Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

15 minuten geleden zei NicoHaak:

Waar lees je dat Ajax op de hoogte was dat Ajax van zijn drugs en wapens?

"De politie heeft weleens spelers op het oog die zich in het foute milieu bewegen. Dat is ook bij Promes gebeurd in 2020 voor de steekpartij. Edwin van der Sar is bij een van die gesprekken aanwezig geweest. Dat er wat speelde, moet Ajax hebben geweten."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat las ik inderdaad. Maar dan kun je toch niet invullen dat Ajax op de hoogte was dat hij met wapens en eht verschepen van drugs bezig was? Al zou het me niks verbazen hoor. Want het morele kompas van Ajax is niet best ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei NicoHaak:

Ja dat las ik inderdaad. Maar dan kun je toch niet invullen dat Ajax op de hoogte was dat hij met wapens en eht verschepen van drugs bezig was? Al zou het me niks verbazen hoor. Want het morele kompas van Ajax is niet best ;) 

De gesprekken met de politie gaan niet over het stelen van een Mars bij de Appie, dat lijkt me duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei NicoHaak:

Dat hij foute vriendjes had was wel duidelijk, want dat hadden jij en ik al van zijn Insta kunnen aflezen. Ik vermoed dat Ajax niet alles wist, niet dat hij op deze schaal was betrokken. En ook in de gesprekken met Ajax hebben politie en justitie nooit al hun kaarten op tafel gelegd. Dat is een veel groot risico voor hun onderzoek. Anyway, handjes dichtknijpen dat we van die gast af zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De cancel culture, de klik mentaliteit van Nederland en overal alles achter zoeken is weer bezig zie ik.

Met als bereik je niks jongens, als Promes van iets verdacht wordt. Maar hij ontkent het en politie kan het niet bewijzen dan kan Ajax daar niks mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei La Pulga:

Weet ik, maar had het in het algemeen over dat Martinez gewoon een zieke baas is. Hoe die zich heeft teruggeknokt ook in de basis, wat een verschil qua centrum nu.

Ja alleen maar respect. De periode dat hij ineens helemaal buiten de boot viel en niet is gaan stieren maar is blijven knokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei La Pulga:

Wat verwachten jullie er vanavond van?

Een kennis van me gaat in stadion kijken omdat een vriend van vriend niet kan, heerlijk. Ik ga in iedergeval kijken en hoop Ajax doorgaat. Maar ik heb net vorm van Benfica gekeken sinds het vorige duel die is beter dan Ajax iig...

7/9 punten laatste 3 duels maar dat ene gelijkspel kregen ze in minuut 8 al directe rode kaart en toch nog gelijk gespeeld door goal in 75e minuut van Tarabt. Maar als ''neutrale'' toeschouwer zou ik zeggen anything goes je kan 3-0 winnen maar ook 0-2 verliezen.... En nog een keer gelijkspel en verlenging is zeker een mogelijkheid!.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei La Pulga:

Wat verwachten jullie er vanavond van?

Idk. Met iedereen fit heb ik toch wel de hoop dat het goede Ajax vanavond komt opdagen. Zoals we dat ook voor de winter een aantal keren zag in Europa. Al is dat misschien ook de hoop, omdat ik vanavond zelf ook in het stadion zit.

Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik bij de loting vooraf een veel beter gevoel had dan nu. De vorm is verre van daar wat mij betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelet op de vorm ben ik er een beetje bang voor. Then again, we hebben de afgelopen seizoenen wel gezien dat met het publiek erachter, we europees vaak net wel even dat stapje harder kunnen doen. Ik twijfel, maar het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als we bij rust gewoon netjes 2/3-0 voor staan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Gelet op de vorm ben ik er een beetje bang voor. Then again, we hebben de afgelopen seizoenen wel gezien dat met het publiek erachter, we europees vaak net wel even dat stapje harder kunnen doen. Ik twijfel, maar het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als we bij rust gewoon netjes 2/3-0 voor staan. 

Ja, dat dacht ik ook. Toch hebben we in Europese knock-out wedstrijden in eigen stadion niet direct een geweldig track record onder Ten Hag. :classic_blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites