Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei FlyD:

En Peter Bosz voldoet daar ook aan. En dus Schreuder, Marcel Keizer,...

Wat mij betreft mag het wel een buitenlander worden. Een frisse wind zie ik wel zitten. Zie op sommige media de Deense bondscoach als optie voorbij komen, maar die kan ik moeilijk inschatten.

Bielsa zou ik leuk vinden, maar weet niet of dat de resultaten ten goede zou komen.

Thoma Gravesen was altijd kaal...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2360

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Op 19-4-2022 om 14:59 zei Erwin.:

6d2g44.jpg

2 uur geleden zei La Pulga:

Waar komt dat Ajax verleden eigenlijk vandaan? Bosz en Ten Hag hadden ook geen Ajax verleden. Zolang die maar kaal is toch? :D

Van deze post van Erwin.

Ben wel benieuwd of Jonk serieus overwogen zal worden gezien het verleden (en zijn haar ;c)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei FlyD:

Van deze post van Erwin.

Ben wel benieuwd of Jonk serieus overwogen zal worden gezien het verleden (en zijn haar ;c)

ja was eigenlijk ook meer een algemene vraag, geen idee waarom ik jou tagde. 

Jonk zou ik wel nice vinden, moet hij wel een goede stad mee samenstellen en niet alleen ja knikkers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei La Pulga:

Ik denk dat hij begint bij Haller, dat zou voor alle drie de partijen geen slechte optie zijn. 

Oh, wist niet dat ze bij United de ambitie hadden om terug volop mee te doen met de middenmoot.

bewerkt door Miz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Miz:

Oh, wist niet dat ze bij United de ambitie hadden om terug volop mee te doen met de middenmoot.

Daar zouden ze anders best blij mee moeten zijn met de huidige selectie.

Ik bedoelde trouwens met drie partijen Ajax, Haller en Ten Hag. 

En ik sluit het zeker niet uit, Manchester heeft nu geen targetman die fit is, (ja Ronaldo wordt ook een jaartje ouder en daar kan je niet een heel seizoen op teren) Ten Hag heeft hem bij Utrecht en Ajax gehad, hij kent de competitie en ik denk dat Ajax nog graag op hem zou verdienen. Verder heeft hij zich wel bewezen in de Champions League (al was dat uiteraard meer een teamprestatie) 

Maar als ik Ten Hag was zou ik lekker helemaal niemand meenemen en bij Manchester bouwen aan een nieuw team met nieuwe gezichten. Spelers meenemen als trainer werkt in Football Manager erg leuk, in het echt zal het alleen maar scheve gezichten opleveren (zie Koeman bij Barca als voorbeeld.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei La Pulga:

Daar zouden ze anders best blij mee moeten zijn met de huidige selectie.

Ik bedoelde trouwens met drie partijen Ajax, Haller en Ten Hag. 

En ik sluit het zeker niet uit, Manchester heeft nu geen targetman die fit is, (ja Ronaldo wordt ook een jaartje ouder en daar kan je niet een heel seizoen op teren) Ten Hag heeft hem bij Utrecht en Ajax gehad, hij kent de competitie en ik denk dat Ajax nog graag op hem zou verdienen. Verder heeft hij zich wel bewezen in de Champions League (al was dat uiteraard meer een teamprestatie) 

Maar als ik Ten Hag was zou ik lekker helemaal niemand meenemen en bij Manchester bouwen aan een nieuw team met nieuwe gezichten. Spelers meenemen als trainer werkt in Football Manager erg leuk, in het echt zal het alleen maar scheve gezichten opleveren (zie Koeman bij Barca als voorbeeld.)

Als ik van Ten Hag was, zou ik die helemaal niet meenemen. Kan goed zijn dat United hem als back-up kan gebruiken maar zo zijn er tal andere, betere en goedkopere opties. Maar het zo zou maar kunnen ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Miz:

Als ik van Ten Hag was, zou ik die helemaal niet meenemen. Kan goed zijn dat United hem als back-up kan gebruiken maar zo zijn er tal andere, betere en goedkopere opties. Maar het zo zou maar kunnen ja.

Hey dat zeg ik ook in mijn laatste alinea, zijn we het toch met elkaar eens :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Ik zei niet dat ManUtd er wat aan heeft, het ging over het speculeren wie hij mee zal nemen vanuit Ajax en dan sluit ik Haller zeker niet uit. 

Je zegt dat het voor drie partijen goed zou zijn. Die derde is niet z'n moeder, lijkt me. Ten Hag is dus straks ook het belang van Manchester United.

Haller is voetballend al te zwak voor Ajax in de Eredivisie. Ten Hag zal ongeveer hetzelfde willen spelen in een veel betere competitie, dan zou Haller lachwekkend zijn. En zelfs als pinchitter is hij niet energiek genoeg. Zie ze dan eerder Toney halen.

6 minuten geleden zei La Pulga:

Verder heeft hij zich wel bewezen in de Champions League (al was dat uiteraard meer een teamprestatie) 

Eén goede wedstrijd gespeeld waar het hele team goed was, een paar wedstrijden die Ajax goed lagen ivm de gegeven ruimtes redelijk makkelijke kansen binnen geschoven, veelal vooral mogelijk gemaakt door Antony. Ik vind het wat makkelijk. Hij heeft bewezen een doelpunt te kunnen maken als hij er de ruimte voor krijgt. Dan zou een counterploeg misschien wat zijn, maar dat heb je gezien bij West Ham: hij was zo sloom dat het niet echt werkte. Antonio kreeg zelfs de voorkeur. Misschien gewoon een middelmatige club die graag voorzetjes geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Socrates:

Je zegt dat het voor drie partijen goed zou zijn. Die derde is niet z'n moeder, lijkt me. Ten Hag is dus straks ook het belang van Manchester United.

Haller is voetballend al te zwak voor Ajax in de Eredivisie. Ten Hag zal ongeveer hetzelfde willen spelen in een veel betere competitie, dan zou Haller lachwekkend zijn. En zelfs als pinchitter is hij niet energiek genoeg. Zie ze dan eerder Toney halen.

Eén goede wedstrijd gespeeld waar het hele team goed was, een paar wedstrijden die Ajax goed lagen ivm de gegeven ruimtes redelijk makkelijke kansen binnen geschoven, veelal vooral mogelijk gemaakt door Antony. Ik vind het wat makkelijk. Hij heeft bewezen een doelpunt te kunnen maken als hij er de ruimte voor krijgt. Dan zou een counterploeg misschien wat zijn, maar dat heb je gezien bij West Ham: hij was zo sloom dat het niet echt werkte. Antonio kreeg zelfs de voorkeur. Misschien gewoon een middelmatige club die graag voorzetjes geeft.

Nogmaals, ik zeg niet dat het een aanwinst zal zijn voor United. Ten Hag zijn belang is natuurlijk ook dat ie wat vriendjes om zich heen heeft (Labyad, Haller, Klaiber) 

Qua statistieken in de CL zou hij naar het bestuur van United kunnen lopen om te laten zien wat die heeft gepresteerd in de CL en daarmee overtuigen. Dat jij een betere kijk op het voetbal heb dan het bestuur van United weten we allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei La Pulga:

Nogmaals, ik zeg niet dat het een aanwinst zal zijn voor United. Ten Hag zijn belang is natuurlijk ook dat ie wat vriendjes om zich heen heeft (Labyad, Haller, Klaiber) 

Aha.

Maar dat lijkt mij dan weer helemaal niet zo goed. Laat 'ie maar een leuke vrouw meenemen en een assistent waarmee hij lekker Johma salade op toastjes kan smeren, maar als het op spelers aankomt heeft hij meer aan goede aanwinsten. Elke miskoop - zeker uit eigen netwerk - gaat tegen je werken wanneer het niet loopt.

Bij een Timber kan je nog zeggen dat het een universeel en internationaal erkend talent is. Haller naar United is een beetje als Schreuder die Bas Dost meeneemt naar Ajax straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites