FlyD Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 11 minuten geleden zei NicoHaak: Hint je op een trainer met haar? Of Dennis Haar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 Op 5-4-2022 om 19:21 zei FlyD: Sontje lijkt me inderdaad (nog) geen optie. Ik vermoed dat Ten Hag met Berghuis op rechts gaat spelen en Klaassen op het middenveld. En ik ziek het nog wel gebeuren dat Brobbey eens gaat invallen als een soort rechtsbuiten. Zat zaterdag wel bij Ajax 1 op de bank als ik mij niet vergis. Dus wellicht toch dichter tegen 1 aan als we denken? 2 uur geleden zei Chiemel: Tem Hag lijkt weg te gaan. Dan nog Mazraoui, Gravenberch, Tagliafico en Antony die weggaan en heb je nog wel oudjes Blind en Tadic die blijven. En je mist nog een slagvaardige TD. Volgend seizoen tussenhaartje? Veel vraagtekens. Dat is een ding wat zeker is, helaas :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 (bewerkt) Goed, welke kaalkop zouden jullie nemen? - Bosz - Slot - Keizer - Heitinga - Schreuder - Seedorf - Stam - Sneijder - Humberto Tan 6 april 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 Vlaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 4 minuten geleden zei Socrates: Goed, welke kaalkop zouden jullie nemen? - Bosz - Slot - Keizer - Heitinga - Schreuder - Seedorf - Stam - Sneijder - Humberto Tan Seedorf uiteraard, hou wel van een beetje curve. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 5 minuten geleden zei Socrates: Goed, welke kaalkop zouden jullie nemen? - Bosz - Slot - Keizer - Heitinga - Schreuder - Seedorf - Stam - Sneijder - Humberto Tan Nou... dan blijven alleen Slot en Heitinga over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 24 minuten geleden zei ElMarcos: Zat zaterdag wel bij Ajax 1 op de bank als ik mij niet vergis. Dus wellicht toch dichter tegen 1 aan als we denken? Met Ten Hag weet je nooit. Die zette ook steeds Jensen op de bank ipv van bv Fitz-Jim of Unuvar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 3 minuten geleden zei FlyD: Met Ten Hag weet je nooit. Die zette ook steeds Jensen op de bank ipv van bv Fitz-Jim of Unuvar. True, het begin van het einde begon ook toen Ekkelenkamp verkocht werd. Ook zo'n wissel waarbij ik elke keer de haren uit mijn hoofd trok als hij erin kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april 2022 Share Geplaatst 7 april 2022 Ik denk dat Ajax Heitinga als opvolger gaat nemen samen met Reiziger, wat ik wel jammer ga vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 april 2022 Share Geplaatst 7 april 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Ik denk dat Ajax Heitinga als opvolger gaat nemen samen met Reiziger, wat ik wel jammer ga vinden. Dan wint ander team weer eens de schaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 (bewerkt) Het lijkt er tot dusverre op dat niet voor het gebrei zijn gegaan maar meer de ballen over de verdediging heen lepelen. Op zich geen verkeerd idee. Edit: laat maar, na deze post niet meer gezien. Timber en Klaassen on geïnspireerd. Tagliafico wordt ook niet echt in zijn kracht gebruikt. 9 april 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 (bewerkt) Wat een ontzettend fucking laag tempo. Joehoe, kampioenschap.. Prima, 0-1, schud ze maar even wakker. Ajax is echt niet meer leuk om maar te kijken. 9 april 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Je moet ook gewoon niet kijken. Alleen dat middenveld al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 20 minuten geleden zei Socrates: Je moet ook gewoon niet kijken. Alleen dat middenveld al. Ik vind die Taylor anders prima invallen. Kudus mag er wel bij voor Gravenberch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 3 minuten geleden zei La Pulga: Ik vind die Taylor anders prima invallen. Kudus mag er wel bij voor Gravenberch Ging om de startopstelling. Kijk nu inmiddels ook. Lullige penalty was dat, beetje jammer. En beter gauw Kudus/Daramy/Brobbey, verveel mij nu al hiermee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 6 minuten geleden zei La Pulga: Ik vind die Taylor anders prima invallen. Kudus mag er wel bij voor Gravenberch Que? Heeft ie al een goede pass gegeven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Dit was toch nooit een penalty? Als de bal niet tegen zijn oksel was gekomen (vanwege die hoge arm), was die bal gewoon tegen zijn schouder en dus niet langs de muur gegaan. Echt de meest goedkope penalty die ik in tijden heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 9 minuten geleden zei Chiemel: Que? Heeft ie al een goede pass gegeven? daar is die wat ongelukkig in maar hij doet goed mee met het spel, veroverd de bal snel en erg beweeglijk. en nu geeft ie een kut bal. Maar dat is altijd als ik positief over iemand ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Poeh, dit doe je op het moment niet voor je lol he. Naar Ajax kijken. Ten haggie ook weer lekker standaard Brobbey in de 80e minuut erbij. Lekker man. Helemaal niet voorspelbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Met deze opstelling verwacht ik geen goed voetbal, nu gewoon hopen op het kampioenschap en de beker op basis van mentaliteit. Het is toch godverdomme niet zo moeilijk man Ten Hag. Blij dat we eens een nieuwe trainer krijgen hierna, hoe geweldig die ook heeft gepresteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 1 uur geleden zei Grote Ree: Dit was toch nooit een penalty? Als de bal niet tegen zijn oksel was gekomen (vanwege die hoge arm), was die bal gewoon tegen zijn schouder en dus niet langs de muur gegaan. Echt de meest goedkope penalty die ik in tijden heb gezien. Tja topclub he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Hopelijk einde Onana zeg, wat een bal. Bizar. Met de bekerfinale gaan we hoe vast en zeker Steek of Gorter zien, hopelijk blijft die staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Na de wedstrijd staan bijna alle spelers hand in hand om de supporters te bedanken op fucking één man na en dat is Onana, de rest van de groep spelers wacht met het bedanken op hem, roepen hem na dat die moet komen. Dan komt hij effe, steekt z'n handen niet eens op en gaat weer weg. Dit is echt minachting van het publiek en groot schandaal, op basis van zijn prestaties hoeft hij er van mij niet eens uit, maar dit soort gedrag is stuitend en vervelend. Ik reken er ook op dat Ten Hag en de aanvoerders Tadic, Blind en Klaassen hem hier gewoon op aanspreken want dit kan niet. Heb zelden zo'n pijnlijk beeld gezien gatverdamme zeg. Je bent hier op je 19de eerste keeper geworden terwijl niemand het haast in je zag zitten, je hebt van alles meegemaakt, je hebt de club benadeelt met doping en die hebben je doorbetaald en je verlaat ook nog eens gratis de club en dan zo gedragen. Verwend mannetje, opzouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 3 uur geleden zei Rogier.: Hopelijk einde Onana zeg, wat een bal. Bizar. Met de bekerfinale gaan we hoe vast en zeker Steek of Gorter zien, hopelijk blijft die staan. Dat betwijfel ik nog hoor. Ongekend hoe standvastig ten Hag hem op blijft stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 april 2022 Share Geplaatst 12 april 2022 Op 9-4-2022 om 21:39 zei Grote Ree: Dit was toch nooit een penalty? Als de bal niet tegen zijn oksel was gekomen (vanwege die hoge arm), was die bal gewoon tegen zijn schouder en dus niet langs de muur gegaan. Echt de meest goedkope penalty die ik in tijden heb gezien. Dat maakt het dan toch niet ineens geen penalty? Dan moet die oetlul zijn arm maar niet omhoog doen. Uberdom als je ook nog eens ziet dat de scheidsrechter letterlijk 10 seconden ervoor nog een waarschuwing geeft daarover. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten