Kyrill Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 Ziggo zelf is gewoon ook echt vreselijk bedrijf, met hoge prijzen en belachelijke tot geen slechte service. En het internet is al helemaal niet om over naar huis te schrijven. Ik ben een verfent google reviewer en het zegt genoeg dat je op Google geen recensie kan achterlaten over het bedrijf Ziggo omdat dan zou volstromen met hele lage beoordelingen........ En eens @MNiemaanden is zelfde of vergelijkbaar als een paar maanden en december-februari is gewoon 2 maanden dus het is zeker maanden tenzij je wilt nitpicken. Dus als dat echt zo is er alles behalve snel gehandeld @Dansmeister en @Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 6 minuten geleden zei timpy00: Die kijken nu een beetje wat de publieke opinie is en op basis daarvan beslissen ze. Ja vind ik dus een beetje triest. Er is maar (tot nu toe) één schuldige in de zaak en die is ontslagen. Spreek dan gewoon lekker je vertrouwen uit in het handelen van Ajax en bespreek onderling met de directie van Ajax hoe je er over denkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 2 minuten geleden zei La Pulga: Ja vind ik dus een beetje triest. Er is maar (tot nu toe) één schuldige in de zaak en die is ontslagen. Spreek dan gewoon lekker je vertrouwen uit in het handelen van Ajax en bespreek onderling met de directie van Ajax hoe je er over denkt. Als ze echt stoppen vindt je vanzelf wel nieuwe sponsor hoor vriend, maak je geen zorgen. En zoals ik hierboven al aangaf, Ziggo is in mijn ogen verschrikkelijk bedrijf en ik denk dat minimaal duizenden anderen mensen of meer dat ook vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Als ze echt stoppen vindt je vanzelf wel nieuwe sponsor hoor vriend, maak je geen zorgen. En zoals ik hierboven al aangaf, Ziggo is in mijn ogen verschrikkelijk bedrijf en ik denk dat minimaal duizenden anderen mensen of meer dat ook vinden O ik maak me ook geen zorgen. Vind het alleen vreemd dat het nieuws nog geen 24 uur oud is en der nu al loze dreigementen zijn over stoppen etc. Ajax zou verder prima bij Vodafone passen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 20 minuten geleden zei Kyrill: Ziggo zelf is gewoon ook echt vreselijk bedrijf, met hoge prijzen en belachelijke tot geen slechte service. En het internet is al helemaal niet om over naar huis te schrijven. Ik ben een verfent google reviewer en het zegt genoeg dat je op Google geen recensie kan achterlaten over het bedrijf Ziggo omdat dan zou volstromen met hele lage beoordelingen........ En eens @MNiemaanden is zelfde of vergelijkbaar als een paar maanden en december-februari is gewoon 2 maanden dus het is zeker maanden tenzij je wilt nitpicken. Dus als dat echt zo is er alles behalve snel gehandeld @Dansmeister en @Regis Heeft niets met dit topic te maken, maar dit kun je over letterlijk iedere provider in Nederland zeggen. Ik heb zelf al sinds weet ik het hoelang Ziggo, en de problemen die ik had waren altijd binnen een dag opgelost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 38 minuten geleden zei MNie: Schijnen dickpics gestuurd te zijn De foto in kwestie is ook uitgelekt. Niet voor de kinderogen bestemd, walgelijke beelden: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 (bewerkt) Van der Sar heeft dus iedereen op 25 januari een mail gestuurd naar aanleiding van The Voice en daar is op gereageerd, lijkt voorlopig dat Ajax snel heeft gehandeld. Gaan nog wel meer horen. 7 februari 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 39 minuten geleden zei Kyrill: Ziggo zelf is gewoon ook echt vreselijk bedrijf, met hoge prijzen en belachelijke tot geen slechte service. En het internet is al helemaal niet om over naar huis te schrijven. Ik ben een verfent google reviewer en het zegt genoeg dat je op Google geen recensie kan achterlaten over het bedrijf Ziggo omdat dan zou volstromen met hele lage beoordelingen........ En eens @MNiemaanden is zelfde of vergelijkbaar als een paar maanden en december-februari is gewoon 2 maanden dus het is zeker maanden tenzij je wilt nitpicken. Dus als dat echt zo is er alles behalve snel gehandeld @Dansmeister en @Regis Op 25 januari is het balletje gaan rollen na een mail vanuit Vd Sar naar aanleiding van dat hele BOOS gedoe. Das krap 2 weken geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 Zal de telegraaf ondertussen Ten Hag al aan het uitzwaaien zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 2 minuten geleden zei Dansmeister: Zal de telegraaf ondertussen Ten Hag al aan het uitzwaaien zijn? https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399974 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 2 minuten geleden zei Dansmeister: Zal de telegraaf ondertussen Ten Hag al aan het uitzwaaien zijn? Mooi he, terwijl het toch al een vraagteken was of Ten Hag na de zomer nog er zou zijn gooien ze het nu daarop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 16 minuten geleden zei La Pulga: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399974 Kunnen mensen niet eens stoppen met linkjes van vz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 verder lijkt het tot nu toe nog onzin. Amateuristisch berichtje/te kinderlijk. Raar tijdstip. Geloof er geen zak van. Gewoon 1 of andere grappenmaker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 2 minuten geleden zei MetalMichael: verder lijkt het tot nu toe nog onzin. Amateuristisch berichtje/te kinderlijk. Raar tijdstip. Geloof er geen zak van. Gewoon 1 of andere grappenmaker Excuses naar La Pulga lijkt mij wel op z'n plaats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 Kom op jongens, laten we het on-topic houden en het verder hebben Over mars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 Hoe lang loop het onderzoek van het NRC dan al? Van voor 25 januari of daarna toen de brieven/e-mailtjes gestuurd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 Als Ten Hag nu zou opstappen omdat Overmars weg is zou Ten Hag natuurlijk ook niet in een goed daglicht zetten, dus dat zou op de korte termijn sowieso niet gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 (bewerkt) 51 minuten geleden zei Lazy: Op 25 januari is het balletje gaan rollen na een mail vanuit Vd Sar naar aanleiding van dat hele BOOS gedoe. Das krap 2 weken geleden. Hoe kom je erbij dat het op 25 januari is gaan rollen? NPO / Radio 1 meldde vanmiddag dat het enkele maanden was. Zit wel een verschilletje in. Tevens is NRC ook al langer bezig met een onderzoek wat ze later deze week zouden presenteren. Nadat ze afgelopen week een verzoek tot wederhoor hadden ingediend, leek Ajax haast te maken met het bericht. Dat is ook de reden waarom de publicatie vervroegd is. 7 februari 2022 bewerkt door RicardoKaka8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 (bewerkt) Edit: nvm 7 februari 2022 bewerkt door neva Probleem opgelost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei MNie: Schijnen dickpics gestuurd te zijn Ik snap dit fenomeen niet. Zijn heel weinig vrouwen die dit leuk/geil vinden volgens mij. En verder: 7 februari 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 27 minuten geleden zei RicardoKaka8: Hoe kom je erbij dat het op 25 januari is gaan rollen? NPO / Radio 1 meldde vanmiddag dat het enkele maanden was. Zit wel een verschilletje in. Tevens is NRC ook al langer bezig met een onderzoek wat ze later deze week zouden presenteren. Nadat ze afgelopen week een verzoek tot wederhoor hadden ingediend, leek Ajax haast te maken met het bericht. Dat is ook de reden waarom de publicatie vervroegd is. Het grensoverschrijdend gedrag zou aan de oppervlakte zijn gekomen nadat algemeen directeur Edwin van der Sar op 25 januari een e-mail rondstuurde aan het Ajaxpersoneel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 Wat een ellende hier. Het was eindelijk rustig bij Ajax, gelukkig is de volgende wedstrijd een bekerpot, vast geen 'The Voice praktijken' (wat een domme, bekrompen en voorbarige uitspraken allemaal hierover), hoe zit het met dat contract van Gravenberch nu, Ziggo is een kutprovider en dan al die slechte en kansloze grappen. Die neerwaartse spiraal blijft ook maar voortduren hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 1 minuut geleden zei Lazy: Het grensoverschrijdend gedrag zou aan de oppervlakte zijn gekomen nadat algemeen directeur Edwin van der Sar op 25 januari een e-mail rondstuurde aan het Ajaxpersoneel. Ah ja, doelde meer op een linkje naar het artikel o.i.d. Nadat NOS het meldde LifeOfYvonne vanmiddag met het volgende. Zij is wel een betrouwbaar iemand op het gebied van Bekende Nederlanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 Een spion? Het is toch geen Stratego? Wat is dit nou weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 LifeOfYvonne heeft een 'spion' en Overmars is 'het deksel' van de beerput nog niet. Kon het nog iets erger? Jawel hoor, hupsakee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten