Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2360

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

37 minuten geleden zei Socrates:

Kerel, minder speculeren en je druk maken om het sportieve gedeelte. Toon eens iets van een moreel kompas.

Want dat mag niet? Juist omdat we niks kunnen zeggen over het morele aspect, kijk ik maar vooruit naar het vervolg en is het afwachten totdat naar buiten komt wat er is gebeurd.

27 minuten geleden zei Regis:

Een vvd’er vragen om een moreel kompas. Goeie grap Socrates zo op de vroege ochtend 

Welke VVD'er vroeg hij dat dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rogier.:

Je weet toch niet wat er precies gebeurd is? Misschien was het wel heel subtiel. Bij The Voice kon je deze conclusies trekken, want daar is praktisch naar buiten gekomen wat er is gebeurd. Maar hier kan het prima echt zo zijn beleefd door Marc.

Als het zwaar genoeg is om over op te stappen, dan had een man van 48 denk ik ook wel vooraf zelf kunnen bedenken dat het niet netjes is. “Ik ben geconfronteerd met mijn gedrag” mijn reet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schrik hier behoorlijk van.

Mijn favoriete speler toen ik opgroeide, had zelfs posters van hem op mijn slaapkamer. Hele carrière niks op aan te merken, altijd zo lekker bescheiden en toen de successen als directeur van Ajax... en dan nu ineens dit. :classic_blink:

Enige juiste beslissing van Ajax. Hopelijk kan er intern goede hulp geboden worden aan de slachtoffers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rogier.:

Wat moet hij dan zeggen? 

"Ik ben een lul."

Bijvoorbeeld. Het gaat hier om een volwassen vent van achterin de veertig, dan mag je toch verwachten dat iemand weet waar de grens ligt van wat je wel of niet mag zeggen of doen. Als je klaarblijkelijk geconfronteerd moet worden met je gedrag, dan ben je een lul met oogkleppen op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei delichris:

Dus niet he. Het speelde al langer. Dus direct ingrijpen is onzin.

We weten toch niet of het al bekend was in die voorgaande periode bij mensen bij Ajax? Dus we weten eigenlijk niet of Ajax direct heeft ingegerepen, maar ook niet of ze het niet hebben gedaan ;)

bewerkt door NicoHaak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Nom de Guerre:

"Ik ben een lul."

Bijvoorbeeld. Het gaat hier om een volwassen vent van achterin de veertig, dan mag je toch verwachten dat iemand weet waar de grens ligt van wat je wel of niet mag zeggen of doen. Als je klaarblijkelijk geconfronteerd moet worden met je gedrag, dan ben je een lul met oogkleppen op.

En andere woorden zijn overbodig. Dit is onacceptabel, weg met dat soort lui.

Woensdag naar de Arena voor een bekerpot. Ben heel benieuwd hoe dat zal zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind vooral grappig en schrikbarend ie media vraagt om hem en zijn familie met rust te laten... Zijn familie snap ik, hem zelf nu met rust laten...? Wat denkt ie zelf? Wat een lul.

"Rvc-voorzitter Leen Meijaard noemt de situatie "dramatisch voor iedereen die hier op enigerlei wijze bij betrokken is". "Het is ingrijpend voor de vrouwen die met het gedrag te maken hebben gehad. Toen wij geluiden hierover opvingen, hebben we meteen gehandeld, daarbij zorgvuldig gewikt en gewogen wat het beste was om te doen.""

"Meteen gehandeld"? Hoe en wat dan Leen? Door aan te laten modderen en gisteravond pas naar buiten te brengen? Walgelijk... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

"Meteen gehandeld"? Hoe en wat dan Leen? Door aan te laten modderen en gisteravond pas naar buiten te brengen? Walgelijk... 

Je weet niet wanneer de RvC dit te horen heeft gekregen. Dus je kunt niet zeggen of ze het aan hebben laten modderen. Als je de afgelopen weken beetje terugkijkt lijkt het me niet meer dan aannemelijk dat ze wél direct ingegrepen hebben. Overmars had een groot interview met VI en ESPN (dacht ik). Als er iets tegen hem loopt zou Ajax dit nooit toelaten. Dat wijst erop dat ze het pas recent wisten en daar direct op hebben gereageerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Nom de Guerre:

"Ik ben een lul."

Dat zegt hij niet zo expliciet nee, maar daar komt zijn statement wel op neer.

Begrijp me niet verkeerd (voor eenieder), ik vind het hartstikke goed dat hij nu weg is, want er zal echt wel iets dusdanigs zijn voorgevallen dat hij moet vertrekken. Zelfde geldt voor die andere gevallen die laatst zijn langsgekomen, bizar dat je ook überhaupt maar in de buurt komt van die grens. 

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lazy:

Je weet niet wanneer de RvC dit te horen heeft gekregen. Dus je kunt niet zeggen of ze het aan hebben laten modderen. Als je de afgelopen weken beetje terugkijkt lijkt het me niet meer dan aannemelijk dat ze wél direct ingegrepen hebben. Overmars had een groot interview met VI en ESPN (dacht ik). Als er iets tegen hem loopt zou Ajax dit nooit toelaten. Dat wijst erop dat ze het pas recent wisten en daar direct op hebben gereageerd.

Ik heb anders gelezen ze het iig al een week wisten..... Voelt alsof ze lang gewacht hebben... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Ik heb anders gelezen ze het iig al een week wisten..... Voelt alsof ze lang gewacht hebben... 

Vind jij een week lang? Ik vind dat als het een week geleden bekend is geworden ze super snel gereageerd hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Thierryvane:

Eerste ring Oost. Rij 1. Via een maat van me die bij Ajax werkt.

Veel plezier. Ik heb enkele jaren terug ook rij 1 gezeten op oost en kwam Luuk de Jong snel de bal afpakken van een ballenjongen met gescheld en getier en toen heb ik die galbak van een meter afstand in zijn gezicht kunnen schreeuwen, wat echt een enorme ontlading gaf :cab: Ik wens je ook zo'n moment toe.

Owja heb ook een helft lang tegen Younes aan moet kijken, zoiets wens je niemand toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Kyrill:

Eerst met alle individueel in gesprek alvorens je een besluit neemt. Dan brn je snel een week verder

Oost rij 1 lekker hoor. Sta/zit zelf op zuid 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Lazy:

Vind jij een week lang? Ik vind dat als het een week geleden bekend is geworden ze super snel gereageerd hebben.

In gevallen met dit als grensoverschrijdend gedrag of meer. Hell yeah vind ik een week dan lang..... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

In gevallen met dit als grensoverschrijdend gedrag of meer. Hell yeah vind ik een week dan lang..... ;)

Wat Regis zegt. Je kunt niet iemand op staande voet ontslaan zonder zeker te weten of iemand er mee te confronteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites