Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Moet echt nog wel wat bij hoor. Op meerdere plekken, maar lijkt er op dat alleen Bergwijn gaat komen en dat is met het vertrek van Neres wel echt nodig en ook gewoon een versterking. Die jongen kan gewoon echt een nieuw elan aan ons spel toevoegen. Zeker nu Brobbey een aantal weken is uitgeschakeld. Je moet er niet aan denken dat we straks tegen een Benfica met Danilo of Daramy moeten komen opdraven door een blessure oid. Stevie is dan een mooie extra optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het niet. In een ideaal scenario heb je Tadic - Haller - Antony voorin. Bergwijn zou dus gewoon als iedereen fit is op de bank zitten. En laten we wel zijn, de 3 jongens die ik boven noem zijn zelden geblesseerd.  Nu zeg ik niet dat dat niet kan gebeuren, maar wederom je transferrecord breken en meer dan 20 miljoen te betalen voor een jongen die moet inspelen op eventuele blessures en/of invalbeurten vind ik zonde.  De beste positie van Bergwijn is ook links, dus niet de vervanger van Antony in de zomer naar mijn idee.  Daarnaast hebben we aanvallend best wat talenten en vind ik een bezetting Haller, Antony, Tadic, Berghuis, Brobbey,  Daramy, Axel, Danilo en dan nog eventueel Unuvar, even genoeg. Geef Axel maar de kans.   

Ik vind overigens een versterking prima, maar niet voor dat bedrag. 

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Thierryvane:

Afschrijven na nog geen tien potjes Eredivisie. Lekker man!

Gewoon een terechte vraag toch? Tuurlijk heeft ie nog geen kansen gekregen maar hij is al voorbij in de pikorde door Van Dongen en ook is Ajax nog actief op de transfermarkt voor een flankspeler.

Dit zou zomaar in de categorie aankopen Bande en Cassiera kunnen komen. Maar zolang hij nog bij Ajax speelt kan je uiteraard niemand afschrijven want iedereen verdiend een kans. Zijn begin periode beloofd alleen nog niets goeds.

Wie herinnert zich deze aankoop nog :-D (staat los van Daramy uiteraard)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei La Pulga:

Gewoon een terechte vraag toch? Tuurlijk heeft ie nog geen kansen gekregen maar hij is al voorbij in de pikorde door Van Dongen en ook is Ajax nog actief op de transfermarkt voor een flankspeler.

Dit zou zomaar in de categorie aankopen Bande en Cassiera kunnen komen. Maar zolang hij nog bij Ajax speelt kan je uiteraard niemand afschrijven want iedereen verdiend een kans. Zijn begin periode beloofd alleen nog niets goeds.

Zijn start was goed in de paar minuten die hij kreeg als invaller. Volgens mij daarna een basisplaats uit bij Besiktas en sindsdien een dip(je). Jongen mist wedstrijdritme en heeft inderdaad zat concurrentie. Neres had ook tijd nodig om zich aan te passen etc. Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Magallan.... Had toch gehoopt dat ik die naam nooit meer voorbij had zien hoeven komen. Wat een verschrikkelijke voetballer

Voor jong is de eerste versterking wel binnen. Middenveldertje uit Ecuador, laat mij graag verassen. Nu nog wat leuks erbij voor 1 Marcie. 

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei La Pulga:

Wie herinnert zich deze aankoop nog :-D (staat los van Daramy uiteraard)

Ik vond Sana eigenlijk nog best een leuk voetballertje. Was misschien meer iets geweest voor Groningen/Heerenveen/AZ destijds. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Mo is binnen. Tot januari 2023 gehuurd daarna een koopoptie van 2 miljoen.. Heb mijn twijfels bij die jongen, maar als hij het in zijn koppie goed op een rijtje krijgt is het potentieel wel een fantastische speler.

Nu wachten op Stevie B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Januari lijkt me een slimme keuze. Dan heeft die jongen ook de kans om een voorbereiding mee te doen in plaats van dat hij nu lekker in een vol draaiend elftal wordt gekukeld. Hoop voor 'm dat 't goed komt, hoop voor Feyenoord dat hij inderdaad een papmentaliteit blijkt te hebben ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei PJHoutman:

Januari lijkt me een slimme keuze. Dan heeft die jongen ook de kans om een voorbereiding mee te doen in plaats van dat hij nu lekker in een vol draaiend elftal wordt gekukeld. Hoop voor 'm dat 't goed komt, hoop voor Feyenoord dat hij inderdaad een papmentaliteit blijkt te hebben ;c 

Neem aan dat dit sarcastisch is in jouw geval. Zie het zelf eerder wel als een slimme keuze. Die jongen heeft al 1.5 jaar niet meer op een normale manier gevoetbald. Die kan nu fit worden bij Jong Ajax (hij sluit niet aan bij 1), erachter komen wat het echt is om een prof te zijn en dan over een half jaar daadwerkelijk voorbereid aan een voorbereiding kunnen beginnen. Als hij in juli instroomt, loopt hij alleen maar achter de feiten aan. 

20+ miljoen is erg veel voor een bankzitter trouwens. Bergwijn is het misschien wel waard, maar ik kan me haast niet voorstellen dat Ajax in de positie is dit uit te geven. Zou het begrijpen als 'ie niet komt.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Dansmeister:

Denk niet dat Bergwijn op de bank gaat zitten. Verwacht hem op de plek van Berghuis in de basis.

Hoe zie je dat voor je? 4-2-4, of Tadic op 10? Denk dat je het middenveld dan nog meer uit elkaar gaat trekken dan nu al gebeurt. Berghuis staat wel hoog op het veld, maar die komt af en toe ook nog wel lager op het veld. Zie ik Bergwijn, Tadic, Haller en Antony niet doen eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bergwijn zou gewoon een half jaartje mogen rouleren en in mogen vallen om diepte te brengen voorin. Volgend seizoen heb je Antony en/of Haller die misschien wel vertrekken en Tadic blijft - als het goed is - ook niet altijd heilig. Dan zit het er dik in dat Bergwijn in de basis komt, want hij kan in principe overal voorin uit de voeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Socrates:

Bergwijn op tien achter Haller? Dat zie ik niet gebeuren. Een technische voetballer achter Haller is wel broodnodig. 

Het heeft ook niet mijn persoonlijke voorkeur, maar ik denk dat Ten Hag dat gaat proberen. Tadic - Haller en Antony zijn voorin verzekerd van een basisplek. Bergwijn is te duur voor de bank en komt ook echt niet voor de bank. Heeft in zijn PSV periode op 10 gespeeld. Sterker nog, heeft in zijn PSV periode erop aangedrongen dat hij daar wilde spelen en niet op de buitenspeler positie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites