Kyrill Geplaatst 23 juni 2022 Share Geplaatst 23 juni 2022 Ik heb gehoord, van geode vriend van mij dat Arsenal Lisandro Martinez...wil kopen van Ajax. Wat vinden jullie daarvan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 juni 2022 Share Geplaatst 23 juni 2022 3 minuten geleden zei Kyrill: Ik heb gehoord, van geode vriend van mij dat Arsenal Lisandro Martinez...wil kopen van Ajax. Wat vinden jullie daarvan? Dat hij moet wachten op een grotere club. Bedoel dat niet naar. Maar een halfjaar Ajax en mee naar het WK, is veel belangrijker. Daarom denk ik dat Timber, Martinez en Antony dit halfjaar bij Ajax blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 juni 2022 Share Geplaatst 23 juni 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Overigens zag ik iemand vandaag met een Anthony shirt lopen, dan baal je ook wel een beetje toch? Misschien heet die gast wel Anthony, weet jij veel 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 juni 2022 Share Geplaatst 23 juni 2022 3 uur geleden zei Kyrill: Ik heb gehoord, van geode vriend van mij dat Arsenal Lisandro Martinez...wil kopen van Ajax. Wat vinden jullie daarvan? Met het oog op het WK geen verstandige keuze. Hij kan beter blijven, een goed WK spelen en daarna komende zomer vertrekken. Daarbij, jullie mogen flink de poeplap trekken als je hem wilt overnemen. Hij gaat, net als Antony en Timber, alleen weg voor de absolute hoofdprijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 juni 2022 Share Geplaatst 23 juni 2022 Martinez moet met het oog op het WK gauw de stap naar een topclub maken, dat maakt in Argentinië meer indruk (reputatie opbouwen) dan wekelijks spelen in Nederland. Bovenal is het wmb ook een goed moment en, mits de juiste clubkeuze, kan hij het ook aan. Alleen vind ik hem beter passen in Spanje dan in Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juni 2022 Share Geplaatst 23 juni 2022 4 uur geleden zei La Pulga: Mo is fit en gaat mee naar het WK. Zelfs met dit soort items laten ze Ihattaren niet praten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 juni 2022 Share Geplaatst 23 juni 2022 34 minuten geleden zei ElMarcos: Met het oog op het WK geen verstandige keuze. Hij kan beter blijven, een goed WK spelen en daarna komende zomer vertrekken. Daarbij, jullie mogen flink de poeplap trekken als je hem wilt overnemen. Hij gaat, net als Antony en Timber, alleen weg voor de absolute hoofdprijs. Alles wat ook maar enigzins te makken heeft met Ajax gaat voor de hoofdprijs weg (oke, op Overmars na dan..) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 juni 2022 Share Geplaatst 23 juni 2022 14 minuten geleden zei Socrates: Martinez moet met het oog op het WK gauw de stap naar een topclub maken, dat maakt in Argentinië meer indruk (reputatie opbouwen) dan wekelijks spelen in Nederland. Bovenal is het wmb ook een goed moment en, mits de juiste clubkeuze, kan hij het ook aan. Alleen vind ik hem beter passen in Spanje dan in Engeland. De enige topclub met interesse daar gaat hem nooit niet kunnen betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 juni 2022 Share Geplaatst 23 juni 2022 1 minuut geleden zei ElMarcos: De enige topclub met interesse daar gaat hem nooit niet kunnen betalen. Dat is dan mooi, benieuwd hoe hij het daar gaat doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Eén ding is zeker: Schreuder is een stukkie beter voor de camera dan heeeeeeeeeeeeehhhhhh Ten Hag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Prince Aning dus ook naar een Duitse ploeg. Na Mazraoui, Gravenberch en vorig jaar Brobbey en Rijkhof alweer de 5de op 2 jaar. "Dit is geen afscheid maar tot ziens." Hij gaat dus misschien een Brobby'tje doen https://www.instagram.com/p/CfL-4P7r62h/?utm_source=ig_web_copy_link Aning stond binnen de opleiding altijd wel hoog aangeschreven, maar persoonlijk was ik geen echte fan. Een heel snelle linksachter met een goede passeerbeweging, maar deed vaak hetzelfde en liet wel heel vaak zijn man lopen. Stond verdedigend ook te vaak verkeerd of kwam gewoon niet terug. Ben benieuwd of hij daaraan kan werken en doorbreken in Dortmund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 3 minuten geleden zei FlyD: Prince Aning dus ook naar een Duitse ploeg. Na Mazraoui, Gravenberch en vorig jaar Brobbey en Rijkhof alweer de 5de op 2 jaar. "Dit is geen afscheid maar tot ziens." Hij gaat dus misschien een Brobby'tje doen https://www.instagram.com/p/CfL-4P7r62h/?utm_source=ig_web_copy_link Aning stond binnen de opleiding altijd wel hoog aangeschreven, maar persoonlijk was ik geen echte fan. Een heel snelle linksachter met een goede passeerbeweging, maar deed vaak hetzelfde en liet wel heel vaak zijn man lopen. Stond verdedigend ook te vaak verkeerd of kwam gewoon niet terug. Ben benieuwd of hij daaraan kan werken en doorbreken in Dortmund. Ik las op VI dat zijn overgang ook deel uitmaakte van de Haller deal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Krijgt die Jan Joost betaald van onze belastingcentjes? Man man man, die blinkt echt uit in onkunde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 12 minuten geleden zei ElMarcos: Ik las op VI dat zijn overgang ook deel uitmaakte van de Haller deal? Aning had geen contract, dus dat lijkt me niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Mag hij van jullie terugkomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 17 minuten geleden zei FlyD: Aning had geen contract, dus dat lijkt me niet. Geen idee, zie hier het artikel. Verder geen idee. Zonde dat we een talent verliezen, maar het is niet anders. 8 minuten geleden zei La Pulga: Mag hij van jullie terugkomen? Natuurlijk mag hij terugkomen. Alleen is het dan heel zinvol om 18 mil af te tikken voor Brobbey? Luis zal toch in de spits gaan spelen vermoed ik. Zie hem op deze leeftijd niet meer rechtsbuiten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 (bewerkt) 12 minuten geleden zei La Pulga: Mag hij van jullie terugkomen? Hij bijt wel van zich af 24 juni 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 54 minuten geleden zei ElMarcos: Geen idee, zie hier het artikel. Verder geen idee. Zonde dat we een talent verliezen, maar het is niet anders. De interesse van Dortmund in Aning was er al van eind 2021, een van de redenen dat Aning geen contract meer wilde tekenen volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Zojuist zei FlyD: De interesse van Dortmund in Aning was er al van eind 2021, een van de redenen dat Aning geen contract meer wilde tekenen volgens mij. Oh zou je best gelijk in kunnen hebben hoor. Is ook niet de eerste jeugdspeler die ze weghalen bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Zojuist zei ElMarcos: Oh zou je best gelijk in kunnen hebben hoor. Is ook niet de eerste jeugdspeler die ze weghalen bij Ajax. Nee inderdaad. Vorig jaar al Julian Rijkhof. Die gaat Ajax harder missen dan Aning volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Zojuist zei FlyD: Nee inderdaad. Vorig jaar al Julian Rijkhof. Die gaat Ajax harder missen dan Aning volgens mij. Ja. De laatste jaren zien we overigens wel veel spitsen uit de jeugdopleiding vroegtijdig vertrekken. Redan, Rijkhof, Brobbey en waarschijnlijk zijn er nog wel meer voorbeelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 (bewerkt) Oh is al zie ik.. Op 20-6-2022 om 21:11 zei cimbomcu: Oja Vos was ik vergeten. Voor Anning is er concrete interesse, hoop dat die blijft. Setford is volgens mij pas in 2023 weer fit, lang eruit.. Helaas dus... Maar goed vooral fysiek een beest, verdedigend kwetsbaar. 24 juni 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 2 uur geleden zei ElMarcos: Geen idee, zie hier het artikel. Verder geen idee. Zonde dat we een talent verliezen, maar het is niet anders. Natuurlijk mag hij terugkomen. Alleen is het dan heel zinvol om 18 mil af te tikken voor Brobbey? Luis zal toch in de spits gaan spelen vermoed ik. Zie hem op deze leeftijd niet meer rechtsbuiten spelen. Ik denk dat je met Suarez een hele goede back-up heb. Kan ook je ook eens 4-4-2 spelen met beide in de spits als je wat moet forceren. Beetje in de Huntelaar rol zie ik em dan komen. Brobbey kan ook erg veel van hem leren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Ik denk dat je met Suarez een hele goede back-up heb. Kan ook je ook eens 4-4-2 spelen met beide in de spits als je wat moet forceren. Beetje in de Huntelaar rol zie ik em dan komen. Brobbey kan ook erg veel van hem leren. Ja eens. Maar voor een backup wil hij denk ik veel te veel verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Ik denk dat je met Suarez een hele goede back-up heb. Kan ook je ook eens 4-4-2 spelen met beide in de spits als je wat moet forceren. Beetje in de Huntelaar rol zie ik em dan komen. Brobbey kan ook erg veel van hem leren. Volgens berichten wil hij al geen back-up zijn bij Barcelona. Laat staan bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten