Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Doe ik een keer ook popie-jopie komt het niet aan.

Was als reactie op ElHenry een referentie naar die amateurtrainer. "Kutkrant, en anders niks!". Ook bekend van de "god wat hebben wij een kutkeeper"-quote.

Geen (negatieve) mening over jullie podcast, heb zelfs nog de betrokkenheid van MU gestimuleerd destijds in de staf (en de suggestie voor de huidige naam gedaan)!

Zojuist zei Nom de Guerre:

Het is zo out-of-character, Socrates die popiejopie (sowieso een vreselijke term, enkel overtroffen door de getapte jongen qua cringe) doet.

Ik heb zo'n onwijs dynamieke persoonlijkheid, je wil niet weten.

4 uur geleden zei Elsjorro1990:

Opzich ben ik dat met je eens, ware het niet dat pasveer echt een dijk van een seizoen gespeeld heeft. 

De vraag is of hij dat gezien zijn leeftijd en terugkomend van een blessure nogmaals kan doen .en is dat een gok die je moet nemen als je Ajax bent?

3 uur geleden zei Socrates:

Doe ik een keer ook popie-jopie komt het niet aan.

Was als reactie op ElHenry een referentie naar die amateurtrainer. "Kutkrant, en anders niks!". Ook bekend van de "god wat hebben wij een kutkeeper"-quote.

Geen (negatieve) mening over jullie podcast, heb zelfs nog de betrokkenheid van MU gestimuleerd destijds in de staf (en de suggestie voor de huidige naam gedaan)!

Ga je een keer aanschuiven? Je lijkt me iemand die vrij makkelijk kletst

17 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ik begrijp je gevoel. Wil je er over praten? Of constructieve feedback leveren? Dit is een safe space. We oordelen niet en veroordelen al helemaal niet.

17 uur geleden zei Kyrill:

Welke uitzending heb je geluisterd dan? En waarom vind je het slecht? 

Dit noemen wij sarcasme boys....

De podcast is uitstekend in mijn ogen.

34 minuten geleden zei ELHenry:

Dit noemen wij sarcasme boys....

De podcast is uitstekend in mijn ogen.

Vooruit, dan maak ik er een gele kaart van. Wel de laatste waarschuwing voor zulke grapjes ;c

1 uur geleden zei NicoHaak:

Als je de komende weken Haller + Gravenberch voor een 50-60  miljoen verkoopt en je haalt van de inkomsten Wijndal, Bergwijn en Brobbey voor terug dan mag het voor mij snel augustus zijn.

Absoluut. Dan opteer ik nog wel voor een doelman erbij en een spits achter Brobbey. Afhankelijk van hoe Schreuder het middenveld wil invullen en hoe Kudus volgend jaar voor de dag komt is daar ook nog wat ruimte voor iemand erbij denk ik. 

Gepost (edited)
24 minuten geleden zei ElMarcos:

Absoluut. Dan opteer ik nog wel voor een doelman erbij en een spits achter Brobbey. Afhankelijk van hoe Schreuder het middenveld wil invullen en hoe Kudus volgend jaar voor de dag komt is daar ook nog wat ruimte voor iemand erbij denk ik. 

Helemaal mee eens wat betreft die spits. Brobbey is sowieso snel geblesseerd. En dan heb je alleen nog Tadic als variant (die gelukkig nooit geblesseerd is). En dat is het dan, want van bijv. Rasmussen in jong ben ik niet onder de indruk.

Keeper mogen ze van mij wel Gorter de kans geven met Pasveer als 2e doelman.

Edited by NicoHaak

Op 13-5-2022 om 17:06 zei Acquafresca:

Ajax heeft volgens Turkse media interesse in Altay Bayındır. GK van Fenerbahçe. Zeer goede lijnkeeper, maar voetballen meeh. Ben wel benieuwd wat @cimbomcu hiervan vindt

Ik heb dit bericht zovaak gehoord dat ik het niet geloof. Maar ik ken hem niet zo goed, weet idd dat het meer een lijnkeeper is.

Martinez: 1 goal en 3 assists

Timber: 3 goals en 2 assists

Nico: 2 goals en 2 assists

Blind: 1 goal en 2 assists

Nous: 5 goals en 2 assists

Alvarez: 5 goals en 1 assits

Gravenberch: 2 goals en 5 assists

Klaassen: 9 goals

Tadic: 13 goals en 19 assists

Daramy: 1 goal en 3 assists

Antony: 8 goals en 4 assits

Berghuis: 8 goals en 11 assists

Haller: 21 goals en 7 assists

Brobbey: 7 goals en 1 assist

Danilo: 2 goals en 1 assists

20 uur geleden zei Elsjorro1990:

Blij dat we van hem af zijn. Sjonge jonge. Geen Unuvar, weer dat blinde paard daramy er in gooien. Wat een onnavolgbare keuzes soms. En dan niet in het positieve. 

Als je dit meent neem ik aan dat jij in de categorie mensen valt dat een trainer niet zo belangrijk is?

19 uur geleden zei cimbomcu:

Brobbey heeft wel laten zien dat we met het NL elftal eindelijk weer een echte 9 hebben voor de komende 10 jaar. Wat een talent.

Daar is Vincent Janssen voor toch? Zonder gekheid, wel fijne speler maar heb wel vaak het idee dat het qua fitheid nog niet top is. En dat idee had ik vorig jaar ook.

12 minuten geleden zei timpy00:

Als je dit meent neem ik aan dat jij in de categorie mensen valt dat een trainer niet zo belangrijk is?

Daar is Vincent Janssen voor toch? Zonder gekheid, wel fijne speler maar heb wel vaak het idee dat het qua fitheid nog niet top is. En dat idee had ik vorig jaar ook.

Nee hoor, maar ik ben gewoon niet echt een fan van Ten Hag. Absoluut respect voor de prestaties die die heeft neergezet. Maar ik heb me echt dood geërgerd aan het wisselbeleid van Ten Hag, het selectiebeleid en het vasthouden aan bepaalde spelers. 

Eens ja.

Wel mooi hoe na een paar wedstrijden vroeg in het seizoen de vlag hier werd uitgehangen - Ajax was zelfs één van de beste clubs van Europa ineens - maar uiteindelijk toch gewoon de vast te stellen gebreken (en de nodige context die toen al te plaatsen viel) zichtbaarder en zichtbaarder werden naarmate het seizoen vorderde. Zelfde overigens met mijn kanttekeningen over Blind en Haller, waar nog weleens lacherig over werd gedaan.

Op 15-5-2022 om 18:24 zei cimbomcu:

Brobbey heeft wel laten zien dat we met het NL elftal eindelijk weer een echte 9 hebben voor de komende 10 jaar. Wat een talent.

Ik begrijp dat je enthousiast bent, maar is dat niet wat voorbarig? Ja het is inderdaad een beer en heeft een paar leuke wedstrijden gespeeld. Maar er zijn wel meer spitsen in Nederland geweest die het hier extreem goed deden, maar dan in het buitenland toch best tegen vielen. En bij Leipzig kwam hij uiteindelijk ook niet uit de verf. 

Neem nou Donyell Malen als voorbeeld. Ik schat de Brobbey van nu niet hoger in dan Malen eind vorig jaar. En Malen is bij Dortmund (zoals verwacht) compleet door de mand gevallen.

Daarmee zeg ik niet dat Brobbey er niks van kan hè. Maar ik heb wel een beetje het idee dat hij nu door een paar leuke wedstrijden en wat leuke interviews lichtelijk overschat wordt op dit moment.