Nom de Guerre Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 https://www.nrc.nl/nieuws/2022/02/07/de-appjes-van-marc-overmars-werden-almaar-dwingender-a4084706 Mensen zonder abonnement sturen maar een PM ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 8 minuten geleden zei Nom de Guerre: https://www.nrc.nl/nieuws/2022/02/07/de-appjes-van-marc-overmars-werden-almaar-dwingender-a4084706 Mensen zonder abonnement sturen maar een PM ofzo. Thnx gelezen. Ben benieuwd of Ajax licentie mag behouden is iig totaal niet veilig.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 2 minuten geleden zei Kyrill: Thnx gelezen. Ben benieuwd of Ajax licentie mag behouden is iig totaal niet veilig.... Joh... Het is achterlijk gedrag van Overmars, maar daar gaan ze echt de club niet zo zwaar voor straffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 8 minuten geleden zei Nom de Guerre: Joh... Het is achterlijk gedrag van Overmars, maar daar gaan ze echt de club niet zo zwaar voor straffen. Nee dat snap ik. Maar hoe zouden ze de club wel gaan straffen dan denk je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 17 minuten geleden zei Kyrill: Thnx gelezen. Ben benieuwd of Ajax licentie mag behouden is iig totaal niet veilig.... Ik vrees dat dit het einde van de club inderdaad is Karel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 8 minuten geleden zei Kyrill: Nee dat snap ik. Maar hoe zouden ze de club wel gaan straffen dan denk je? Tik op de vingers, foei, niet meer doen. Tenzij echt duidelijk wordt dat ze nalatig zijn geweest. Dan zal het wel een symbolische boete worden die wordt gedoneerd aan een goed doel, tik op de vingers, foei, niet meer doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 25 minuten geleden zei Dansmeister: Ik vrees dat dit het einde van de club inderdaad is Karel. Zucht. 20 minuten geleden zei Nom de Guerre: Tik op de vingers, foei, niet meer doen. Tenzij echt duidelijk wordt dat ze nalatig zijn geweest. Dan zal het wel een symbolische boete worden die wordt gedoneerd aan een goed doel, tik op de vingers, foei, niet meer doen. Ik laat me graag verrassen. Verwacht niks van iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 https://www.nu.nl/voetbal/6182755/ajax-leiding-zou-al-jaren-hebben-geweten-van-wangedrag-overmars.html "Al jaren bekend als een geilneef" Ja heel snel gehandeld idd haahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 45 minuten geleden zei Dansmeister: Ik vrees dat dit het einde van de club inderdaad is Karel. Ben ook bang dat Epe zal worden opgedoekt. Sterkte ermee Dans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 Goh, geen Regis meer. Ondanks dat hij wel érg Ajax-fan was en misschien geen meester was in het formuleren van zijn berichten, toch één van de weinige met nog eens een realistische kijk op voetbal. Plots een permanente ban en niemand die er om maalt. Ik steek een kaarsje voor hem aan. Wmb is dit topic voortaan het Regis-topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 11 minuten geleden zei Socrates: Goh, geen Regis meer. Ondanks dat hij wel érg Ajax-fan was en misschien geen meester was in het formuleren van zijn berichten, toch één van de weinige met nog eens een realistische kijk op voetbal. Plots een permanente ban en niemand die er om maalt. Ik steek een kaarsje voor hem aan. Wmb is dit topic voortaan het Regis-topic. Ik maal er om. Maar ik waarschuwde hem hier meteen al voor tijdens zijn terugkomst. En ik lees dat hij er zelf om vroeg, zoals ik toen der tijd ook deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Thnx gelezen. Ben benieuwd of Ajax licentie mag behouden is iig totaal niet veilig.... De wens is de vader van gedachte in de rest van Nederland zeker? Verder is het gedrag van Marc Overmars op geen manier goed te praten. Dat hij nu weg is, dat is de enige logische keuze. Ik denk dat het ook naïef is om te denken dat hij uniek is hierin. Zullen meer mensen zich er schuldig aan hebben gemaakt? Ongetwijfeld. Ik kan mij zeker voorstellen dat spelers in het heden en verleden hier ook schuldig aan zijn. Dat is ook niet nieuw trouwens. Alleen nu is er (gelukkig) veel meer aandacht voor en als je wordt gepakt heeft het ook meer consequenties. Al is dat nog altijd symptoombestrijding. Dit is gewoon een maatschappelijk probleem. Laten we daarom ook niet gaan geloven dat dit uniek is Ajax, het voetbal, The Voice of Hilversum. Zulk nieuws scoort lekker, maar dit is een groter en breder maatschappelijk probleem. Twee op de drie vrouwen krijgt te maken met intimidatie van seksuele aard. Wellicht is het ook eens tijd om de maatschappelijke beerput open te trekken. Misschien verkoopt het minder kranten, maar dat is wel nodig. Dit is een discussie die wij eigenlijk ook in een veel breder perspectief moeten hebben. Waarin wat mij betreft geen ruimte is voor grappen van een het niveau die we nu voorbij zien komen op het prachtige internet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 38 minuten geleden zei Socrates: Goh, geen Regis meer. Ondanks dat hij wel érg Ajax-fan was en misschien geen meester was in het formuleren van zijn berichten, toch één van de weinige met nog eens een realistische kijk op voetbal. Plots een permanente ban en niemand die er om maalt. Ik steek een kaarsje voor hem aan. Wmb is dit topic voortaan het Regis-topic. Nou ja, realistisch.. De beste jongen sloeg altijd door als het om Ajax ging. Er gebeurd wat met de algemeen directeur en hij werd alweer agressief. Wel jammer dat hij weg is, kon hem goed hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 41 minuten geleden zei Beppu: Nou ja, realistisch.. De beste jongen sloeg altijd door als het om Ajax ging. Er gebeurd wat met de algemeen directeur en hij werd alweer agressief. Wel jammer dat hij weg is, kon hem goed hebben. Technisch directeur, hij werd kwaad van in zijn ogen bepaalde provocaties en ik doelde op het spelletje zelf, niet de bestuurskamer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 Haha provocatie? Sorry, maar mijn bericht toen dit nieuws naar buiten kwam was geen provocatie en er werd hatelijk gereageerd. Was geen enkele aanleiding toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 Nou Overmars kan contract bij Arsenal of Newcastle ook vergeten 🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 Als ik dit plaatje zie vraag ik mij toch af hoe Overmars dit heeft gedaan. Zijn gereedschap hangt achter in de schuur van een horder als ik zijn buik zie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 Labyad mishandeld een aannemer, Promes steekt in op zijn neef en Onana zit aan de doping. Vervolgens hebben ze schijt aan de corona regels en vliegen ze tegen de internationale regels in terug naar Nederland met 4 besmette spelers. Erg grappig want toen alles uit hun handen leek te glippen gebruikte ze datzelfde corona om de competitie still te leggen. De volksgezondheid was veel belangrijker volgens weldoener Overmars die nu zelf mag opdonderen na grensoverschrijdend gedrag naar vrouwelijke medewerkers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Labyad mishandeld een aannemer, Promes steekt in op zijn neef en Onana zit aan de doping. Vervolgens hebben ze schijt aan de corona regels en vliegen ze tegen de internationale regels in terug naar Nederland met 4 besmette spelers. Erg grappig want toen alles uit hun handen leek te glippen gebruikte ze datzelfde corona om de competitie still te leggen. De volksgezondheid was veel belangrijker volgens weldoener Overmars die nu zelf mag opdonderen na grensoverschrijdend gedrag naar vrouwelijke medewerkers. Wat is de samenhang en wat is precies je punt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Labyad mishandeld een aannemer, Promes steekt in op zijn neef en Onana zit aan de doping. Vervolgens hebben ze schijt aan de corona regels en vliegen ze tegen de internationale regels in terug naar Nederland met 4 besmette spelers. Erg grappig want toen alles uit hun handen leek te glippen gebruikte ze datzelfde corona om de competitie still te leggen. De volksgezondheid was veel belangrijker volgens weldoener Overmars die nu zelf mag opdonderen na grensoverschrijdend gedrag naar vrouwelijke medewerkers. https://www.fr12.nl/nieuws/drie-feyenoorders-in-elftal-van-de-week-van-de-telegraaf?comment=9466948#comments Heel nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 2 minuten geleden zei Lenstra: https://www.fr12.nl/nieuws/drie-feyenoorders-in-elftal-van-de-week-van-de-telegraaf?comment=9466948#comments Heel nice Haha goed gespot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 Haha mooi die reacties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 Lol, heeft 'ie dat gewoon lopen kopiëren? En dan de conclusie weglaten. Gewoon wat akkefietjes op één hoop gooien om een club waar je toch al een hekel aan had weg te kunnen zetten als kutclub. Doe dat inderdaad lekker op dat tokkieplatform. Die eerste drie reacties ook. Zitten nog diep in de complotten ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 15 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Labyad mishandeld een aannemer, Promes steekt in op zijn neef en Onana zit aan de doping. Vervolgens hebben ze schijt aan de corona regels en vliegen ze tegen de internationale regels in terug naar Nederland met 4 besmette spelers. Erg grappig want toen alles uit hun handen leek te glippen gebruikte ze datzelfde corona om de competitie still te leggen. De volksgezondheid was veel belangrijker volgens weldoener Overmars die nu zelf mag opdonderen na grensoverschrijdend gedrag naar vrouwelijke medewerkers. Maar zet er dan wel bij dat je het een walgelijke club blijft vinden. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 Zojuist zei Socrates: Lol, heeft 'ie dat gewoon lopen kopiëren? En dan de conclusie weglaten. Gewoon wat akkefietjes op één hoop gooien om een club waar je toch al een hekel aan had weg te kunnen zetten als kutclub. Doe dat inderdaad lekker op dat tokkieplatform. Die eerste drie reacties ook. Zitten nog diep in de complotten ook. Hoho, het zit je wel erg diep dat de benoeming van een aantal feiten opgerakeld wordt nu het zoveelste delict in anderhalf jaar aan het licht komt. Ik snap dat het gevoelig ligt maar tranquillo hé, denk aan je hart om in jouw reactie te blijven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten