Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Thierryvane:

Bij die goal van Strand Larsen leek het wel alsof 'ie zijn hand introk. Maar misschien ben ik niet helemaal objectief meer wat betreft Onana. ;c 

Iemand al een AMBER Alert verzonden voor Daramy? Wat was het gebrek aan diepgang weer treurig afgelopen zaterdag.

Daramy en Mo in de basis straks 😎

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2360

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

1 uur geleden zei La Pulga:

99% rond dus.

Of Samir nog steeds goede keeper is weet ik niet maar was hij iig ruim 10-15 jaar wel. Iig kleine Legend onder grote legends als Buffon, Van der Sar en Casillas. Vindt gaaf hij misschien nog steeds doorgaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei La Pulga:

Opstelling Jong Ajax: Gorter; Van Gelderen, Llansana, Musampa, Salah-Eddine; Fitz-Jim, Taylor, Ihattaren; Hansen, Brobbey, Daramy

Prachtig middenveld en een prima aanval, zeker voor in de KKD. Kan een leuke wedstrijd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei La Pulga:

99% rond dus.

Zouden ze al spijt hebben?

1 uur geleden zei La Pulga:

Opstelling Jong Ajax: Gorter; Van Gelderen, Llansana, Musampa, Salah-Eddine; Fitz-Jim, Taylor, Ihattaren; Hansen, Brobbey, Daramy

Prima team wel zo zeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElMarcos:

Zouden ze al spijt hebben?

Prima team wel zo zeg. 

Transfervrij binnengekomen dus denk het niet, maar ik zou hem nog niet eerste keepert maken nee.

Mootje in Oranje, oh ho ho ho.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, als je er iedere wedstrijd drie inlegt dan mag je wat mij betreft 150 kilo wegen.:classic_rolleyes: 

Nee maar, hij ziet er in ieder gaval uit alsof hij op weg is. Het moet toch met een halve kilo per week als je het goed wil doen, dus dat duurt nog een week of 15. Nou ja dat is het begin van het volgende seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei himan:

Tsja, als je er iedere wedstrijd drie inlegt dan mag je wat mij betreft 150 kilo wegen.:classic_rolleyes: 

Nee maar, hij ziet er in ieder gaval uit alsof hij op weg is. Het moet toch met een halve kilo per week als je het goed wil doen, dus dat duurt nog een week of 15. Nou ja dat is het begin van het volgende seizoen.

Geen idee tot wanneer Ajax hem huurt en hoeveel tijd hij dus heeft om te bewijzen dat hij fit kan worden. Ik ben er nog steeds wel van overtuigd dat als hij fit wordt en de knop omgaat in zijn hoofd, dit een hele goede en belangrijke speler kan worden voor Ajax. Alleen is tijd hier mogelijk een factor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Socrates:

Makkelijkste zou imo zijn: Kudus rechtsvoor of Tadic vanaf rechts met Daramy op links.

Maar goed, ik zou nog wel meer omgooien. Haller ook op de bank.

Als jij de opstelling maakt blijven alleen Mazraoui, Timber en Martinez staan? Misschien Alvarez nog? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei ElMarcos:

Als jij de opstelling maakt blijven alleen Mazraoui, Timber en Martinez staan? Misschien Alvarez nog? 

Neuh, Gravenberch, Berghuis en Tadic ook. Maar Blind, Alvarez, Klaassen en Haller zouden voorlopig even supersubs zijn. Blind voor controle en rust aan de bal op zes (wedstrijd uitspelen/doodmaken), Alvarez voor als je te veel counters weggeeft en de restdefensie wankelt, Klaassen en Haller voor als je een goal moet forceren. 

In elk geval: Onana; Mazraoui, Timber, Martinez, Tagliafico; Gravenberch (6/8).

Daarna kan je het op heel veel manieren invullen met de spelers: Taylor, Kudus, Berghuis, Tadic, Daramy, Brobbey. 

Meestal waarschijnlijk Kudus en Berghuis op het middenveld, met Tadic op rechts, Brobbey in de spits en Daramy vanaf links. Dat is aanvallend en er zit diepte en gogme in. Maar duo Kudus (10) en Tadic (9) zou ook interessant zijn, met Berghuis en Daramy op de flanken en Taylor naast Gravenberch controlerend. Tegen een AZ bijvoorbeeld, om iets meer controle te behouden.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Chiemel:

Sontje? Is dat een serieuze optie? Ik volg Jong weinig, maar zie hem eigenlijk nooit echt voorbijkomen. 

Gaat het niet halen in één ben ik bang en ook nog niet klaar voor. Komt eindelijk weer een beetje op niveau sinds zijn blessure. Het is jammer dat Van Axel Dongen nog geblesseerd is. Die had dat prima kunnen invullen met zijn snelheid. Al is hij nog wel erg jong...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sontje lijkt me inderdaad (nog) geen optie. Ik vermoed dat Ten Hag met Berghuis op rechts gaat spelen en Klaassen op het middenveld. En ik ziek het nog wel gebeuren dat Brobbey eens gaat invallen als een soort rechtsbuiten.

Jammer dat VAD geblesseerd is inderdaad. Ik zou in elk geval Daramy, Martha en/of Banel eens meenemen als wissel. Dat zijn (nog) geen toppers, maar kunnen wel iets heel anders brengen dan de meeste andere aanvallers in de selectie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tem Hag lijkt weg te gaan. Dan nog Mazraoui, Gravenberch, Tagliafico en Antony die weggaan en heb je nog wel oudjes Blind en Tadic die blijven. En je mist nog een slagvaardige TD. Volgend seizoen tussenhaartje? 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Chiemel:

Tem Hag lijkt weg te gaan. Dan nog Mazraoui, Gravenberch, Tagliafico en Antony die weggaan en heb je nog wel oudjes Blind en Tadic die blijven. En je mist nog een slagvaardige TD. Volgend seizoen tussenhaartje? 

In Nederland moeten ze gewoon altijd meedoen om de titel. Europees zal het misschien wat moeilijker worden, maar Europees overwinteren moet ook daar het doel blijven.

Ben wel benieuwd hoe het allemaal ingevuld gaat worden. Behalve Brobbey hoor ik nog maar weinig geruchten van inkomende transfers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Chiemel:

Hint je op een trainer met haar? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites