Elsjorro1990 Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 Juve en Ajax zijn er uit. Loan met buy optie. Geen idee nog hoeveel. Wachten is op akkoord tussen Mo en Ajax. God wat hoop ik dat hij de knop weet om te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 Auw Brobbey.. Mootje in de spits dan maar? Ik hoop trouwens op een Tadic - Berghuis - Antony variant en veel speelminuten voor Unuvar of Van Dongen. Danilo hoeft geen basis van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 Daramy/Van Axel Dongen - Tadic - Antony dan eerder imo. Beetje diepte erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 Gewoon hopen dat Ivoorkust de finale niet gaat halen. Dan is Haller op tijd terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Auw Brobbey.. Mootje in de spits dan maar? Ik hoop trouwens op een Tadic - Berghuis - Antony variant en veel speelminuten voor Unuvar of Van Dongen. Danilo hoeft geen basis van mij. Was er al een beetje bang voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 1 uur geleden zei Socrates: Daramy/Van Axel Dongen - Tadic - Antony dan eerder imo. Beetje diepte erbij. Zat ik ook aan te denken maar dan haal je wel Tadic op zijn favoriete plek weg en beide hebben nog niets kunnen laten zien. Woensdag maar inderdaad keihard juichen voor Egypte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 (bewerkt) 30 minuten geleden zei La Pulga: Zat ik ook aan te denken maar dan haal je wel Tadic op zijn favoriete plek weg en beide hebben nog niets kunnen laten zien. Woensdag maar inderdaad keihard juichen voor Egypte Boeiend dat je 'm van z'n favoriete positie weghaalt. Neem aan dat hij daar in alle CL wedstrijden dat'ie daar speelde ook niet over heeft geklaagd. Daarnaast, als Danilo je enige optie centraal is zou ik Tadic sowieso al in de spits zitten. 24 januari 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 Berghuis heeft ook al helemaal niks van een spits. Tadic weet zich nog te positioneren, lastig te zijn in de duels, aanspeelbaar zijn, kan daar ook goed combineren.. Ten Hag kennende gaat Klaassen erin mogen komen. Misschien zelfs als spits, of toch op tien. Berghuis en Antony op de flanken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 7 minuten geleden zei Socrates: Berghuis heeft ook al helemaal niks van een spits. Tadic weet zich nog te positioneren, lastig te zijn in de duels, aanspeelbaar zijn, kan daar ook goed combineren.. Ten Hag kennende gaat Klaassen erin mogen komen. Misschien zelfs als spits, of toch op tien. Berghuis en Antony op de flanken. Ik denk/vrees inderdaad dat Ten Hag voor Klaassen als spits zal kiezen. Wat mij betreft mag Rasmussen wel een kans krijgen. Redelijk wisselvallig en ook niet heel veel diepgang, maar zou het toch eens proberen, zeker tegen Heracles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 Brian :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 Halen we toch gewoon Bergwijn even op voor de tijd dat Brobbey er niet is en Haller met zijn gat in Afrika zit. Kan gewoon… Zuur voor Brobbey. Hoop op de CL variant dan maar zo lang Haller er niet is. Berghuis en Antony vanaf de flanken vermoed ik, al zou ik er eerder voor kiezen om Berghuis te laten staan. Middenveld staat ok op dit moment. Eerder dan Daramy de kans geven de komende weken tot Haller er weer is voor de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 Op 23-1-2022 om 18:27 zei Regis: Vond dat aantal 100% kansen wel meevallen. Paar mogelijkheden waarmee we meer hadden moeten doen, maar beide ploegen hebben te weinig gedaan. Wij kwamen het meest in gevaarlijke positities wellicht, maar het was echt te weinig. Dat PSV zich aanpast is ook zo'n kul argument. Wij zouden daar met onze kwaliteiten gewoon geen moeite mee mogen hebben en in het veld oplossingen weten te vinden. Veel meer en snellere kant wissels, tempo omhoog. Een van de weinige die dat poogde was eigenlijk Berghuis, maar die was heel onzuiver. Ik vind toch dat Ajax met het 'schot' van Gravenberch, de twee momenten van Berhuis en de kans van Danilo vier 100% kansen krijgt, waar je er eigenlijk één en minimaal twee van moet maken. 12 uur geleden zei Lazy: Halen we toch gewoon Bergwijn even op voor de tijd dat Brobbey er niet is en Haller met zijn gat in Afrika zit. Kan gewoon… Zuur voor Brobbey. Hoop op de CL variant dan maar zo lang Haller er niet is. Berghuis en Antony vanaf de flanken vermoed ik, al zou ik er eerder voor kiezen om Berghuis te laten staan. Middenveld staat ok op dit moment. Eerder dan Daramy de kans geven de komende weken tot Haller er weer is voor de CL. Ja of geven we Van Axel Dongen daar de kans i.p.v. Daramy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 Op 20-1-2022 om 20:29 zei FlyD: Daramy lijkt me inderdaad een beetje in paniek gekocht te zijn geweest. Bij Ihattaren ligt dat anders. Als hij al komt denk ik dat het totaal los staat van Bergwijn. Het is meer een buitenkans/gok die ze nemen buiten het beleid om. Effe serieus ik heb het vaker en eerder gezegd. Maar wat moet Ajax in vredesnaam met Mo Ihattaren? Gaat ie de tribune schoonmaken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 4 minuten geleden zei Kyrill: Effe serieus ik heb het vaker en eerder gezegd. Maar wat moet Ajax in vredesnaam met Mo Ihattaren? Gaat ie de tribune schoonmaken? Als je die jongen fit kunt krijgen en hem op de juiste manier weet te raken, dan kan hij hangen op rechts en vanaf tien uit de voeten. Aangezien de kans groot is dat Anthony weg gaat deze zomer kan je daar absoluut veel aan hebben. Gevoelsmatig is Erik ten Hag een trainer die dat heel goed kan. Het is een risicoloze gok voor het eerste halfjaar als je hem kunt huren, want die jongen is het voetballen echt niet ineens verleerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 1 minuut geleden zei ElMarcos: Als je die jongen fit kunt krijgen en hem op de juiste manier weet te raken, dan kan hij hangen op rechts en vanaf tien uit de voeten. Aangezien de kans groot is dat Anthony weg gaat deze zomer kan je daar absoluut veel aan hebben. Gevoelsmatig is Erik ten Hag een trainer die dat heel goed kan. Het is een risicoloze gok voor het eerste halfjaar als je hem kunt huren, want die jongen is het voetballen echt niet ineens verleerd. Dan mag ik van ganser harten hopen dat er minimaal optionele future fee bij zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 Zojuist zei Kyrill: Dan mag ik van ganser harten hopen dat er minimaal optionele future fee bij zit Ja, als je hem niet na dat halfjaar kan kopen voor een klein bedrag moet je er niet aan beginnen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 44 minuten geleden zei Kyrill: Effe serieus ik heb het vaker en eerder gezegd. Maar wat moet Ajax in vredesnaam met Mo Ihattaren? Gaat ie de tribune schoonmaken? Die jongen heeft enorm veel talent. Hij heeft er de laatste jaren niks mee gedaan, maar, zoals @ElMarcos al aangeeft kan hij dat niet verleerd zijn. Dus als je dan kunt proberen die jongen weer op zijn topniveau te krijgen zonder dat je er financieel heel grote inspanningen voor moet doen lijkt me dat een prima idee. Ajax wil daarom inderdaad gaan voor een huur met optie tot koop. Dus dat moeten ze met Mo, niet zo heel gek toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 50 minuten geleden zei Kyrill: Effe serieus ik heb het vaker en eerder gezegd. Maar wat moet Ajax in vredesnaam met Mo Ihattaren? Gaat ie de tribune schoonmaken? Misschien heeft @Regis nog wel een klusje voor hem, aangezien Berghuis daar toch niet helemaal op zijn plek zat☕ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 Als je uberhaupt Antony al verkoopt(waarom zal je dat doen voor minder dan 45 mijoen of minder?) Dan moet je toch wel wat beters kunnen halen dan ongemotiveerde Mo Ihattaren die vooral meer een CAM is dan AMR en daar spelen jullie niet mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 1 minuut geleden zei Beppu: Misschien heeft @Regis nog wel een klusje voor hem, aangezien Berghuis daar toch niet helemaal op zijn plek zat☕ Burgers flippen. Zojuist zei Kyrill: Als je uberhaupt Antony al verkoopt(waarom zal je dat doen voor minder dan 45 mijoen of minder?) Dan moet je toch wel wat beters kunnen halen dan ongemotiveerde Mo Ihattaren die vooral meer een CAM is dan AMR en daar spelen jullie niet mee? Het is gewoon een risicoloze gok. Qua intrinsiek talent zit het er bij hem echt wel in. Bij Ajax zitten ook wel wat meer mensen die hem corrigeren op zijn gedrag. Als hij zich dan niet aanpast net als Lang is het gewoon klaar. Heb ook sterk mijn twijfels verder bij Mo, maar zo'n risicoloze gok kan je nemen. De transfer van Mo staat verder ook compleet los van een eventuele nieuwe buitenspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Kyrill: Als je uberhaupt Antony al verkoopt(waarom zal je dat doen voor minder dan 45 mijoen of minder?) Dan moet je toch wel wat beters kunnen halen dan ongemotiveerde Mo Ihattaren die vooral meer een CAM is dan AMR en daar spelen jullie niet mee? Een ongemotiveerde Ihattaren zou ik ook niet halen, maar als Ten Hag/Overmars gelooft dat zij hem weer gemotiveerd en op niveau kunnen krijgen haal je gewoon een prima speler binnen. Daarnaast wil een ploeg als Ajax alle posities dubbel bezet hebben dus kan hij ook perfect achter Antony 2e keus zijn. Ajax speelt trouwens wel met een CAM wat mij betreft (Berghuis) en zou daar dus ook backup/concurrentie voor kunnen zijn. 25 januari 2022 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 1 minuut geleden zei FlyD: Een ongemotiveerde Ihattaren zou ik ook niet halen, maar als Ten Hag/Overmars gelooft dat zij hem weer gemotiveerd en op niveau kunnen krijgen haal je gewoon een prima speler binnen. Daarnaast wil een ploeg als Ajax alle posities dubbel bezet hebben dus kan hij ook perfect achter Antony 2e keus zijn. Ajax speelt trouwens wel met een CAM wat mij betreft (Berghuis) en zou daar dus ook backup/concurrentie voor kunnen zijn. Maar Berghuis is in feite geen CAM. En ja ik ga sorry alvast ''mierenneuken'' maar Ajax speelt per definitie platte 433 dus dan staat Berghuis in feite eigenlijk als CM wat ie ook al niet is en CAM is ie ook neit. Maar als je Mo haalt dan zou Berghuis eigenlijk opvolger op rest van Antony en Mo backup idd voor CAM ja want snelheid voor AMR heeft ie iig niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 Mo lekker in huis plaatsen bij Dusan Tadic. Kan die leren hoe die moet leven als een prof. Geruchten gaan om een afkoopsom van een bedrag tussen de 2 - 3 miljoen. Stel die jongen haakt aan en wordt fit voor volgend seizoen, is het natuurlijk een koopje. Heb ook ergens wel sterk het vermoeden dat Ajax hem een half seizoen in Jong gaat zetten. Trainen bij 1, meters maken bij Jong om fit te worden, aantonen dat hij bereid is te werken om dan een contract voor de volgende seizoenen te verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 4 minuten geleden zei Kyrill: Maar Berghuis is in feite geen CAM. En ja ik ga sorry alvast ''mierenneuken'' maar Ajax speelt per definitie platte 433 dus dan staat Berghuis in feite eigenlijk als CM wat ie ook al niet is en CAM is ie ook neit. Maar als je Mo haalt dan zou Berghuis eigenlijk opvolger op rest van Antony en Mo backup idd voor CAM ja want snelheid voor AMR heeft ie iig niet. Je mag die positie van mij noemen zoals je wilt, het verandert weinig aan de invulling die eraan gegeven wordt. En ik denk dat een goede Ihattaren dat op een vergelijkbare manier kan doen als Berghuis momenteel doet. Op rechts kan Ihattaren ook gewoon uit de voeten. Hij is niet de snelste (ook niet heel traag trouwens), maar kan dat meer invullen als een passende/creërende rechtsbuiten. Dan zal de diepgang voorin wel van iemand anders moeten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 10 minuten geleden zei Kyrill: Maar Berghuis is in feite geen CAM. En ja ik ga sorry alvast ''mierenneuken'' maar Ajax speelt per definitie platte 433 dus dan staat Berghuis in feite eigenlijk als CM wat ie ook al niet is en CAM is ie ook neit. Maar als je Mo haalt dan zou Berghuis eigenlijk opvolger op rest van Antony en Mo backup idd voor CAM ja want snelheid voor AMR heeft ie iig niet. Berghuis is meer een 10, dan een buitenspeler in mijn ogen. Gebrek aan snelheid / diepte. Sinds wanneer speelt Ajax per definitie een platte 4-3-3 Kareltje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten