om 15.30 tegen Eupen, kunnen we dan al onze wijncollectie verwachten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten