Gert Geplaatst 13 maart 2022 Share Geplaatst 13 maart 2022 Timber is ingevallen dus hoop dat hij erbij is. Eerste helft waren er echt nog wel mooi combinaties en volledige controle. Maar het 2e deel was echt weer ver onder de ondergrens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 maart 2022 Share Geplaatst 13 maart 2022 Huntelaar gaat dus een deel van de taken van Overmars overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Nog maar weer een akkefietje, Ajax wist dus dat Quincy P. met wapens en drugs bezig was https://www.soccernews.nl/news/865463/nos-dropt-bom-over-ajax-en-quincy-promes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Van werk voor 5-jarig jubileum o.a. twee tickets voor morgen gekregen. Vrijdag deed pijn aan mijn ogen, dus morgen 'ff vlammen graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 41 minuten geleden zei Satyr: Nog maar weer een akkefietje, Ajax wist dus dat Quincy P. met wapens en drugs bezig was https://www.soccernews.nl/news/865463/nos-dropt-bom-over-ajax-en-quincy-promes Waar lees je dat Ajax op de hoogte was dat Ajax van zijn drugs en wapens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Nooit gedacht dat Ajax dit seizoen zo'n verval zou laten zien zeg. Het vervelende (voor ons) is dat we hierdoor weer het gevoel krijgen dat we zondag een resultaat kunnen zetten. Word weer janken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 15 minuten geleden zei NicoHaak: Waar lees je dat Ajax op de hoogte was dat Ajax van zijn drugs en wapens? "De politie heeft weleens spelers op het oog die zich in het foute milieu bewegen. Dat is ook bij Promes gebeurd in 2020 voor de steekpartij. Edwin van der Sar is bij een van die gesprekken aanwezig geweest. Dat er wat speelde, moet Ajax hebben geweten." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Ja dat las ik inderdaad. Maar dan kun je toch niet invullen dat Ajax op de hoogte was dat hij met wapens en eht verschepen van drugs bezig was? Al zou het me niks verbazen hoor. Want het morele kompas van Ajax is niet best Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Zojuist zei NicoHaak: Ja dat las ik inderdaad. Maar dan kun je toch niet invullen dat Ajax op de hoogte was dat hij met wapens en eht verschepen van drugs bezig was? Al zou het me niks verbazen hoor. Want het morele kompas van Ajax is niet best De gesprekken met de politie gaan niet over het stelen van een Mars bij de Appie, dat lijkt me duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Zojuist zei Satyr: De gesprekken met de politie gaan niet over het stelen van een Mars bij de Appie, dat lijkt me duidelijk. Gaat denk ik wel Overmars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Herinner me even dat ik op je stem als je weer aan WvW meedoet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 1 uur geleden zei NicoHaak: Ja dat las ik inderdaad. Maar dan kun je toch niet invullen dat Ajax op de hoogte was dat hij met wapens en eht verschepen van drugs bezig was? Al zou het me niks verbazen hoor. Want het morele kompas van Ajax is niet best Dat hij foute vriendjes had was wel duidelijk, want dat hadden jij en ik al van zijn Insta kunnen aflezen. Ik vermoed dat Ajax niet alles wist, niet dat hij op deze schaal was betrokken. En ook in de gesprekken met Ajax hebben politie en justitie nooit al hun kaarten op tafel gelegd. Dat is een veel groot risico voor hun onderzoek. Anyway, handjes dichtknijpen dat we van die gast af zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 De cancel culture, de klik mentaliteit van Nederland en overal alles achter zoeken is weer bezig zie ik. Met als bereik je niks jongens, als Promes van iets verdacht wordt. Maar hij ontkent het en politie kan het niet bewijzen dan kan Ajax daar niks mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 (bewerkt) Besef me nu pas dat zijn naam "pro mes" eigenlijk heel grappig is. 14 maart 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 Mogen we hem hierna bij Barcelona zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 22 minuten geleden zei La Pulga: Mogen we hem hierna bij Barcelona zien? Niet als het aan mij ligt, want dan bieden we hem een contract voor het leven aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 Licha in het maagdelijk wit lijkt me ook enorm geil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 39 minuten geleden zei La Pulga: Mogen we hem hierna bij Barcelona zien? Dit gaat over het spelen in de CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 4 minuten geleden zei NicoHaak: Dit gaat over het spelen in de CL Weet ik, maar had het in het algemeen over dat Martinez gewoon een zieke baas is. Hoe die zich heeft teruggeknokt ook in de basis, wat een verschil qua centrum nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 34 minuten geleden zei La Pulga: Weet ik, maar had het in het algemeen over dat Martinez gewoon een zieke baas is. Hoe die zich heeft teruggeknokt ook in de basis, wat een verschil qua centrum nu. Ja alleen maar respect. De periode dat hij ineens helemaal buiten de boot viel en niet is gaan stieren maar is blijven knokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 Wat verwachten jullie er vanavond van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 12 minuten geleden zei La Pulga: Wat verwachten jullie er vanavond van? Een kennis van me gaat in stadion kijken omdat een vriend van vriend niet kan, heerlijk. Ik ga in iedergeval kijken en hoop Ajax doorgaat. Maar ik heb net vorm van Benfica gekeken sinds het vorige duel die is beter dan Ajax iig... 7/9 punten laatste 3 duels maar dat ene gelijkspel kregen ze in minuut 8 al directe rode kaart en toch nog gelijk gespeeld door goal in 75e minuut van Tarabt. Maar als ''neutrale'' toeschouwer zou ik zeggen anything goes je kan 3-0 winnen maar ook 0-2 verliezen.... En nog een keer gelijkspel en verlenging is zeker een mogelijkheid!. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Wat verwachten jullie er vanavond van? Idk. Met iedereen fit heb ik toch wel de hoop dat het goede Ajax vanavond komt opdagen. Zoals we dat ook voor de winter een aantal keren zag in Europa. Al is dat misschien ook de hoop, omdat ik vanavond zelf ook in het stadion zit. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik bij de loting vooraf een veel beter gevoel had dan nu. De vorm is verre van daar wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 Gelet op de vorm ben ik er een beetje bang voor. Then again, we hebben de afgelopen seizoenen wel gezien dat met het publiek erachter, we europees vaak net wel even dat stapje harder kunnen doen. Ik twijfel, maar het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als we bij rust gewoon netjes 2/3-0 voor staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Gelet op de vorm ben ik er een beetje bang voor. Then again, we hebben de afgelopen seizoenen wel gezien dat met het publiek erachter, we europees vaak net wel even dat stapje harder kunnen doen. Ik twijfel, maar het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als we bij rust gewoon netjes 2/3-0 voor staan. Ja, dat dacht ik ook. Toch hebben we in Europese knock-out wedstrijden in eigen stadion niet direct een geweldig track record onder Ten Hag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten