neva Gepost June 21 Share Gepost June 21 1 minuut geleden zei Noordzijde: Waarom vind jij het jammer als ik vragen mag? In mijn ogen is dit een goede deal, het brengt meer geld in het laatje en ze steunen verantwoord gokken. Er is geen verantwoord gokken. Net als dat light-sigaretten geen verantwoord roken is. Het is een ware blamage dat dit toegestaan wordt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noordzijde Gepost June 21 Share Gepost June 21 4 minuten geleden zei neva: Er is geen verantwoord gokken. Net als dat light-sigaretten geen verantwoord roken is. Het is een ware blamage dat dit toegestaan wordt. In mijn ogen kan gokken best verantwoord. Wanneer je het voor jezelf leuk wilt houden kun je limieten instellen, zo kun je ook niet in verdere verleiding komen. Het puntje roken ben ik volledig met je eens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost June 21 Share Gepost June 21 Zojuist zei Noordzijde: In mijn ogen kan gokken best verantwoord. Wanneer je het voor jezelf leuk wilt houden kun je limieten instellen, zo kun je ook niet in verdere verleiding komen. Het puntje roken ben ik volledig met je eens. En als je zelf je verantwoording kan pakken wel ja. Maar die limieten zijn er binnen 24 uur weer af. Er is verder totaal geen controle. Enige limieten die ze instellen is dat je niet teveel kan inzetten als je aan het winnen bent, maar als je verliest, als je heel vaak heel veel geld wil storten, ze houden je niet tegen. Maar goed, deze discussie hoort hier niet helemaal thuis. Voor Ajax gewoon een goede deal. Er zijn genoeg gokaanbieders die prijken op de shirts van de Europese toppers, het is nu eenmaal waar het geld zit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost June 21 Share Gepost June 21 1 uur geleden zei Noordzijde: In mijn ogen kan gokken best verantwoord. Wanneer je het voor jezelf leuk wilt houden kun je limieten instellen, zo kun je ook niet in verdere verleiding komen. Het puntje roken ben ik volledig met je eens. er is inderdaad geen verantwoord gokken, uit eigen ervaring kan je wel een limiet instellen maar mocht je dat behaald hebben ga je snel naar een andere wedstrijd om daar tot je limiet te spelen. Haller overigens naar Dortmund, @Socratesklein vlaggetje uit nu? Ben benieuwd hoe Ajax nu gaat doorpakken op de transfermarkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost June 22 Share Gepost June 22 #SchreuderBall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost June 22 Share Gepost June 22 Zojuist de bevestiging dat Sebastian Haller voor 31 miljoen is verkocht aan Dortmund. Wie van jullie rijdt er morgen mee om hem persoonlijk af te leveren? We willen geen kink in de kabel met deze deal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlo Gepost June 22 Share Gepost June 22 Prima deal voor een spits die naar zijn mogelijkheden het maximale eruit heeft gehaald bij Ajax, mede dankzij Ten Hag natuurlijk. Dit is ook het juiste moment om te verkopen. Nu graag wel wat actie m.b.t. Wijndal, Brobbey en Bergwijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost June 22 Share Gepost June 22 3 minuten geleden zei ElMarcos: Zojuist de bevestiging dat Sebastian Haller voor 31 miljoen is verkocht aan Dortmund. Wie van jullie rijdt er morgen mee om hem persoonlijk af te leveren? We willen geen kink in de kabel met deze deal. Gefeliciteerd @Socrates!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost June 22 Share Gepost June 22 Diegene die hem gaat brengen, mag dan direct doorrijden en Bergwijn ophalen. Hoop echt dat die trainer nu snel gaat plaatsvinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost June 22 Share Gepost June 22 Ik heb zin in Bergwijn #7 poh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost June 22 Share Gepost June 22 Vind dit toch wel een matig bedrag, ondanks zijn beperkingen. Mag hopen dat ze nu niet toegeven aan Spurs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost June 22 Share Gepost June 22 33 minuten geleden zei Rogier.: Vind dit toch wel een matig bedrag, ondanks zijn beperkingen. Mag hopen dat ze nu niet toegeven aan Spurs. Ik vermoed dat Dortmund die beperkingen ook wel gezien heeft. Dus de vraag is of er heel veel meer in had gezeten? Zeker nu je toch ziet dat een aantal clubs post corona niet meer zo met geld smijt. Misschien gewoon dit geld in de oorlogskas stoppen en een paar versterkingen erbij halen, waardoor er volgend jaar een goed of misschien zelfs beter team staat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost June 22 Share Gepost June 22 Fijn dat hij vertrekt, ze zijn er ingetuind Hij heeft het hier prima gedaan, maar past gewoon niet bij ons. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost June 22 Share Gepost June 22 1 uur geleden zei ElMarcos: Zojuist de bevestiging dat Sebastian Haller voor 31 miljoen is verkocht aan Dortmund. Wie van jullie rijdt er morgen mee om hem persoonlijk af te leveren? We willen geen kink in de kabel met deze deal. Wacht wel even een dag. Anders staat hij ergens vast tussen het boerenprotest... Daarin kan van alles gebeuren... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost June 22 Share Gepost June 22 1 uur geleden zei ElMarcos: Zojuist de bevestiging dat Sebastian Haller voor 31 miljoen is verkocht aan Dortmund. Wie van jullie rijdt er morgen mee om hem persoonlijk af te leveren? We willen geen kink in de kabel met deze deal. 35 toch? Die extra 4 miljoen schijnt gegarandeerd te zijn. Meer dan prima lijkt me dit. Ik heb bij vlagen van zijn afwerking genoten, maar vaak was het voetballend gewoon te weinig. Als je zo groot bent, mag je niet zoveel duels verliezen. @Socrates Kleine shoutout naar jou dan maar. Jij haalde dit al aan bij zijn komst en volgens mij was ik het daar pertinent mee oneens destijds. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superboeren Gepost June 22 Share Gepost June 22 En kan Rio Hillen een beetje ballen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost June 22 Share Gepost June 22 14 minuten geleden zei Superboeren: En kan Rio Hillen een beetje ballen? Lang geblesseerd geweest. Kwam zwaar tekort voor Ajax. KKD is prima voor hem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost June 22 Share Gepost June 22 Moet nog veel groeien, zie hem geen basisplaats hebben daar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost June 22 Share Gepost June 22 Ja beetje lastig te zeggen ook wel bij verdedigers in Jong. Vond Doukhi erg matig bij Jong, maar is toch een meer de gerespecteerde voorstopper nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost June 22 Share Gepost June 22 3 uur geleden zei NicoHaak: Diegene die hem gaat brengen, mag dan direct doorrijden en Bergwijn ophalen. Hoop echt dat die trainer nu snel gaat plaatsvinden. Dan moet hij eerst terugrijden hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost June 22 Share Gepost June 22 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost June 22 Share Gepost June 22 Llansana naar GAE. Doorselecteren gaat lekker op deze manier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost June 22 Share Gepost June 22 Ja inderdaad wel een goede zaak. Lijkt me overigens wel een meer dan prima speler voor de Eagles. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost June 22 Share Gepost June 22 22 minuten geleden zei NicoHaak: Ja inderdaad wel een goede zaak. Lijkt me overigens wel een meer dan prima speler voor de Eagles. Moeten ze wel met 5 achterin gaan spelen. Llansana in een viermansdefensie lijkt me lastig op Eredivisieniveau. Of misschien gaan ze hem gebruiken om het middenveld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost June 22 Share Gepost June 22 2 minuten geleden zei FlyD: Moeten ze wel met 5 achterin gaan spelen. Llansana in een viermansdefensie lijkt me lastig op Eredivisieniveau. Of misschien gaan ze hem gebruiken om het middenveld. Daar had hij het zelf in de aankondiging op VI wel over. Dat hij er naar uitkeek om zicht te bewijzen op het middenveld op eredivisieniveau. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts