Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

17 minuten geleden zei Socrates:

Zal je zien dat Ten Hag straks Klaassen brengt. Terwijl je eigenlijk in de rust al Tagliafico en Kudus/Brobbey zou moeten brengen. Van mijn part zelfs alle drie.

Knew it, voor Alvarez ook. :-D Zet er gewoon lekker een tuinkabouter-robot met een geprogrammeerd Boers accent neer joh. Ongekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gunt ze bijna een verlies in dit soort wedstrijden. Punt 1 dat tenenkrommende voetbal wat ze op de mat leggen en punt 2 dat idiote gedoe. Terecht dat Antony daar een 2e gele kaart voor krijgt. Walg van dat soort acties. Prima dat je rust pakt als je een optater in het veld krijgt, maar je ligt gewoon fucking buiten de lijnen. 

Idioot. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opgelucht dat we tweede helft volle bak nog tot behoorlijk wat mogelijkheden en genoeg druk zijn gekomen. Vond Feyenoord erg gevaarlijk om de omschakeling de eerste helft dus daardoor bleef het broekpoepen de tweede. Maar denk uiteindelijk wel verdiend gewonnen. Al begint het gedrag wat Tadic steeds schrijnender te worden. Irriteert (en schaam) me als Ajacied daar wel voor. Onnodig vooral ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei NicoHaak:

Opgelucht dat we tweede helft volle bak nog tot behoorlijk wat mogelijkheden en genoeg druk zijn gekomen. Vond Feyenoord erg gevaarlijk om de omschakeling de eerste helft dus daardoor bleef het broekpoepen de tweede. Maar denk uiteindelijk wel verdiend gewonnen. Al begint het gedrag wat Tadic steeds schrijnender te worden. Irriteert (en schaam) me als Ajacied daar wel voor. Onnodig vooral ook. 

Eens over Tadic. Het lijkt een beetje van winnaarsmentaliteit naar geveinsde winnarsmentaliteit te gaan. Snapte eigenlijk ook niet dat hij niet ook geel kreeg met Antony

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond een gelijkspel wel op zijn plaats. Maar Ajax is wel de enige (fatsoenlijke) ploeg in Europa die met twee oudjes zonder snelheid en veel diepte op één flank speelt, trouwens. Ik vraag mij echt af hoelang dat nog mag gaan duren. Bij de meeste clubs waren ze allang in de as gepositioneerd of op de bank gezet.

Die Klaassen voor Alvarez wissel was ook weer raar overigens. Gravenberch was de enige die nog eens de ruimte tussen het middenveld en de voorhoede wist te overbruggen. Waarom haal je juist hem dan verder terug naar achteren? Desnoods had je Blind op zes gezet en Tagliafico al eerder op linksachter gezet. Je zag het ook in de eerste vijftien minuten na rust: er gebeurde helemaal niks meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MetalMichael:

Vergeleken bij Anthony zijn Toivonen en van Bommel toch het summum van sympathiek. 

De gelukkigste heeft gewonnen, jammer genoeg was dat Ajax. Van harte!

Sympathiek tnx. Al had het vandaag niet meer geluk te maken imo. Wel had Feyenoord in de eerste helft een groter verschil kunnen maken. En Ajax de tweede. Heb een stuk uit de bank gegeten bij de gemiste kopbal van Brobbey. 

bewerkt door NicoHaak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Erwin.:

Eens over Tadic. Het lijkt een beetje van winnaarsmentaliteit naar geveinsde winnarsmentaliteit te gaan. Snapte eigenlijk ook niet dat hij niet ook geel kreeg met Antony

Ja dat idee heb ik ook ja. Lijkt me volgend seizoen met een nieuwe trainer een goed moment om een andere captain aan te wijzen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites