Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

10 minuten geleden zei Regis:

Mazraoui kan echt niet meer he. Zit echt 0 ontwikkeling in bij hem en onderhand hoeft hij van mij ook niet meer te verlengen. Laat hem maar lekker vertrekken. 

Deze wedstrijd misschien nehh, maar hij heeft dit seizoen toch heel goed gespeeld verder? 

Zojuist zei Chiemel:

Deze wedstrijd misschien nehh, maar hij heeft dit seizoen toch heel goed gespeeld verder? 

Zeker, maar zijn pieken en dalen liggen echt veel te ver uit elkaar en het blijft veel te wisselvallig. Dat mag er na een aantal jaren eerste wel eens langzaam uit gaan en daarin zie ik persoonlijk gewoon echt 0.0 progressie. Dat baart mij zorgen. Ook de slaapmomentjes/gebrek aan scherpte blijft hij vertonen.Het is zoiets structureels bij hem, waardoor ik onderhand wel toe ben aan een nieuwe rechtsback. Nous heeft het talent, maar je kan niet eeuwig aan zo'n onbetrouwbare speler vast blijven houden.

Ik vind Blind veel wisselvalliger en een lagere ondergrens hebben dit seizoen. 

Verder weer een voorspelbaar Ajax tegen een team dat weinig ruimte weggeeft, dus dan ook weer een vrij matig Ajax dat afhankelijk is van Antony en af en toe een voorzet van Tadic. Met Brobbey had je nog een extra wapen, Danilo is een beetje jammer nu.

Timber anders ook niet foutloos in de laatste (voetbal)weken. En waarom Pasveer steeds met hoge ballen op Antony?

Loopt ESPN app ook regelmatig vast bij jullie trouwens?

Edit: Timber wel goed hersteld van zijn fout

Ajax begint nu wel ruimte te krijgen. Jammer dat Gravenberch niet in (top)vorm is.

Edited by Chiemel

9 minuten geleden zei Chiemel:

Timber anders ook niet foutloos in de laatste (voetbal)weken. En waarom Pasveer steeds met hoge ballen op Antony?

Loopt ESPN app ook regelmatig vast bij jullie trouwens?

Edit: Timber wel goed hersteld van zijn fout

Ajax begint nu wel ruimte te krijgen. Jammer dat Gravenberch niet in (top)vorm is.

Nee hier gaat alles prima qua beeld.

1 minuut geleden zei Socrates:

Zonde dat Kudus altijd maar geblesseerd is, had je goed kunnen gebruiken in deze wedstrijd.

Zie de meerwaarde van Danilo overigens niet. Maar weer lekker wisselen.

Ja is ook niet voor niets derde spits he.  Is gewoon niet goed genoeg

Verder heb je eigenlijk ook niks te dulden van PSV, maar er gaat zo ongelofelijk veel fout voor die 1-1. Vermoeiend.  Hopelijk dat aardbei per ongeluk tegen een bal aan kan lopen of Antony met zijn klasse nog wat kan forceren.

1 minuut geleden zei Regis:

Ja is ook niet voor niets derde spits he.  Is gewoon niet goed genoeg

Verder heb je eigenlijk ook niks te dulden van PSV, maar er gaat zo ongelofelijk veel fout voor die 1-1. Vermoeiend.  Hopelijk dat aardbei per ongeluk tegen een bal aan kan lopen of Antony met zijn klasse nog wat kan forceren.

Countertje Daramy/Axel en 1-2. Moet Erik wel één van hen op tijd brengen.

Nou Nous toch maar contractverlenging! ;) 

1 minuut geleden zei Socrates:

Countertje Daramy/Axel en 1-2. Moet Erik wel één van hen op tijd brengen.

Misschien kan Erik zelf in de spits gaan staan. 

Tsja van boven schuin erop lijkt hij er overheen. Is dat ook het geval als je er wel rechts boven zit? Lastig te beoordelen uiteindelijk..

Overigens wel heerlijk afgemaakt, dat dan weer wel. 

2 minuten geleden zei La Pulga:

Deze lijkt mij over de lijn.

Dat beeld op ESPN van boven leek het inderdaad wel duidelijk. Wellicht niet recht genoeg erop om 100% fout te zeggen? Kan me voorstellen dat ze bij PSV wel zuur zijn hierover, want als hij hem in eerste instantie wel afvlagt, hoor je er niemand over.

Edited by MetalMichael

Waarom hebben ze hier niet gewoon camera's voor? Irritant dat die commentator steeds zegt dat het er alles van heeft dat ie over de lijn is, want ik denk dat hij namelijk niet over de lijn is (als je van recht er boven kijkt). Edit: heb zelf geen beeld van boven gezien. 

Edited by Chiemel

Ik denk dat de bolling van de bal niet helemaal over de lijn was. Het probleem echter zit hem in het feit dat de VAR geen conclusie kan trekken op basis van de beschikbare beelden. Er is nou eenmaal geen doellijn technologie voor een zijlijn en op basis van de beelden die we zagen kon je niet met 100% zekerheid zeggen of ie er wel of niet over was.

Die moet je zelfs als derde spits maken, ja.

Verder niet minder lekker dat je door een curieus moment op voorsprong komt. Al gaat het straks dan weer veel te veel daarover en niet over laf, inspiratieloos PSV en Ajax die weer moeite heeft om tegen een beetje organisatie een oplossing te vinden. 

9 minuten:-D

Edited by Regis

De eerste helft was wel echt niet best hé, de meest simpele ballen die zwak gespeeld werden. Heb ook even op Alvarez gelet, maar valt dan pas eigenlijk op dat hij nergens echt goed in is. Ook druk zetten was niet echt denderend, ze wisten niet echt waar het te zoeken. Tweede helft gemist, dus geen idee hoe dat ging, maar prima die overwinning zo. Nu hopen dat de koppositie vastgehouden wordt.