Mansveld Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Wat zijn de meningen hier over Max de Waal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 6 uur geleden zei La Pulga: Mag hij van jullie terugkomen? In dat shirt zekers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 2 uur geleden zei ElMarcos: Volgens berichten wil hij al geen back-up zijn bij Barcelona. Laat staan bij Ajax. heeft natuurlijk ook wel te maken hoe die is weggestuurd bij Barcelona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 1 uur geleden zei Mansveld: Wat zijn de meningen hier over Max de Waal? Ik vind hem een beetje een Flemming-light met een brutaler/moeilijker karakter. Grote spits (eigenlijk middenvelder maar omgevormd tot spits) die verrassend technisch is voor zijn postuur. Heeft een prima vrije trap. Vind het moeilijk om zijn potentieel in te schatten. Het was zeker geen Ajax-materiaal, zowel qua type als talent, maar kan misschien wel verrassen bij ADO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 7 minuten geleden zei FlyD: Ik vind hem een beetje een Flemming-light met een brutaler/moeilijker karakter. Grote spits (eigenlijk middenvelder maar omgevormd tot spits) die verrassend technisch is voor zijn postuur. Heeft een prima vrije trap. Vind het moeilijk om zijn potentieel in te schatten. Het was zeker geen Ajax-materiaal, zowel qua type als talent, maar kan misschien wel verrassen bij ADO. Bedankt ben erg benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Citaat Kersvers Ajax-trainer Alfred Schreuder is onder de indruk van Mohamed Ihattaren. De van Juventus gehuurde linkspoot is topfit aan de voorbereiding begonnen en promoveert naar kleedkamer 1, bevestigt Schreuder. Ihattaren werd halverwege het vorige seizoen van Juventus gehuurd en stroomde bij Jong Ajax in, al maakte hij in de verloren bekerfinale tegen PSV ook minuten bij de hoofdmacht. Vanaf nu maakt hij ook officieel deel uit van het eerste elftal. "Hij zit nu in kleedkamer 1, zoals we dat hier noemen", wordt Schreuder geciteerd door NU.nl. "Nu moet hij wedstrijdritme krijgen en fit blijven. Hij heeft de hele zomer in overleg met de club getraind, dat is een goed teken." De twee hadden voor de eerste training al contact met elkaar. Schreuder weet dat Ihattaren een hectisch seizoen achter de rug heeft, waarin hij op een zijspoor raakte bij PSV en een mislukt avontuur in Italië beleefde. "Ik heb hem verteld dat hij bij me kan aankloppen als hij hulp nodig heeft. Hij heeft extreem veel talent. Op jonge leeftijd was hij al zo goed. Dat zag je bij PSV. De klasse druipt nog steeds van hem af." Ajax is deze week aan de voorbereiding op het seizoen 2022/2023 begonnen. Het Duitse SV Meppen is dinsdag de eerste tegenstander. Zodra zijn rugnummer bekend is ga ik een shirtje halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 13 minuten geleden zei La Pulga: Zodra zijn rugnummer bekend is ga ik een shirtje halen. Is Schreuder speler/coach dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 1 minuut geleden zei Mansveld: Is Schreuder speler/coach dan? Niks mis mee om het trainersoutfit te halen van Ajax hoor. Aangezien ze al gek doen met rugsponsoren zie ik hen er ook wel voor aan om een rugnummer aan de trainert te geven. Heb jij er al eentje van Kuyt besteld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 1 minuut geleden zei La Pulga: Niks mis mee om het trainersoutfit te halen van Ajax hoor. Aangezien ze al gek doen met rugsponsoren zie ik hen er ook wel voor aan om een rugnummer aan de trainert te geven. Heb jij er al eentje van Kuyt besteld? Jazeker maar kreeg een dominee kostuum geleverd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 1 minuut geleden zei Mansveld: Jazeker maar kreeg een dominee kostuum geleverd Ah, ik was wel geïnteresseerd in de botox editie maar die werd al redelijk snel uitverkocht. O ja, Max de Waal is niet zo goed in FM dus dan zal die IRL ook niet zo goed zijn. FM heeft het altijd bij het juiste eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 2 uur geleden zei Mansveld: Wat zijn de meningen hier over Max de Waal? Voor dat niveau goede speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 https://www.vi.nl/nieuws/dortmund-parel-op-weg-naar-uitgang-na-komst-haller Marc H2, doe je ding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Die komt natuurlijk nooit, daar zal echt de hele top achteraan gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 53 minuten geleden zei Karlo: https://www.vi.nl/nieuws/dortmund-parel-op-weg-naar-uitgang-na-komst-haller Marc H2, doe je ding @Michaelinho* dit is toch oerdomme en rare besluit vorming van Dortmund om zelfs twee spitsen te kopen? Spreekt toch 0.0 vertrouwen uit in Youssoufa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Als er toch één club in het buitenland is waar jong talent veel de kans krijgt op een hoog niveau dan is het wel bij Dortmund. Die mensen daar zijn écht niet achterlijk, dus waarschijnlijk achten ze hem gewoon nog niet goed genoeg. Een seizoen verhuren met veel speelminuten zal hem goed doen wanneer hij écht de potentie heeft om een topper te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 2 minuten geleden zei Jotew: Als er toch één club in het buitenland is waar jong talent veel de kans krijgt op een hoog niveau dan is het wel bij Dortmund. Die mensen daar zijn écht niet achterlijk, dus waarschijnlijk achten ze hem gewoon nog niet goed genoeg. Een seizoen verhuren met veel speelminuten zal hem goed doen wanneer hij écht de potentie heeft om een topper te worden. OOK nog Adeyemi halen is niet heel slim. Ik snap goed dat Moukoko nu baalt. En dan natuurlijk Haller. Moukoko zijn contract loopt maar nog tot juni 2023. Nu loop je kans dat hij transfer vrij weggaat over een jaar... Of eerder nog januari dan kan hij al voor contracten gaan tekenen pfff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 7 minuten geleden zei Kyrill: @Michaelinho* dit is toch oerdomme en rare besluit vorming van Dortmund om zelfs twee spitsen te kopen? Spreekt toch 0.0 vertrouwen uit in Youssoufa? 3 minuten geleden zei Jotew: Als er toch één club in het buitenland is waar jong talent veel de kans krijgt op een hoog niveau dan is het wel bij Dortmund. Die mensen daar zijn écht niet achterlijk, dus waarschijnlijk achten ze hem gewoon nog niet goed genoeg. Een seizoen verhuren met veel speelminuten zal hem goed doen wanneer hij écht de potentie heeft om een topper te worden. Zo'n gekke beslissing is het niet denk ik hoor. Haller heeft het in de Bundesliga zeer aardig gedaan. Daarnaast heeft Dortmund met Malen, Moukoko en Adeyemi voorin geen echte spits met lengte. Dus om ook uit een ander vaatje te kunnen te tappen snap ik dit wel. En daarbij denk ik dat hij gewoon in de basis gaat starten. Waarbij Adeyemi wat meer vanaf de flanken zal moeten komen. Daarnaast gaan er inderdaad geluiden dat men vindt dat Moukoko zich het laatste jaar onvoldoende ontwikkeld heeft. Hij kwam stormachtig, maar lijkt nu niet echt stappen meer te zetten. Wellicht dat Terzic hem weer aan de praat kan krijgen, maar volgens mij is een verhuur ook bespreekbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Adeyemi heeft het een seizoen lang laten zien bij Salzburg en is ook nog maar slechts 18 jaar. Blijkbaar zien ze het dan gewoon (nog) niet zitten in Moukouko en zijn ze bereid het risico te lopen dat hij eventueel gratis vertrekt, ontwikkelt hij zich gewoon niet goed genoeg. Snap uberhaupt de hype niet zo rondom hem. Heeft nog niks laten zien, heeft het enkel in jeugdelftallen goed gedaan. Tsja laat het eerst maar eens een jaar of 2 zien op het 2e niveau bij een HSV of wat dan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 1 uur geleden zei Jotew: Adeyemi heeft het een seizoen lang laten zien bij Salzburg en is ook nog maar slechts 18 jaar. Blijkbaar zien ze het dan gewoon (nog) niet zitten in Moukouko en zijn ze bereid het risico te lopen dat hij eventueel gratis vertrekt, ontwikkelt hij zich gewoon niet goed genoeg. Snap uberhaupt de hype niet zo rondom hem. Heeft nog niks laten zien, heeft het enkel in jeugdelftallen goed gedaan. Tsja laat het eerst maar eens een jaar of 2 zien op het 2e niveau bij een HSV of wat dan ook. Mee eens. Al lijkt Moukoko me dan wel weer zo’n speler die in de 2. Bundesliga compleet ondersneeuwt in het fysieke geweld daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 6 minuten geleden zei Michaelinho*: Mee eens. Al lijkt Moukoko me dan wel weer zo’n speler die in de 2. Bundesliga compleet ondersneeuwt in het fysieke geweld daar. Tsja moetie meer gebruik maken van zijn snelheid en behendigheid denk ik dan. Of de manier van spelen iets aanpassen naar zijn kwaliteiten. Waar zou jij hem graag zien spelen? Even realistisch dus niet bij Ajax maar gewoon wat qua verhuur goed voor hem zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Zojuist zei Jotew: Tsja moetie meer gebruik maken van zijn snelheid en behendigheid denk ik dan. Of de manier van spelen iets aanpassen naar zijn kwaliteiten. Waar zou jij hem graag zien spelen? Even realistisch dus niet bij Ajax maar gewoon wat qua verhuur goed voor hem zou zijn. Stuttgart, Freiburg, Werder zoiets. Dat soort clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Bergwijn en Wijndal gaan de goede kant op aldus Fabrizio Romano. Ik verwacht na 1 juli vuurwerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Hij heeft het helemaal niet meer over Brobbeast en Zirkzee :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 22 uur geleden zei Kyrill: @Michaelinho* dit is toch oerdomme en rare besluit vorming van Dortmund om zelfs twee spitsen te kopen? Spreekt toch 0.0 vertrouwen uit in Youssoufa? Ventje is 17. Daar kun je als Dortmund toch niet van op aan man. Sterker nog dat zou je als club zijnde ook niet mogen verwachten. Anyhoo: Nog paar dagen geduld en dan schijnt het los te gaan. Ajax wacht bewust tot 1 juli vanwege het boekjaar en dan kan het snel gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 (bewerkt) Ja 1 juli zit ik de hele dag met de broek op de enkels. Tourstart en Ajax die de ene na de andere topper binnenharkt. Sorry not sorry. Edit: Bedenk me nu wel dat ik die dag waarschijnlijk op kantoor zit, dus moet me tactisch opstellen denk ik. 27 juni 2022 bewerkt door NicoHaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten