Chiemel Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Ah typerend. Geloof ik niet de erste keer dat we een tegengoal krijgen wanneer Timber linksbuiten staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 wedstrijden als deze bevestigen mijn gedachtes over het feit dat blind op linksback gewoon niet meer kan, die man word aan alle kanten voorbij gelopen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Gevoel dat ik al maanden naar hetzelfde kijk. Laatste tijd gaat het alleen wat vaker mis qua resultaten en dan hoor je ineens wat meer mensen erover. Blijf mij verbazen over hoe men maar niets wil veranderen. Ten Hag & co kijken al maanden toe hoe het schip zinkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Dit Ajax moet weer eens een ander plan hebben. Ben weer ff klaar met deze voorspelbare tactiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Vooral andere personele invulling en daardoor wat andere dynamieken op bepaalde delen van het veld. Zal je zien dat Ten Hag straks Klaassen brengt. Terwijl je eigenlijk in de rust al Tagliafico en Kudus/Brobbey zou moeten brengen. Van mijn part zelfs alle drie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Die megafoondroeftoeter is echt heel vervelend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 2 minuten geleden zei Satyr: Die megafoondroeftoeter is echt heel vervelend Als er dan niemand meezingt dan is dat echt heel gaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Ze kunnen beter iemand met wat voetbalinzicht die megafoon geven. "DALEY TERUG, LOPEN NOU!" "WISSELEN ERIK!" "NIET WÉÉR BEIDE BACKS WEG JONGONS!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 17 minuten geleden zei Socrates: Zal je zien dat Ten Hag straks Klaassen brengt. Terwijl je eigenlijk in de rust al Tagliafico en Kudus/Brobbey zou moeten brengen. Van mijn part zelfs alle drie. Knew it, voor Alvarez ook. Zet er gewoon lekker een tuinkabouter-robot met een geprogrammeerd Boers accent neer joh. Ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 heerlijk dit en dit is dus de reden waarom nico daar beter past dan daley Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Hee kijk, een linksback die op snelheid nog eens de achterlijn haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Schandalige vertoning weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Wat is Shanice vd Sanden echt een verschrikkelijke figuur. Die had al 4x geel moeten hebben voor toneelspel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Je gunt ze bijna een verlies in dit soort wedstrijden. Punt 1 dat tenenkrommende voetbal wat ze op de mat leggen en punt 2 dat idiote gedoe. Terecht dat Antony daar een 2e gele kaart voor krijgt. Walg van dat soort acties. Prima dat je rust pakt als je een optater in het veld krijgt, maar je ligt gewoon fucking buiten de lijnen. Idioot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Vergeleken bij Anthony zijn Toivonen en van Bommel toch het summum van sympathiek. De gelukkigste heeft gewonnen, jammer genoeg was dat Ajax. Van harte! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 (bewerkt) Zagen jullie trouwens nog die actie van die supporter na de wedstrijd? Anthony staat met z'n shirt in z'n hand te knuffelen en wil schijnbaar het shirt aan zo'n kindje geven. Trekt een volwassen vent dat shirt uit z'n hand en loopt snel weg. 20 maart 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Trieste actie inderdaad. Wel beetje populistisch geneuzel dat dit zogenaamd 'typerend' zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 2 minuten geleden zei ROEMM: Trieste actie inderdaad. Wel beetje populistisch geneuzel dat dit zogenaamd 'typerend' zou zijn. Vraag mij ook af: typerend waarvoor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Vraag mij ook af: typerend waarvoor? Nederlandse mentaliteit anno 2022. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Het zal vast een graaiende VVD'er zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Opgelucht dat we tweede helft volle bak nog tot behoorlijk wat mogelijkheden en genoeg druk zijn gekomen. Vond Feyenoord erg gevaarlijk om de omschakeling de eerste helft dus daardoor bleef het broekpoepen de tweede. Maar denk uiteindelijk wel verdiend gewonnen. Al begint het gedrag wat Tadic steeds schrijnender te worden. Irriteert (en schaam) me als Ajacied daar wel voor. Onnodig vooral ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 1 minuut geleden zei NicoHaak: Opgelucht dat we tweede helft volle bak nog tot behoorlijk wat mogelijkheden en genoeg druk zijn gekomen. Vond Feyenoord erg gevaarlijk om de omschakeling de eerste helft dus daardoor bleef het broekpoepen de tweede. Maar denk uiteindelijk wel verdiend gewonnen. Al begint het gedrag wat Tadic steeds schrijnender te worden. Irriteert (en schaam) me als Ajacied daar wel voor. Onnodig vooral ook. Eens over Tadic. Het lijkt een beetje van winnaarsmentaliteit naar geveinsde winnarsmentaliteit te gaan. Snapte eigenlijk ook niet dat hij niet ook geel kreeg met Antony Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Vond een gelijkspel wel op zijn plaats. Maar Ajax is wel de enige (fatsoenlijke) ploeg in Europa die met twee oudjes zonder snelheid en veel diepte op één flank speelt, trouwens. Ik vraag mij echt af hoelang dat nog mag gaan duren. Bij de meeste clubs waren ze allang in de as gepositioneerd of op de bank gezet. Die Klaassen voor Alvarez wissel was ook weer raar overigens. Gravenberch was de enige die nog eens de ruimte tussen het middenveld en de voorhoede wist te overbruggen. Waarom haal je juist hem dan verder terug naar achteren? Desnoods had je Blind op zes gezet en Tagliafico al eerder op linksachter gezet. Je zag het ook in de eerste vijftien minuten na rust: er gebeurde helemaal niks meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei MetalMichael: Vergeleken bij Anthony zijn Toivonen en van Bommel toch het summum van sympathiek. De gelukkigste heeft gewonnen, jammer genoeg was dat Ajax. Van harte! Sympathiek tnx. Al had het vandaag niet meer geluk te maken imo. Wel had Feyenoord in de eerste helft een groter verschil kunnen maken. En Ajax de tweede. Heb een stuk uit de bank gegeten bij de gemiste kopbal van Brobbey. 20 maart 2022 bewerkt door NicoHaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 4 minuten geleden zei Erwin.: Eens over Tadic. Het lijkt een beetje van winnaarsmentaliteit naar geveinsde winnarsmentaliteit te gaan. Snapte eigenlijk ook niet dat hij niet ook geel kreeg met Antony Ja dat idee heb ik ook ja. Lijkt me volgend seizoen met een nieuwe trainer een goed moment om een andere captain aan te wijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten